En niks zeggen tegen mij?quote:Op woensdag 5 september 2012 23:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
kan ik ergens een prijs ophalen omdat ik deze grap allang doorzag?
maar heeft iemand de echte nou al benaderd??quote:Op woensdag 5 september 2012 23:23 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ok. Ik had altijd het gevoel bij Juminelle dat ze nep was. Dus ik ging een beetje zoeken, blabla. Zie ik dat op haar Facebook enkel reacties staan van fokkers én na een beetje uitpluizen van neppe accounts (ook gecheckt). Grappig was ook dat al die vriendjesaccounts op exact dezelfde data waren gemaakt als haar eigen, zowat. Of één dag daarna of eerder. Ik vertelde dit aan Chai en zo ging het verder. Toen vond wolvendagen het echte Facebook account van dat meisje. That's it.
vast nietquote:Op woensdag 5 september 2012 23:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
maar heeft iemand de echte nou al benaderd??
Welnee, jij hebt zulke wisselende stemmingen dat kan alleen maar vrouwelijk zijn.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
hahahah ik ben een manteach me how to dougieee
Nepnegers. What will they think of next?quote:
Kan toch?quote:Op woensdag 5 september 2012 23:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die veel over make-up en kleding wist.
Ik ga er morgen wel even heen.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
NEE want dan gingen jullie haten op mijquote:
Succes.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat soort types heb je ook, jaquote:
Jupquote:Op woensdag 5 september 2012 23:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hahaha, ja, precies.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
NEE want dan gingen jullie haten op mij
dan zou ik zogenaamd jelly zijn omdat jullie die moluk chick zo hot vinden.
Ik haat nooit tegen jou, dat weet jij wel.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
hoezo?quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 23:28 schreef Allure_ het volgende:
Hoe komt WD aan haar echte FB account? En waarom post die vlerk nu hier niet? Zit zeker te soppen omdat ze wat ontdekt heeft.
Jouw spannende belevenissen vertrouw ik net zo ver als ik ze kan gooien.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:25 schreef Allure_ het volgende:
hahahah ik ben een manteach me how to dougieee
Doe.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
hoezo?
haar FB account is toch bekend, bericht is zo gestuurd
Er is geen sherlock topic, dus kan wel een bericht sturen, maar ken de ins en outs nietquote:
Was het maar allemaal een grap. Maar, nee.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:28 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Jouw spannende belevenissen vertrouw ik net zo ver als ik ze kan gooien.
Is zij wel legit dan?quote:Op woensdag 5 september 2012 23:28 schreef Allure_ het volgende:
Hoe komt WD aan haar echte FB account? En waarom post die vlerk nu hier niet? Zit zeker te soppen omdat ze wat ontdekt heeft.
Knap meisje die Juminelle, waar kan ik haar daten?quote:Op woensdag 5 september 2012 23:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Abracadabra-zin.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:28 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Jouw spannende belevenissen vertrouw ik net zo ver als ik ze kan gooien.
Altijd pijnlijk als 1 van de 12 descipelen wegvaltquote:Op woensdag 5 september 2012 23:31 schreef Allure_ het volgende:
Nou Bob, zo blijven er niet veel vrienden over in je FB lijst.
Auw.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:31 schreef Allure_ het volgende:
Daar had ik haar sowieso al niet.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:31 schreef Allure_ het volgende:
doe maarquote:Op woensdag 5 september 2012 23:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
hoezo?
haar FB account is toch bekend, bericht is zo gestuurd
heb jij alwel eens iemand gemeet?quote:Op woensdag 5 september 2012 23:39 schreef wolvendagen het volgende:
aye ik krijg wel de credits voor de eckte vinden.
Nopquote:
Ze heeft gesekst met een indonesische fokker van 1.10 en zijn broertjequote:Op woensdag 5 september 2012 23:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
heb jij alwel eens iemand gemeet?
watquote:Op woensdag 5 september 2012 23:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ze heeft gesekst met een indonesische fokker van 1.10 en zijn broertje
quote:Op woensdag 5 september 2012 23:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
jij zal je ook wel lekker genaaid voelen of nietquote:
Wow, keiharde diss naar Chuck_Norris.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo ik specifiek?quote:Op woensdag 5 september 2012 23:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
jij zal je ook wel lekker genaaid voelen of niet
van iedereen en dan kiest ze hemquote:Op woensdag 5 september 2012 23:42 schreef wolvendagen het volgende:
Heb Chuck_Norris gemeet op mysterlyland 2010.
ah, je bent op de hoogte gebracht?quote:
We gingen gewoon allebei naar Mysteryland, waarom zou ik dan niet meeten.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
van iedereen en dan kiest ze hem
dacht dat ze nog wel eens wat toespelingen maakte naar jequote:
Er stond hier ergens een samenvatting.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ah, je bent op de hoogte gebracht?
Dat laatste ja.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
dacht dat ze nog wel eens wat toespelingen maakte naar je
maar ja, dat doen ze allemaal hier
Ik voel me belazerd.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:44 schreef wolvendagen het volgende:
Ja oke voor Reetveter dan. Maar dat is anders. Hij is mijn fokcrush.
Hahah echt niet, niets dan lobi voor hem. Ik zou hem zo tussen mijn boezem willen steken.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wow, keiharde diss naar Chuck_Norris.!
ow, het klonk meer als een date ofzoquote:Op woensdag 5 september 2012 23:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
We gingen gewoon allebei naar Mysteryland, waarom zou ik dan niet meeten.Alsof ik speciaal voor iemand nederland af zou reizen.
Meen je dat? Dit had ik niet zien aankomen.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:44 schreef wolvendagen het volgende:
Ja oke voor Reetveter dan. Maar dat is anders. Hij is mijn fokcrush.
Bloedserieus.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Meen je dat? Dit had ik niet zien aankomen.
onder welke steen lag jij?quote:Op woensdag 5 september 2012 23:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 september 2012 23:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
dushi ik weet dat je naggen wasquote:
Hoezo?quote:Op woensdag 5 september 2012 23:48 schreef Fascination het volgende:
Wat een harde tante is die Allure toch.
doe die ff in een spoiler ofzo!quote:Op woensdag 5 september 2012 23:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo?
Waarom geeft niemand hier even een samenvatting. Gaan ze al die moeite doen om te ontrafelen, komen ze daarna met 0 info.
[ afbeelding ]
HAHAHA, dat gifje.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo?
Waarom geeft niemand hier even een samenvatting. Gaan ze al die moeite doen om te ontrafelen, komen ze daarna met 0 info.
[ afbeelding ]
Dat was de vorige keer ookquote:Op woensdag 5 september 2012 23:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo?
[ afbeelding ]
Loop niet te miepen, Ziba heeft de samenvatting gepostquote:Op woensdag 5 september 2012 23:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo?
[ afbeelding ]
Slaap zacht WHquote:
Ze is wel heet, dus waarschijnlijk wel ja.quote:
zo, nu gaan maffenquote:“You may fool all the people some of the time, you can even fool some of the people all of the time, but you cannot fool all of the people all the time.”
Mozy of ik volgens Allurequote:
grote kans dan ja.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ze is wel heet, dus waarschijnlijk wel ja.
ally is een beetje schizoquote:
Ally doet sowieso gemeen tegen mequote:
Jij hebt wel veel tijd over johquote:
Klopt, heb nu vakantie.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jij hebt wel veel tijd over joh
quote:Op woensdag 5 september 2012 23:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ze is wel heet, dus waarschijnlijk wel ja.
Ik durf toe te geven dat je heet bent.quote:
Op grond van wat eigenlijkquote:Op donderdag 6 september 2012 00:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik durf toe te geven dat je heet bent.
Gevoel in mijn linker kleine teen.quote:
Wat zei die over jumi?quote:Op donderdag 6 september 2012 00:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gevoel in mijn linker kleine teen.
waar danquote:Op woensdag 5 september 2012 23:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Loop niet te miepen, Ziba heeft de samenvatting gepost
Dat we gingen trouwen en eeuwig gelukkig zouden zijn.quote:
quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 23:23 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ok. Ik had altijd het gevoel bij Juminelle dat ze nep was. Dus ik ging een beetje zoeken, blabla. Zie ik dat op haar Facebook enkel reacties staan van fokkers én na een beetje uitpluizen van neppe accounts (ook gecheckt). Grappig was ook dat al die vriendjesaccounts op exact dezelfde data waren gemaakt als haar eigen, zowat. Of één dag daarna of eerder. Ik vertelde dit aan Chai en zo ging het verder. Toen vond wolvendagen het echte Facebook account van dat meisje. That's it.
Ik zou naar de fysio gaanquote:Op donderdag 6 september 2012 00:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat we gingen trouwen en eeuwig gelukkig zouden zijn.
Ik ben in opleidingquote:
dan ga ik voor de zekerheid maar nooit meer, straks zit ik bij jouquote:
alsof dat nog gaat gebeurenquote:
Touchéquote:Op donderdag 6 september 2012 00:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
dan ga ik voor de zekerheid maar nooit meer, straks zit ik bij jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |