Mag ik ook?quote:Op woensdag 5 september 2012 22:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
You've got mail!
[..]
Ah, zal jou ook ff doen dan.
quote:Op woensdag 5 september 2012 22:46 schreef Karina het volgende:
Oh wat erg. Ik zou niet in de spiegel durven kijken.
Zonder zo'n vetschort zijn ze zo weer 10 kilo minder denk ikquote:Op woensdag 5 september 2012 22:46 schreef Karina het volgende:
Oh wat erg. Ik zou niet in de spiegel durven kijken.
Zeker. Dat zeul je ook allemaal mee.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:47 schreef computergirl het volgende:
[..]
Zonder zo'n vetschort zijn ze zo weer 10 kilo minder denk ik
precies dit!quote:Op woensdag 5 september 2012 22:49 schreef Sunnythesun het volgende:
hij ziet het echt niet he.. 'ik had de pech'..
Ben wat aangekomen..quote:Op woensdag 5 september 2012 22:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Zijn probleem is dat 'ie geen maat kan houden. Of dat nou met sporten of eten is. Hij heeft meer aan een goede psycholoog.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Hij ziet successen als zijn eigen prestatie en wanneer iets lukt, wil hij blijven presteren en mislukkingen overkomen hem en laat hij toe.quote:
manische trekjes.. goede therapie zou goed zijn ja (geen idee, misschien heeft hij dat wel hoor)quote:Op woensdag 5 september 2012 22:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zijn probleem is dat 'ie geen maat kan houden. Of dat nou met sporten of eten is. Hij heeft meer aan een goede psycholoog.
Ben ik wel met je eens hoorquote:Op woensdag 5 september 2012 22:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij ziet successen als zijn eigen prestatie en wanneer iets lukt, wil hij blijven presteren en mislukkingen overkomen hem en laat hij toe.
[/bankpsycholoog]
Ik weet niet precies waar ze vandaan komt, maar ik (her)ken het.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:51 schreef Awesome_ het volgende:
Plaatsvervangende schaamte als iemand het accent uit je woonplaats heeft op televisie.
Even op de site gekeken, uit Oss komt ze.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik weet niet precies waar ze vandaan komt, maar ik (her)ken het.
Ik hoop hetquote:Op woensdag 5 september 2012 22:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Werkt Angeli's theorie ook andersom? Dat het als het goed zit tussen de oren niet aan je heupen blijft plakken?
Ja, dat is waarschijnlijk omdat de standaardmotivatie bij hem niet werktquote:Op woensdag 5 september 2012 22:59 schreef Asskicker14 het volgende:
RTL had Danny als de posterboy, het uithangbord van Obese willen etaleren, maar die is gewoon keihard gefaald. Je ziet ook die teleurstelling bij Wendy.
quote:Op woensdag 5 september 2012 23:00 schreef Awesome_ het volgende:
Die kale is wel een kalf eerste klas zeg. Ben wel benieuwd naar z'n stats.
Omdat ie geld heeftquote:Op woensdag 5 september 2012 22:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Wendy geilt op hem, he? Is dat omdat 'ie op Reinout Oerlewapper lijkt?
In het voorjaar pas? Maar... op de website staat dat het eind 2012 weer begint..quote:Op woensdag 5 september 2012 23:00 schreef RaymanNL het volgende:
In het voorjaar pasVorig seizoen was in het najaar. Denk dat de huidige kandidaten wat extra tijd nodig hebben
Wendy zal zelf toch ook niet onbemiddeld zijn, wel?quote:Op woensdag 5 september 2012 23:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heeft die Eljaard Galbak geen centen dan?
De VoiceOver zei dit voorjaarquote:Op woensdag 5 september 2012 23:03 schreef MissJ het volgende:
[..]
In het voorjaar pas? Maar... op de website staat dat het eind 2012 weer begint..
Dat is volgens mij die karikaturist (schrijf ik dat goed?) die ik vroeger wel eens in Magna Plaza in Amsterdam heb zien zitten!!quote:Op woensdag 5 september 2012 23:00 schreef Awesome_ het volgende:
Die kale is wel een kalf eerste klas zeg. Ben wel benieuwd naar z'n stats.
klopt helemaalquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:42 schreef Trade het volgende:
[..]
Dat is volgens mij die karikaturist (schrijf ik dat goed?) die ik vroeger wel eens in Magna Plaza in Amsterdam heb zien zitten!!
Hee, daar kun je wel eens gelijk in hebben!quote:Op woensdag 5 september 2012 23:03 schreef Awesome_ het volgende:
Ik denk overigens dat die Danny een feeder als vriendin heeft gevonden. Ze geilde al zwaar op hem @270kg.
Nee, ze is gewoon een golddigger. Danny heeft een eigen bedrijf en is niet onbemiddeld, dat kon je vooral in de eerste serie goed zien.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:04 schreef Samson het volgende:
[..]
Hee, daar kun je wel eens gelijk in hebben!
Klopt, ik sprak daar toevallig laatst iemand over waarvan dat een jeugdvriend was.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:42 schreef Trade het volgende:
[..]
Dat is volgens mij die karikaturist (schrijf ik dat goed?) die ik vroeger wel eens in Magna Plaza in Amsterdam heb zien zitten!!
Dat was ook wel een beetje het gevoel dat ik erbij kreeg eerlijk gezegd....quote:Op zondag 9 september 2012 12:09 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nee, ze is gewoon een golddigger. Danny heeft een eigen bedrijf en is niet onbemiddeld, dat kon je vooral in de eerste serie goed zien.
dit!quote:Op zondag 20 januari 2013 21:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Jammer dat ze de site nog niet hebben geupdate
227 kgquote:Op zaterdag 26 januari 2013 08:58 schreef SuusOetMaiden het volgende:
http://www.rtl.nl/gezondheid/obese/home/
Daar pas ik bijna 4 keer inquote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:10 schreef Samson het volgende:
[..]
227 kgAls je daar onder terecht komt leg je het loodje.....
Dus jij weegt ongeveer 56/57 kilo? Mag dan hopen dat je niet groter bent dan 1.60m want anders ben je wel heel extreem licht.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:19 schreef pleeborstel het volgende:
[..]
Daar pas ik bijna 4 keer inBen benieuwd naar de afleveringen.
Dat is voor een niet al te grote vrouw toch helemaal geen raar gewicht? Ik ben als man 1.80 en 70kg, en ben zeker niet extreem licht (al denken vele te dikke Nederlanders dit wel, weet je wel dat het merendeel van de bevolking hier te dik is?) dus al is ze 1.65 a 1.70. Wat weeg jij zelf dan bij welke lengte?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:35 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Dus jij weegt ongeveer 56/57 kilo? Mag dan hopen dat je niet groter bent dan 1.60m want anders ben je wel heel extreem licht.
Inderdaad, ik weeg 60 bij 1.68 ( ik zei dat ik er bijna inpaste). Dat is niet extreem licht, maar gewoon een gezond gewicht.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:26 schreef Samson het volgende:
[..]
Dat is voor een niet al te grote vrouw toch helemaal geen raar gewicht? Ik ben als man 1.80 en 70kg, en ben zeker niet extreem licht (al denken vele te dikke Nederlanders dit wel, weet je wel dat het merendeel van de bevolking hier te dik is?) dus al is ze 1.65 a 1.70. Wat weeg jij zelf dan bij welke lengte?
Dat kan ik alleen maar onderstrepen, het is jammer dat veel Nederlanders gewoon niet meer weten wat een normaal gewicht is. Merk je ook al aan de kledingmaten. Vroeger droeg ik qua shirts vaak maat L, maar nu meestal maat M. Terwijl mijn omvang helemaal niet is veranderd. Wat de kandidaten straks weer in obese gaan bereiken zal ik weer heel knap vinden natuurlijk, maar aan het eind van de rit zijn ze stuk voor stuk eigenlijk nog steeds veel te dik, alleen niet meer gevaarlijk dik.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:45 schreef pleeborstel het volgende:
[..]
Inderdaad, ik weeg 60 bij 1.68 ( ik zei dat ik er bijna inpaste). Dat is niet extreem licht, maar gewoon een gezond gewicht.
Kijk, daar heb ik nu echt bewondering voor. Knap van je!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:34 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Ik ben 1.70m en weeg 70kg. Perfect gewicht volgens mijn arts en diëtist. Ben 130 kilo geweest, heb gelukkig mijn overgewicht zelf kwijt kunnen raken zonder zo'n extreem programma als dat van obese.
Wauw!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:34 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Ik ben 1.70m en weeg 70kg. Perfect gewicht volgens mijn arts en diëtist. Ben 130 kilo geweest, heb gelukkig mijn overgewicht zelf kwijt kunnen raken zonder zo'n extreem programma als dat van obese.
Gewoon elke dag een uur sporten en gezond etenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:38 schreef Samson het volgende:
Kijk, daar heb ik nu echt bewondering voor. Knap van je!
Wow wat goed zegquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:34 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Tja, dat is idd het hele probleem, die hebben geen enkele verbranding omdat ze helemaal niets meer doen. Of het nu gezond is om ze tijdens obese meteen vol aan de bak te laten gaan (zo lijkt het tenminste op de tv) lijkt me ook niet echt gezond, maar ja, dat levert wel de tv op die de makers willen zien. En zo wordt het weer het standaard verhaal 1) Ik heb geen leven meer, zo wordt ik niet oud en niet gelukkig, 2) aaargh, maar dit is allemaal veel te zwaar, ik kan het niet, jank jank, ik houd het niet vol, jank jank 3) Ik train me een slag in de rondte en eet gezond (stiekem eten ze dan helemaal nog niet altijd gezond en smokkelen natuurlijk) en ik val maar zo weinig af! Jank, jank 4) Na een heeeel lange tijd is het toch gelukt om de nodige kilo's eraf te krijgen, jaaaaa! nu ben ik gelukkig, mooi en gezond! dit heeft mijn leven veranderd! 5) mmmmm, ik voel me eigenlijk nog precies hetzelfde in mijn hoofd en dat gebakje kan nu toch wel weer.... 6) Hallooo, daar zijn de kilootjes weer terug!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:05 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Gewoon elke dag een uur sporten en gezond etenOp die manier lukt het iedereen. Die mensen bij Obese hebben vaak nog nooit iets aan sport gedaan (behalve dan Danny vorig seizoen).
Zoals het bij obese gaat is heel ongezond, dat vertelde een zweminstructeur van het zwembad waar ik train me. Ze slopen gewoon hun lijf.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:44 schreef Samson het volgende:
[..]
Tja, dat is idd het hele probleem, die hebben geen enkele verbranding omdat ze helemaal niets meer doen. Of het nu gezond is om ze tijdens obese meteen vol aan de bak te laten gaan (zo lijkt het tenminste op de tv) lijkt me ook niet echt gezond, maar ja, dat levert wel de tv op die de makers willen zien. En zo wordt het weer het standaard verhaal 1) Ik heb geen leven meer, zo wordt ik niet oud en niet gelukkig, 2) aaargh, maar dit is allemaal veel te zwaar, ik kan het niet, jank jank, ik houd het niet vol, jank jank 3) Ik train me een slag in de rondte en eet gezond (stiekem eten ze dan helemaal nog niet altijd gezond en smokkelen natuurlijk) en ik val maar zo weinig af! Jank, jank 4) Na een heeeel lange tijd is het toch gelukt om de nodige kilo's eraf te krijgen, jaaaaa! nu ben ik gelukkig, mooi en gezond! dit heeft mijn leven veranderd! 5) mmmmm, ik voel me eigenlijk nog precies hetzelfde in mijn hoofd en dat gebakje kan nu toch wel weer.... 6) Hallooo, daar zijn de kilootjes weer terug!
Dat verbaast me idd niets, het gaat natuurlijk voornamelijk om de kijkcijfers. Als dansende apen meer kijkcijfers genereren dan doen ze dat. Simpel.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:30 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Zoals het bij obese gaat is heel ongezond, dat vertelde een zweminstructeur van het zwembad waar ik train me. Ze slopen gewoon hun lijf.
Goed zeg!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:34 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Vind je? Ik vind alleen Angeli echt wezenlijk veranderd, en in veeeeeeeel mindere mate Elly.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Het is een aantal deelnemers ook wél heel goed gelukt. Danny is de grootste 'tegenvaller' wellicht, maar de rest lijkt echt edn nieuwe weg inges,agen te zijn.
Ik weet de namen niet zo goed meer.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind alleen Angeli echt wezenlijk veranderd, en in veeeeeeeel mindere mate Elly.
Bij Natascha was naar mijn idee zeker de knop niet om, bij Alexander en Katelijn wel, maar of dat op den duur ook blijft zou ik niet zo durven zeggen, zeker niet nu Radmilo niet meer bij deze deelnemers betrokken is, las ik...
Op de blog van Katelijn is een foto te vinden http://www.low-k.nl/blog-2/
Zeker Elly en Natascha hebben nog een hoop slagen te maken...
Nee, hij zou ze vanuit het programma twee jaar begeleiden en die twee jaar is voor deze kandidaten voorbij.quote:Op zondag 27 januari 2013 02:26 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik weet de namen niet zo goed meer.Hoe dan ook denk ik dat ze allemaal een wake up-call hebben gekregen, die ze anders zeker niet zouden hebben gehad. Mocht een paar van hen het redden om goed bezig te blijven, dan lijkt me dat winst.Ook voor een aantal kijkers dat misschien in zichzelf durft te geloven, wieweet.Ik wist niet dat Radmilo niet meer mee deed. Zit daar een sappige roddel aan vast?
Aha, ik snap het.quote:Op zondag 27 januari 2013 02:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, hij zou ze vanuit het programma twee jaar begeleiden en die twee jaar is voor deze kandidaten voorbij.
De nieuwe kandidaten krijgen neem ik aan gewoon weer twee jaar begeleiding (waar het eerste dan wel zo'n beetje van om zal zijn).
Dus als ik tegen jou zeg "Drink geen water meer want dan krijg je kanker" dan geloof je dat ook?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:30 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Zoals het bij obese gaat is heel ongezond, dat vertelde een zweminstructeur van het zwembad waar ik train me. Ze slopen gewoon hun lijf.
Maak er Light frisdrank van en ik geloof je.quote:Op zondag 27 januari 2013 03:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dus als ik tegen jou zeg "Drink geen water meer want dan krijg je kanker" dan geloof je dat ook?
Jij baseert je oordeel altijd enkel op wetenschappelijk en gedocumenteerd onderzoek dat je zelf via allemaal bronnen hebt gecontroleerd begrijp ik uit deze opmerking?quote:Op zondag 27 januari 2013 03:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dus als ik tegen jou zeg "Drink geen water meer want dan krijg je kanker" dan geloof je dat ook?
Heb er ruim 2 jaar over gedaan.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:48 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Goed zeg!![]()
![]()
Hoe lang heb jij erover gedaan om de kilo's kwijt te raken?
De vorige deelnemers moeten het toch eens zonder personal trainer kunnen, kunnen toch niet verwachten dat Radmilo ze de rest van hun leven volgt? Radmilo heeft het afgelopen jaar het druk genoeg gehad lijkt me met de nieuwe deelnemersquote:Op zondag 27 januari 2013 02:26 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik wist niet dat Radmilo niet meer mee deed. Zit daar een sappige roddel aan vast?
Dat klopt.quote:Op zondag 27 januari 2013 11:20 schreef Samson het volgende:
[..]
Jij baseert je oordeel altijd enkel op wetenschappelijk en gedocumenteerd onderzoek dat je zelf via allemaal bronnen hebt gecontroleerd begrijp ik uit deze opmerking?
Ik dacht dat Radmillo niet meer mee deed aan het programma. Misverstand.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:13 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
De vorige deelnemers moeten het toch eens zonder personal trainer kunnen, kunnen toch niet verwachten dat Radmilo ze de rest van hun leven volgt? Radmilo heeft het afgelopen jaar het druk genoeg gehad lijkt me met de nieuwe deelnemers
Toch wel goed hoor. In 2 jaar 60 kilo afgevallen. En dat met eigen kracht. Kans is dus kleiner dat je gaat terugvallen. Heb je ook last van huidvellen zoals in Obese?quote:Op zondag 27 januari 2013 13:10 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Heb er ruim 2 jaar over gedaan.
Gefeliciteerd dan, je bent waarschijnlijk de enige in elk bestaand forum op de wereld.quote:
Nee hoor.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:38 schreef Samson het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dan, je bent waarschijnlijk de enige in elk bestaand forum op de wereld.
Dat kwam toch door de aspartaam die erin zit?quote:Op zondag 27 januari 2013 09:02 schreef Cynix Ū het volgende:
[..]
Maak er Light frisdrank van en ik geloof je.
Het zou me niets verbazen. Los van dat zal het me ook niets verbazen als over zoveel jaar alle printers in afgesloten ruimtes moeten staan. Al die tonerdampen kunnen ook niet bijdragen aan een goede gezondheid....quote:
Aspartaam is echter via een rare en verdachte wijze in de lijst van toegestane zoetstoffen gekomen. Ik eet/drink het in ieder geval nooit.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:54 schreef Samson het volgende:
Het zou me niets verbazen. Los van dat zal het me ook niets verbazen als over zoveel jaar alle printers in afgesloten ruimtes moeten staan. Al die tonerdampen kunnen ook niet bijdragen aan een goede gezondheid....
Ik ook niet, maar je zult verbaast zijn in hoeveel producten kunstmatige zoetstoffen, zoals aspartaam zitten. Idd voornamelijk in de light producten. Denk je gezond bezig te zijn....Los van dat vind ik zoetstof gewoon niet lekker, dan maar met mate gewone suiker gebruiken. Een stuk beter.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Aspartaam is echter via een rare en verdachte wijze in de lijst van toegestane zoetstoffen gekomen. Ik eet/drink het in ieder geval nooit.
Ja, ik weet het. Ik let namelijk altijd heel erg op ingrediëntenlijsten,quote:Op zondag 27 januari 2013 17:01 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar je zult verbaast zijn in hoeveel producten kunstmatige zoetstoffen, zoals aspartaam zitten. Idd voornamelijk in de light producten. Denk je gezond bezig te zijn....Los van dat vind ik zoetstof gewoon niet lekker, dan maar met mate gewone suiker gebruiken. Een stuk beter.
Nee geen last van, al zal mijn buik nooit helemaal plat worden maar hoeft ook niet, vrouwen horen rondingen te hebben. Maar ik ben ook een stuk jonger dan de dames in dat programma, dus mijn huid is nog wat elastischer.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:28 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Toch wel goed hoor. In 2 jaar 60 kilo afgevallen. En dat met eigen kracht. Kans is dus kleiner dat je gaat terugvallen. Heb je ook last van huidvellen zoals in Obese?
Zou waarschijnlijk ook wel komen omdat je op een langzamere manier bent afgevallen..quote:Op maandag 28 januari 2013 14:07 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Nee geen last van, al zal mijn buik nooit helemaal plat worden maar hoeft ook niet, vrouwen horen rondingen te hebben. Maar ik ben ook een stuk jonger dan de dames in dat programma, dus mijn huid is nog wat elastischer.
Dacht ik ook altijd maar volgens mijn diëtist en de chirurg die mij geopereerd heeft 17 december (maagverkleining) kan het geen kwijt als je 4 tot 5 glazen water per dag drinkt met een heel klein beetje Slimpie siroop. Teveel Aspartaam is heel ongezond maar dat is met alles zo wat teveel is. Die 4/5 glazen kom ik niet eens aan toe, hooguit 1 of 2 en doe er maar een heel klein beetje siroop in. Verder drink ik alleen koffie/thee/melk.quote:
quote:Aanstaande zondag gaan zes nieuwe kandiaten, met de steun van presentatrice Wendy van Dijk, aan de slag met de overtollige kilo’s in een nieuwe reeks Obese bij RTL 4.
De kandidaten
Ruben (222 kg), Michel (222 kg), Stanley (227 kg), Amanda (138 kg), Lilian (171 kg) en Tamara (163,5 kg) zijn de zes nieuwe deelnemers die de kans krijgen om hun levensstijl drastisch te veranderen. Mede door het succes van de eerste serie, die ook hun ogen heeft geopend, zien zij zelf in dat het zo niet langer kan.
Zwaar traject
Wendy verrast ze met de boodschap dat zij degenen zijn die het zware traject van 300 dagen ingaan. Zij hebben nog een hele lange weg te gaan en weten inmiddels wat ze te wachten staat. Lukt het ze om het tij te keren en een nieuw levensritme te vinden, waardoor ze in ieder geval uit de gevarenzone stappen en gezonder door het leven kunnen?
quote:De Obese-kandidaten zijn gedurende het afgelopen intensieve jaar dag in dag uit begeleid, zowel mentaal als fysiek. Vooraf zijn ze zowel medisch als psychologisch gecheckt om vast te stellen of ze een dergelijk zwaar traject aan zouden kunnen. Het zestal is vervolgens gedurende de gehele opnameperiode gemonitord door de Nederlandse Obesitas Kliniek. Er is bewust voor gekozen om een deel van die gesprekken buiten het oog van de camera te houden. De Nederlandse Obesitas Kliniek (kortweg NOK) heeft zes klinieken, verspreid over Nederland.
Zij hebben bijna 20 jaar ervaring op het gebied van ernstig overgewicht en zien het als hun missie dit ernstige probleem te bestrijden. De controle en begeleiding van de kandidaten gebeurde door een professioneel team van de NOK bestaande uit onder andere een arts, psycholoog en diëtiste.
Het zestal deed geen crashdieet, maar volgde een gezond eetpatroon met veel groente, fruit, vis, gevogelte en mager vlees en volwaardige koolhydraten. Het dagelijks dieet bevatte, afhankelijk van de kandidaat en de inspanning tussen de 1700 en 2200 kcal en was verdeeld over 3 maaltijden en 3 gezonde tussendoortjes om hun bloedsuikerspiegel zo veel mogelijk in balans en hun stofwisseling draaiende te houden gedurende de dag. Voor het sporten aten zij wat meer koolhydraten. Na het sporten juist weer wat meer eiwitten.
Intensieve beweging is een essentieel onderdeel van het programma geweest. De kandidaten hebben een persoonlijk, verantwoord opgesteld, rustig opgebouwd trainingsschema gekregen, afgestemd op hun conditie en hun fysieke mogelijkheden. Radmilo Soda, de hoofdtrainer stelde hiervoor uitgebreide schema’s op en nam die door met elk van de personal trainers.
Na de in beeld gebrachte 300 dagen worden de kandidaten nog 1 jaar fysiek begeleid onder het toeziend oog van Radmilo Soda en nog 5 jaar elk kwartaal gemonitord door de Nederlandse Obesitaskliniek.
quote:
En toch zit ik voor de buis ben ik bangquote:
Ik ben bang dat ik ga kijken en wat chips wegwerk.quote:
Ik raak altijd mijn eetlust kwijt bij dat soort programma'squote:Op zondag 3 februari 2013 19:17 schreef Cynix Ū het volgende:
Ik denk dat ik er een bak kaneelijs met slagroom bij pak.
Oeh, tijd voor popcorn, cola en ijsquote:
dat klinkt erg lekkerquote:Op zondag 3 februari 2013 19:17 schreef Cynix Ū het volgende:
Ik denk dat ik er een bak kaneelijs met slagroom bij pak.
Mag er inmiddels wel meer aflopenquote:Op zondag 3 februari 2013 19:57 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Oeh jijDeze week er wel weer af lopen dan
Ja meneerquote:Op zondag 3 februari 2013 19:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]Verplicht vanavond de hele aflevering afkijken, dan zie je wat er van kan komen
ik heb goede hoop voor Ruben. Ook omdat dit de 1e aflevering is, dat was Danny ook.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:10 schreef Pino112 het volgende:
Ben benieuwd of er dit seizoen iemand is dieDanny
kan overtreffen.
Nou dat.. hoop niet dat de kandidaten gaan denken dat dat een normaal gewicht is, dan vrees ik voor toekomstige anorexiapatiëntenquote:
denk het ookquote:Op zondag 3 februari 2013 20:11 schreef Maraca het volgende:
Volgens mij kan dit nog best een knappe vent zijn als hij afvalt
Denk dat ze zich terecht meer zorgen maken over de geurtjes eldersquote:Op zondag 3 februari 2013 20:12 schreef Samson het volgende:
bah, die mensen die een deo overal spuiten behalve onder de armen....
Tenzij hij net zoals Danny ineens 20 jaar ouder lijktquote:
Ja kloptquote:Op zondag 3 februari 2013 20:13 schreef tralalala het volgende:
De Scheg, dat is in Deventer toch?
Vroeger wel eens gezwommen en geschaatst
Die man komt uit schalkhaar goed mogelijk dat dit Deventer isquote:Op zondag 3 februari 2013 20:13 schreef tralalala het volgende:
De Scheg, dat is in Deventer toch?
Vroeger wel eens gezwommen en geschaatst
dat vel komt toch niet meer van elkaar af gedurende een dag, dus het komt niet vrij denk ik....quote:Op zondag 3 februari 2013 20:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Denk dat ze zich terecht meer zorgen maken over de geurtjes elders
Die hamburger ziet er idd goed uitquote:
Nou, dat hoop ik maar..quote:Op zondag 3 februari 2013 20:14 schreef Samson het volgende:
[..]
dat vel komt toch niet meer van elkaar af gedurende een dag, dus het komt niet vrij denk ik....
overloperquote:Op zondag 3 februari 2013 20:13 schreef WcPot het volgende:
[..]
Die man komt uit schalkhaar goed mogelijk dat dit Deventer is
Hoi Robquote:Op zondag 3 februari 2013 20:15 schreef OProg het volgende:
Zo iemand moet toch vreselijk in zijn vel zitten. Manmanman.
Rob?quote:
Waag het niet!quote:Op zondag 3 februari 2013 20:15 schreef Karina het volgende:
Ik heb nog tosti's liggen bedenk ik opeens. Van die voorverpakte
Van de Makro?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:15 schreef Karina het volgende:
Waar koop je die?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:15 schreef Karina het volgende:
Oeh, die pikante?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:15 schreef Karina het volgende:
Idd zijn zoon is ook al best knap terwijl die pas 12 is.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:11 schreef Maraca het volgende:
Volgens mij kan dit nog best een knappe vent zijn als hij afvalt
Oh. Dat was me nooit zo opgevallen dat hij dat ook doet.quote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:16 schreef Samson het volgende:
[..]
Waar koop je die?
Geen idee zaten in een pakket.
Nee gewone.quote:
quote:
De kolt foot is toe hot en de hot foot is toe koltquote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:17 schreef OProg het volgende:
[..]
Oh. Dat was me nooit zo opgevallen dat hij dat ook doet.
Het zijn allemaal feedersquote:Op zondag 3 februari 2013 20:19 schreef xFriendx het volgende:
Vaak zie je dat binnen het gezin het sowieso niet goed zit met eten, maar alle anderen zijn hier prima in orde.
Nou idd, je ziet vaak dat de kinderen ook aan de zware kant zijn, maar hier lijkt het echt puur het probleem van pa te zijn..quote:Op zondag 3 februari 2013 20:19 schreef xFriendx het volgende:
Vaak zie je dat binnen het gezin het sowieso niet goed zit met eten, maar alle anderen zijn hier prima in orde.
Pappa snackt dan ook teveelquote:Op zondag 3 februari 2013 20:19 schreef xFriendx het volgende:
"Ja, zo is ie gewoon"quote:Op zondag 3 februari 2013 20:19 schreef Karina het volgende:
[..]Nou ze houden het eten niet bij hem weg.
Ik doe het ook regelmatig. Daar moet ik dus maar eens mee kappen.quote:
Dat laatste inderdaad. Hij zit wel in een beschermde omgeving als het ware.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou idd, je ziet vaak dat de kinderen ook aan de zware kant zijn, maar hier lijkt het echt puur het probleem van pa te zijn..Biedt op zich wel extra perspectief voor de toekomst.
Zolang je niet overal begint over rubbers zal het wel meevallen.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:20 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik doe het ook regelmatig. Daar moet ik dus maar eens mee kappen.
Aaahquote:Op zondag 3 februari 2013 20:20 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik doe het ook regelmatig. Daar moet ik dus maar eens mee kappen.
Ik denk dat tegenhouden averechts werkt eerlijk gezegd..quote:Op zondag 3 februari 2013 20:21 schreef Karina het volgende:
Ik begrijp het echt niet. Dat niemand hem tegenhoudt. Je wil toch niet dat je man zo dik wordt?
Mag je wel een extra zuurstof fles naast je hebben staan voor het geval datquote:
Precies. Snacken doet hij toch wel..quote:Op zondag 3 februari 2013 20:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik denk dat tegenhouden averechts werkt eerlijk gezegd..
Wendy wel, sensatiezoekster.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:22 schreef hexje het volgende:
ik vroeg mij ook af of ze nog intiem zijn.
Seks interesseert zn vrouw zeker niets, of ze doe het met de buurman...quote:Op zondag 3 februari 2013 20:21 schreef Karina het volgende:
Ik begrijp het echt niet. Dat niemand hem tegenhoudt. Je wil toch niet dat je man zo dik wordt?
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:22 schreef WcPot het volgende:
[..]
Mag je wel een extra zuurstof fles naast je hebben staan voor het geval dat
Snacken is niet erg, zolang je ook maar sportquote:Op zondag 3 februari 2013 20:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Precies. Snacken doet hij toch wel..
Hij is na 1 woord al buiten adem..quote:Op zondag 3 februari 2013 20:22 schreef hexje het volgende:
ik vroeg mij ook af of ze nog intiem zijn.
of ze heeft een bobquote:Op zondag 3 februari 2013 20:22 schreef Samson het volgende:
[..]
Seks interesseert zn vrouw zeker niets, of ze doe het met de buurman...
Misschien dat er soms toch nog een soort taboe op rust. Wat je vaak leest over die vraag 'vind je me te dik' en dan maar zeggen 'nee joh, je ziet er prima uit' om maar een veilig antwoord te geven.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:21 schreef Karina het volgende:
En het niet íedere dag doet (ongezond snacken dan dus, gezond snacken mag uiteraard altijdquote:Op zondag 3 februari 2013 20:22 schreef D. het volgende:
[..]
Snacken is niet erg, zolang je ook maar sport
He can eat like a crazy person.......quote:
Tja ik zou het echt wel zeggen. Ook al omdat het hardstikke ongezond is. Gooi het dan over die boeg als je niet durft te zeggen je bent dik.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Misschien dat er soms toch nog een soort taboe op rust. Wat je vaak leest over die vraag 'vind je me te dik' en dan maar zeggen 'nee joh, je ziet er prima uit' om maar een veilig antwoord te geven.
Antwoorden met 'nou schat, geef mij maar een klimuitrusting met kerst zodat ik op je kan klimmen' is nog steeds not done.
Iedere dag kan ook nog wel. moet je alleen iets meer sportenquote:Op zondag 3 februari 2013 20:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En het niet íedere dag doet (ongezond snacken dan dus, gezond snacken mag uiteraard altijd![]()
)
Tijdens de reclame maar eens een meloen in stukjes snijdenquote:Op zondag 3 februari 2013 20:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En het niet íedere dag doet (ongezond snacken dan dus, gezond snacken mag uiteraard altijd![]()
)
Al sport ik me de hele dag in de rondte dan nog zou ik dus echt niet iedere dag vette meuk eten en er geen last van krijgen op welke manier dan ook..quote:Op zondag 3 februari 2013 20:24 schreef D. het volgende:
[..]
Iedere dag kan ook nog wel. moet je alleen iets meer sporten
Het wordt ook wel langzaam aan doorbroken omdat het steeds meer een geaccepteerd probleem is (zoals laatst het nieuws meer doden door overvoeding dan ondervoeding).quote:Op zondag 3 februari 2013 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja ik zou het echt wel zeggen. Ook al omdat het hardstikke ongezond is. Gooi het dan over die boeg als je niet durft te zeggen je bent dik.
Pff een hele pizza is voor mij avondeten en dan is er de rest van de avond geen ruimte meer voor een snackquote:
Je hoeft geen snack te eten ..quote:Op zondag 3 februari 2013 20:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Tijdens de reclame maar eens een meloen in stukjes snijden
Ik gooi er om 2200 nog wel eens een diepvriespizza in.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou na het avondeten nog een pizza naar binnen werken, dat lukt mij niet hoor
Oh nee dat krijg ik echt niet meer op dan. Beetje chips of zo hooguit.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:26 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik gooi er om 2200 nog wel eens een diepvriespizza in.
Irritante honger altijd rond dat tijdstip.
Vellen wegsnijden betaalt RTL, als cadeautje. Nou ja, de sponsor betaalt natuurlijk.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:27 schreef Samson het volgende:
Je weet nu echter al dat ze stuk voor stuk nooit "mooi" meer kunnen worden. Er blijven van die hangvellen, dat moet weggesneden, zit je onder de littekens en een heel ander lijf als een lijf dat binnen de perken was gebleven qua dikheid en nog flexibel was.
Hoeveel zou RTL verdienen met hem?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:28 schreef Cynix Ū het volgende:
[..]
Vellen wegsnijden betaalt RTL, als cadeautje. Nou ja, de sponsor betaalt natuurlijk.
Volgens mij tekenen ze een soort contract , met eigen risicoquote:Op zondag 3 februari 2013 20:27 schreef tralalala het volgende:
Ik zou bang zijn dat zo'n gast dood van de fiets valt
Klopt, maar altijd nog 1000x beter dan dit.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:27 schreef Samson het volgende:
Je weet nu echter al dat ze stuk voor stuk nooit "mooi" meer kunnen worden. Er blijven van die hangvellen, dat moet weggesneden, zit je onder de littekens en een heel ander lijf als een lijf dat binnen de perken was gebleven qua dikheid en nog flexibel was.
Klopt, maar wat ik zeg, het wordt nooit meer echt mooi, is meer wat ik wil zeggen. Het wordt een stuk beter dan het was maar uiteindelijk zijn ze eigenlijk nog steeds te dik maar acceptabeler dik en na het snijwerk vol littekens en een vreemd lijf.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:28 schreef Cynix Ū het volgende:
[..]
Vellen wegsnijden betaalt RTL, als cadeautje. Nou ja, de sponsor betaalt natuurlijk.
Ik ben wel een paar kilootjes te zwaar. Mogen eigenlijk wel 20 af.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:28 schreef Karina het volgende:
Nou ja ik heb ook geen conditie, maar ik ben niet dik.
Dan weet je wat je te doen staat...quote:Op zondag 3 februari 2013 20:30 schreef Cynix Ū het volgende:
[..]
Ik ben wel een paar kilootjes te zwaar. Mogen eigenlijk wel 20 af.
Ben je een goede echtgenoot?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:31[/uoederl] schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/9859]Karina het volgende:
[..]
Intiem zijn
Radmillo deed aan boksen...wegwezen of een punch in your face.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:31 schreef Samson het volgende:
Museumplein, leuk voor toeschouwers, hoe houden ze die dan op afstand?
We zien nu dat het ff duurt voordat hij opstaat als hij dan nog leeft.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:27 schreef tralalala het volgende:
Ik zou bang zijn dat zo'n gast dood van de fiets valt
Ik kan er ook wel 8 missenquote:Op zondag 3 februari 2013 20:30 schreef Cynix Ū het volgende:
[..]
Ik ben wel een paar kilootjes te zwaar. Mogen eigenlijk wel 20 af.
Daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat genereert veel eerder mental images bij mensen dan 'intiem zijn'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |