Als ik nu ga slapen, dan ben ik helemaal klaar om 2 uurquote:
quote:Na My Big Fat Gypsy Wedding en Bauer’s Zigeunernacht start RTL met een nieuw programma over woonwagenbewoners. Antje Monteiro heeft de docuserie Gypsy Girls bedacht en samen met Endemol geproduceerd
“Ik kom zelf uit een woonwagenkamp en weet als geen ander hoe mooi en rijk die cultuur is", legt Antje uit. "Iedereen kent wel een woonwagenbewoner en iedereen heeft er een mening over, maar niemand weet eigenlijk precies hoe die mensen leven. Mensen kennen Frans Bauer en denken dat we op zondag Chinees bestellen, maar er is zoveel meer dan dat."
Ik las dat een tijdje terug al ergens, dat Antje zo trots was dat ze 'helemaal zelf' een format had bedacht en ontwikkeld. Maar dit is serieus toch gewoon jatwerk van de tig zigeunerseries die er al bestaan op tig zenders. In de VS was er zelfs een themazender volgens mijquote:Op woensdag 5 september 2012 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Antje Monteiro, gotta love her.
Whehehe. En elke vrijdag scoorde het als een trein, en Mientje denkt dat ze het nu zelf bedacht heeft?quote:Op woensdag 5 september 2012 22:14 schreef Loveless85 het volgende:
dat Antje zo trots was dat ze 'helemaal zelf' een format had bedacht en ontwikkeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die steentjes, maar vooral die naam
Les Tropéziennes par M Belarbi
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Sowieso die freaking pantoffeluggquote:
Morgen kun je verslag doen, als het leuk is kiek ik ook wel ffquote:Op woensdag 5 september 2012 22:16 schreef oh-oh het volgende:
Ja daar moest ik ook om lachen
![]()
Maar who gives a shit? I looooooooove gypsies
Nou goed, als ik moest kiezen tussen die en crocks, dan nam ik ze wel, maar alleen danquote:Op woensdag 5 september 2012 22:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sowieso die freaking pantoffelugg
Mijn regenlaarzen, daar ben ik zooooooooo blij mee, ik had ze vandaag aan met wandelen, heerlijkquote:Op woensdag 5 september 2012 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat ik in Oktober regenlaarzen, snowboots én gewone laarzen tegelijk ga bestellen
Ja true, dan is kiezen wel makkelijk, maar idd alleen danquote:Op woensdag 5 september 2012 22:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou goed, als ik moest kiezen tussen die en crocks, dan nam ik ze wel, maar alleen dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Ahhquote:Op woensdag 5 september 2012 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
Wtf, ben de schapen vergeten vanmiddag
quote:Op woensdag 5 september 2012 22:27 schreef Pisces29 het volgende:
Oh het zijn gewone Birkenstocks
Ff in een spoiler, want grote foto.Tjah nouja als je eenmaal op die dingen loopt wil je geen andere slippers meer. Die andere badslippers enzo bieden totaal comfort voor je voet. Je loopt op gewoon een stuk kunst stof. En buiten dat deze best leuk zijn, lopen ze heerlijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |