Mij verdenken kloons te hebben. Kom nou.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja koekepan, ik hoef niet eens te sherlocken. Ik kan zo al ruiken wie fake is en kloon accounts gebruikt.
jumi is fake, je rapedate gaat niet doorquote:
Ok. Ik had altijd het gevoel bij Juminelle dat ze nep was. Dus ik ging een beetje zoeken, blabla. Zie ik dat op haar Facebook enkel reacties staan van fokkers én na een beetje uitpluizen van neppe accounts (ook gecheckt). Grappig was ook dat al die vriendjesaccounts op exact dezelfde data waren gemaakt als haar eigen, zowat. Of één dag daarna of eerder. Ik vertelde dit aan Chai en zo ging het verder. Toen vond wolvendagen het echte Facebook account van dat meisje. That's it.quote:
Kan ontsproten zijn aan meerdere breinen.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:18 schreef Allure_ het volgende:
Oke maar Ziba is dan sws Mozy of Bobby tock? Heb ik het niet tegen 1 van jullie verteld?
Ook als je reeds je lul in hun hebt gestoken?quote:Op woensdag 5 september 2012 23:22 schreef Garisson72 het volgende:
Ga er nou maar gewoon vanuit dat alle 'vrouwen' op Fok nep zijn die de indruk wekken bovengemiddeld mooi of interessant te zijn.
Tli en Ally zijn echt.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:22 schreef Garisson72 het volgende:
Ga er nou maar gewoon vanuit dat alle 'vrouwen' op Fok nep zijn die de indruk wekken bovengemiddeld mooi of interessant te zijn.
kan ik ergens een prijs ophalen omdat ik deze grap allang doorzag?quote:Op woensdag 5 september 2012 23:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het research team is bezig bewijzen te verzamelen en zal in de morgen komen met een persverklaring.
alweer ja?quote:Op woensdag 5 september 2012 23:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het research team is bezig bewijzen te verzamelen en zal in de morgen komen met een persverklaring.
Jij bent ook nep, wed ik.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ook als je reeds je lul in hun hebt gestoken?
ow, ik had alleen het echte facebook account dan denk ikquote:Op woensdag 5 september 2012 23:23 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ok. Ik had altijd het gevoel bij Juminelle dat ze nep was. Dus ik ging een beetje zoeken, blabla. Zie ik dat op haar Facebook enkel reacties staan van fokkers én na een beetje uitpluizen van neppe accounts (ook gecheckt). Grappig was ook dat al die vriendjesaccounts op exact dezelfde data waren gemaakt als haar eigen, zowat. Of één dag daarna of eerder. Ik vertelde dit aan Chai en zo ging het verder. Toen vond wolvendagen het echte Facebook account van dat meisje. That's it.
Ik ook. Ben jij een kloon van mij?quote:Op woensdag 5 september 2012 23:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja koekepan, ik hoef niet eens te sherlocken. Ik kan zo al ruiken wie fake is en kloon accounts gebruikt.
ah okequote:Op woensdag 5 september 2012 23:23 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ok. Ik had altijd het gevoel bij Juminelle dat ze nep was. Dus ik ging een beetje zoeken, blabla. Zie ik dat op haar Facebook enkel reacties staan van fokkers én na een beetje uitpluizen van neppe accounts (ook gecheckt). Grappig was ook dat al die vriendjesaccounts op exact dezelfde data waren gemaakt als haar eigen, zowat. Of één dag daarna of eerder. Ik vertelde dit aan Chai en zo ging het verder. Toen vond wolvendagen het echte Facebook account van dat meisje. That's it.
GODVERDOMME BUSTEDquote:
heeft iemand die al eens gemeet?quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 23:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik wil wel een clone van jou voor mezelf.
Ok, Ally weet ik niet.quote:
Nu wachten tot jouw ontmaskering.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
kan ik ergens een prijs ophalen omdat ik deze grap allang doorzag?
En niks zeggen tegen mij?quote:Op woensdag 5 september 2012 23:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
kan ik ergens een prijs ophalen omdat ik deze grap allang doorzag?
maar heeft iemand de echte nou al benaderd??quote:Op woensdag 5 september 2012 23:23 schreef Ziba het volgende:
[..]
vast nietquote:Op woensdag 5 september 2012 23:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
maar heeft iemand de echte nou al benaderd??
Welnee, jij hebt zulke wisselende stemmingen dat kan alleen maar vrouwelijk zijn.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
hahahah ik ben een manteach me how to dougieee
Nepnegers. What will they think of next?quote:
Kan toch?quote:Op woensdag 5 september 2012 23:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die veel over make-up en kleding wist.
Ik ga er morgen wel even heen.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
NEE want dan gingen jullie haten op mijquote:
Succes.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat soort types heb je ook, jaquote:
Jupquote:Op woensdag 5 september 2012 23:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hahaha, ja, precies.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
NEE want dan gingen jullie haten op mij
dan zou ik zogenaamd jelly zijn omdat jullie die moluk chick zo hot vinden.
Ik haat nooit tegen jou, dat weet jij wel.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
hoezo?quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 23:28 schreef Allure_ het volgende:
Hoe komt WD aan haar echte FB account? En waarom post die vlerk nu hier niet? Zit zeker te soppen omdat ze wat ontdekt heeft.
Jouw spannende belevenissen vertrouw ik net zo ver als ik ze kan gooien.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:25 schreef Allure_ het volgende:
hahahah ik ben een manteach me how to dougieee
Doe.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
hoezo?
haar FB account is toch bekend, bericht is zo gestuurd
Er is geen sherlock topic, dus kan wel een bericht sturen, maar ken de ins en outs nietquote:
Was het maar allemaal een grap. Maar, nee.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:28 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Jouw spannende belevenissen vertrouw ik net zo ver als ik ze kan gooien.
Is zij wel legit dan?quote:Op woensdag 5 september 2012 23:28 schreef Allure_ het volgende:
Hoe komt WD aan haar echte FB account? En waarom post die vlerk nu hier niet? Zit zeker te soppen omdat ze wat ontdekt heeft.
Knap meisje die Juminelle, waar kan ik haar daten?quote:Op woensdag 5 september 2012 23:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Abracadabra-zin.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:28 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Jouw spannende belevenissen vertrouw ik net zo ver als ik ze kan gooien.
Altijd pijnlijk als 1 van de 12 descipelen wegvaltquote:Op woensdag 5 september 2012 23:31 schreef Allure_ het volgende:
Nou Bob, zo blijven er niet veel vrienden over in je FB lijst.
Auw.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:31 schreef Allure_ het volgende:
Daar had ik haar sowieso al niet.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:31 schreef Allure_ het volgende:
doe maarquote:Op woensdag 5 september 2012 23:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
hoezo?
haar FB account is toch bekend, bericht is zo gestuurd
heb jij alwel eens iemand gemeet?quote:Op woensdag 5 september 2012 23:39 schreef wolvendagen het volgende:
aye ik krijg wel de credits voor de eckte vinden.
Nopquote:
Ze heeft gesekst met een indonesische fokker van 1.10 en zijn broertjequote:Op woensdag 5 september 2012 23:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
heb jij alwel eens iemand gemeet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |