watquote:Op woensdag 5 september 2012 23:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ze heeft gesekst met een indonesische fokker van 1.10 en zijn broertje
quote:Op woensdag 5 september 2012 23:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
jij zal je ook wel lekker genaaid voelen of nietquote:
Wow, keiharde diss naar Chuck_Norris.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo ik specifiek?quote:Op woensdag 5 september 2012 23:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
jij zal je ook wel lekker genaaid voelen of niet
van iedereen en dan kiest ze hemquote:Op woensdag 5 september 2012 23:42 schreef wolvendagen het volgende:
Heb Chuck_Norris gemeet op mysterlyland 2010.
ah, je bent op de hoogte gebracht?quote:
We gingen gewoon allebei naar Mysteryland, waarom zou ik dan niet meeten.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
van iedereen en dan kiest ze hem
dacht dat ze nog wel eens wat toespelingen maakte naar jequote:
Er stond hier ergens een samenvatting.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ah, je bent op de hoogte gebracht?
Dat laatste ja.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
dacht dat ze nog wel eens wat toespelingen maakte naar je
maar ja, dat doen ze allemaal hier
Ik voel me belazerd.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:44 schreef wolvendagen het volgende:
Ja oke voor Reetveter dan. Maar dat is anders. Hij is mijn fokcrush.
Hahah echt niet, niets dan lobi voor hem. Ik zou hem zo tussen mijn boezem willen steken.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wow, keiharde diss naar Chuck_Norris.!
ow, het klonk meer als een date ofzoquote:Op woensdag 5 september 2012 23:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
We gingen gewoon allebei naar Mysteryland, waarom zou ik dan niet meeten.Alsof ik speciaal voor iemand nederland af zou reizen.
Meen je dat? Dit had ik niet zien aankomen.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:44 schreef wolvendagen het volgende:
Ja oke voor Reetveter dan. Maar dat is anders. Hij is mijn fokcrush.
Bloedserieus.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Meen je dat? Dit had ik niet zien aankomen.
onder welke steen lag jij?quote:Op woensdag 5 september 2012 23:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 september 2012 23:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
dushi ik weet dat je naggen wasquote:
Hoezo?quote:Op woensdag 5 september 2012 23:48 schreef Fascination het volgende:
Wat een harde tante is die Allure toch.
doe die ff in een spoiler ofzo!quote:Op woensdag 5 september 2012 23:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo?
Waarom geeft niemand hier even een samenvatting. Gaan ze al die moeite doen om te ontrafelen, komen ze daarna met 0 info.
[ afbeelding ]
HAHAHA, dat gifje.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo?
Waarom geeft niemand hier even een samenvatting. Gaan ze al die moeite doen om te ontrafelen, komen ze daarna met 0 info.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |