daarom! Alleen staat de link naar het vorige topic er niet inquote:Op donderdag 6 september 2012 11:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
We kunnen ook gewoon naar het vorige topic klikken toch?
Ik kan gewoon terugklikken hoorquote:Op donderdag 6 september 2012 11:53 schreef becky27 het volgende:
[..]
daarom! Alleen staat de link naar het vorige topic er niet in
Wat een leuk geluk! Net als dat sommige cassieres niet kunnen tellen en je veel te veel wisselgeld gevenquote:Op donderdag 6 september 2012 11:54 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb net dankzij een onoplettende assistent een extra groeiecho gehad![]()
had een liggingsecho moeten zijn maar die doen ze pas bij 36 weken, maar aangezien ik er toch was....
Tofquote:Op donderdag 6 september 2012 11:54 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb net dankzij een onoplettende assistent een extra groeiecho gehad![]()
had een liggingsecho moeten zijn maar die doen ze pas bij 36 weken, maar aangezien ik er toch was....
Je kan gewoon op het pijltje naast de TT klikken.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:53 schreef becky27 het volgende:
[..]
daarom! Alleen staat de link naar het vorige topic er niet in
ahaas.... N00b he. Hoewel ik al heul lang op fok meepost...quote:Op donderdag 6 september 2012 11:57 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Je kan gewoon op het pijltje naast de TT klikken.
quote:Op donderdag 6 september 2012 11:59 schreef becky27 het volgende:
[..]
ahaas.... N00b he. Hoewel ik al heul lang op fok meepost...
Tof Ophelia, alles goed qua groei?
Ik zou er over 2 weken denk ik mooi weer staan danquote:Op donderdag 6 september 2012 12:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dat ben ik vergeten te vragen![]()
![]()
Ik bel ze later wel even...
Er staat dan sowieso een afspraak bij de gyn, echo krijg ik dus sowieso, alleen gebruiken ze voor die aparte echo's betere apparatuur.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik zou er over 2 weken denk ik mooi weer staan dan
Fijn dat t zo goed gaat allemaal joh! Met jouzelf ook alles goed nog?
Wat een werkquote:Op donderdag 6 september 2012 12:18 schreef As1981 het volgende:
Agressie valt hier gelukkig nog mee.
Geboortekaartjes. Ik ben druk aan het borduren. Maar vraag me af of ik er op tijd 70 af ga krijgen.
Cute!quote:Op donderdag 6 september 2012 12:24 schreef Skoap het volgende:
ik heb net de geboortekaartjes maar eens besteld... Dan is dat ook maar weer geregeld.
Wij doen deze: http://www.geboortekaartjes.nl/nl-NL/geboortekaartje.php?id=17470
Thnx!quote:
Skoap wat toevallig! Die had ik ook in eerste instantiequote:Op donderdag 6 september 2012 12:24 schreef Skoap het volgende:
ik heb net de geboortekaartjes maar eens besteld... Dan is dat ook maar weer geregeld.
Wij doen deze: http://www.geboortekaartjes.nl/nl-NL/geboortekaartje.php?id=17470
Terecht.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Meh het stoppen met roken wil maar niet lukken![]()
voel me een mega slecht mens erdoor
Hihiquote:Op donderdag 6 september 2012 12:51 schreef Suikertante het volgende:
Als je niet zoveel hecht aan een uniek kaartje zijn er natuurlijk ontzettend veel leuke kaartjes te bestellen online, dat vind ik zelf ook hoor
Ojee. Ik heb de knoflookpers gisteren zonder af te wassen per ongeluk weer in de bestekla gelegd. Ik deed hem net open en waande me in Thailand.![]()
jij hebt zeker nooit gerookt?quote:Op donderdag 6 september 2012 14:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Terecht.
Wat is er zo moeilijk aan gewoon niet opsteken?
Jazeker wel.. Vanaf mn 12e.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij hebt zeker nooit gerookt?
Ik begin steeds weer.. Het boeit me ook eigenlijk geen kont. Maar die 9 maanden dat je de verantwoordelijkheid hebt voor het nieuwe leven dat voor zijn/haar gezondheid volledig afhankelijk is van jouw doen en laten in je zwangerschap, vind ik gewoon niet dat je het kunt verkopen om toch te roken / drinken / drugsgebruiken.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:23 schreef Suikertante het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen, heb ook gerookt en op een dag heb ik het gewoon niet meer gedaan.
Het was zwaar, maar niet moeilijk. Inderdaad de volgende laten liggen. En toen ik de eerste week was doorgekomen wilde ik het echt voor geen goud nog eens doormaken, goede reden om niet meer te beginnen. Vooral dat je er zoveel aan denkt, voelde me heel sneu.
hmm..quote:Op donderdag 6 september 2012 14:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik begin steeds weer.. Het boeit me ook eigenlijk geen kont. Maar die 9 maanden dat je de verantwoordelijkheid hebt voor het nieuwe leven dat voor zijn/haar gezondheid volledig afhankelijk is van jouw doen en laten in je zwangerschap, vind ik gewoon niet dat je het kunt verkopen om toch te roken / drinken / drugsgebruiken.
Dan kun je hier wel steun zoeken dat je je een slecht mens voelt, maar die steun ga je niet krijgen van mij. Terecht dat je je slecht erover voelt, je bent namelijk misschien wel bezig met het verkloten van de gezondheid van je baby.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |