SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting![]()
Die penalty die hij miste in de 85e minuutquote:Op woensdag 5 september 2012 23:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je had 1 doelpunt meer moeten scoren, dan ging je door op aantal doelpunten voor.
quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 23:28 schreef Lindgren. het volgende:
Want deze gaat uit naar Laucas met verdriet,
door het missen van de finale, al was het nét niet
Je hebt de wedstrijd verloren en je neemt je verlies
Lieve laucas, hou je sterk en zie... Dat alles goedkomt,
zolang je maar doorgaat, zul je blijven staan het maakt niet uit wat je doormaakt.
Want jij moet niet vergeten, dat alles in het leven bijna meestal wel gebeurt met een reden.
Oneens=minderquote:Op woensdag 5 september 2012 23:29 schreef pascal08 het volgende:
Stelling 2
Het aantal leden van de Tweede Kamer moet 150 blijven.
Hoe kun je nou aangeven of je bent voor meer of minder zetels?
Ja ik snap ook wel dat het niet dat nummer is, kut.quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 23:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ben voor meer, dan ben ik het toch ook oneens?
Hé, kutwijf! Waar zeg ik dat het wel zo is dan?quote:Op woensdag 5 september 2012 23:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja ik snap ook wel dat het niet dat nummer is, kut.
Dan zeg ik 'geen van beide'quote:Op woensdag 5 september 2012 23:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Is gewoon om te kijken of je autisme hebt of niet.
Nee maar de discussie is altijd 150 of minder dusja...
Dus?quote:Op woensdag 5 september 2012 23:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Is gewoon om te kijken of je autisme hebt of niet.
Nee maar de discussie is altijd 150 of minder dusja...
Dus moet hij geen van beide als optie nemen...quote:Op woensdag 5 september 2012 23:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dus?
Misschien wil hij wel meer vertegenwoordigers van het volk in de kamer zien!
Is niet op te maken uit de vraag vind ik.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dus moet hij geen van beide als optie nemen...
Beste Lindgren.,quote:Op woensdag 5 september 2012 23:28 schreef Lindgren. het volgende:
Want deze gaat uit naar Laucas met verdriet,
door het missen van de finale, al was het nét niet
Je hebt de wedstrijd verloren en je neemt je verlies
Lieve laucas, hou je sterk en zie... Dat alles goedkomt,
zolang je maar doorgaat, zul je blijven staan het maakt niet uit wat je doormaakt.
Want jij moet niet vergeten, dat alles in het leven bijna meestal wel gebeurt met een reden.
stopquote:Op woensdag 5 september 2012 23:36 schreef Lindgren. het volgende:
Lieve Laucas,
Rozen zijn rood. Viooltjes zijn blauw. De geur van een wc-pot, doet me denken aan jou.
Dat had ik ook, al weiger ik in dat soort fabeltjes met kapotte UPs en IFs te geloven..maar bij hem had ik het dus wel echt...bij Vela hoor je het ook vaak.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:34 schreef Lindgren. het volgende:
5 potjes gespeeld, 4 gewonnen, 1 gelijk. (duder wilde niet verlegen.)
Dat trio voorin is echt schandalig goed.Heerlijk teampje zo. Biabiany is ook echt overpowered.
[ afbeelding ]
En ook heb ik het idee dat NUP Mangala beter is dan zijn gouden kaart () ? Erg vreemd. Hij voelt echt bizar sterk in dit team.
quote:
Bij Vela had ik het ook heel erg. Elke keer als je bij zijn NIF naar de R1 kijkt, ligt die bal er al in en bij de IF en Transferred had ik veel moeite met ruimte creëren. Blijft toch vreemd..quote:Op woensdag 5 september 2012 23:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat had ik ook, al weiger ik in dat soort fabeltjes met kapotte UPs en IFs te geloven..maar bij hem had ik het dus wel echt...bij Vela hoor je het ook vaak.
Ja idd, vooral als je ze echt allebei in hetzelfde team hebt gehad. Dat NIF Vela het tegen silvers beter doet dan IF Vela tegen goud is best logisch omdat je een topsilver hebt met ongeveer de maximale rating tegenover een modale gold. Dat die silver het tegen gold weer beter doet dan die IF versie is dan wel weer raar.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Bij Vela had ik het ook heel erg. Elke keer als je bij zijn NIF naar de R1 kijkt, ligt die bal er al in en bij de IF en Transferred had ik veel moeite met ruimte creëren. Blijft toch vreemd..
Gewoon Ox op LW met 7? chem.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:41 schreef Thorb het volgende:
Echt zo kut dat ik met iMotM Walcott, IF Ox en dan nog IF Gervinho 3 RW's heb en voor LW alleen die kut Arshavin
Rutte zei vanavond dat hij Paars erg ver weg vindt dusja... ligt aan de uitslag he!quote:Op woensdag 5 september 2012 23:42 schreef pascal08 het volgende:
Wat denken jullie dat het nieuwe kabinet wordt?
Zou inderdaad best kunnen dat ik maar gewoon met 7 chem ga doen. Moet denk ik eind deze week nog even handelenquote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 23:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Rutte zei vanavond dat hij Paars erg ver weg vindt dusja... ligt aan de uitslag he!
[..]
Zou inderdaad best kunnen dat ik maar gewoon met 7 chem ga doen. Moet denk ik eind deze week nog even handelen
IF Ox/IF Gervinho/MOTM Arshavin - Podolski - Motm Walcott/IF Gervinhoquote:
Uit de laatste peilingen valt ook weer geen logisch kabinet te maken.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Rutte zei vanavond dat hij Paars erg ver weg vindt dusja... ligt aan de uitslag he!
[..]
Zou inderdaad best kunnen dat ik maar gewoon met 7 chem ga doen. Moet denk ik eind deze week nog even handelen
Die ronaldo hoeft niet van mij, slechte mentaliteit.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Uit de laatste peilingen valt ook weer geen logisch kabinet te maken.![]()
Ik hoop gewoon dat niemand naar de stembus gaat dan wordt Nederland onbestuurbaar en dan gaan we allemaal rellen en dan slaan alle Ajacieden alle boeren en kakkerlakken in elkaar en dan wordt Ajax kampioen omdat PSV en Feyenoord geen fans meer hebben want die zijn allemaal in elkaar geslagen en dan wint Ajax ook de Champions League en wordt Ajax weer de beste club van de wereld en komen Messi en Ronaldo ook naar Ajax en dan wordt Ajax nog dominanter en dan gaat Ajax Nederland regeren en dan worden alle mensen voor Ajax en dan bouwen we een grote ArenA zo groot als Flevoland en dan komt alles goed. #Marcie
Anouk Hoogendijk dan?quote:Op woensdag 5 september 2012 23:56 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Die ronaldo hoeft niet van mij, slechte mentaliteit.
Verhoeven.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:54 schreef wieisboos het volgende:
Mijn nieuwe team speelt verrassend goed6 gespeeld 5 gewonnen 1 gelijk
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#OnD8HXjJbd4pZ
vooral de keeper is nog best te doendenk omdat hij zo lang is
Officieel staat ie nog onder contract bij Ajax geloof ik, maar waar ie nu uithangt? Ik zou 't niet weten.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waar zit die Jeroen Verhoeven eigenlijk nu
Hij pendelt tussen de pizzeria en de kroegquote:Op donderdag 6 september 2012 00:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Officieel staat ie nog onder contract bij Ajax geloof ik, maar waar ie nu uithangt? Ik zou 't niet weten.
Contract bij Ajax eindigde afgelopen zomer. Zit nu al een tijdje bij Utrecht, maar heeft geen contract. Ik hoopte dat hij bij Zwolle zou gaan tekenen als nieuwe Spek van PECquote:Op donderdag 6 september 2012 00:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waar zit die Jeroen Verhoeven eigenlijk nu
Ze waren alledrie geniaal tot nu toe deze weekquote:Op donderdag 6 september 2012 00:36 schreef pascal08 het volgende:
Hebben jullie de Lucky_TV van vandaag al gezien? Echt briljant gemonteerd weer!
Maandje lang lol hebbenquote:Op donderdag 6 september 2012 01:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom zou je nu nog coins kopen? Fifa 13 is om de hoek
Spelen de meeste hier dan echt niets anders dan FIFA? Met fut ben ik al een maand geleden zowat helemaal gestopt speel nu alleen nog 2 v 2. Ik zou gewoon het geld besparen en in een leuke andere game stekenquote:
Ja maar ja, niet iedereen is zoals jij hequote:Op donderdag 6 september 2012 01:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Spelen de meeste hier dan echt niets anders dan FIFA? Met fut ben ik al een maand geleden zowat helemaal gestopt speel nu alleen nog 2 v 2. Ik zou gewoon het geld besparen en in een leuke andere game steken
Sja is ook wel zo natuurlijk. Als je rolt in die money dan maakt het ook niet uit he. Heb dit jaar wel belachelijk veel fifa 12 gespeeld en ik merk dat ik nu meestal na 2/3 potjes wel klaar ben.quote:Op donderdag 6 september 2012 01:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja maar ja, niet iedereen is zoals jij he
Ik heb juist FIFA nu weer een beetje opgepakt en heb ook coins gekocht omdat ik nu gewoon plezier wou hebben.
Ligt er gewoon aan de of de kosten voor jou persoonlijk opwegen tegen de opbrengsten
quote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 00:48 schreef pascal08 het volgende:
Een mattie van Roemer heet Tiny Kok.
En dit.quote:Op donderdag 6 september 2012 01:40 schreef Kamikazie het volgende:
Ik speel ook alleen fifa trouwens, en zo nu en dan call of duty.
Wordt goed weer vandaag;pquote:Op donderdag 6 september 2012 09:09 schreef BDIL het volgende:
MorgenFucking saai
Vroeg opgestaan maar ben vandaag vrij. Er is helemaal niks te doen
Zelfde probleem hier zo...quote:Op donderdag 6 september 2012 09:09 schreef BDIL het volgende:
MorgenFucking saai
Vroeg opgestaan maar ben vandaag vrij. Er is helemaal niks te doen
Op EA forum vroeg iemand dat ook al:quote:Op donderdag 6 september 2012 09:05 schreef HulkHeld het volgende:
Goeiemorgen:) Ik weet niet of het al eerder is gevraagd/gezegd is maar wanneer komt de Web-app van FIFA 13 online?
quote:bin on here most days ova the hols but i cudnt find the dat its relsed
Was het vorig jaar niet een week voor de officiële releasedatum?quote:Op donderdag 6 september 2012 09:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Op EA forum vroeg iemand dat ook al:
[..]![]()
Maar het is nog niet bekend.
Spannondquote:Op donderdag 6 september 2012 09:26 schreef DutchSL het volgende:
Vorig jaar was het op dinsdag 20 september, dus nu wellicht dinsdag de 18e.
OMG mijn 1e pakje vorig jaar en ik heb De Guzman gedissedquote:Op woensdag 21 september 2011 19:06 schreef DutchSL het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaa
Ik heb JONATHAN DE GUZMAN
![]()
En Djourou van Arsenal.
Ik had Barfaquote:Op donderdag 6 september 2012 09:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
OMG mijn 1e pakje vorig jaar en ik heb De Guzman gedissed
Veel later werd het 1 van mijn favoriete spelers.
Handelen.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:45 schreef BDIL het volgende:
Hoe kan je geld maken met je 2 packs aan het begin?
Inhoud verkopenquote:Op donderdag 6 september 2012 09:45 schreef BDIL het volgende:
Discarden.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:45 schreef BDIL het volgende:
Kut teamquote:GK: Diego Alves (81)
RB: Iroala (79)
CB: Raul Albiol (82)
CB: Godin (80)
LB: Abidal (81)
CDM: Medel (78)
CDM: Khedira (81)
CAM: Camunas (79)
CF: Baptista (79)
CAM: Diego (83)
ST: Soldado (82)
Ik had Doumbia in die loyalty packs. Was me toch mooi ff 5k waar ik mee kon gaan handelen!quote:Op donderdag 6 september 2012 10:39 schreef GuRBuH het volgende:
Ik heb een voorgevoel dat ik een dure kaart in mn eerste packs ga krijgen
Ik ga nu sws een paar firstweek IF's sparen en in december verkopen = dikke profitquote:Op donderdag 6 september 2012 10:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had een Pasquato in 1 van mijn eerste silver packs, die verkocht ik toen voor 11k
Ook had ik een paar IFs voor onder de discard value gekocht en toen heb ik die gediscard om snel te verdienen.
Ik ga mn free packs ongeopend laten tot er IF's zijn denk ik, of misschien zijn die er al weer meteen net zoals vorig jaar.quote:Op donderdag 6 september 2012 10:55 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik ga nu sws een paar firstweek IF's sparen en in december verkopen = dikke profit
Yobo voor 250cquote:Op donderdag 6 september 2012 11:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn eerste aankoop was een Gardner voor 500c, door zijn 76 shooting wist ik dat hij een dure bronze ging worden maar ik wilde hem zelf ook gebruiken
Als ik van die 0 weight spelers had geweten had ik ze in het begin allemaal voor een lage prijs gekocht.
Die hebben een gouden randjequote:Op donderdag 6 september 2012 11:15 schreef marcie216 het volgende:
Waarom worden IF's uit de 1e week zo duur dan?
Ja moet je goed kijken dan zie je hetquote:Op donderdag 6 september 2012 11:17 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Echt? Hebben die dit jaar dat ook dan?
en nu serieus.quote:
Grapjas!quote:Op donderdag 6 september 2012 11:17 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja moet je goed kijken dan zie je het
Denk eens na.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:18 schreef marcie216 het volgende:
[..]
en nu serieus.
Waarom worden week 1 IF's zo duur?
Ik weet het niet?quote:
Spelers op relatief onbelangrijke posities in het team. Zo besparen veel mensen bijvoorbeeld op de back posities, want de meesten geven hun geld uit aan spitsen etc. Als je dan een redelijk snelle back hebt voor een leuk prijsje...quote:Op donderdag 6 september 2012 11:16 schreef Jonnsie het volgende:
Maar wat zijn namen die in het begin goed zullen verkopen voor redelijke prijzen bij Fifa 13 dan?
Want spelers zoals Toure zullen waarschijnlijk in het begin redelijk prijzig zijn...
Gewoon kijken naar pace spelers? Of naar bronze spelers met hoge shooting? Wat is handig?
Kijk dan zijn tips waar ik direct iets mee kan!quote:Op donderdag 6 september 2012 11:23 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Spelers op relatief onbelangrijke posities in het team. Zo besparen veel mensen bijvoorbeeld op de back posities, want de meesten geven hun geld uit aan spitsen etc. Als je dan een redelijk snelle back hebt voor een leuk prijsje...
Hoeveel mensen kopen in het begin packs? Heel weinig want consumables verkopen niet omdat ze die nog niet kunnen gebruiken. Dus die IFs van de eerste week worden alleen uit starter packs gehaald.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:22 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik weet het niet?
Dat ze uit packs gaan kan het niet zijn, want alle IF's zitten er maar 1 week in.
Omdat er veel minder pakjes worden verkocht (kan nog niet met echt geld en meeste mensen hebben nog weinig coins).quote:Op donderdag 6 september 2012 11:22 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik weet het niet?
Dat ze uit packs gaan kan het niet zijn, want alle IF's zitten er maar 1 week in.
Elke 5* skiller gaat een keer bizar gepricefixt worden in FUT.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:27 schreef Maver24 het volgende:
Wat ik doe is als ik Fifa mocht ik em eerder hebben gaan kijken via Team management in Fifa zelf welke spelers 4 of 5 * skills heeft en vooral de 5 * silveren uit brazil
Oh, ik was van plan om er meteen 20eu aan packs door te gooien in het begin, niet verstandig?quote:Op donderdag 6 september 2012 11:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoeveel mensen kopen in het begin packs? Heel weinig want consumables verkopen niet omdat ze die nog niet kunnen gebruiken. Dus die IFs van de eerste week worden alleen uit starter packs gehaald.
Nee gewoon doen. YOLOquote:Op donderdag 6 september 2012 11:28 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oh, ik was van plan om er meteen 20eu aan packs door te gooien in het begin, niet verstandig?
Dat is dan in de 2e week, die IFs van week 1 zijn dan al uit packs. Ik begon dit jaar ook met wat MSP die ik nog over had en zo had ik een goed aantal coins om mee te handelen.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:28 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oh, ik was van plan om er meteen 20eu aan packs door te gooien in het begin, niet verstandig?
Oh dus als de webapp wordt geopend zijn er ook al IF's, zonder dat FIFA 13 uit is?quote:Op donderdag 6 september 2012 11:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is dan in de 2e week, die IFs van week 1 zijn dan al uit packs. Ik begon dit jaar ook met wat MSP die ik nog over had en zo had ik een goed aantal coins om mee te handelen.
in 1 week 1 miljoenquote:Op donderdag 6 september 2012 11:31 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb hier al 4200 ms punten liggen voor Fifa 13, gewoon ff goed investeren, je speelt het spel toch weer het hele jaar door dus het moet kunnen !
Daarna op de markt gaan dealen bij het uur, dit jaar in 1 week 1miljoen coins gemaakt in het begin, in Fifa 11 was dat ook al het geval,
Jij bent dan ook gewoon een Marcie.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:31 schreef marcie216 het volgende:
[..]
in 1 week 1 miljoen?
Ik heb nog niet eens 100.000 winst in heel fifa.
Dat vat ik als een compliment op!quote:Op donderdag 6 september 2012 11:33 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Jij bent dan ook gewoon een Marcie. [ afbeelding ]
Ja man, echt manne chill, gewoon de eerste maand bijna 24/7 bij het uur zitten, geloof me, ik heb toen constant gehad dat me tradepile gewoon vol zat,quote:Op donderdag 6 september 2012 11:31 schreef marcie216 het volgende:
[..]
in 1 week 1 miljoen?
Ik heb nog niet eens 100.000 winst in heel fifa.
Maar hoe weet jij in het begin al je prijzen uit je hoofd dan?quote:Op donderdag 6 september 2012 11:34 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja man, echt manne chill, gewoon de eerste maand bijna 24/7 bij het uur zitten, geloof me, ik heb toen constant gehad dat me tradepile gewoon vol zat,
Maar je snapt echt geen reet van FUT.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:33 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dat vat ik als een compliment op!
Ik ben dan weel een Marcie, maar kan wel fifa'en hoor.
Goeie! Want Ultimatedb is dan nog niet uit toch?quote:Op donderdag 6 september 2012 11:35 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Maar hoe weet jij in het begin al je prijzen uit je hoofd dan?
Chemistry = Snap ikquote:Op donderdag 6 september 2012 11:36 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Maar je snapt echt geen reet van Fut.![]()
wel uit, maar nog niet up to datequote:Op donderdag 6 september 2012 11:36 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Goeie! Want Ultimatedb is dan nog niet uit toch?
Als je maar lang genoeg bij het uur zit dan zie je op een gegeven moment wel wat een speler zijn prijs is, je hoofd wordt alsware een lopende database. Mocht je dan een speler zien dat er dan ineens goedkoper opstaat moet je die kopen. Je moet ook niet meteen verwachten dat je de eerste dag knallers maakt, je moet wel eerst een paar dagen de markt leren kennen, zie het als studerenquote:Op donderdag 6 september 2012 11:35 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Maar hoe weet jij in het begin al je prijzen uit je hoofd dan?
Ik heb Lindgren het nog uitgelegd dus wat lul je. Het is ziek simpel.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:38 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Daarom maak je altijd van die geweldige hybrids
AH ja, ik richt me dan wel alleen op BPL. Maar dan ben je dus de eerste paar uren alleen maar aan het scannen. Je koopt nog niksquote:Op donderdag 6 september 2012 11:38 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Als je maar lang genoeg bij het uur zit dan zie je op een gegeven moment wel wat een speler zijn prijs is, je hoofd wordt alsware een lopende database. Mocht je dan een speler zien dat er dan ineens goedkoper opstaat moet je die kopen
Elk jaar is dat weer gelukt
Ja, als je de verkeersregels snapt maar nog steeds niet kan autorijden heb je er natuurlijk niks aan.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:39 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik heb Lindgren het nog uitgelegd dus wat lul je. Het is ziek simpel.
Ik ken gewoon niet alle spelers en oplossingen. De regels wel.
Niemand kan Lindgren. iets leren. Hij is alwetend.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:39 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik heb Lindgren het nog uitgelegd dus wat lul je. Het is ziek simpel.
Ik ken gewoon niet alle spelers en oplossingen. De regels wel.
Totaal anders want de Chemistry snap ik. En dat zei ik, kan alleen geen teams bouwen.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:40 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, als je de verkeersregels snapt maar nog steeds niet kan autorijden heb je er natuurlijk niks aan.
Nou geweldig dat je 1, 1,5, 2,5 en 4 kunt onthouden, je kunt er alleen niks meequote:Op donderdag 6 september 2012 11:40 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Totaal anders want de Chemistry snap ik. En dat zei ik, kan alleen geen teams bouwen.
Ik rijd ook altijd links.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:40 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, als je de verkeersregels snapt maar nog steeds niet kan autorijden heb je er natuurlijk niks aan.
Oke.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:41 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nou geweldig dat je 1, 1,5, 2,5 en 4 kunt onthouden, je kunt er alleen niks mee
quote:Op donderdag 6 september 2012 11:43 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Links de rotonde over enzo!
Erg leuk!
Dit zijn van die DS2 grappen.quote:
Maar ja, hoe komen we nu snel achter die 5* skillers? Gewoon zoeken dnek ik maar he!quote:Op donderdag 6 september 2012 11:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
In het begin worden er veel fouten gemaakt door mensen, ik had dit jaar meerdere keren een Morais voor 500 (toen was hij nog meer dan 10k waard) een El Shaa voor 700 (die had ik toen voor 30k verkocht) en Fetfatzidis ging ineens enorm in prijs omhoog toen mensen erachter kwamen dat hij 5* had terwijl hij eerst niet eens voor 1k weg ging.
Team Management in Fifa 13 zelf kijkenquote:Op donderdag 6 september 2012 11:45 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Maar ja, hoe komen we nu snel achter die 5* skillers? Gewoon zoeken dnek ik maar he!
Hoe rijk is rijk,quote:Op donderdag 6 september 2012 11:47 schreef DutchSL het volgende:
Ik ben denk ik 1 van de rijkste spelers hier geweest voor ik mijn coins ging verkopen en ik ging nooit naar 59th minute (paar keer geprobeerd, maar weinig nut).
Winst is zeker in het begin gewoon heel makkelijk te pakken door een paar populaire spelers uit te zoeken, hun prijs te leren kennen en ze keer op keer goedkoper oppikken.
Ik heb echt tonnen verdiend aan Carrick, Etherington, Krasic, De Rossi.. gewoon tientallen keren voor 1 a 2k winst verkopen.
rijke tattaquote:Op donderdag 6 september 2012 11:47 schreef DutchSL het volgende:
Ik ben denk ik 1 van de rijkste spelers hier geweest voor ik mijn coins ging verkopen en ik ging nooit naar 59th minute (paar keer geprobeerd, maar weinig nut).
Winst is zeker in het begin gewoon heel makkelijk te pakken door een paar populaire spelers uit te zoeken, hun prijs te leren kennen en ze keer op keer goedkoper oppikken.
Ik heb echt tonnen verdiend aan Carrick, Etherington, Krasic, De Rossi.. gewoon tientallen keren voor 1 a 2k winst verkopen.
En als je rijker wordt kun je ook meer spelers kopen en nog meer winst halen.
Veel meer.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:47 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hoe rijk is rijk,
Ik heb 3,5 miljoen gehad,
en jij ?
Nice, zoveel ja?quote:Op donderdag 6 september 2012 11:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Veel meer.
Ik heb 4.2 miljoen coins verkocht en ook echt miljoenen aan pakjes verspild.
Das wel nicequote:Op donderdag 6 september 2012 11:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Veel meer.
Ik heb 4.2 miljoen coins verkocht en ook echt miljoenen aan pakjes verspild.
Nu niet meer, maar destijds voor 10 euro per 100k dus tikt lekker aanquote:Op donderdag 6 september 2012 11:52 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Nice, zoveel ja?
Verkoopt dat nog een beetje goed dan?
Misschien kan je mij nog wat leren danquote:Op donderdag 6 september 2012 11:56 schreef DutchSL het volgende:
Maar kort samengevat is mijn tip voor winst maken in het begin: probeer niet de hele markt te leren kennen, dat komt vanzelf wel in de loop van maanden, in het begin moet je je vooral specialiseren.
ja die zijn er ga naar www.fifahackerz.tk dan eventjes je ea gegeves invullen dan krijg je hackquote:Op donderdag 6 september 2012 11:55 schreef Jonnsie het volgende:
Misschien een rare vraag hoor, maar zijn er hacks/cheats voor scheidsrechters?
Ik krijg nu, 4x in 1 potje een penelty tegen omdat ik naast iemand loop... Ik hou geen CB's over zo...
Ik hoef die hack niet, opbokken met die zooi, maar ik word er nu door genaaid...quote:Op donderdag 6 september 2012 11:58 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ja die zijn er ga naar www.fifahackerz.tk dan eventjes je ea gegeves invullen dan krijg je hack
Ja man, wel drie!quote:Op donderdag 6 september 2012 12:01 schreef DutchSL het volgende:
Die scheids is gewoon omgekocht, zat er nog een Chinees op te tribune met telefoon?
minder containen.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:55 schreef Jonnsie het volgende:
Ik krijg nu, 4x in 1 potje een penelty tegen omdat ik naast iemand loop... Ik hou geen CB's over zo...
Edit:
Ik heb 80% balbezit, 18 om 0 schoten voor mij, waarvan 15 op goal.
Ik heb er welgeteld 1 goal uitgehaald, de rest pakt zijn keeper allemaal...![]()
Edit 2:
28 overtredingen voor mij, 3 voor hem... Ik heb nog geen enkele keer een tackle ingezet.. Bijzonder?
Ik zit er op dit moment wel in, Xbox dan..quote:Op donderdag 6 september 2012 12:12 schreef Maver24 het volgende:
Komen jullie in Ultimate Team?, hij laad wel maar krijg een error
Gewoon ff inloggen op je console en vervolgens weer uitloggen...quote:Op donderdag 6 september 2012 12:14 schreef Maver24 het volgende:
Via de ea website zegt tie dat ik ben inlogd in UT maar ik zit er helemaal niet in, kreeg die error
hoe bedoel je dat ?? gewoon met EA disconnecten ?quote:Op donderdag 6 september 2012 12:15 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Gewoon ff inloggen op je console en vervolgens weer uitloggen...
Als dat wil iig!
Je console staat uit toch?quote:Op donderdag 6 september 2012 12:15 schreef Maver24 het volgende:
[..]
hoe bedoel je dat ?? gewoon met EA disconnecten ?
Ik krijg dus die error als ik wil inloggen in UT op de consolequote:Op donderdag 6 september 2012 12:17 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Je console staat uit toch?
Aanzetten, fifa aandoen, FUT opstarten en vervolgens correct weer afsluiten..
Dat zou moeten werken....
Op zo'n fiets...quote:Op donderdag 6 september 2012 12:17 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik krijg dus die error als ik wil inloggen in UT op de console
probleempje is al opgelost gelukkigquote:Op donderdag 6 september 2012 12:19 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Op zo'n fiets...
Als je nou je profiel van je console helemaal van internet disconnect, en dan weer connect?
Misschien dat het opnieuw verbinden werkt?
Geen idee hoor, verzin ook maar iets!
80% balbezit?quote:Op donderdag 6 september 2012 11:55 schreef Jonnsie het volgende:
Edit:
Ik heb 80% balbezit, 18 om 0 schoten voor mij, waarvan 15 op goal.
Ik heb er welgeteld 1 goal uitgehaald, de rest pakt zijn keeper allemaal...![]()
Edit 2:
28 overtredingen voor mij, 3 voor hem... Ik heb nog geen enkele keer een tackle ingezet.. Bijzonder?
Ja, hij kwam nauwelijks van zijn helft af xDquote:Op donderdag 6 september 2012 12:34 schreef laucas het volgende:
[..]
80% balbezit?
Scheids is in deze FIFA niet bepaald de uitblinker.
Wat zeg jij nou, heb je IF Leitequote:Op donderdag 6 september 2012 12:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik scoor me nu toch een goal met IF Maikon Leite vanaf de linkerkant, net voor de middellijn. Hopelijk staat hij tussen de highlights straks
Ik heb hem voor veel te veel gekocht en ik vind hem dat zeker niet waard, maar hier maakt hij een hoop mee goed. Ik ben hem nu aan het uploadenquote:Op donderdag 6 september 2012 12:48 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wat zeg jij nou, heb je IF Leite![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb de normale maar gekocht, IF was een beetje te duur zeg maar, haha
Hahah wtf !!!!quote:
Waarom xD?quote:Op donderdag 6 september 2012 13:04 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boeie, misschien heb je er nog wat aan en wat moet ik anders met mijn coins doen. Heb het op het moment retedruk dus Fifa spelen doe ik ook nauwelijks meer.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:07 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Maar, in FUT13 geen bid tokens meer toch?
Mag ik wat coins van je hebben?quote:Op donderdag 6 september 2012 13:09 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Boeie, misschien heb je er nog wat aan en wat moet ik anders met mijn coins doen. Heb het op het moment retedruk dus Fifa spelen doe ik ook nauwelijks meer.
Maak een donatie van FUT coins aan het arme FUT12 sloebers doel dan?quote:Op donderdag 6 september 2012 13:09 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Boeie, misschien heb je er nog wat aan en wat moet ik anders met mijn coins doen. Heb het op het moment retedruk dus Fifa spelen doe ik ook nauwelijks meer.
Nee. Schurrle.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:12 schreef marcie216 het volgende:
Wie beste spits uit de bundesliga tot 65k?
Muller SIF
In 4231 trouwens?quote:
Hm, dan kan ook Gomez interessant worden.quote:
Nee, als ik het weg zou geven zou ik het aan iemand geven die ik chill vind.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:09 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Maak een donatie van FUT coins aan het arme FUT12 sloebers doel dan?
Is goed, dankje!quote:Op donderdag 6 september 2012 13:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hm, dan kan ook Gomez interessant worden.
Ik zou gaan voor of Gomez of Schürle en je geld niet aan SIF Muller uitgeven.
Laat me even kijken of er nog andere goede opties zijn .
Dan hoef ik niet te bedelen!quote:Op donderdag 6 september 2012 13:16 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee, als ik het weg zou geven zou ik het aan iemand geven die ik chill vind.
Sorry ik hou de rest gewoon. Ga ik denk ik nog wat pakjes van kopen enzo.quote:
Nou ja het probleem bij Muller vind ik dat het niet echt een spits is. Je hebt 65k te besteden toch?quote:Op donderdag 6 september 2012 13:16 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Is goed, dankje!
Ik zat ook aan Gomez te denken ja. Zijn IF kan ik niet betalen.
68kquote:Op donderdag 6 september 2012 13:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nou ja het probleem bij Muller vind ik dat het niet echt een spits is. Je hebt 65k te besteden toch?
Je kunt ook voor IF Huntelaar gaan, is ook wel een beest heb ik gehoord.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:20 schreef marcie216 het volgende:
Misschien Mandzukic MOTM, want Paars
Klopt, IF hunt is wel erg sloom, weet niet of dat veel uit maakt.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je kunt ook voor IF Huntelaar gaan, is ook wel een beest heb ik gehoord.
Maar ik heb gewone Gomez en Schürlee gehad en die bevielen wel prima.
Weet niet of een duurdere spits het altijd beter doet.
Ja klopt, ligt dus beetje aan je speelstijl. Als je veel voorzet Gomez of Huntelaar als je meer steekballen geeft Schürle.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:22 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Klopt, IF hunt is wel erg sloom, weet niet of dat veel uit maakt.
Ik denk dat ik dan ga voor IF huntelaar, want blackquote:Op donderdag 6 september 2012 13:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja klopt, ligt dus beetje aan je speelstijl. Als je veel voorzet Gomez of Huntelaar als je meer steekballen geeft Schürle.
Zou je de rest van je coins op andere posities kunnen investeren.
Meeste pace, altijd.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:26 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is de beste van de 3?
Santon by far.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:26 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
GMTAquote:Op donderdag 6 september 2012 13:29 schreef DutchSL het volgende:
Santon is wel rechtspoot, dus als je (zoals ik) graag een voorzet geeft met een opkomende back dan is hij niet zo geschikt.
Naar binnen cutten op zn rechtervoet en vroege voorzet halverwege de helft van de tegenstanderquote:Op donderdag 6 september 2012 13:29 schreef DutchSL het volgende:
Santon is wel rechtspoot, dus als je (zoals ik) graag een voorzet geeft met een opkomende back dan is hij niet zo geschikt.
Kagawa en vieirinha/Gotzequote:Op donderdag 6 september 2012 13:25 schreef DutchSL het volgende:
Het hangt allemaal van je manier van spelen en de spelers er omheen af.
Dus wie zijn je CAM's en CF marcie? En kom je veel naar binnen met je CF's of gooi je veel voorzetten de 16 in?
Ekotto en Santon >>>>gibbsquote:Op donderdag 6 september 2012 13:26 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Dan heb je niet zoveel pace nodig in de spits denk ik omdat je podolski al met snelheid hebt.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:30 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Kagawa en vieirinha/Gotze
CF - Podolski
Daarom. IF huntelaar ook gekocht, daarna een pees monster op CFquote:Op donderdag 6 september 2012 13:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan heb je niet zoveel pace nodig in de spits denk ik omdat je podolski al met snelheid hebt.
IF Klose kan dus ook nog.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:30 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Kagawa en vieirinha/Gotze
CF - Podolski
Is ook nog een mooie prijs. En je hebt zowel een links als rechts poot in de as.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:32 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Daarom. IF huntelaar ook gekocht, daarna een pees monster op CF
Huntelaar opgepikt voor 22k in 4231
als Hunt niet bevalt, pak ik hem. Bedanktquote:
Ja allemaal boven de 23k, maar in mijn formatie 30kquote:Op donderdag 6 september 2012 13:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is ook nog een mooie prijs. En je hebt zowel een links als rechts poot in de as.
Non-shiney en U80 inderdaad.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:46 schreef DutchSL het volgende:
Bosingwa RB? Of wil je non-shiny én U80?
Niet erg origineel.quote:
Misschien Azpilicueta RB? Je maakt van 2 CAMs van 500c dus gewoon 2 CMsquote:Op donderdag 6 september 2012 13:42 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Twijfel over de LB en RB. Dus daar ga ik er even een paar uittesten. Nog suggesties?
Azpilicueta is een goede.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien Azpilicueta RB? Je maakt van 2 CAMs van 500c dus gewoon 2 CMs
quote:Op donderdag 6 september 2012 13:42 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Twijfel over de LB en RB. Dus daar ga ik er even een paar uittesten. Nog suggesties?
Nee, daarom heb ik maar gewoon 1000 gekocht.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:00 schreef WezepAFCA het volgende:
Weet iemand of je je bidtokens van fifa 12 meeneemt naar 13?
geen tokens meer in fifa 13quote:Op donderdag 6 september 2012 14:00 schreef WezepAFCA het volgende:
Weet iemand of je je bidtokens van fifa 12 meeneemt naar 13?
Je zou Robinson uit moeten proberen, heeft 92 kicking.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:59 schreef laucas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Genoeg keus overigens op LB. Gibbs speelt ook erg goed.
Als je een FUT 12 account had jaquote:Op donderdag 6 september 2012 14:06 schreef Anthony9219 het volgende:
Goeiemiddag,
Ik had een vraagje over FUT 13. Is het zo dat je op de Fifa 13 Web-app kan komen zonder dat je de game zelf al thuis heb liggen?
Dus dat je zonder dat je zelf fifa 13 hebt wel toegang hebt tot de web-app van FUT?
Ik hou het denk ik gewoon bij dit BPL team, meer hybrids dan competitieteams dit jaar gemaakt.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:05 schreef DutchSL het volgende:
Je kan er ook nog een beetje hybrid van maken.
Kaboul CB en Diaby of Cabaye op CM. Dan kun je Cissokho op LB of Konko op RB zetten
Ja? dus dan zou je al een voorsprong kunnen nemen met het handelen op FUT zonder dat je Fifa 13 in huis hebt gehaald:)quote:Op donderdag 6 september 2012 14:07 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Als je een FUT 12 account had ja
Wat een goed idee joh!quote:Op donderdag 6 september 2012 14:07 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Ja? dus dan zou je al een voorsprong kunnen nemen met het handelen op FUT zonder dat je Fifa 13 in huis hebt gehaald:)
Zijn kicking is wel sick ja maar verder vond ik hem maar tegen vallen. Szecs beviel mij het beste.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:01 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Je zou Robinson uit moeten proberen, heeft 92 kicking.
Neem deze baas op CM in plaats van Sessegnon scheelt mij weer een kaartje van 7K.
Haha grapjas. Had er namelijk een discussie over dat je wanneer je bijvoorbeeld je console verkoopt je nog gewoon kan doorhandelen via de web-app en zo geld kan verdienen bij het eventuele slijten van je coins aan mensen op Marktplaats o.i.d.quote:
Haal ik ook nog wel even dan.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:09 schreef laucas het volgende:
[..]
Zijn kicking is wel sick ja maar verder vond ik hem maar tegen vallen. Szecs beviel mij het beste.
Dat klopt.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:10 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Haha grapjas. Had er namelijk een discussie over dat je wanneer je bijvoorbeeld je console verkoopt je nog gewoon kan doorhandelen via de web-app en zo geld kan verdienen bij het eventuele slijten van je coins aan mensen op Marktplaats o.i.d.
Jij en Kent zitten bij elkaar op school toch?quote:Op donderdag 6 september 2012 14:16 schreef Dudeweiser het volgende:
Gibbs>iedereen Kent. En op RB is Bosingwa wel aardig.
ja ik mag hem wel. Of hij er ook zo over denkt weet ik nietquote:Op donderdag 6 september 2012 14:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij en Kent zitten bij elkaar op school toch?
Zijn jullie ook echt matties en chillen jullie ook in de pauze en lekker over FUT/FOK! praten dan?
Bromancequote:Op donderdag 6 september 2012 14:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja ik mag hem wel. Of hij er ook zo over denkt weet ik niet
Ja, staan in de pauze bij elkaar en zitten allebei in dezelfde uitgaansgroep enzo.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij en Kent zitten bij elkaar op school toch?
Zijn jullie ook echt matties en chillen jullie ook in de pauze en lekker over FUT/FOK! praten dan?
komt die link nog?quote:Op donderdag 6 september 2012 12:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben hem nu aan het uploaden
Ja, ik zat net in een wedstrijd en ik stond 1-2 achter in de 87e minuut maar toen maakte ik een Man Utd-achtige comeback en ik won 3-2.quote:
Ziek wel!quote:Op donderdag 6 september 2012 15:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar goed, hier is de link
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/134216279
Oooohhh SNAP!!quote:Op donderdag 6 september 2012 15:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar goed, hier is de link
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/134216279
En nu nog verder afmaken, wie komen er nog bij?quote:Op donderdag 6 september 2012 15:08 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Bazig begin van een hybrid.
Nee ik ga gewoon lekker met 6 man spelen.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:15 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
En nu nog verder afmaken, wie komen er nog bij?
Nice, lekkere handicap matches!quote:Op donderdag 6 september 2012 15:17 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee ik ga gewoon lekker met 6 man spelen. [ afbeelding ]
Lezen voordat je bijdehand gaat doen.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:17 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee ik ga gewoon lekker met 6 man spelen. [ afbeelding ]
Nergens voor nodig dit.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lezen voordat je bijdehand gaat doen.
quote:
Vrijquote:Op donderdag 6 september 2012 15:15 schreef Thorb het volgende:
Crookk ben je op je werk of heb je alweer vrij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |