daarom! Alleen staat de link naar het vorige topic er niet inquote:Op donderdag 6 september 2012 11:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
We kunnen ook gewoon naar het vorige topic klikken toch?
Ik kan gewoon terugklikken hoorquote:Op donderdag 6 september 2012 11:53 schreef becky27 het volgende:
[..]
daarom! Alleen staat de link naar het vorige topic er niet in
Wat een leuk geluk! Net als dat sommige cassieres niet kunnen tellen en je veel te veel wisselgeld gevenquote:Op donderdag 6 september 2012 11:54 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb net dankzij een onoplettende assistent een extra groeiecho gehad![]()
had een liggingsecho moeten zijn maar die doen ze pas bij 36 weken, maar aangezien ik er toch was....
Tofquote:Op donderdag 6 september 2012 11:54 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb net dankzij een onoplettende assistent een extra groeiecho gehad![]()
had een liggingsecho moeten zijn maar die doen ze pas bij 36 weken, maar aangezien ik er toch was....
Je kan gewoon op het pijltje naast de TT klikken.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:53 schreef becky27 het volgende:
[..]
daarom! Alleen staat de link naar het vorige topic er niet in
ahaas.... N00b he. Hoewel ik al heul lang op fok meepost...quote:Op donderdag 6 september 2012 11:57 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Je kan gewoon op het pijltje naast de TT klikken.
quote:Op donderdag 6 september 2012 11:59 schreef becky27 het volgende:
[..]
ahaas.... N00b he. Hoewel ik al heul lang op fok meepost...
Tof Ophelia, alles goed qua groei?
Ik zou er over 2 weken denk ik mooi weer staan danquote:Op donderdag 6 september 2012 12:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dat ben ik vergeten te vragen![]()
![]()
Ik bel ze later wel even...
Er staat dan sowieso een afspraak bij de gyn, echo krijg ik dus sowieso, alleen gebruiken ze voor die aparte echo's betere apparatuur.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik zou er over 2 weken denk ik mooi weer staan dan
Fijn dat t zo goed gaat allemaal joh! Met jouzelf ook alles goed nog?
Wat een werkquote:Op donderdag 6 september 2012 12:18 schreef As1981 het volgende:
Agressie valt hier gelukkig nog mee.
Geboortekaartjes. Ik ben druk aan het borduren. Maar vraag me af of ik er op tijd 70 af ga krijgen.
Cute!quote:Op donderdag 6 september 2012 12:24 schreef Skoap het volgende:
ik heb net de geboortekaartjes maar eens besteld... Dan is dat ook maar weer geregeld.
Wij doen deze: http://www.geboortekaartjes.nl/nl-NL/geboortekaartje.php?id=17470
Thnx!quote:
Skoap wat toevallig! Die had ik ook in eerste instantiequote:Op donderdag 6 september 2012 12:24 schreef Skoap het volgende:
ik heb net de geboortekaartjes maar eens besteld... Dan is dat ook maar weer geregeld.
Wij doen deze: http://www.geboortekaartjes.nl/nl-NL/geboortekaartje.php?id=17470
Terecht.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Meh het stoppen met roken wil maar niet lukken![]()
voel me een mega slecht mens erdoor
Hihiquote:Op donderdag 6 september 2012 12:51 schreef Suikertante het volgende:
Als je niet zoveel hecht aan een uniek kaartje zijn er natuurlijk ontzettend veel leuke kaartjes te bestellen online, dat vind ik zelf ook hoor
Ojee. Ik heb de knoflookpers gisteren zonder af te wassen per ongeluk weer in de bestekla gelegd. Ik deed hem net open en waande me in Thailand.![]()
jij hebt zeker nooit gerookt?quote:Op donderdag 6 september 2012 14:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Terecht.
Wat is er zo moeilijk aan gewoon niet opsteken?
Jazeker wel.. Vanaf mn 12e.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij hebt zeker nooit gerookt?
Ik begin steeds weer.. Het boeit me ook eigenlijk geen kont. Maar die 9 maanden dat je de verantwoordelijkheid hebt voor het nieuwe leven dat voor zijn/haar gezondheid volledig afhankelijk is van jouw doen en laten in je zwangerschap, vind ik gewoon niet dat je het kunt verkopen om toch te roken / drinken / drugsgebruiken.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:23 schreef Suikertante het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen, heb ook gerookt en op een dag heb ik het gewoon niet meer gedaan.
Het was zwaar, maar niet moeilijk. Inderdaad de volgende laten liggen. En toen ik de eerste week was doorgekomen wilde ik het echt voor geen goud nog eens doormaken, goede reden om niet meer te beginnen. Vooral dat je er zoveel aan denkt, voelde me heel sneu.
hmm..quote:Op donderdag 6 september 2012 14:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik begin steeds weer.. Het boeit me ook eigenlijk geen kont. Maar die 9 maanden dat je de verantwoordelijkheid hebt voor het nieuwe leven dat voor zijn/haar gezondheid volledig afhankelijk is van jouw doen en laten in je zwangerschap, vind ik gewoon niet dat je het kunt verkopen om toch te roken / drinken / drugsgebruiken.
Dan kun je hier wel steun zoeken dat je je een slecht mens voelt, maar die steun ga je niet krijgen van mij. Terecht dat je je slecht erover voelt, je bent namelijk misschien wel bezig met het verkloten van de gezondheid van je baby.
Ja, waarheid is hard soms.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik was van te voren al gewaarschuwd voor OUD.. krijg steeds meer het idee dat ze toch gelijk hebben wbt de users
WTF? Iemand zegt waar het op staat wanneer jij zélf begint over iets dat je zélf doet dat jouw ongeboren kind ernstig kan schaden. Je probeert nu gewoon voor jezelf een excuus te zoeken.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik was van te voren al gewaarschuwd voor OUD.. krijg steeds meer het idee dat ze toch gelijk hebben wbt de users
Je weet zelf donders goed hoe slecht het is, anders voelde je je ook niet schuldig.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dat kind gaat niet gelijk dood aan roken.
maar goed never mind toedels
Anders post je ff je tieten! net als in kpd ?quote:Op donderdag 6 september 2012 14:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:Op donderdag 6 september 2012 14:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:Op donderdag 6 september 2012 14:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Terecht.
Wat is er zo moeilijk aan gewoon niet opsteken?
Ja want dat is echt te vergelijken met roken of drinken ja...quote:Op donderdag 6 september 2012 14:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]Laat dan de powerdrinkjes ook ff staan
![]()
Maargoed, ik ben niet zwanger en wil het ook niet zijn en toch heb ik me echt gruwelijk lopen ergeren aan twee hele goede vriendinnen die hun hele zwangerschap doorgerookt hebben en dan ook nog es idd semi schuldig lopen doen de hele tijd.
Ik zou me echt doodschamen geloof ik
Ik ben helemaal niet anti roken! Sterker nog, dikke kans dat als de kleine er eenmaal is, dat ik gewoon weer begin..quote:Op donderdag 6 september 2012 14:37 schreef MeNicole2 het volgende:
Tss jullie zijn wel allemaal stom en anti roken hoor. Wist het wel![]()
Maar eigenlijk ben je gewoon slap dat je niet eens voor je kind dat kan!!
Het zal toch echt niet goed zijn, het is voor jezelf ook niet gezond. Net zo makkelijk als geen peuk opsteken dan toch?quote:Op donderdag 6 september 2012 14:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja want dat is echt te vergelijken met roken of drinken ja...
Mag ik dan nog wel water en droog brood?
nee wil je weten wat het wel kan doen met je kind ?quote:Op donderdag 6 september 2012 14:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Nee de vergelijking klopt niet. Met het ene beschadig je, bewezen, de gezondheid van je kind. Het drinken van caffeine is niet zo gezond nee. Maar daarmee loop je niet de kans dat je placenta los laat of iets in die trant.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het zal toch echt niet goed zijn, het is voor jezelf ook niet gezond. Net zo makkelijk als geen peuk opsteken dan toch?
Bedoelde ook tijdens de zwangerschapquote:Op donderdag 6 september 2012 14:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet anti roken! Sterker nog, dikke kans dat als de kleine er eenmaal is, dat ik gewoon weer begin..
En dan rook ik buiten ja. En nee, niet voordat ik aanleg.
Tijdens de voeding?? Men dan vind ik het al heel wat als ik tussendoor een slok drinken wil nemen.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:40 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Bedoelde ook tijdens de zwangerschap![]()
Mijn nichtje deed ook tijdens de bv gewoon ff peuk opsteken. Maar he hij kreeg toch bv?
quote:Op donderdag 6 september 2012 14:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Serieus, tijdens het aanleggen?quote:Op donderdag 6 september 2012 14:40 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Bedoelde ook tijdens de zwangerschap![]()
Mijn nichtje deed ook tijdens de bv gewoon ff peuk opsteken. Maar he hij kreeg toch bv?
quote:Op donderdag 6 september 2012 14:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee de vergelijking klopt niet. Met het ene beschadig je, bewezen, de gezondheid van je kind. Het drinken van caffeine is niet zo gezond nee. Maar daarmee loop je niet de kans dat je placenta los laat of iets in die trant.
Ik heb nooit gerookt verder, maar mijn kindje is geboren met 38 weken en woog 2460 gram. Verder helemaal gezond, maar zijn start was toch moeizaam. De vk vertelde in de kraamweek dat ze een bevalling had gedaan bij een vrouw die de hele zwangerschap gerookt had. Dat kindje kwam met 40 weken ter wereld, was geloof ik 48 cm maar woog even veel als mijn ukkie (echt uitgemergeld zei ze, je kon de ribben tellenquote:
Jullie lezen het... Geen koffie en cola meer... Het risico!quote:Op donderdag 6 september 2012 14:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]Nou ja als je zo gaat beginnen is het bij beide toch gewoon een risico wat je neemt hoor, zat kinderen van rokende moeders die gewoon ook weer wel gezond geboren worden.
Mijn moeder rookte bij haar oudste twee ook, geen verschil met de jongste waarbij ze wel gestopt was.
quote:Op donderdag 6 september 2012 14:43 schreef Pvoesss het volgende:
Joh einde rel ze is allang weer terug naar KPD
Ja als hij aan het drinken was. Dan op de rand van de bank een asbak met der peuk erin. Heb echt met verbazing zitten kijken. Maar ze vond het raar dat ik het slecht vond want ze blies het rook niet naar hem en hij kreeg bv en dat was altijd beter dan fv.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:41 schreef Keshet het volgende:
[..]
Serieus, tijdens het aanleggen?
Enne, ik vond stoppen ook verdomd moeilijk.
Mij maakt het geen reet uit, ik lees mee en ik vind het wel komisch dat net degene die zegt dat ze de powerdrankjes niet kan laten staan wel vindt dat een ander de peuk gewoon moet laten liggen, that's all.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jullie lezen het... Geen koffie en cola meer... Het risico!
Oh en de kruidnoten ook laten staan.
Nogmaals... Het vergelijk klopt gewoon niet.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mij maakt het geen reet uit, ik lees mee en ik vind het wel komisch dat net degene die zegt dat ze de powerdrankjes niet kan laten staan wel vindt dat een ander de peuk gewoon moet laten liggen, that's all.
Ik hoef geen kinderen, maar ik vind het wel vaak onvoorstelbaar hoe mensen roken bij kleintjes en zo, bah.
In dat geval mag ook jij geen mening geven over het roken.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:46 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik drink ook cola en eet ook kruidnoten en appeltaart. Maar he misschien krijg ik een klein kindje en dat bevalt dan weer makkelijk he
Ik lak mijn nagels ook niet meer sinds ik zwanger benquote:Op donderdag 6 september 2012 14:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jullie lezen het... Geen koffie en cola meer... Het risico!
Oh en de kruidnoten ook laten staan.
Daarvoor moet je naar Babybytes!quote:Op donderdag 6 september 2012 14:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik dacht.. wellicht dat iemand ook ervaring heeft en zo een steuntje in de rug kan geven.
want het is niet zo dat ik niet probeer te stoppen.
maar hey.. ik probeer expres mijn kind de meest erge ziektes te geven en dood te wensen doordat ik niet stop met roken.. tuurlijk hoor
Nee eigenlijk niet he? Maar ja zit wel in OUD dus moet me er wel mee bemoeienquote:Op donderdag 6 september 2012 14:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
In dat geval mag ook jij geen mening geven over het roken.
Nou ok, ervaring.. Op de dag dat ik een streepje piste heb ik een laatste peuk opgestoken en heb ik mn pakje in de la gelegd... En daar liggen ze nu nog.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik dacht.. wellicht dat iemand ook ervaring heeft en zo een steuntje in de rug kan geven.
maar hey.. ik probeer expres mijn kind de meest erge ziektes te geven en dood te wensen doordat ik niet stop met roken.. tuurlijk hoor
Die energiedrankjes zijn ontzettend slecht voor je eigen gezondheid, dat is allemaal bewezen, ook geen speculatie , en je lichaam raakt er verslaafd aan, dat is nogal andere koek dan zaken waar de kans op een besmetting met een of andere bacterie bestaat lijkt mij.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nogmaals... Het vergelijk klopt gewoon niet.
Als ik had gezegd dat ik mn wijntje niet kon laten staan had je een punt echt.
Een steuntje in de rug hoeft niet met kusjekroel toch? Wat Tico zegt kan ook een 'inspiratie' zijn ofzo: just don't do it. Je kindje is het echt waard!quote:Op donderdag 6 september 2012 14:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ja caffeine is verslavend... Weekend hoofdpijn is dan ook veel voorkomend onder werkenden die de hele dag koffie zuipen op het werk en in het weekend niet.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die energiedrankjes zijn ontzettend slecht voor je eigen gezondheid, dat is allemaal bewezen, ook geen speculatie , en je lichaam raakt er verslaafd aan, dat is nogal andere koek dan zaken waar de kans op een besmetting met een of andere bacterie bestaat lijkt mij.
Maar ik denk niet dat je het toe gaat geven of in wil zien hoor
In die powerdrinkjes is het niet alleen de caffeinequote:Op donderdag 6 september 2012 14:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja caffeine is verslavend... Weekend hoofdpijn is dan ook veel voorkomend onder werkenden die de hele dag koffie zuipen op het werk en in het weekend niet.
Ik spreek nergens tegen dat het niet gezond is.
Hoiquote:Op donderdag 6 september 2012 14:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja caffeine is verslavend... Weekend hoofdpijn is dan ook veel voorkomend onder werkenden die de hele dag koffie zuipen op het werk en in het weekend niet.
Suiker enz...quote:Op donderdag 6 september 2012 14:53 schreef Tally het volgende:
[..]
In die powerdrinkjes is het niet alleen de caffeine
Auw...quote:Op donderdag 6 september 2012 14:56 schreef Tally het volgende:
Ik begin deze zwangerschap zoals ik de eerste ben geeindigd
Met een blaasontsteking
Ik baal enorm en
Die klote angst dat alles toch nog mis gaat steekt meteen weer de kop op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |