Gelukkig. Dan ga ik nu een blondje met de kop tegen een hek beuken. Ik denk dat het een bijstandsmoeder wordt.quote:
Dan beveel ik je te knielen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:45 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Goh. Wat ben ik blij dat dat niet op mij slaat. Ik heb geen enkele wil om macht.
En nu?quote:
Trek een roze tutu aan en doe de handstand terwijl je roept "ik ben een vogel, flieder fladder".quote:
Zou je het plezieren als ik dat in het winkelcentrum deed?quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:20 schreef Terecht het volgende:
[..]
Trek een roze tutu aan en doe de handstand terwijl je roept "ik ben een vogel, flieder fladder".
Zeer zeker, mijn waarde.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:22 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Zou je het plezieren als ik dat in het winkelcentrum deed?
Pics or it didn't happen!!quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:22 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Zou je het plezieren als ik dat in het winkelcentrum deed?
zelfverheerlijking. Viespeuk.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:32 schreef Gray het volgende:
Gray:
[ afbeelding ]
But even better in reality.![]()
Zo absurd.quote:
Idd. Maar die agent die heen en weer getrapt werd was dan wel weer grappig.quote:Op woensdag 26 september 2012 01:07 schreef ohokok het volgende:
[..]
ja he, spanning loopt wel op hier en daar
Nope. Jij wel?quote:Op woensdag 26 september 2012 14:55 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Heb je er al eens een gegeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |