quote:FIFA 12 komt met de gloednieuwe Player Impact Engine, een fysica-engine die voor nog realistischere interacties op het veld zorgt. Ervaar hoe spelers elkaar in het echt uitdagen, om balbezit vechten, en fysieke confrontaties aangaan. Bij elk contact zijn er oneindig veel natuurlijke en geloofwaardige gevolgen. Spelers voelen zich sterker aan de bal, duwen en trekken in de strijd om balbezit en herstellen zich sneller van lichte tackles.
De revolutionaire vernieuwingen in de gameplay maken FIFA 12 nog interactiever en spannender. Met de nieuwe precisiedribbels krijg je nog meer controle over de bal in kleine ruimtes. Je krijgt meer tijd aan de bal om beslissingen te nemen en je bepaalt zelf het tempo van het spel. Verdedigen is nu net zo geavanceerd en belangrijk als in het echte voetbal. De tactische verdedigingsopties zorgen ervoor dat positie kiezen, passes onderscheppen en tackelen allemaal even zwaar meetellen. Tactiek en timing zijn cruciaal.
FIFA 12 is spannend van begin tot einde, van de voorbereiding op de wedstrijd tot het laatste fluitsignaal. Je voelt de spanning van een wedstrijddag. Het navigeren gaat sneller en makkelijker, en je kunt kiezen uit meer dan 500 officiële clubs. Een aantal nieuwe features:
Pro Player Intelligence
De CPU-spelers beschikken over het inzicht van een profspeler en nemen beslissingen op basis van hun eigen vaardigheden en de sterke en zwakke punten van hun teamgenoten. Spelers met een uitzonderlijk spelinzicht zien bijvoorbeeld als enige die ene kans voor een steekpass. Een speler als Kaká van Real Madrid zal eerder (en sneller) een loopkans zien voor een teamgenoot dan een speler met minder inzicht. Teams houden bij hun aanval rekening met de sterke punten van hun veldspelers, en de zwakke punten van de tegenstander, waardoor elke wedstrijd een unieke en levensechte ervaring wordt.
Tactische verdedigingsopties
Verandert het verdedigen compleet: positie kiezen, passes onderscheppen en op het juiste moment tackelen tellen allemaal even zwaar mee bij het verdedigen. Tactiek en timing zijn cruciaal.
Precisiedribbels
Geniet van nieuwe manieren om tegenstanders te passeren. Je krijgt meer tijd aan de bal om beslissingen te nemen en je bepaalt zelf het tempo van het spel. Gebruik korte dribbels in de kleine ruimte, op de vleugels en zelfs bij het afschermen van de bal voor een tegenstander.
Echte blessures
De Player Impact Engine houdt de interactie tussen spelers continu in de gaten, analyseert de kracht van het contact en de impact op het lichaam om na te gaan waar echte blessures ontstaan. Daardoor wordt het speltype Carrière nog spannender en krijgt het nog meer inhoud. Je wordt geconfronteerd met spelers die te kampen hebben met nieuwe soorten blessures en moet beslissen of het verantwoordelijk is om een nog herstellende speler het veld op te sturen.
Nieuwe presentatie
Wedstrijden lijken nog meer op echte televisie-uitzendingen. De belichting is drastisch verbeterd, het publiek levensechter en de nieuwe standaardcamera zorgt ervoor dat elke wedstrijd een waar spektakel wordt.
Verbeterde navigatie
Het menusysteem is vernieuwd en biedt een snelle en eenvoudige navigatie. Het hoofdmenu kan worden aangepast aan je arenaspeler, Virtuele prof en favoriete club.
Compleet authentiek
Met ruim 500 officiële clublicenties en meer dan 15.000 spelers.
quote:Interessante #FIFA12 tweets
@Dave797
New Kit selection is epic! Full player models now instead of just kit graphics. #FIFA12
@Adam_Bhatti
First of all new intro to the game. First clip shows select player celebrating and warming up, then shows teams in tunnel. #FIFA12
@Adam_Bhatti
Emirates Stadium has a lower swinging camera compared to Stamford Bridge, very nice #FIFA12
@Adam_Bhatti
OMG! Seamless throwin’s! No cutscene! ball goes out, you chase it, pick up and throw! Even throw from way behind the line! #FIFA12
@Dave797
Haha players now kick the ball back to the opposition after fouls/injuries. Lovely cosmetic touch. #FIFA12
@Adam_Bhatti
Yeh, day time graphics are special. really impressed with the new filter #FIFA12
@Adam_Bhatti
player rating screens after the game have real life pictures of players! Nice touch! #FIFA12
@Adam_Bhatti
Dribbling = Win. Very similar to PES in terms of close control. Massive difference from FIFA 11. Impressive animation! Messi = God! #FIFA12
@Adam_Bhatti
Dribbling is so different, and so many context animations too. Love it
@Dave797
Shooting is much heavier now. Which I for one love. Power bar now divided in to four chambers instead of 3. #FIFA12
@Adam_Bhatti
Wow to the shooting! Brand new ball physics guys! Finally…low hard crackers! #FIFA12
@tem1985
First thought, Shooting feels WAY better.
@Suffwan
Impact engine looks good. Almost Backbreaker-esque. Tackling and defending harder this year.
@Dave797
Amazing. Just had Walcott pull up mid run with a muscle injury. Extra time and he was scythed by Lampard earlier. sweet! #FIFA12
@Adam_Bhatti
First OMG moment! Player down injured. Ref stops play AFTER a few seconds. Sub him off. Restart, drop ball, and player kicks back to keeper!
@tem1985
First player injure themselves with a muscle strain in game. Looks sick! #FIFA12
quote:Echte gezichten in FIFA 12
De gezichten in FIFA worden zo nauwkeurig mogelijk nagemaakt. Dit wordt allemaal in een enorme hoge kwaliteit gedaan door middel van EA Motion en 18 camera’s met 15 megapixels. Voeg daar nog een super computer bij en je krijgt een levensecht gezicht in een game. In een aflevering van EA Sports TV is te zien dat het Duitse elftal op bezoek mag komen en onder al het geweld van de camera’s worden hun gezichten nauwkeurig vastgelegd. Ook zien we spelers terug van Aston Villa in het lijstje.
Release: 30 september 2011quote:FIFA 12 EA Sports Football Club
EA Sports introduceerde de EA Sports Football Club voor FIFA 12. Hieronder volgen de screenshots van de nieuwe feature. Voor de EA Sports Football club kies je je favoriete team en probeert zo hoog mogelijk te eindigen op verschillende ranglijsten. Ook zal je verschillende uitdagingen moeten spelen om aan meer punten te komen.
• EA Sports Football club is het eerste jaar geheel gratis.
• Kies je favoriete club, maar speel als elke team om punten te krijgen voor je team om hogerop te komen op de ranglijsten.
• Alles wat je doet zal ervoor zorgen dat je team een stapje dichterbij de virtuele kop komt.
• Houd de voortgang bij van je vrienden op elk platform. Bekijk het via FaceBook, mobiele telefoon of via je Ipad.
• De live service zorgt ervoor dat fans van over de hele wereld tegen elkaar kunnen spelen.
• Verdien experience points (XP) en bereik een hoger level om zo je status op te bouwen. Hou alles bij van je vrienden, challenges en je status via easportsfootballworld.com
• De echte verhaallijnen zullen ervoor zorgen dat EA Sports Football Club altijd interessant blijft en met nieuwe dingen komt.
Denk het wel hoor, als ik bij mijn squad bij de Info van een speler kijk zie ik contract 7quote:Op woensdag 21 september 2011 19:06 schreef mash_ het volgende:
Ik heb geen 1 contractzijn die er niet meer?
wel 90 pace toch?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:06 schreef DannyDeko het volgende:
Doumbia is mijn hoogste spelers..
firefoxquote:Op woensdag 21 september 2011 19:10 schreef Doublepain het volgende:
Jezus kut, met Chrome doet ie het niet ofzo snel mozilla opstarten. Alleen duurt dat een uur.
Next account?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:12 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Gomez 4-1-2-1-2, Ben Arfa, een nieuw toegevoegde brasilver en ook 1 gouden. Next account
Lamers met meerdere accountsquote:Op woensdag 21 september 2011 19:12 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Gomez 4-1-2-1-2, Ben Arfa, een nieuw toegevoegde brasilver en ook 1 gouden. Next account
heb ik ook...quote:Op woensdag 21 september 2011 19:14 schreef Tim86 het volgende:
Mijn internet doet echt raar atm..hele tijd time-outs, dus ik durf nog niet te kijken. Fail EA kennende ben ik dan ineens mijn packs kwijt ofzo
Waarom heb jij meer bidtokens dan ik ?:Oquote:Op woensdag 21 september 2011 19:15 schreef OmniRocket het volgende:
[ afbeelding ]
moet ik weer goed thuis en uit shirt vinden
Jaquote:Op woensdag 21 september 2011 19:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb ik ook...toevallig ook ziggo?
dan fucken zij het op dus... heb sinds zondag al last van random disconnects, time-outs en lage snelhedenquote:
FUT Web app is up and running in a testing capacity. While we test, service could be intermittent. Please avoid trading in the app for now.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:19 schreef Kamikazie het volgende:
Dat ze ff dat uiterlijk fixen, kan ik eindelijk beginnen met traden
En dan nog zijn er mensen met zieke teams bij de launch.. o.a. door meerdere accounts.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:21 schreef Tim86 het volgende:
Er kan alleen geld in de economie komen door te discarden nu...niemand heeft coins, dus hoe wil je dan gaan traden voor het spel uit is
400 coins?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:22 schreef Kamikazie het volgende:
Iedereen heeft 400 coins, allemaal bij elkaar is dat lekker veeeeeel
edit: correctie, 500 coins zelfs!
die 500 was waarschijnlijk je daily giftquote:Op woensdag 21 september 2011 19:22 schreef Kamikazie het volgende:
Iedereen heeft 400 coins, allemaal bij elkaar is dat lekker veeeeeel
edit: correctie, 500 coins zelfs!
Fuck, dan heb ik dus toch geluk gehad dankuquote:Op woensdag 21 september 2011 19:23 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
die 500 was waarschijnlijk je daily gift
Cavani !!quote:Op woensdag 21 september 2011 19:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Jullie beste spelers?
De mijne, na het opmaken van de balans:
Affelay (RW, 82)
Diego Lopez (GK, 84)
Cavani (ST, 88)
Park (RM, 84)
Not that bad, actually...
Volgens mij hoef ik hier niet bepaald ontevreden mee te zijn, zeker niet gezien mijn eerste vangsten in voorgaande jarenquote:quote:
Op woensdag 21 september 2011 19:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Jullie beste spelers?
De mijne, na het opmaken van de balans:
Affelay (RW, 82)
Diego Lopez (GK, 84)
Cavani (ST, 88)
Park (RM, 84)
Not that bad, actually...
Cavani !!
4e pakje?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:27 schreef Confetti het volgende:
4e pakje ; Gervinho..91 pace en 87 dribbling
Dan geloof je het nietquote:Op woensdag 21 september 2011 19:32 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Screen bitch. Anders is het bullshit.
kutvent, ben jaloersquote:
Same herequote:Op woensdag 21 september 2011 19:39 schreef Tobi-wan het volgende:
Nou dat was leuk zeg. Ik heb 2 spelers van 77, 2 van 76 en 4 van 75... Ik heb wel een geluk altijd met die pakjes...
Hoogste na mijn 82 Doumbia was een 75...quote:Op woensdag 21 september 2011 19:39 schreef Tobi-wan het volgende:
Nou dat was leuk zeg. Ik heb 2 spelers van 77, 2 van 76 en 4 van 75... Ik heb wel een geluk altijd met die pakjes...
blablablaquote:Op woensdag 21 september 2011 19:40 schreef mash_ het volgende:
[..]
psv is dan ook niet meer waard dan brons
Ik vind dat ik het heb verdiend na al die kutpakjes in de vorige FUTquote:Op woensdag 21 september 2011 19:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
kutvent, ben jaloers
edit: geef me je accountnaam + wachtwoord en je krijgt 10000000 coins gratis!!!!!!
Inderdaad...nu wachten tot er wat geld in het spel komt...zodat ik m'n Ibi kan cashenquote:nou.. dat was het voor nu.. kutpakjes
Je hebt een IF als de kaart grotendeels zwart is.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:44 schreef n0ir het volgende:
Leuk, ik ga dit jaar ook beginnen met FUT. Kijken of ik de moeite op kan brengen. Had vorig jaar wel een teampje aangemaakt dus kreeg wel de pakjes. Als de tekst op het kaartje wit is, heb je dan een IF ofzo?
Oke, wat bekent het als een kaartje witte letters en cijfers heeft en er ook een witte gloed omheen hangt als je em aanklikt?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:45 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Je hebt een IF als de kaart grotendeels zwart is.
Die heb ik ook jaquote:Op woensdag 21 september 2011 19:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
LOL...Timmy Simons is ook goud
Mja mijn 1st team was wel rond de 1,5 miljoen waard bij fut11. Maar met goedkope teams vind ik het een stuk leuker. Ik heb trouwens helemaal geen coins gekregen...quote:Op woensdag 21 september 2011 19:40 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Hoogste na mijn 82 Doumbia was een 75...Heb 6 golds in totaal geloof ik.
Maar ach, jij bouwt toch goedkope teams dus waar heb je die coins voor nodig?
Maar hoeveel packs?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:47 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Mja mijn 1st team was wel rond de 1,5 miljoen waard bij fut11. Maar met goedkope teams vind ik het een stuk leuker. Ik heb trouwens helemaal geen coins gekregen...
quote:Op woensdag 21 september 2011 19:48 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Maar hoeveel packs?
Want die ene mafkees hier blijft maar namen posten alsof die elke 5minuten een nieuw pakje opentrekt..
1 brons pak die automatisch naar je club gaat en 2 van die mix pakjes. Gouden spelers die ik heb:quote:Op woensdag 21 september 2011 19:48 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Maar hoeveel packs?
Want die ene mafkees hier blijft maar namen posten alsof die elke 5minuten een nieuw pakje opentrekt..
Bonera is goed voor je budgetteamquote:Op woensdag 21 september 2011 19:51 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
1 brons pak die automatisch naar je club gaat en 2 van die mix pakjes. Gouden spelers die ik heb:
- Poulsen
- Hauger
- Andrezhino
- Schone
- Schlaudraff
- André Santos
- Bonera
I think I just came a little...
Vooral niet uitloggen nu..dan kom je er niet meer in.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:53 schreef Doublepain het volgende:
For anyone having the weird wording issues in the Web App - try clearing your browser cache.
dit fixte mijn shit niet.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:53 schreef Doublepain het volgende:
For anyone having the weird wording issues in the Web App - try clearing your browser cache.
dat valt wel mee hoor, ben nu al drie keer opnieuw ingelogdquote:Op woensdag 21 september 2011 19:55 schreef Confetti het volgende:
[..]
Vooral niet uitloggen nu..dan kom je er niet meer in.
Wel joh, blijven F5'en net als ikquote:Op woensdag 21 september 2011 19:55 schreef Confetti het volgende:
[..]
Vooral niet uitloggen nu..dan kom je er niet meer in.
zucht @ EAquote:Op woensdag 21 september 2011 19:56 schreef Doublepain het volgende:
Okay, so cache clearing isn't working? We're on it...
360 idd. Heb wel al 45 chemistry met mijn bazenteam!quote:Op woensdag 21 september 2011 19:53 schreef GuRBuH het volgende:
Tobi 360 toch? Zonee wil je dan die Schone ruilen oid?
ik al 63 zonder managerquote:Op woensdag 21 september 2011 20:00 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
360 idd. Heb wel al 45 chemistry met mijn bazenteam!
Met bronzen erbij heb ik misschien wel iets meer. Nog best lastig zonder te zien op welke plaats ze staan...quote:
aakaroa?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:02 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Met bronzen erbij heb ik misschien wel iets meer. Nog best lastig zonder te zien op welke plaats ze staan...
Heb wel gelijk mijn favoriete stadium erbij gekregen!
Haha kijk uit wat je zegt.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:04 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Villa... geluk is met de domme....
quote:Op woensdag 21 september 2011 20:08 schreef Doublepain het volgende:
A possible workaround for now on the weird debug text issue in FUT app: switch your language to US.
en waar zou ik dat moeten doen?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:08 schreef Doublepain het volgende:
A possible workaround for now on the weird debug text issue in FUT app: switch your language to US.
hoe?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:08 schreef Doublepain het volgende:
haha u madquote:Op woensdag 21 september 2011 20:14 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben erg blij met mijn 6 middenvelders...
niks.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:17 schreef n0ir het volgende:
Wat betekent het dat de kaartjes van Wilshire en Jovanovic met witte tekst worden aangegeven en een gloed om zich heen hebben?
[ afbeelding ]
Shiny = zeldzamerquote:Op woensdag 21 september 2011 20:17 schreef n0ir het volgende:
Wat betekent het dat de kaartjes van Wilshire en Jovanovic met witte tekst worden aangegeven en een gloed om zich heen hebben?
[ afbeelding ]
Dat kan niet, ik heb die ook, gewoon een speler met witte letters, op de markt staat er ook van die spelers tussen..quote:
Hoezo lame? Betekent dus ook dat hij meer waard is..wat had je dan verwacht?quote:
Staat er nu ook echt US rechts bovenin? Want ik zette m net daarop, bleef ie staan op UK. Nog een keer gedaan en nu werkt het.quote:
F5'en!!!quote:Op woensdag 21 september 2011 20:24 schreef Tim86 het volgende:
Servers zijn ook gewoon down toch? Die boodschap krijg ik tenminste..
Hoe kom jij aan die 500 coins?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:17 schreef n0ir het volgende:
[ afbeelding ]
daily giftquote:Op woensdag 21 september 2011 20:25 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan die 500 coins?
Ik hoopte dat ie ook beter zou zijn dat een niet-schijnende maar hij is alleen zeldzamerquote:Op woensdag 21 september 2011 20:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoezo lame? Betekent dus ook dat hij meer waard is..wat had je dan verwacht?
Ik kreeg een mini silver pack met 1 redelijke silver en een baggere silver speler. Heb liever 500 coins, kan je 2 gouden spelers voor halen nuquote:
Ze worden rare gemaakt omdat ze goed zijn (of ergens in uitblinken..bijv pace, heading, passing of whatever). Denk dat Wilshere aardig wat waard is nu nog, dus daar heb je gewoon mazzel mee.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:26 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik hoopte dat ie ook beter zou zijn dat een niet-schijnende maar hij is alleen zeldzamer
Dat is dat pakje wat je extra kreeg?quote:
Oke dan zal ik er blij mee zijnquote:Op woensdag 21 september 2011 20:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze worden rare gemaakt omdat ze goed zijn (of ergens in uitblinken..bijv pace, heading, passing of whatever). Denk dat Wilshere aardig wat waard is nu nog, dus daar heb je gewoon mazzel mee.
Ja in plaatst van dat silver pakje kreeg ik coins.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:29 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Dat is dat pakje wat je extra kreeg?
Kreeg 1 met een hele lading bronzen spelers, en 2 pakjes gouden spelers. daarnaast nog een silver pakje met 4 kaartjes.
Linksbenigquote:Op woensdag 21 september 2011 20:29 schreef Doublepain het volgende:
76 rating
75 pace
73 shooting
71 headig
bleh had liever coins gehadquote:Op woensdag 21 september 2011 20:30 schreef n0ir het volgende:
[..]
Oke dan zal ik er blij mee zijn
[..]
Ja in plaatst van dat silver pakje kreeg ik coins.
Kan ik op dit moment iets nuttigs doen met m'n bronzen spelers of zou niemand die willen kopen?
Had ik met Mertensquote:Op woensdag 21 september 2011 20:40 schreef Tim86 het volgende:
Godver, was aan het bieden op Verhoek 4-3-2-1, 500 geboden, gaat er in de laatste sec iemand met 550 overheen..het gezeik is nu al begonnen.
Echt bizar ja..quote:Op woensdag 21 september 2011 20:44 schreef mash_ het volgende:
Het valt me op dat er veel spelers veel langzamer geworden zijn
idd echt weirdquote:Op woensdag 21 september 2011 20:44 schreef mash_ het volgende:
Het valt me op dat er veel spelers veel langzamer geworden zijn
Je hebt gewoon 2e account aangemaakt op PSN?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:45 schreef Tim86 het volgende:
BAM!
Net in mijn 2e account (heb er "maar" 2): Van der Wiel en Ashley Young
van der wiel is niet zo boeiendquote:Op woensdag 21 september 2011 20:45 schreef Tim86 het volgende:
BAM!
Net in mijn 2e account (heb er "maar" 2): Van der Wiel en Ashley Young
PSNquote:Op woensdag 21 september 2011 20:46 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Je hebt gewoon 2e account aangemaakt op PSN?
Maar dat moet je zeker wel voor 12 augustus hebben gedaan denk ik?
hehe niet gehapt, slimquote:Op woensdag 21 september 2011 20:49 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Op de xbox dan...boeiend
Managers hebben alleen nationaliteitquote:Op woensdag 21 september 2011 20:54 schreef Wrijfhout het volgende:
Heeft Gasperini ook een kaartje als trainer?Of staat er verder geen club bij?
Ok zelfde als 11 dusquote:Op woensdag 21 september 2011 20:55 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Managers hebben alleen nationaliteit
Koop een bril.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:59 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
zien jullie alles wel goed? ik nog niet
Zie je van die rare codes? Dan moet je even je internetgeschiedenis, of in ieder geval je EA-geschiedenis, verwijderen.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:59 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
USA kiezenquote:Op woensdag 21 september 2011 20:59 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Yepquote:Op woensdag 21 september 2011 21:03 schreef Dudeweiser het volgende:
zou dit het snelste topic worden?
Fijn inderdaadquote:Op woensdag 21 september 2011 20:52 schreef Tim86 het volgende:
Heuj, LF en RF bestaat niet meer? Is allemaal LW en RW nu? Handig
lucky bastardquote:Op woensdag 21 september 2011 21:06 schreef potienza het volgende:
Mijn broer had IF Gargano (80) van Uruguay.
Ik kan nergens het TOTW vinden waar hij in zit..dat zal de nieuwste zijnquote:Op woensdag 21 september 2011 21:06 schreef potienza het volgende:
Mijn broer had IF Gargano (80) van Uruguay.
Denk ik inderdaad ook ja. Zijn stats zijn niet helemaal geweldig trouwens. Maar het is wel een IF.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik kan nergens het TOTW vinden waar hij in zit..dat zal de nieuwste zijn
vind het wel meevallen eigenlijk, ziet er wel strak uitquote:Op woensdag 21 september 2011 21:10 schreef laucas het volgende:
Damn wat ziet het er lelijk uit allemaal
Kom er niet eens in trouwens, net pas thuis.
Ons trots!quote:Op woensdag 21 september 2011 21:11 schreef Leanishibe het volgende:
Mensen die voor een Eredivisie team gaan als ze een ultiem team kunnen bouwen.
Hier ga ik niet eens op inquote:Op woensdag 21 september 2011 21:11 schreef Leanishibe het volgende:
Mensen die voor een Eredivisie team gaan als ze een ultiem team kunnen bouwen.
Nee. Hoezo?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kom jij uit het buitenland ofzo
Kom op gast, ga nu niet ontkennen dat het een zeer matige competitie is.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
beetje je vaderlandse competitie afkraken
Vorig jaar waren de eredivisie spelers echt heel leuk om mee te spelen en het is een stuk origineler dan al die afgezaagde teams uit de grotere competities...dus wat is je probleem?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:17 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Kom op gast, ga nu niet ontkennen dat het een zeer matige competitie is.
hohohoho waar ontken ik dat dan, woorden in de mond leggen, drogredenen wat is dezequote:Op woensdag 21 september 2011 21:17 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Kom op gast, ga nu niet ontkennen dat het een zeer matige competitie is.
Hoeveel pakjes heb jij al ondertussen geopend?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:17 schreef Confetti het volgende:
De WebApp gaat erg moeizaam nu..Higuain en Klose in 1 pack
Dat het leuk is om mee te spelen wil ik rustig geloven, 5 sterren teams zijn inderdaad niet altijd even leuk om tegen of mee te spelen.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vorig jaar waren de eredivisie spelers echt heel leuk om mee te spelen en het is een stuk origineler dan al die afgezaagde teams uit de grotere competities...dus wat is je probleem?
Precies op de helft..nog 16 pakjes over.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:18 schreef StijnDa het volgende:
H
[..]
Hoeveel pakjes heb jij al ondertussen geopend?
72, zeker!quote:Op woensdag 21 september 2011 21:17 schreef Tim86 het volgende:
Wat is de rating van Casta? Leuke pace
Ik voel me al kansloos met een 2e account, hoe kansloos moet jij je wel niet voelen?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:17 schreef Confetti het volgende:
De WebApp gaat erg moeizaam nu..Higuain en Klose in 1 pack
hij vindt zichzelf vast een harde baasquote:Op woensdag 21 september 2011 21:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik voel me al kansloos met een 2e account, hoe kansloos moet jij je wel niet voelen?![]()
Ik klaag niet neequote:Op woensdag 21 september 2011 21:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij vindt zichzelf vast een harde baas
In al die random packs? Al die betere spelers?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:22 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik klaag niet neePazzini en Seedorf(
)
Loyalty packs..zitten bronze, silver en gold spelers bij.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:23 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
In al die random packs? Al die betere spelers?
En jij hebt dus 100+ accounts aangemaakt?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:23 schreef Confetti het volgende:
[..]
Loyalty packs..zitten bronze, silver en gold spelers bij.
Had er stuk of 16 voor diverse trading activiteitenquote:Op woensdag 21 september 2011 21:25 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
En jij hebt dus 100+ accounts aangemaakt?
Heeft je moeder je als baby een paar laten vallen? xDquote:Op woensdag 21 september 2011 21:29 schreef Heskeysucks het volgende:
huh er staat dat ik fifa12 moet reserveren voordat ik fut kan spelen ?;s
hahaha baasquote:Op woensdag 21 september 2011 21:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heeft je moeder je als baby een paar laten vallen? xD
Keihne ahnung!!quote:Op woensdag 21 september 2011 21:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoe kom je daar nou weer aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |