En niks zeggen tegen mij?quote:Op woensdag 5 september 2012 23:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
kan ik ergens een prijs ophalen omdat ik deze grap allang doorzag?
maar heeft iemand de echte nou al benaderd??quote:Op woensdag 5 september 2012 23:23 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ok. Ik had altijd het gevoel bij Juminelle dat ze nep was. Dus ik ging een beetje zoeken, blabla. Zie ik dat op haar Facebook enkel reacties staan van fokkers én na een beetje uitpluizen van neppe accounts (ook gecheckt). Grappig was ook dat al die vriendjesaccounts op exact dezelfde data waren gemaakt als haar eigen, zowat. Of één dag daarna of eerder. Ik vertelde dit aan Chai en zo ging het verder. Toen vond wolvendagen het echte Facebook account van dat meisje. That's it.
vast nietquote:Op woensdag 5 september 2012 23:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
maar heeft iemand de echte nou al benaderd??
Welnee, jij hebt zulke wisselende stemmingen dat kan alleen maar vrouwelijk zijn.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
hahahah ik ben een manteach me how to dougieee
Nepnegers. What will they think of next?quote:
Kan toch?quote:Op woensdag 5 september 2012 23:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die veel over make-up en kleding wist.
Ik ga er morgen wel even heen.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
NEE want dan gingen jullie haten op mijquote:
Succes.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat soort types heb je ook, jaquote:
Jupquote:Op woensdag 5 september 2012 23:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hahaha, ja, precies.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
NEE want dan gingen jullie haten op mij
dan zou ik zogenaamd jelly zijn omdat jullie die moluk chick zo hot vinden.
Ik haat nooit tegen jou, dat weet jij wel.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
hoezo?quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 23:28 schreef Allure_ het volgende:
Hoe komt WD aan haar echte FB account? En waarom post die vlerk nu hier niet? Zit zeker te soppen omdat ze wat ontdekt heeft.
Jouw spannende belevenissen vertrouw ik net zo ver als ik ze kan gooien.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:25 schreef Allure_ het volgende:
hahahah ik ben een manteach me how to dougieee
Doe.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
hoezo?
haar FB account is toch bekend, bericht is zo gestuurd
Er is geen sherlock topic, dus kan wel een bericht sturen, maar ken de ins en outs nietquote:
Was het maar allemaal een grap. Maar, nee.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:28 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Jouw spannende belevenissen vertrouw ik net zo ver als ik ze kan gooien.
Is zij wel legit dan?quote:Op woensdag 5 september 2012 23:28 schreef Allure_ het volgende:
Hoe komt WD aan haar echte FB account? En waarom post die vlerk nu hier niet? Zit zeker te soppen omdat ze wat ontdekt heeft.
Knap meisje die Juminelle, waar kan ik haar daten?quote:Op woensdag 5 september 2012 23:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |