Als ik nu ga slapen, dan ben ik helemaal klaar om 2 uurquote:
quote:Na My Big Fat Gypsy Wedding en Bauer’s Zigeunernacht start RTL met een nieuw programma over woonwagenbewoners. Antje Monteiro heeft de docuserie Gypsy Girls bedacht en samen met Endemol geproduceerd
“Ik kom zelf uit een woonwagenkamp en weet als geen ander hoe mooi en rijk die cultuur is", legt Antje uit. "Iedereen kent wel een woonwagenbewoner en iedereen heeft er een mening over, maar niemand weet eigenlijk precies hoe die mensen leven. Mensen kennen Frans Bauer en denken dat we op zondag Chinees bestellen, maar er is zoveel meer dan dat."
Ik las dat een tijdje terug al ergens, dat Antje zo trots was dat ze 'helemaal zelf' een format had bedacht en ontwikkeld. Maar dit is serieus toch gewoon jatwerk van de tig zigeunerseries die er al bestaan op tig zenders. In de VS was er zelfs een themazender volgens mijquote:Op woensdag 5 september 2012 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Antje Monteiro, gotta love her.
Whehehe. En elke vrijdag scoorde het als een trein, en Mientje denkt dat ze het nu zelf bedacht heeft?quote:Op woensdag 5 september 2012 22:14 schreef Loveless85 het volgende:
dat Antje zo trots was dat ze 'helemaal zelf' een format had bedacht en ontwikkeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die steentjes, maar vooral die naam
Les Tropéziennes par M Belarbi
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Sowieso die freaking pantoffeluggquote:
Morgen kun je verslag doen, als het leuk is kiek ik ook wel ffquote:Op woensdag 5 september 2012 22:16 schreef oh-oh het volgende:
Ja daar moest ik ook om lachen
![]()
Maar who gives a shit? I looooooooove gypsies
Nou goed, als ik moest kiezen tussen die en crocks, dan nam ik ze wel, maar alleen danquote:Op woensdag 5 september 2012 22:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sowieso die freaking pantoffelugg
Mijn regenlaarzen, daar ben ik zooooooooo blij mee, ik had ze vandaag aan met wandelen, heerlijkquote:Op woensdag 5 september 2012 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat ik in Oktober regenlaarzen, snowboots én gewone laarzen tegelijk ga bestellen
Ja true, dan is kiezen wel makkelijk, maar idd alleen danquote:Op woensdag 5 september 2012 22:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou goed, als ik moest kiezen tussen die en crocks, dan nam ik ze wel, maar alleen dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Ahhquote:Op woensdag 5 september 2012 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
Wtf, ben de schapen vergeten vanmiddag
quote:Op woensdag 5 september 2012 22:27 schreef Pisces29 het volgende:
Oh het zijn gewone Birkenstocks
Ff in een spoiler, want grote foto.Tjah nouja als je eenmaal op die dingen loopt wil je geen andere slippers meer. Die andere badslippers enzo bieden totaal comfort voor je voet. Je loopt op gewoon een stuk kunst stof. En buiten dat deze best leuk zijn, lopen ze heerlijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op woensdag 5 september 2012 22:07 schreef oh-oh het volgende:
Baaf, kun je deze zien?
https://www.facebook.com/(...)_t=photo_album_reply
quote:The page you requested cannot be displayed right now. It may be temporarily unavailable, the link you clicked on may have expired, or you may not have permission to view this page.
Baaf wat goed nog steeds niet gerookt!quote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 00:28 schreef Anddick het volgende:
[..]
Tjah nouja als je eenmaal op die dingen loopt wil je geen andere slippers meer. Die andere badslippers enzo bieden totaal comfort voor je voet. Je loopt op gewoon een stuk kunst stof. En buiten dat deze best leuk zijn, lopen ze heerlijk!
Met katten is ie sowieso een no go, of je moet net zo graag van de katten afwillen als ik van Sjonquote:Op donderdag 6 september 2012 14:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik wilde 'jaaaaaa' roepen, maar ik durf toch maar niet
Ik vind jouw vader echt heel stom geloof ikquote:Op donderdag 6 september 2012 14:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zou het zo doen![]()
maar mijn vader is pertinent tegen
Neeee hij is liefquote:Op donderdag 6 september 2012 14:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind jouw vader echt heel stom geloof ik
Hehe nou, liever nietquote:Op donderdag 6 september 2012 14:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Met katten is ie sowieso een no go, of je moet net zo graag van de katten afwillen als ik van Sjon
Katten die haat ie echt tot op het bot, dat zal ie van mij hebbenquote:Op donderdag 6 september 2012 14:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hehe nou, liever niet![]()
Al is Vince volgens mij de kattenvariant van Sjon hoor
Wat een breed borstje heeft ie zo ineensquote:
Nee, snap ik volkomen. Ik ook niet, helemaal niet 's avonds. Nee het kwam omdat dit een ingezonden brief was. Normaal lees je zo iets gelukkig niet in het plaatselijke Bokkeblad.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:15 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou dank je, zulke dingen wil ik niet eens meer lezen, erg he?
Ik ken alleen de witte en zwarte, deze met streep zijn echt nieuw voor me, ze zijn zo lekker wolligquote:
Sjon wat een knapperdquote:
Leuk, die foto's. Die schapen zie je hier ook best wel veel.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:24 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het beeld in die tuin zo awesome, elke keer als ik voorbij fiets dan blijf ik weer even kijken.
Hij is ook erg funny!quote:Op donderdag 6 september 2012 16:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind mn kaart van Non zo awesome, ik zit er al de hele middag om te gniffelen
quote:
Tante Deurdicht.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb voor het eerst de deur dicht vanavond
Ik ook niet, via via!quote:
HET WAS NIET TE DOENNNNNNNN ER WAS TEVEEL OP TVquote:Op vrijdag 7 september 2012 09:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook niet, via via!![]()
Heb je gister nog Antje gekeken, was het wat?
Oh lord! Watskebeurt allemaal?quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
HET WAS NIET TE DOENNNNNNNN ER WAS TEVEEL OP TV
Bauer doet ook al zo'n programma?quote:6
BAUERS ZIGEUNERNACHT
1.067.000
14
GYPSY GIRLS
874.000
Oh langs Robinson kwam ik tijdens het zappen, die Fatima Morero de Lulalala, wat een make-up loos hoofdquote:Op vrijdag 7 september 2012 09:31 schreef oh-oh het volgende:
Nou op donderdag, ER, iets met Gypsies op 4, die kankertoestand op 1, man man man, echt, alles tegelijk en overlappend
Ik heb het nog nooit gekeken, ze zaten bij het kampvuur met een zweethoofd, toen bleef ik hangenquote:Op vrijdag 7 september 2012 09:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind echt altijd iedereen er zonder make up beter uitzien![]()
Ik vind het hele leuke deelnemers dit jaar, vorig jaar kende ik amper iemand
Nee heb ik gedaan, grandioos zelfsquote:Op vrijdag 7 september 2012 09:41 schreef oh-oh het volgende:
Beter had je dat voor de verhuizing gedaan dan
![]()
Als ik verhuis pleur ik altijd alles weg wat k een half jaar of zo niet in mn handen gehad heb![]()
Ik woon al te lang op dezelfde plek nu
Ik kijk heel weinig tv, dat helpt welquote:Op vrijdag 7 september 2012 09:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik wou dat ik er es aan toe kwam.
Als ik es niks te doen heb wil ik ook gewoon helemaal fucking niks doen
Ja ik snap je, je moet er ook lekker in zitten om het te doen. Ik heb ook wat knutselwerk liggen, maar ik moet ook even de antenne goed hebben. Werkt nooit zo op commandoquote:Op vrijdag 7 september 2012 09:58 schreef oh-oh het volgende:
Maar ik wil ze niet verkloten dus ik wil ze pas daadwerkelijk doen als ik al in the flow zit zeg maar.
Whehe. Sowieso is de zomer natuurlijk ook weer anders dan de winter!quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit wel eindelijk in de tekenmode nu, dat is al iets
En, nog gescoord?quote:
Vis pour les chiens, stofje voor Chico en lunch, en goede zin, want mooi weerquote:
Die heeft gewoon een mediterrane uitstraling!quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:57 schreef oh-oh het volgende:
Oh , toch best nog lang hoor, vind ik!
[ afbeelding ]
Hier is het echt![]()
![]()
'tuurlijk niet, ik ben geen wijfquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:00 schreef oh-oh het volgende:
Heb je je haar laten verven??????????????
Braafquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:04 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Kiek m dan toch![]()
Bij de snackbar, de rest stond binnen te schooien, Chico stond zo mooi in de deuropening
Een Chryslerquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:11 schreef oh-oh het volgende:
Oh, en voor Miniem:
[ afbeelding ]
Die vond ik wel erg lelijk
Mevrou, mag ik een bijdrage voor het fonds om sjieke hondjes sjiek te houwe?quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:04 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Kiek m dan toch![]()
Bij de snackbar, de rest stond binnen te schooien, Chico stond zo mooi in de deuropening
quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:47 schreef Strega het volgende:
Ziekenhuis belde, 22 oktober onder het mes.We snel gelukkig.
Ja, ik ook.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Ik hoop dat alles voorspoedig gaat verlopen Strega!
OMFG Heb ik daar echt naar geluisterd!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
't Is nog laat licht bij jullie.quote:
Straks ff op de laptop luisteren!quote:
Okee!quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:31 schreef oh-oh het volgende:
Je bent googlebaar op je kangaroe?
![]()
Ik ga zo mn ramen eindelijk es lappen!
Niet quoten aub
Jeeezus pisces, het staat niet eens in een map want de directe link is :quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:33 schreef Pisces29 het volgende:
Je kunt iemand wel natrekken via zo'n online mappie, qua IP enzo.
Lap zeIk moet eigenlijk ook, misschien vanmiddag, perfect weer nu
quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:17 schreef Strega het volgende:
Indaha, heel erg bedankt. Zit hier even met tranen in de ogen.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jeeezus pisces, het staat niet eens in een map want de directe link is :
Dus geen map.
quote:
Ja, fucked up. Nog steeds pijn. Bij teveel kracht kan die pees er nog steeds uit. Bij teveel belasten dikke poot, bij afwikkelen pijn in mijn pees, strekpezen doen het nog niet, 's nachts / 's ochtends uitrekken is niet grappig, linkerkant dus binnenzijde van dezelfde voet is ook dik want overbelast, blablablablabla. Kortom, nog niet zo geweldigquote:Op zaterdag 8 september 2012 15:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoe is t met je pootje? en met boe?
klote man!had zo gehoopt dat t nu beter zou gaan.quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, fucked up. Nog steeds pijn. Bij teveel kracht kan die pees er nog steeds uit. Bij teveel belasten dikke poot, bij afwikkelen pijn in mijn pees, strekpezen doen het nog niet, 's nachts / 's ochtends uitrekken is niet grappig, linkerkant dus binnenzijde van dezelfde voet is ook dik want overbelast, blablablablabla. Kortom, nog niet zo geweldig
Ja, wel aardig! Zijn huid lijkt rustiger, hij is wel onwijs stijfZin in volgende week?
Ja, ik ook. Maar goed, is niet anders. Laat voorlopig ook niet nog eens een operatie doen. 6x is meer dan zat.quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
klote man!had zo gehoopt dat t nu beter zou gaan.
hendig veel zin
Nee, staat nu niet in een mappie. Maar je kunt genoeg dingen van je foto's herleiden.quote:
quote:
Zoveel boeiends staat er niet in de efix data hoorquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, staat nu niet in een mappie. Maar je kunt genoeg dingen van je foto's herleiden.
En haal die link nou ff weg, zeiksnor
Nee slimmerd, wat er ook op de foto's staat.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zoveel boeiends staat er niet in de efix data hoor
Een kangarooquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee slimmerd, wat er ook op de foto's staat.
kook zequote:Op zaterdag 8 september 2012 16:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ja je hebt in deze provincie vast 100 dierenparken
Maar ik skip de discussie en ga lekker koken
quote:
Hier stonden ze in de stad OVERAL mee te flyeren. Frisbee's, sponsjes, weet ik het. Van alle partijen. Ik miste alleen de PPquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:31 schreef Pisces29 het volgende:
Hey die biggetjes zijn leuk Bos
Ik heb vanochtend een geweldig tomaten-schuursponsje van het SP team gekregen
geen tomatenijsquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hier stonden ze in de stad OVERAL mee te flyeren. Frisbee's, sponsjes, weet ik het. Van alle partijen. Ik miste alleen de PP
Ik heb in diverse plaatsen alleen maar SP gezien, zo grappig, kom niks anders tegen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hier stonden ze in de stad OVERAL mee te flyeren. Frisbee's, sponsjes, weet ik het. Van alle partijen. Ik miste alleen de PP
Oeh lekkerrrrrr!quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:34 schreef Qwea het volgende:
godverdomme!
Bedank me net, we eten taco's, mais vergeten.
Ik moet nu denken aan tomatensap en daar huiver ik ook altijd een beetje om/bijquote:
Geen idee, nooit gegeten. Moetquote:
Ik had laatstquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moet nu denken aan tomatensap en daar huiver ik ook altijd een beetje om/bij
Dat is wel lekker, maar wel sterkquote:
Dat zag ik wel op de TV dat Roemer aan het tomatenijs zatquote:
Jammiequote:Op zaterdag 8 september 2012 17:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb nog killer vegapasta van gisteren, met aubergine, wortel, courgette, champignons, pepers, paprika en weet ik wat voor meuk dr door![]()
En komkommer-paprika-olijven-feta salade on the side![]()
quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zag ik wel op de TV dat Roemer aan het tomatenijs zat
http://www.zie.nl/video/a(...)sterdam/m1mzvhcf65k3
Jawel, staat erop. En smaakloos zijn ze echt nietquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:51 schreef oh-oh het volgende:
Dr hoeven geen courgettes door heur Q en dan nog, die dingen zijn smaakloos, hoef je er niet uit te vissen hoor
Nee tuurlijk niet!quote:
Ik bak brood in de oven. Fuck, goddelijk. Ja! Dat ik ga ik nog snel doen de ochtend van de 15dequote:Op zaterdag 8 september 2012 17:07 schreef Pisces29 het volgende:
Is zit te denken om een ijsmachine te kopen, maar ja, hoe vaak gebruik je dan weer zoiets, dan moet je echt flink gaan eten en maken. Dan is een broodbakmachine misschien wel toffer.
Dat dacht ik ook, tot ik me besefte dat Chico wel een heel erg klein minihondje isquote:
Waar staat dat op en wie klaagt je aan als je de courgettes er uit laat?quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jawel, staat erop. En smaakloos zijn ze echt niet
Als Chico al een klein minihondje is, wat zijn Kees en Sjefke dan? Mini mini hondjes?quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:13 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, tot ik me besefte dat Chico wel een heel erg klein minihondje is
wil op tijd verrekken, Hoelaat zijn jullie er? moet ik nog wat meenemen?quote:
quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waar staat dat op en wie klaagt je aan als je de courgettes er uit laat?
Dat misschien wel, maar ik dacht dat je het puur over de omvang had, en ik meen me te herinneren dat de Keizer toch wel wat meer omvang heeft dan de Princesquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:16 schreef Barbaaf het volgende:
Sjefke ken ik niet persoonlijk en Kees staat misschien wel lager op de poten maar is volgens mij een stukje zwaarder dan Chico.
14:00 zijn we er.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
wil op tijd verrekken, Hoelaat zijn jullie er? moet ik nog wat meenemen?
Je hebt gelijk hoorquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat misschien wel, maar ik dacht dat je het puur over de omvang had, en ik meen me te herinneren dat de Keizer toch wel wat meer omvang heeft dan de Princes
Scherp! Chiwallies ben ik wel gewend, maar van de Nakies dacht ik echt dat ze groter waren, tot ik ze in het echt zagquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:13 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, tot ik me besefte dat Chico wel een heel erg klein minihondje is
Dat had ik ook hoor, toen ik ze voor het eerst zag, had ik ze ook groter in geschat..quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Scherp! Chiwallies ben ik wel gewend, maar van de Nakies dacht ik echt dat ze groter waren, tot ik ze in het echt zagEn zelfs op de kiek blijf ik steeds denken dat ze groter zijn.
oh-oh schiet ze ook lager op de kiek dan dat ik ze bv zou schieten, dat scheelt ook. Ik zie soms foto's van vrienden of honden die ineens veel langer of kleiner lijken (op de foto) en dan denk ik 'whut, die is ineens gekrompen', maar hoogte doet ook veel natuurlijkquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat had ik ook hoor, toen ik ze voor het eerst zag, had ik ze ook groter in geschat..
Ja, Als ik Sjefke zittend door mijn knieen fotografeer, of vanaf mijn schoot. Ziet ie er ook niet zo klein uit als ik hem staand fotografeerquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
oh-oh schiet ze ook lager op de kiek dan dat ik ze bv zou schieten, dat scheelt ook. Ik zie soms foto's van vrienden of honden die veel langer of kleiner zijn en dan denk ik 'whut, die is ineens gekrompen', maar hoogte doet ook veel natuurlijk
Ja bij Sjefke zie ik nu ook pas in hoe klein hij is, ik dacht echt wel 3x die massa van wat hij werkelijk isquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, Als ik Sjefke zittend door mijn knieen fotografeer, of vanaf mijn schoot. Ziet ie er ook niet zo klein uit als ik hem staand fotografeer
Ja, dat is echt zo´n hondje waar je over kan struikelen, als je niet opletquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja bij Sjefke zie ik nu ook pas in hoe klein hij is, ik dacht echt wel 3x die massa van wat hij werkelijk isPetite
fixedquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
14:00 zijn we er.
En als je wat mee wilt nemen, kun je dat doen. Geen idee wat want :
ik neem orgasme mee = shotjes (maak ik daaro)
Ik heb een kruimelvlaai bij Cat besteld
Indaha heeft 16 mini ezelsoren besteld maar gaat ze echt niet zelf in Noord-holland halen![]()
Ik heb 2 zakken chips
en indaha had ook chips geloof ik.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:17 schreef Strega het volgende:
Indaha, heel erg bedankt. Zit hier even met tranen in de ogen.![]()
![]()
SC is een slowchat. Gewoon een beetje lullen over van alles en nog wat. Hoewel het hier snel over honden gaatquote:
oke ik heb 2 honden, hoor ik er nu bij?quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
SC is een slowchat. Gewoon een beetje lullen over van alles en nog wat. Hoewel het hier snel over honden gaat![]()
Pics van de honden?quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:24 schreef colafles3 het volgende:
[..]
oke ik heb 2 honden, hoor ik er nu bij?
Dan hoor je er niet bijquote:
haha oke, ik zal mn best doen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan hoor je er niet bij
Nee grapje. Nu weer serieus.
Of je er bij hoort, tja dat kan ik niet na 2 posts beoordelen. Als je het hier bevalt en je blijft gewoon normaal mee posten zul je van zelf worden geaccepteerd...
Lekker genietenquote:Op zondag 9 september 2012 00:33 schreef Strega het volgende:
Oh man, ik heb me vandaag toch een schaal vol rode pepers van m'n peperplant gehaald. Maar wat op olie zetten en drogen.![]()
Morgen ,met mooi weer lekker naar de pier in Lauwersoog. Tashi mee. Vissie en garnalen
true storyquote:Op zondag 9 september 2012 10:17 schreef Pisces29 het volgende:
Mogge!
Het weer hangt er een beetje om, zon, wolken, zon, wolken....
+1quote:
idd, en zin in smoothies!!quote:
Fixed.quote:Op zondag 9 september 2012 00:33 schreef Strega het volgende:
Oh man, ik heb me vandaag toch een schaal woonkamer vol rode pepers van m'n peperplant gehaald. Maar wat op olie zetten en drogen.![]()
Morgen ,met mooi weer lekker naar de pier in Lauwersoog. Tashi mee. Vissie en garnalen
Nee.quote:Op zondag 9 september 2012 12:59 schreef Qwea het volgende:
weten jullie eigenlijk al wat je gaat stemmen?
nope nog altijd nietquote:Op zondag 9 september 2012 12:59 schreef Qwea het volgende:
appels pikkenquote:Op zondag 9 september 2012 12:33 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil vanavond weer naar de grasvelden![]()
Kom es mee, kun je appels pikken![]()
De vogel zit lekker buiten, de honden zijn binnen, dus het is echt warm
en peren kan ook, dus kom maar op hoor!quote:
k weet t, maar ben t met geen enkele partij echt op veel punten eensquote:Op zondag 9 september 2012 13:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tis bijna Dinsdag
Ik stem PP
http://www.kletskous.com/(...)ij-de-piratenpartij/
Ik ook niet, daarom stem ik PPquote:Op zondag 9 september 2012 13:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
k weet t, maar ben t met geen enkele partij echt op veel punten eens
Welnee. Alle politici zijn leugenaars hoorquote:Op zondag 9 september 2012 13:36 schreef Pagan het volgende:
We hebben de afgelopen 10 jaar 5 keer de tweede kamer moeten kiezen. De PvdA, CDA, VVD en PVV hebben allemaal de kans gehad problemen op te lossen, maar hebben de boel alleen maar verder laten ontsporen.
Ik geloof niet zo in partijen die nu roepen wat ze allemaal voor geweldigs gaan doen, maar dat de afgelopen 10 jaar wel verzuimd hebben.
Jep.quote:Op zondag 9 september 2012 12:59 schreef Qwea het volgende:
Dan heeft Ynske geluk dat de verkiezingen woensdag zijnquote:Op zondag 9 september 2012 13:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tis bijna Dinsdag
Ik stem PP
http://www.kletskous.com/(...)ij-de-piratenpartij/
Dat weet jij beter dan ik, want ik ben niet hier maar daarquote:
Hoe gaat het daar?quote:Op zondag 9 september 2012 17:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat weet jij beter dan ik, want ik ben niet hier maar daar
Toch moet ik daar een keer heen. Ik denk dat ik komende dinsdag wel een gaatje kan vinden, zit er nu ik in Geldrop ben, nog wat dichterbij dan mijn eigen woningquote:Op zondag 9 september 2012 17:39 schreef Miniem het volgende:
Nog wat gemaakte foto's bij de Nikon workshop @ Dierenrijk.
[ Flickr Photoset ]
quote:Op maandag 10 september 2012 00:28 schreef Strega het volgende:
Vandaag echt even een vakantie dag! Naar de pier in Lauwersoog. Druk..... wij ijsje, de ijsjesmevrouw of Tashi ook citroenijs wilde. Nee, Pagan z'n bak uit de auto, doet u maar één bolletje vanille. in z´n bak, zegt de ijsjesmevrouw, niet zo zuinig....twee dikke bollen. Tashi blij. Wij nog een tijdje lekker zitten, daarna de mevrouw van de ijsjes, hij wil vast de restjes uit de vanilleroombak wel hé! Ja, wil een eend zwemmen. Tashi heeft weer een vriendin voor het leven. Onze charmeur!![]()
[ afbeelding ]
Ja, echt, haast een minivakantie!quote:Op maandag 10 september 2012 01:10 schreef Pisces29 het volgende:
Ja wil een eend zwemmen!
En wat een super fotoEn fijn zo'n goeie dag, Strega!
Jij nog een beetje genoten? Nog steeds zonder tabak?quote:
Ja, Monza hebben wij na het dagje zon in de herhaling gezienquote:Op maandag 10 september 2012 01:46 schreef Barbaaf het volgende:
Lekker stuk gewandeld, Formule 1 gekeken bij een vriend... En er gaat gewoon niet gerookt worden
quote:Op maandag 10 september 2012 00:28 schreef Strega het volgende:
Vandaag echt even een vakantie dag! Naar de pier in Lauwersoog. Druk..... wij ijsje, de ijsjesmevrouw of Tashi ook citroenijs wilde. Nee, Pagan z'n bak uit de auto, doet u maar één bolletje vanille. in z´n bak, zegt de ijsjesmevrouw, niet zo zuinig....twee dikke bollen. Tashi blij. Wij nog een tijdje lekker zitten, daarna de mevrouw van de ijsjes, hij wil vast de restjes uit de vanilleroombak wel hé! Ja, wil een eend zwemmen. Tashi heeft weer een vriendin voor het leven. Onze charmeur!![]()
[ afbeelding ]
Over ijs gesproken , heb jij volgende week woensdag tussen de middag tijd voor een ijsje wat ik al eeuwen geleden aan jou en de hondjes beloofd hebquote:Op maandag 10 september 2012 09:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik loop zo weinig mogelijk langs de ijssalon want Chico blijft daar gewoon staan, bij iedereen die een ijsje eet
Laat maar weten , anders gaan we gewoon donderdag of zoquote:Op maandag 10 september 2012 10:48 schreef oh-oh het volgende:
De 19e?
Oeh, dat weet ik zo niet, dat zou mss net de dag kunnen zijn dat ik niet werk omdat die teven dan opgehaald zouden kunnen worden , ik zal t nog es vragen of ze t al weten vannacht als ze online zijn ( tijdsverschil)
ijs kan altijdquote:Op maandag 10 september 2012 10:55 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij is vandaag trouwens sowieso de laatste ijsjeseetdag qua weer
Inderdaadquote:Op maandag 10 september 2012 14:32 schreef Bos81 het volgende:
OMG ik krijg een banner van ontmoet Thaise vrijgezellen![]()
![]()
Welke man met gezond verstand trapt daar vandaag de dag nog in..
Of uit India, ONderdaniger zie je ze zeldenquote:Op maandag 10 september 2012 14:37 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
InderdaadIedereen weet toch dat je ze beter uit de Filipijnen kan halen?
quote:Op maandag 10 september 2012 14:37 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
InderdaadIedereen weet toch dat je ze beter uit de Filipijnen kan halen?
quote:Op maandag 10 september 2012 14:32 schreef Bos81 het volgende:
![]()
Ja die zag ik gisteravond tegelijkertijd met BZVquote:Op maandag 10 september 2012 14:32 schreef Bos81 het volgende:
![]()
Ook dat nog jaquote:
Christesquote:Op maandag 10 september 2012 18:47 schreef oh-oh het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Hangt hier drie deuren verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |