daarom! Alleen staat de link naar het vorige topic er niet inquote:Op donderdag 6 september 2012 11:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
We kunnen ook gewoon naar het vorige topic klikken toch?
Ik kan gewoon terugklikken hoorquote:Op donderdag 6 september 2012 11:53 schreef becky27 het volgende:
[..]
daarom! Alleen staat de link naar het vorige topic er niet in
Wat een leuk geluk! Net als dat sommige cassieres niet kunnen tellen en je veel te veel wisselgeld gevenquote:Op donderdag 6 september 2012 11:54 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb net dankzij een onoplettende assistent een extra groeiecho gehad![]()
had een liggingsecho moeten zijn maar die doen ze pas bij 36 weken, maar aangezien ik er toch was....
Tofquote:Op donderdag 6 september 2012 11:54 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb net dankzij een onoplettende assistent een extra groeiecho gehad![]()
had een liggingsecho moeten zijn maar die doen ze pas bij 36 weken, maar aangezien ik er toch was....
Je kan gewoon op het pijltje naast de TT klikken.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:53 schreef becky27 het volgende:
[..]
daarom! Alleen staat de link naar het vorige topic er niet in
ahaas.... N00b he. Hoewel ik al heul lang op fok meepost...quote:Op donderdag 6 september 2012 11:57 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Je kan gewoon op het pijltje naast de TT klikken.
quote:Op donderdag 6 september 2012 11:59 schreef becky27 het volgende:
[..]
ahaas.... N00b he. Hoewel ik al heul lang op fok meepost...
Tof Ophelia, alles goed qua groei?
Ik zou er over 2 weken denk ik mooi weer staan danquote:Op donderdag 6 september 2012 12:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dat ben ik vergeten te vragen![]()
![]()
Ik bel ze later wel even...
Er staat dan sowieso een afspraak bij de gyn, echo krijg ik dus sowieso, alleen gebruiken ze voor die aparte echo's betere apparatuur.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik zou er over 2 weken denk ik mooi weer staan dan
Fijn dat t zo goed gaat allemaal joh! Met jouzelf ook alles goed nog?
Wat een werkquote:Op donderdag 6 september 2012 12:18 schreef As1981 het volgende:
Agressie valt hier gelukkig nog mee.
Geboortekaartjes. Ik ben druk aan het borduren. Maar vraag me af of ik er op tijd 70 af ga krijgen.
Cute!quote:Op donderdag 6 september 2012 12:24 schreef Skoap het volgende:
ik heb net de geboortekaartjes maar eens besteld... Dan is dat ook maar weer geregeld.
Wij doen deze: http://www.geboortekaartjes.nl/nl-NL/geboortekaartje.php?id=17470
Thnx!quote:
Skoap wat toevallig! Die had ik ook in eerste instantiequote:Op donderdag 6 september 2012 12:24 schreef Skoap het volgende:
ik heb net de geboortekaartjes maar eens besteld... Dan is dat ook maar weer geregeld.
Wij doen deze: http://www.geboortekaartjes.nl/nl-NL/geboortekaartje.php?id=17470
Terecht.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Meh het stoppen met roken wil maar niet lukken![]()
voel me een mega slecht mens erdoor
Hihiquote:Op donderdag 6 september 2012 12:51 schreef Suikertante het volgende:
Als je niet zoveel hecht aan een uniek kaartje zijn er natuurlijk ontzettend veel leuke kaartjes te bestellen online, dat vind ik zelf ook hoor
Ojee. Ik heb de knoflookpers gisteren zonder af te wassen per ongeluk weer in de bestekla gelegd. Ik deed hem net open en waande me in Thailand.![]()
jij hebt zeker nooit gerookt?quote:Op donderdag 6 september 2012 14:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Terecht.
Wat is er zo moeilijk aan gewoon niet opsteken?
Jazeker wel.. Vanaf mn 12e.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij hebt zeker nooit gerookt?
Ik begin steeds weer.. Het boeit me ook eigenlijk geen kont. Maar die 9 maanden dat je de verantwoordelijkheid hebt voor het nieuwe leven dat voor zijn/haar gezondheid volledig afhankelijk is van jouw doen en laten in je zwangerschap, vind ik gewoon niet dat je het kunt verkopen om toch te roken / drinken / drugsgebruiken.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:23 schreef Suikertante het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen, heb ook gerookt en op een dag heb ik het gewoon niet meer gedaan.
Het was zwaar, maar niet moeilijk. Inderdaad de volgende laten liggen. En toen ik de eerste week was doorgekomen wilde ik het echt voor geen goud nog eens doormaken, goede reden om niet meer te beginnen. Vooral dat je er zoveel aan denkt, voelde me heel sneu.
hmm..quote:Op donderdag 6 september 2012 14:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik begin steeds weer.. Het boeit me ook eigenlijk geen kont. Maar die 9 maanden dat je de verantwoordelijkheid hebt voor het nieuwe leven dat voor zijn/haar gezondheid volledig afhankelijk is van jouw doen en laten in je zwangerschap, vind ik gewoon niet dat je het kunt verkopen om toch te roken / drinken / drugsgebruiken.
Dan kun je hier wel steun zoeken dat je je een slecht mens voelt, maar die steun ga je niet krijgen van mij. Terecht dat je je slecht erover voelt, je bent namelijk misschien wel bezig met het verkloten van de gezondheid van je baby.
Ja, waarheid is hard soms.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik was van te voren al gewaarschuwd voor OUD.. krijg steeds meer het idee dat ze toch gelijk hebben wbt de users
WTF? Iemand zegt waar het op staat wanneer jij zélf begint over iets dat je zélf doet dat jouw ongeboren kind ernstig kan schaden. Je probeert nu gewoon voor jezelf een excuus te zoeken.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik was van te voren al gewaarschuwd voor OUD.. krijg steeds meer het idee dat ze toch gelijk hebben wbt de users
Je weet zelf donders goed hoe slecht het is, anders voelde je je ook niet schuldig.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dat kind gaat niet gelijk dood aan roken.
maar goed never mind toedels
Anders post je ff je tieten! net als in kpd ?quote:Op donderdag 6 september 2012 14:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:Op donderdag 6 september 2012 14:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:Op donderdag 6 september 2012 14:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Terecht.
Wat is er zo moeilijk aan gewoon niet opsteken?
Ja want dat is echt te vergelijken met roken of drinken ja...quote:Op donderdag 6 september 2012 14:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]Laat dan de powerdrinkjes ook ff staan
![]()
Maargoed, ik ben niet zwanger en wil het ook niet zijn en toch heb ik me echt gruwelijk lopen ergeren aan twee hele goede vriendinnen die hun hele zwangerschap doorgerookt hebben en dan ook nog es idd semi schuldig lopen doen de hele tijd.
Ik zou me echt doodschamen geloof ik
Ik ben helemaal niet anti roken! Sterker nog, dikke kans dat als de kleine er eenmaal is, dat ik gewoon weer begin..quote:Op donderdag 6 september 2012 14:37 schreef MeNicole2 het volgende:
Tss jullie zijn wel allemaal stom en anti roken hoor. Wist het wel![]()
Maar eigenlijk ben je gewoon slap dat je niet eens voor je kind dat kan!!
Het zal toch echt niet goed zijn, het is voor jezelf ook niet gezond. Net zo makkelijk als geen peuk opsteken dan toch?quote:Op donderdag 6 september 2012 14:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja want dat is echt te vergelijken met roken of drinken ja...
Mag ik dan nog wel water en droog brood?
nee wil je weten wat het wel kan doen met je kind ?quote:Op donderdag 6 september 2012 14:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Nee de vergelijking klopt niet. Met het ene beschadig je, bewezen, de gezondheid van je kind. Het drinken van caffeine is niet zo gezond nee. Maar daarmee loop je niet de kans dat je placenta los laat of iets in die trant.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het zal toch echt niet goed zijn, het is voor jezelf ook niet gezond. Net zo makkelijk als geen peuk opsteken dan toch?
Bedoelde ook tijdens de zwangerschapquote:Op donderdag 6 september 2012 14:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet anti roken! Sterker nog, dikke kans dat als de kleine er eenmaal is, dat ik gewoon weer begin..
En dan rook ik buiten ja. En nee, niet voordat ik aanleg.
Tijdens de voeding?? Men dan vind ik het al heel wat als ik tussendoor een slok drinken wil nemen.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:40 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Bedoelde ook tijdens de zwangerschap![]()
Mijn nichtje deed ook tijdens de bv gewoon ff peuk opsteken. Maar he hij kreeg toch bv?
quote:Op donderdag 6 september 2012 14:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Serieus, tijdens het aanleggen?quote:Op donderdag 6 september 2012 14:40 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Bedoelde ook tijdens de zwangerschap![]()
Mijn nichtje deed ook tijdens de bv gewoon ff peuk opsteken. Maar he hij kreeg toch bv?
quote:Op donderdag 6 september 2012 14:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee de vergelijking klopt niet. Met het ene beschadig je, bewezen, de gezondheid van je kind. Het drinken van caffeine is niet zo gezond nee. Maar daarmee loop je niet de kans dat je placenta los laat of iets in die trant.
Ik heb nooit gerookt verder, maar mijn kindje is geboren met 38 weken en woog 2460 gram. Verder helemaal gezond, maar zijn start was toch moeizaam. De vk vertelde in de kraamweek dat ze een bevalling had gedaan bij een vrouw die de hele zwangerschap gerookt had. Dat kindje kwam met 40 weken ter wereld, was geloof ik 48 cm maar woog even veel als mijn ukkie (echt uitgemergeld zei ze, je kon de ribben tellenquote:
Jullie lezen het... Geen koffie en cola meer... Het risico!quote:Op donderdag 6 september 2012 14:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]Nou ja als je zo gaat beginnen is het bij beide toch gewoon een risico wat je neemt hoor, zat kinderen van rokende moeders die gewoon ook weer wel gezond geboren worden.
Mijn moeder rookte bij haar oudste twee ook, geen verschil met de jongste waarbij ze wel gestopt was.
quote:Op donderdag 6 september 2012 14:43 schreef Pvoesss het volgende:
Joh einde rel ze is allang weer terug naar KPD
Ja als hij aan het drinken was. Dan op de rand van de bank een asbak met der peuk erin. Heb echt met verbazing zitten kijken. Maar ze vond het raar dat ik het slecht vond want ze blies het rook niet naar hem en hij kreeg bv en dat was altijd beter dan fv.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:41 schreef Keshet het volgende:
[..]
Serieus, tijdens het aanleggen?
Enne, ik vond stoppen ook verdomd moeilijk.
Mij maakt het geen reet uit, ik lees mee en ik vind het wel komisch dat net degene die zegt dat ze de powerdrankjes niet kan laten staan wel vindt dat een ander de peuk gewoon moet laten liggen, that's all.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jullie lezen het... Geen koffie en cola meer... Het risico!
Oh en de kruidnoten ook laten staan.
Nogmaals... Het vergelijk klopt gewoon niet.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mij maakt het geen reet uit, ik lees mee en ik vind het wel komisch dat net degene die zegt dat ze de powerdrankjes niet kan laten staan wel vindt dat een ander de peuk gewoon moet laten liggen, that's all.
Ik hoef geen kinderen, maar ik vind het wel vaak onvoorstelbaar hoe mensen roken bij kleintjes en zo, bah.
In dat geval mag ook jij geen mening geven over het roken.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:46 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik drink ook cola en eet ook kruidnoten en appeltaart. Maar he misschien krijg ik een klein kindje en dat bevalt dan weer makkelijk he
Ik lak mijn nagels ook niet meer sinds ik zwanger benquote:Op donderdag 6 september 2012 14:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jullie lezen het... Geen koffie en cola meer... Het risico!
Oh en de kruidnoten ook laten staan.
Daarvoor moet je naar Babybytes!quote:Op donderdag 6 september 2012 14:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik dacht.. wellicht dat iemand ook ervaring heeft en zo een steuntje in de rug kan geven.
want het is niet zo dat ik niet probeer te stoppen.
maar hey.. ik probeer expres mijn kind de meest erge ziektes te geven en dood te wensen doordat ik niet stop met roken.. tuurlijk hoor
Nee eigenlijk niet he? Maar ja zit wel in OUD dus moet me er wel mee bemoeienquote:Op donderdag 6 september 2012 14:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
In dat geval mag ook jij geen mening geven over het roken.
Nou ok, ervaring.. Op de dag dat ik een streepje piste heb ik een laatste peuk opgestoken en heb ik mn pakje in de la gelegd... En daar liggen ze nu nog.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik dacht.. wellicht dat iemand ook ervaring heeft en zo een steuntje in de rug kan geven.
maar hey.. ik probeer expres mijn kind de meest erge ziektes te geven en dood te wensen doordat ik niet stop met roken.. tuurlijk hoor
Die energiedrankjes zijn ontzettend slecht voor je eigen gezondheid, dat is allemaal bewezen, ook geen speculatie , en je lichaam raakt er verslaafd aan, dat is nogal andere koek dan zaken waar de kans op een besmetting met een of andere bacterie bestaat lijkt mij.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nogmaals... Het vergelijk klopt gewoon niet.
Als ik had gezegd dat ik mn wijntje niet kon laten staan had je een punt echt.
Een steuntje in de rug hoeft niet met kusjekroel toch? Wat Tico zegt kan ook een 'inspiratie' zijn ofzo: just don't do it. Je kindje is het echt waard!quote:Op donderdag 6 september 2012 14:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ja caffeine is verslavend... Weekend hoofdpijn is dan ook veel voorkomend onder werkenden die de hele dag koffie zuipen op het werk en in het weekend niet.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die energiedrankjes zijn ontzettend slecht voor je eigen gezondheid, dat is allemaal bewezen, ook geen speculatie , en je lichaam raakt er verslaafd aan, dat is nogal andere koek dan zaken waar de kans op een besmetting met een of andere bacterie bestaat lijkt mij.
Maar ik denk niet dat je het toe gaat geven of in wil zien hoor
In die powerdrinkjes is het niet alleen de caffeinequote:Op donderdag 6 september 2012 14:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja caffeine is verslavend... Weekend hoofdpijn is dan ook veel voorkomend onder werkenden die de hele dag koffie zuipen op het werk en in het weekend niet.
Ik spreek nergens tegen dat het niet gezond is.
Hoiquote:Op donderdag 6 september 2012 14:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja caffeine is verslavend... Weekend hoofdpijn is dan ook veel voorkomend onder werkenden die de hele dag koffie zuipen op het werk en in het weekend niet.
Suiker enz...quote:Op donderdag 6 september 2012 14:53 schreef Tally het volgende:
[..]
In die powerdrinkjes is het niet alleen de caffeine
Auw...quote:Op donderdag 6 september 2012 14:56 schreef Tally het volgende:
Ik begin deze zwangerschap zoals ik de eerste ben geeindigd
Met een blaasontsteking
Ik baal enorm en
Die klote angst dat alles toch nog mis gaat steekt meteen weer de kop op
Biefstuk, filet, desparado, milkshakes, zachte eitjes....quote:Op donderdag 6 september 2012 14:57 schreef As1981 het volgende:
Ik heb mazzel dat ik niet rook en drink. Gedurende de zwangerschap drink ik cafeine vrije cola en groene thee.
Het enige waar ik van baal ik mijn biefstukje.
Jezus wat klink ik braaf zo.....:-)
Is cafeïnevrije cola niet standaard light? Dan zijn die zoetstoffen natuurlijk het kwaad zelf, dus valt het met die braafheid wel meequote:Op donderdag 6 september 2012 14:57 schreef As1981 het volgende:
Ik heb mazzel dat ik niet rook en drink. Gedurende de zwangerschap drink ik cafeine vrije cola en groene thee.
Het enige waar ik van baal ik mijn biefstukje.
Jezus wat klink ik braaf zo.....:-)
Ik denk dat ik het al had voor de zwangerschap.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Auw...
Kun je wel goed uitplassen?
Ik merk bijvoorbeeld dat als ik net ben geweest, en ik wil gaan vegen en dus verplaats ik mn lijf wat, dat er opeens nog wel wat in mn blaas zat...
Nee... toch?quote:Op donderdag 6 september 2012 15:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Is cafeïnevrije cola niet standaard light? Dan zijn die zoetstoffen natuurlijk het kwaad zelf, dus valt het met die braafheid wel mee
Sucks! Is nu een beetje laat, maar wellicht om een volgende ontsteking te voorkomen: de fysio van de gym zei dat je als je plast aan het einde even naar voren en naar links en naar rechts moet 'hangen' om zo je blaas leger te krijgen. Daarmee zou je de kans op een blaasontsteking sterk verkleinen.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:56 schreef Tally het volgende:
Ik begin deze zwangerschap zoals ik de eerste ben geeindigd
Met een blaasontsteking
Ik baal enorm en
Die klote angst dat alles toch nog mis gaat steekt meteen weer de kop op
Ik ben gewoon vadsigquote:Op donderdag 6 september 2012 15:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het al had voor de zwangerschap.
Ik krijg steeds meer last van de flanken daarom was ik maar een plasje gaan brengen.
Uitplassen heb ik nog geen last van.
Qft!quote:
Weet ikquote:Op donderdag 6 september 2012 15:04 schreef Pvoesss het volgende:
Maar cola is niet het ergste kwaad he!
Filterkoffie (150 ml = 1 kopje) is gemiddeld 80mg
Energiedranken (250 ml =1 blikje ) 75mg
Coca-Cola bevat 25 mg per glas van 250 ml.
Cola is dus niet eens zo heel erg veel aan cafeïne
Inderdaad!quote:Op donderdag 6 september 2012 15:05 schreef L0t.. het volgende:
Roken tijdens de zwangerschap![]()
![]()
meer hoef ik er niet over kwijt
Ik loop al jaren bij een bekkentherapeut. De plaatjesquote:Op donderdag 6 september 2012 15:02 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Sucks! Is nu een beetje laat, maar wellicht om een volgende ontsteking te voorkomen: de fysio van de gym zei dat je als je plast aan het einde even naar voren en naar links en naar rechts moet 'hangen' om zo je blaas leger te krijgen. Daarmee zou je de kans op een blaasontsteking sterk verkleinen.
Sterkte ermee!
ik neem soms een half zacht eitje want die vindt ik wel lekkerquote:Op donderdag 6 september 2012 15:03 schreef Incantrix het volgende:
En Tally, beterschap
Ohja, en die zachte eitjes, volgens mijn vk mogen die wel gewoon.. Mogen jullie die? Niet dat ik ze eet want ik word er misselijk van, maar heb vandeweek wel cakedeeg gesnoept
Ik voldoe prima aan die criteria... En ik weet ook dat alcohol een hele grote zwak is..quote:Op donderdag 6 september 2012 15:10 schreef Sorbootje het volgende:
Hoe je het ook wendt of keert; op het moment dat je zin krijgt in een sigaret heb je een keuze. Niemand dwingt je om de peuk op te steken. Op het moment dat je ervoor kiest het wel te doen, breng je moedwillig je kind in gevaar. En ja, natuurlijk is het een verslaving, maar je zult niet de eerste zijn die stopt en ook niet de laatste.
Als ik de statistieken mag geloven ben ik met mijn wijnconsumptie een alcoholist (ik vind zelf uiteraard van niet) , maar tijdens de zwangerschap laat ik het staan. Niet met plezier, maar ik doe het wel.
Mooi!quote:Op donderdag 6 september 2012 15:13 schreef Sorbootje het volgende:
Ik ben zelf al een aantal flessen limoncello aan het maken voor als de baby eruit is. Ik heb geen énkel voornemen om alcoholvrij door het leven te gaan nadat mijn logeerneefje geboren is.
Mijn vk zei destijds dat zacht ei alleen in de ban zit vanwege evt. salmomella, mar dat komt niet bij je baby terecht. Vandaar dat ik dacht dat het wel ok was, maar nu ik lees dat Tico het laat staan brengt me weer aan het twijfelen. Dat de vk dat zei is ook alweer een paar zwangerschappen geleden en de gyn wist het eigenlijk nietquote:Op donderdag 6 september 2012 15:09 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
ik neem soms een half zacht eitje want die vindt ik wel lekker
en cakebeslag heb ik van de week ook nog gesnoept
Kratje bier is ook goed.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:14 schreef Sorbootje het volgende:
Misschien bewaar ik wel een glaasje voor je
quote:Op donderdag 6 september 2012 15:12 schreef Sorbootje het volgende:
Post ik toevallig bijna tegelijkertijd met een collegawijnzuiper. Haai Becky
Als zelfs tico het laat staan!!!quote:Op donderdag 6 september 2012 15:14 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mijn vk zei destijds dat zacht ei alleen in de ban zit vanwege wvt. salmomella, mar dat komt niet bij je baby terecht. Vandaar dat ik dacht dat het wel ok was, maar nu ik lees dat Tico het laat staan brengt me weer aan het twijfelen. Dat de vk dat zei is ook alweer een paar zwangerschappen geleden en de gyn wist het eigenlijk niet
maar was het niet zo dat de hoeveelheid die je binnen krijgt bij het snoepen van cakebeslag te verwaarlozen is ?quote:Op donderdag 6 september 2012 15:14 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mijn vk zei destijds dat zacht ei alleen in de ban zit vanwege wvt. salmomella, mar dat komt niet bij je baby terecht. Vandaar dat ik dacht dat het wel ok was, maar nu ik lees dat Tico het laat staan brengt me weer aan het twijfelen. Dat de vk dat zei is ook alweer een paar zwangerschappen geleden en de gyn wist het eigenlijk niet
Whehe, nee johquote:Op donderdag 6 september 2012 15:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als zelfs tico het laat staan!!!
Nee er stond me iets bij dat je er flink ziek van kon worden en dat dat dan niet erg fijn was als je zwanger was.
Ik vind het zo lekker.. Omelet en dan nog die snot erop.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:18 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Whehe, nee johen jah, dat zou dan de salmonella moeten zijn inderdaad. Nouja, kword er toch misselijk van..
Denk ik ook hoor, maar toch.. Ik ben op het moment nogal van de risico-vermijding, ik ben als de dood dat het alsnog fout gaat.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:16 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
maar was het niet zo dat de hoeveelheid die je binnen krijgt bij het snoepen van cakebeslag te verwaarlozen is ?
Geen zorgen, salmonella passeert de placenta niet.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:03 schreef Incantrix het volgende:
En Tally, beterschap
Ohja, en die zachte eitjes, volgens mijn vk mogen die wel gewoon.. Mogen jullie die? Niet dat ik ze eet want ik word er misselijk van, maar heb vandeweek wel cakedeeg gesnoept
die heb ik even opgezocht en ga ik ook eens proberen wantquote:Op donderdag 6 september 2012 15:13 schreef Sorbootje het volgende:
Ik ben zelf al een aantal flessen limoncello aan het maken voor als de baby eruit is. Ik heb geen énkel voornemen om alcoholvrij door het leven te gaan nadat mijn logeerneefje geboren is.
Dan ik met jouquote:Op donderdag 6 september 2012 15:19 schreef Ticootje het volgende:
Oh het is meteen duidelijk denk ik wat voor culinaire ramp ik ben.
Dankjequote:Op donderdag 6 september 2012 15:20 schreef WupWup het volgende:
[..]
Geen zorgen, salmonella passeert de placenta niet.
MWAAAAAA morgen rauw ei eten dus!!!quote:Op donderdag 6 september 2012 15:20 schreef WupWup het volgende:
[..]
Geen zorgen, salmonella passeert de placenta niet.
Edit: spuit elfje kunt er idd erg ziek van worden, maar hoe vaak heb jij al salmonella opgelopen in je leven? Gewoon gezond verstand
Ik heb er speciaal flessen 95% alcohol voor gekocht in Italië. Levert leuke blikken op als je met die flessen naar de kassa loopt met je dikke buikquote:Op donderdag 6 september 2012 15:20 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
die heb ik even opgezocht en ga ik ook eens proberen wantis lichtelijk verslaafd aan het goedje
Je hoort/leest ook zoveel tegenstrijdige dingen... ik had gelezen dat je geen cola en koffie mag, maar ergens anders las ik weer dat je best 1 of 2 wijntjes per dag kunt drinken. Zelfde voor sushi; dat kan best. En elders lees je dat het absoluut niet kan.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:17 schreef becky27 het volgende:
Moet wel zeggen dat ik af en toe gek wordt van het geneuzel om eten tijdens zwangerschap, je 'mag' zoveel niet (van vent mocht ik geen oesters, ik vraag me af of dat schadelijk is, als je ze ter plekke zelf open maakt zijn ze toch heul vers).
citroen limo met alcoholquote:Op donderdag 6 september 2012 15:23 schreef Incantrix het volgende:
Limoncello, wat is dat? Klinkt als iets dat ik nog nodig ga hebben in het leven
Goddelijk lekkere Italiaanse citroenlikeur.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:23 schreef Incantrix het volgende:
Limoncello, wat is dat? Klinkt als iets dat ik nog nodig ga hebben in het leven
Likeur... limonade...quote:Op donderdag 6 september 2012 15:23 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Goddelijk lekkere Italiaanse citroenlikeur.
Maak maar gewoon een cakequote:Op donderdag 6 september 2012 15:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
MWAAAAAA morgen rauw ei eten dus!!!
Oeh, dat ga ik zeker nog nodig hebben medio decemberquote:
Lekker op ijs!quote:Op donderdag 6 september 2012 15:23 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Haring uit blik mag niet??quote:Op donderdag 6 september 2012 15:26 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oeh, dat ga ik zeker nog nodig hebben medio december![]()
En thnx voor de toelichting, Wupwup!
Sushi, dacht dat dat wel kon, mits met verse vis? Ik vreet me in elk geval klem aan haring, maar dan wel vers van de visboer.
Daar is hij wel aan gewent... 3cm.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:26 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Wordt er dan wel 1 van 3 cm hoog.
Oh en limoncello met prosecco mixen is ook topquote:Op donderdag 6 september 2012 15:23 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Blik wel denk ik? Gaat volgens mij meer om van die voorverpakte meuk zoals bij de AH. Maar daar wordt sowieso niemand vrolijk van.quote:
Er drinkt verder niemand mee?quote:Op donderdag 6 september 2012 15:27 schreef Sorbootje het volgende:
Ik koop wel een kratje bier voor je.
Gerookte zalm mag ook niet, zeggen ze.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:27 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Blik wel denk ik? Gaat volgens mij meer om van die voorverpakte meuk zoals bij de AH. Maar daar wordt sowieso niemand vrolijk van.
es ,als je voor mij iets fixed met alcohol vind ik het wel goed .quote:Op donderdag 6 september 2012 15:27 schreef Sorbootje het volgende:
Ik koop wel een kratje bier voor je.
Geen vacuümverpakte. Verse wel.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:28 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Gerookte zalm mag ook niet, zeggen ze.
versgerookte toch wel vacuum verpakte toch niet ?quote:Op donderdag 6 september 2012 15:28 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Je bent zo moeilijk niet?quote:Op donderdag 6 september 2012 15:28 schreef Joene het volgende:
[..]
es ,als je voor mij iets fixed met alcohol vind ik het wel goed .
We kunnen ook gewoon bierproefavondje houden
je weet toch.quote:
Vers wel, voorverpakt niet heb ik begrepen. Jemoet alleen met bepaalde vissoorten oppassen ivm kwikgehalte oid, maar volgens mij viel zalm daar niet onder.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:28 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
koningsmakreel weer wel. maar hee, wat is het verschil tussen een gewone en koningsmakreel??quote:Op donderdag 6 september 2012 15:30 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Vers wel, voorverpakt niet heb ik begrepen. Jemoet alleen met bepaalde vissoorten oppassen ivm kwikgehalte oid, maar volgens mij viel zalm daar niet onder.
De vis.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:30 schreef becky27 het volgende:
[..]
koningsmakreel weer welmaar he, wat is het verschil tussen een gewone en koningsmakreel??
Je mag wel worst.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:31 schreef Joene het volgende:
joh het is heel simpel, alles wat lekker is mag niet
Je weet dat dat bij ons thuis sowieso wel goedkomt.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:28 schreef Joene het volgende:
[..]
es ,als je voor mij iets fixed met alcohol vind ik het wel goed .
We kunnen ook gewoon bierproefavondje houden
Niet bokken jonguh, wees blij dat het menu uberhaupt groente bevat.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:32 schreef Joene het volgende:
Gelukkig mag ik vanavond heel culinair aardappelen met sperciebonen en hamlappen eten.
Ja , ik weet een leuk "winkeltje" ook weer om bier te kopen es!quote:Op donderdag 6 september 2012 15:31 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Je weet dat dat bij ons thuis sowieso wel goedkomt.
Kan iemand even tegen mijn neefje zeggen dat hij niet steeds tegen mijn bureau moet schoppen??
De koelkast ligt nog vol?quote:Op donderdag 6 september 2012 15:32 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja , ik weet een leuk "winkeltje" ook weer om bier te kopen es!
quote:Op donderdag 6 september 2012 15:31 schreef Ticootje het volgende:
Ja en ik ben out of food... Dus het enige wat hier lag, is opkikker...
ik ben heul niet op je werk.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:33 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb alleen zin om een zeer aantrekkelijk heerschap hier op t werk op te vreten, maar ja, dat zal ook wel niet mogen.
dat is eerdaags wel op ?quote:
yepquote:Op donderdag 6 september 2012 15:34 schreef rebel-angel het volgende:
is dat weer die natte dromen collega
Show je tieten... Misschien maak je kans.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:33 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb alleen zin om een zeer aantrekkelijk heerschap hier op t werk op te vreten, maar ja, dat zal ook wel niet mogen.
Ik betwijfel het met die blauwe aderen en zwangerschapsspenen.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Show je tieten... Misschien maak je kans.
quote:Op donderdag 6 september 2012 15:39 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ik betwijfel het met die blauwe aderen en zwangerschapsspenen.
Spenen zijn tofquote:Op donderdag 6 september 2012 15:39 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Knoppen!! Er zijn mannen, die zijn dol op knoppen.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:39 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Oke, nou dan ga ik het maar even proberen. Doei.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Knoppen!! Er zijn mannen, die zijn dol op knoppen.
Succes?quote:Op donderdag 6 september 2012 15:41 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Oke, nou dan ga ik het maar even proberen. Doei.
Misschien heeft hij wel een soort freaky verlaten door zn mama syndroom, en wilt hij even sabbelen om tot rust te komen?quote:Op donderdag 6 september 2012 15:41 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Oke, nou dan ga ik het maar even proberen. Doei.
my god dat brein van jouwquote:Op donderdag 6 september 2012 15:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel een soort freaky verlaten door zn mama syndroom, en wilt hij even sabbelen om tot rust te komen?
*trekt jurk weer recht*quote:Op donderdag 6 september 2012 15:41 schreef Keshet het volgende:
Wacht!
Hoe maak je limoncello?
EDIT: Ja, mijn Google is stuk.![]()
gewoon zelf makenquote:Op donderdag 6 september 2012 15:45 schreef Twinkle20 het volgende:
Ooooohh chocolademilkshake .... geen idee waar ik die nu vandaan kan halen. Zelf maken misschien (a)
Dat moet ik redden qua datum! Dank u.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:47 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
*trekt jurk weer recht*
Nou met schilletjes van biologische citroenen in 95% alcohol en dan na een dag of 20 een suikersiroop erbij en dan weer een dag of 20 wachten en dan filteren en opzuipen
Huh mag dat niet?quote:Op donderdag 6 september 2012 15:42 schreef Incantrix het volgende:
Misschien eerst even voorzichtig informeren wat hij van knoppen vind?
En mcFlurry mocht wel toch?mcmilkshake ook?
Ik ben even voeden jongens.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel een soort freaky verlaten door zn mama syndroom, en wilt hij even sabbelen om tot rust te komen?
Spannend! Ben benieuwd wat ze bedacht hebben iddquote:Op donderdag 6 september 2012 15:48 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik mag woensdag weer keshet. Wordt alles weer volledig doorgelicht. En volgens mij krijg ik dan ook te horen hoe we gaan bevallen omdat ze mijn 'case' besproken hebben. Best spannend maar kijk er op de een of andere manier wel naar uit. Ben benieuwd wat ze bekokstoofd hebben met zijn allen eb hoe ze tegen de situatie aan kijken. Komt goed!
Op dit moment was 't trouwens nog onvolkomen stuit, dus misschien hoef ik er straks wel niks uit te poepen maar wordt het een keizersnede... Ach, nog tijd zat voor de beeb om zich te draaienquote:Op donderdag 6 september 2012 15:51 schreef Twinkle20 het volgende:
Waaahh Coco moet er straks een reuzenbaby uit poepen (maar misschien blijkt het straks mee te vallen).
Fijn dat alles goed was verder!
En nu ga ik gvd chocoladeijs halen ... jullie altijd met jullie eten :-p
In milkshakemachines en softijsmachines schijnen bij onjuist schoonmaken bacteriën te kunnen groeien die niet hip zijn, maar er is me hier eens verteld dat de doorlooptijd bij de mekkie-dee zo groot is dat het daar wel weer kan. Ofzo.quote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 15:52 schreef Incantrix het volgende:
Fijn Coco! En woei, een dikkie O+
[..]
In milkshakemachines en softijsmachines schijnen bij onjuist schoonmaken bacteriën te kunnen groeien die niet hip zijn, maar er is me hier eens verteld dat de doorlooptijd bij de mekkie-dee zo groot is dat het daar wel weer kan. Ofzo.
En anders neem je voor de zekerheid ook een Big Mac, die doodt vast wel alle schadelijke dingen.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:52 schreef Incantrix het volgende:
Fijn Coco! En woei, een dikkie O+
[..]
In milkshakemachines en softijsmachines schijnen bij onjuist schoonmaken bacteriën te kunnen groeien die niet hip zijn, maar er is me hier eens verteld dat de doorlooptijd bij de mekkie-dee zo groot is dat het daar wel weer kan. Ofzo.
Ja alleen heb ik op dit moment nog niet veel vragen haha. Enige waar ik mee zit is dat ik niet op mijn rug kan liggen vanwege de holle ader. Hoe gaan we dat oplossen als ze toch voor een ks gaan? Heb nog nooit een ks van de zijkant gezienquote:Op donderdag 6 september 2012 15:49 schreef Keshet het volgende:
Bij de apotheek RA!
Spannend Twinkle! Bedenk je ook zelf vantevoren nog wat vragen enzo?
Gokje: Dan ga je onder volledige narcose.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:55 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ja alleen heb ik op dit moment nog niet veel vragen haha. Enige waar ik mee zit is dat ik niet op mijn rug kan liggen vanwege de holle ader. Hoe gaan we dat oplossen als ze toch voor een ks gaan? Heb nog nooit een ks van de zijkant gezien
Ik hoef maar een beetje te ver achterover te zitten en dan begint het gedonder.
Vriendin van mij heeft gister trouwens een correctie gehad omdat haar kind in februari met een totaalruptuur ter wereld was gekomen. Alles was kapot daar beneden :x
Arme wij :-Dquote:Op donderdag 6 september 2012 15:55 schreef Keshet het volgende:
[..]
En anders neem je voor de zekerheid ook een Big Mac, die doodt vast wel alle schadelijke dingen.
Ik wil ook naar de Mac.![]()
Familie/vrienden/kennissen/vreemden gokken in ieder altijd op een jongetjequote:Op donderdag 6 september 2012 15:59 schreef Keshet het volgende:
Fijn dat alles goed was Coco!
Ik gok bij jou op een jongetje, anders ben je zo'n combobreaker.
quote:Op donderdag 6 september 2012 16:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Familie/vrienden/kennissen/vreemden gokken in ieder altijd op een jongetje
Arme joene... Daar moet je nog steeds zoeken voordat je iets herkent.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:02 schreef Keshet het volgende:
[..]![]()
Als je op de echo niks herkent hebt is de kans wel groot dat 't een meisje is denk ik trouwens. Nou ja, cliché maar waar, als het maar gezond is he.
Klopt als een bus! (voor mij dan he)quote:Op donderdag 6 september 2012 16:02 schreef Keshet het volgende:
[..]![]()
Als je op de echo niks herkent hebt is de kans wel groot dat 't een meisje is denk ik trouwens. Nou ja, cliché maar waar, als het maar gezond is he.
Tsja, micropenisopsporingsacties zitten nog steeds niet in de SEO he.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Arme joene... Daar moet je nog steeds zoeken voordat je iets herkent.
Oh, ik heb absoluut geen voorkeur, gelukkig! Het lijkt me allebei zo leukquote:Op donderdag 6 september 2012 16:02 schreef Keshet het volgende:
[..]![]()
NOU!!! Ik zag gister een plaatje in kdp... Dat was... Een clit, in minipenis vorm.. OMG!quote:Op donderdag 6 september 2012 16:03 schreef Keshet het volgende:
[..]
Tsja, micropenisopsporingsacties zitten nog steeds niet in de SEO he.
quote:Op donderdag 6 september 2012 16:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Arme joene... Daar moet je nog steeds zoeken voordat je iets herkent.
Ik weet niet zeker of ik een piemel zou herkennen op een echo als ze me niet zouden zeggen dat het geslacht *nu* in beeld kwam. Maar toch. De kans lijkt me wel groter dan een meisje herkennen idd.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:03 schreef CookieTime het volgende:
Klopt als een bus! (voor mij dan he)
De echo dame vroeg gister aan mij en herken je het? Ik zo euhhh ik kan er niets van maken
Ik zal zo eens een paar van de echo's uploaden
Ik zei gister tegen mijn man: ik ben benieuwd hoeveel je aankomt tijdens deze zwangerschap. Kreeg ik een verontwaardigd gezicht meteen : HOEZO??? Ach moppie, die hormonen tijdens zo'n zwangerschap zijn ook niet niets hequote:Op donderdag 6 september 2012 15:47 schreef Keshet het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw zwangerschapshormonen?
Goed verhaal, dat zijn precies de dingen die ik wil horen nu ik binnen een paar maanden moet bevallen :Squote:Op donderdag 6 september 2012 15:55 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Vriendin van mij heeft gister trouwens een correctie gehad omdat haar kind in februari met een totaalruptuur ter wereld was gekomen. Alles was kapot daar beneden :x
Mix? Ik vertrouw die protocollen wel maar die 16-jarigen die ze moeten uitvoeren nietquote:Op donderdag 6 september 2012 15:55 schreef Pvoesss het volgende:
Bij de Mac gaat de mix heel snel ja, en maken ze het dus ook goed schoon.
Ik vertrouw de Mac wel zeker als ik kijk hoe de protocollen zijn en hoe streng ze zijn.
Dat ging voor ons niet op... ik herkende echt niks op die 20 w echo behalve een ruggengraat, maar het was toch echt vrij duidelijk schijnbaar (beeld werd stilgezet: en, zien jullie het al? - eh, nee?). Gelukkig heeft de echomevrouw voor ons even een pijltje ingetekendquote:Op donderdag 6 september 2012 16:02 schreef Keshet het volgende:
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I must be an optimist, because a pessimist is never disappointed”
Er werken meer mensen bij de mac dan alleen 16jarigequote:Op donderdag 6 september 2012 16:21 schreef Mineola het volgende:
[..]
Mix? Ik vertrouw die protocollen wel maar die 16-jarigen die ze moeten uitvoeren nietDus ik doe het toch maar niet (makkelijk, ik hou toch niet van softijs. Hoewel ik die mcflurry Twix best had willen proberen!)
En ik moest heel hard lachen om de hoge boterkoek van Incantrix![]()
Beslag <3
En dat is best knap als je flink zwanger bentquote:Op donderdag 6 september 2012 16:45 schreef Twinkle20 het volgende:
Gaaf Sola zo'n 3D!
Ik ben misselijk nu .. Iets grotere ogen als mijn buik geloof ik :-D
quote:Op donderdag 6 september 2012 16:48 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
En dat is best knap als je flink zwanger bent![]()
Jaaa, zeker wel. Gave foto's!quote:Op donderdag 6 september 2012 16:50 schreef CookieTime het volgende:
Wat fijn Sola!En mooi he??
zijn mijn foto's niet te zien?![]()
Oh gelukkig dacht dat ik iets fout had gedaanquote:Op donderdag 6 september 2012 16:57 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Jaaa, zeker wel. Gave foto's!
Ik hoor hier eigenlijk al 5 weken niet meer maar ik mis het zwanger zijn(nooit gedacht eigenlijk, dat ik dat al zo snel zou missen)
Idd, het getrappel en het gepronk met je mooie buik. Ik mis het! En mijn man rammelt ook alquote:Op donderdag 6 september 2012 16:58 schreef CookieTime het volgende:
[..]
Oh gelukkig dacht dat ik iets fout had gedaan![]()
En ja zo herkenbaar, vooral na de laatste had ik dat heel erg sterk. Dat gevoel in je buik.
En waarom zou je niet gewoon mee kunnen blijven posten, gezellig juist!
Wat lief van je manquote:Op donderdag 6 september 2012 17:03 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Idd, het getrappel en het gepronk met je mooie buik. Ik mis het! En mijn man rammelt ook al, helpt ook niet echt mee
.
Af en toe post ik ook nog mee en ik lees vooral nog mee. Jij nog van harte! Las dat je nu een meisje krijgt, na 3 jongens, gaaf
Heel lief! We hebben ook zo'n lief meisje gekregenquote:Op donderdag 6 september 2012 17:03 schreef CookieTime het volgende:
[..]
Wat lief van je man![]()
![]()
En ja een meisje, zo blij!
Jij hebt ook wel een zware zwangerschap en bevalling gehad, toch (correct me if i'm wrong)? Denk dat dat zeker meespeelt. Ik heb zo'n ongelooflijk fijne zwangerschap (en bevalling ook trouwens) gehad, ik wil me altijd wel zo voelen!quote:Op donderdag 6 september 2012 17:04 schreef Solagratia het volgende:
Becky, dit was met 26 weken inderdaad!
CT, heel erg mooi ja, alsof hij er al helemaal is. Ik heb je foto's gezien ja, tof![]()
Na de zwangerschap van Amy heb ik het zwanger zijn geen moment gemist. Ook de dikke buik niet. Toen ik beweging voelde van deze, voelde het wel gelijk heel bekend. Alsof het nooit was weggeweest.
Ik heb er laatst een shake gedronken zonder erbij na te denken..quote:Op donderdag 6 september 2012 16:21 schreef Mineola het volgende:
[..]
Mix? Ik vertrouw die protocollen wel maar die 16-jarigen die ze moeten uitvoeren nietDus ik doe het toch maar niet (makkelijk, ik hou toch niet van softijs. Hoewel ik die mcflurry Twix best had willen proberen!)
En ik moest heel hard lachen om de hoge boterkoek van Incantrix![]()
Beslag <3
Ohh stiekem wel heel erg leuk hoor, tussen de jongste 2 zit 12mnd en 13dgn en was echt heel erg mooiquote:Op donderdag 6 september 2012 17:07 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Heel lief! We hebben ook zo'n lief meisje gekregen, daar ga je ook van rammelen. Gezien mijn medische achtergrond (endometriose blabla) zou het best wel eens kunnen dat ik mij hier alweer redelijk snel mag melden hopelijk!
Nou dan is je moeder niet alleen super lief maar ook super sterk! Ondingen vind ik dat strijkplanken of was het nu een strijkijzer?quote:Op donderdag 6 september 2012 11:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja ze is echt een schatoverlaad me met cadeau's en dingen (1e kleinkind he..), maar is ook wel zo dat als ik het vervelend vind ik het gewoon kan zeggen
![]()
Oh ik mocht niet eens dragen johdat deed zij
![]()
8 weken!![]()
Ja, want het geslacht weten we al. Maar hij vind het gewoon mooi geweest, baby zit in m'n buik en hij wil pas verder kennismaken bij de geboortequote:Op donderdag 6 september 2012 19:15 schreef Pvoesss het volgende:
Wat wil hij een verrassing houden? Het uiterlijk?
Hij heeft gelijk ook. Ik had dezelfde gedachte over een 3d echoquote:Op donderdag 6 september 2012 19:18 schreef eliis het volgende:
[..]
Ja, want het geslacht weten we al. Maar hij vind het gewoon mooi geweest, baby zit in m'n buik en hij wil pas verder kennismaken bij de geboorte
Ik vind 3d echo's altijd een beetje eng, dus dat zouden we dan sowieso niet doen. Maar ik snap het ook wel, ik ben gewoon heel ongeduldigquote:Op donderdag 6 september 2012 19:20 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk ook. Ik had dezelfde gedachte over een 3d echo
Muwahhaa ja eigenlijk welquote:Op donderdag 6 september 2012 16:48 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
En dat is best knap als je flink zwanger bent![]()
Ik zeg: Mooi blijven dus!quote:Op donderdag 6 september 2012 16:57 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Jaaa, zeker wel. Gave foto's!
Ik hoor hier eigenlijk al 5 weken niet meer maar ik mis het zwanger zijn(nooit gedacht eigenlijk, dat ik dat al zo snel zou missen)
Hmmm .. Hoor ik hier een soort van bijna aankondiging van een nieuwe mini?quote:Op donderdag 6 september 2012 17:03 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Idd, het getrappel en het gepronk met je mooie buik. Ik mis het! En mijn man rammelt ook al, helpt ook niet echt mee
.
Af en toe post ik ook nog mee en ik lees vooral nog mee. Jij nog van harte! Las dat je nu een meisje krijgt, na 3 jongens, gaaf
Whaha nou zo zwaar is zo'n ding niet hoor.. tenminste, valt aardig mee nog die nieuwe vind ikquote:Op donderdag 6 september 2012 19:06 schreef Limone het volgende:
[..]
Nou dan is je moeder niet alleen super lief maar ook super sterk! Ondingen vind ik dat strijkplanken of was het nu een strijkijzer?Dan valt het wel mee hoe zwaar en onhandig dat is natuurlijk...
Suikertante, wat rot die onzekerheid.![]()
Ik ben ook behoorlijk wat.. uhm.. assertiever. Voor gesprekken met klanten niet zo handig, maar voor onderling met collega's wel. Normaal ben ik erg meegaand en wil ik graag helpen bij alles, met als gevolg dat er best wel over mij heen gelopen werd. Dat is nu al een tijdje niet meer gebeurd! Best blij met mezelf op zulke momenten!![]()
Geborduurde geboortekaartjes Wat een werk, maar wat leuk!
Oh en roken en drinken, tja. Ik doe het niet, maar ik ga het vast missen.
CookieTime, ik kan er eerlijk gezegd niets mee met die echo's, maar dat heb ik ook nooit gekund hoor, ik zie ook geen diepte enzo
Wij eten voor de derde keer deze week boeuf bourguignon
In het ziekenhuis waar ik zit wel, daar krijg je gewoon het hele pakket. Zal bij verloskundigen wel wisselen.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:23 schreef eliis het volgende:
Is dat standaard, een groeiecho? Ik heb er namelijk nog nooit van gehoord...
quote:Op donderdag 6 september 2012 19:26 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Hmmm .. Hoor ik hier een soort van bijna aankondiging van een nieuwe mini?.. Over een maand of 4 ofzo?
.. Dat je een soort van Kyara gaat doen?
Ik zal er de volgende keer bij de verloskundige naar vragen, maar ik denk niet dat het bij mij standaard is anders had ik er vast wel een keer wat over gehoordquote:Op donderdag 6 september 2012 20:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
In het ziekenhuis waar ik zit wel, daar krijg je gewoon het hele pakket. Zal bij verloskundigen wel wisselen.
ja, ik ga me doodschamen...quote:Op donderdag 6 september 2012 20:36 schreef Twinkle20 het volgende:
Nounou foei Kyara! :-p ... af en toe een dropje kan echt niet hoor :-p
QFT!quote:Op donderdag 6 september 2012 20:36 schreef Twinkle20 het volgende:
Nounou foei Kyara! :-p ... af en toe een dropje kan echt niet hoor :-p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |