Hoe? Meer aanhankelijkheid of juist minder?quote:Op maandag 24 september 2012 12:41 schreef HyperViper het volgende:
Typisch om te zien dat mijn wederkeer zo ontzettend veel emoties losmaakt bij jullie. Jullie zijn erg aanhankelijk. Werk daar aan.
Het mag van mij allemaal wat minder.quote:Op maandag 24 september 2012 14:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe? Meer aanhankelijkheid of juist minder?
Zeg het ons, oh grote wijsgeer.
okquote:Op maandag 24 september 2012 14:05 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Het mag van mij allemaal wat minder.
Ik acteer mijn emoties 99% van de tijd.quote:Op maandag 24 september 2012 12:41 schreef HyperViper het volgende:
Typisch om te zien dat mijn wederkeer zo ontzettend veel emoties losmaakt bij jullie. Jullie zijn erg aanhankelijk. Werk daar aan.
Dus je probeert gewoon een wit voetje te halen bij mij? Gelukkig ben ik daar niet gevoelig voor. Ik had al vanaf seconde 1 door dat jouw post doorspekt was met leugens en bedrog. Typisch.quote:Op maandag 24 september 2012 14:05 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik acteer mijn emoties 99% van de tijd.
Dus.
Geen wit voetje, maar ik wil ook onder de voet gelopen worden. Just blending in, don't mind me!quote:Op maandag 24 september 2012 14:09 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dus je probeert gewoon een wit voetje te halen bij mij? Gelukkig ben ik daar niet gevoelig voor. Ik had al vanaf seconde 1 door dat jouw post doorspekt was met leugens en bedrog. Typisch.
Hypie! Ouwe rukker! Wat goed je weer te zien, man. Had je ook een ban?quote:
Zoiets schept een band hequote:Op maandag 24 september 2012 17:28 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Hypie! Ouwe rukker! Wat goed je weer te zien, man. Had je ook een ban?
Ha Hoppa ouwe duivel van me. Het was inderdaad weer raak.quote:Op maandag 24 september 2012 17:28 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Hypie! Ouwe rukker! Wat goed je weer te zien, man. Had je ook een ban?
Tja. Bij mij sloeg het ook nergens op. Althans, de eerste week. Ach, blij dat we er weer zijn.quote:Op dinsdag 25 september 2012 08:53 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ha Hoppa ouwe duivel van me. Het was inderdaad weer raak.Volledig onterecht, vanzelfsprekend. Ik lees dat je vader wordt, goed werk. Gefeliciteerd.
In de tweede week begon je sense te zien?quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:27 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Tja. Bij mij sloeg het ook nergens op. Althans, de eerste week. Ach, blij dat we er weer zijn.
9 van de 10 keer dat je gebanned wordt op Fok slaat het nergens op.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:27 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Tja. Bij mij sloeg het ook nergens op. Althans, de eerste week. Ach, blij dat we er weer zijn.
De eerste week was vanwege 2 zoenende vrouwen zonder een riedeltje bloot. De tweede week was vanwege inloggen met een kloon. Tja dat tweede is terecht dan.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
In de tweede week begon je sense te zien?
Enfin, jullie zijn er weer en dat is fijn
Welkom terug, boy.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:33 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
De eerste week was vanwege 2 zoenende vrouwen zonder een riedeltje bloot. De tweede week was vanwege inloggen met een kloon. Tja dat tweede is terecht dan.
Een kloon zeg je? Nog reactionairder dan je Hoppahoppahuppeldepup-account waarschijnlijk?quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:33 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
De eerste week was vanwege 2 zoenende vrouwen zonder een riedeltje bloot. De tweede week was vanwege inloggen met een kloon. Tja dat tweede is terecht dan.
Dat gaat voor mij niet op.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
9 van de 10 keer dat je gebanned wordt op Fok slaat het nergens op.
Volgens mij zag ik blote tieten in dat plaatje... Maar ja, die zie ik overal.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:33 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Je hoeft niet gelijk te schelden tegen onze Terrie. Dit valt me van jou tegen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:04 schreef Gray het volgende:
Hey Terecht! Stiekum ben jij nog best een Occupy'er, hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |