Ja koekepan, ik hoef niet eens te sherlocken. Ik kan zo al ruiken wie fake is en kloon accounts gebruikt.quote:
Het research team is bezig bewijzen te verzamelen en zal in de morgen komen met een persverklaring.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ja jij ja! geef me samenvatting van het sherlock avontuur dang
Veel.quote:
godverdomme ook hequote:Op woensdag 5 september 2012 23:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het research team is bezig bewijzen te verzamelen en zal in de morgen komen met een persverklaring.
Mij verdenken kloons te hebben. Kom nou.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja koekepan, ik hoef niet eens te sherlocken. Ik kan zo al ruiken wie fake is en kloon accounts gebruikt.
jumi is fake, je rapedate gaat niet doorquote:
Ok. Ik had altijd het gevoel bij Juminelle dat ze nep was. Dus ik ging een beetje zoeken, blabla. Zie ik dat op haar Facebook enkel reacties staan van fokkers én na een beetje uitpluizen van neppe accounts (ook gecheckt). Grappig was ook dat al die vriendjesaccounts op exact dezelfde data waren gemaakt als haar eigen, zowat. Of één dag daarna of eerder. Ik vertelde dit aan Chai en zo ging het verder. Toen vond wolvendagen het echte Facebook account van dat meisje. That's it.quote:
Kan ontsproten zijn aan meerdere breinen.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:18 schreef Allure_ het volgende:
Oke maar Ziba is dan sws Mozy of Bobby tock? Heb ik het niet tegen 1 van jullie verteld?
Ook als je reeds je lul in hun hebt gestoken?quote:Op woensdag 5 september 2012 23:22 schreef Garisson72 het volgende:
Ga er nou maar gewoon vanuit dat alle 'vrouwen' op Fok nep zijn die de indruk wekken bovengemiddeld mooi of interessant te zijn.
Tli en Ally zijn echt.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:22 schreef Garisson72 het volgende:
Ga er nou maar gewoon vanuit dat alle 'vrouwen' op Fok nep zijn die de indruk wekken bovengemiddeld mooi of interessant te zijn.
kan ik ergens een prijs ophalen omdat ik deze grap allang doorzag?quote:Op woensdag 5 september 2012 23:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het research team is bezig bewijzen te verzamelen en zal in de morgen komen met een persverklaring.
alweer ja?quote:Op woensdag 5 september 2012 23:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij bent ook nep, wed ik.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ook als je reeds je lul in hun hebt gestoken?
ow, ik had alleen het echte facebook account dan denk ikquote:Op woensdag 5 september 2012 23:23 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ok. Ik had altijd het gevoel bij Juminelle dat ze nep was. Dus ik ging een beetje zoeken, blabla. Zie ik dat op haar Facebook enkel reacties staan van fokkers én na een beetje uitpluizen van neppe accounts (ook gecheckt). Grappig was ook dat al die vriendjesaccounts op exact dezelfde data waren gemaakt als haar eigen, zowat. Of één dag daarna of eerder. Ik vertelde dit aan Chai en zo ging het verder. Toen vond wolvendagen het echte Facebook account van dat meisje. That's it.
Ik ook. Ben jij een kloon van mij?quote:Op woensdag 5 september 2012 23:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja koekepan, ik hoef niet eens te sherlocken. Ik kan zo al ruiken wie fake is en kloon accounts gebruikt.
ah okequote:Op woensdag 5 september 2012 23:23 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ok. Ik had altijd het gevoel bij Juminelle dat ze nep was. Dus ik ging een beetje zoeken, blabla. Zie ik dat op haar Facebook enkel reacties staan van fokkers én na een beetje uitpluizen van neppe accounts (ook gecheckt). Grappig was ook dat al die vriendjesaccounts op exact dezelfde data waren gemaakt als haar eigen, zowat. Of één dag daarna of eerder. Ik vertelde dit aan Chai en zo ging het verder. Toen vond wolvendagen het echte Facebook account van dat meisje. That's it.
GODVERDOMME BUSTEDquote:
heeft iemand die al eens gemeet?quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 23:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik wil wel een clone van jou voor mezelf.
Ok, Ally weet ik niet.quote:
Nu wachten tot jouw ontmaskering.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
kan ik ergens een prijs ophalen omdat ik deze grap allang doorzag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |