Onder invloed van vind ik ook alle festivals het beste wat ik heb bezocht. 9 van de 10 staan liever lekker droog.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
M'n broer is pas geleden nog naar concert in stadion van Manchester City geweest. Regende de hele dag pijpenstelen. Geen dak. Beste concert dat ie ooit bezocht.
Het is allemaal gelul om een een groepje mensen waar wij geen hol aan hebben werk te bezorgen.
Porto heeft toch een vrij nieuw stadion? Het gaat niet zozeer om de algehele capaciteit, maar vooral om het aantal skyboxen, business seats en dergelijke. Bij de gewone toeschouwer valt niet veel te halen.quote:Op donderdag 6 september 2012 10:55 schreef E.H. het volgende:
[..]
Geld kan je op vele manieren genereren. Daar heb je niet persé een stadion voor nodig. Kijk naar Porto.
Had het niks mee te maken.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:20 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Onder invloed van vind ik ook alle festivals het beste wat ik heb bezocht. 9 van de 10 staan liever lekker droog.
Die termijn zal wel weer verlengd worden.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:27 schreef tammepiet het volgende:
T/m geen uitpubliek meen ik nog maar een aantal keer 'een vakkie vol met joden' in de Kuip
Het voordeel is dat als je een concert of feest in het Gelredome of ArenA bezoekt je 100% zeker weet dat je niet nat wordt.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Had het niks mee te maken.
Sowieso, je weet toch nooit wanneer je een kaartje moet kopen of het gaat regenen? En een artiest maakt het ook niks uit joh, die staat zelf droog. In Engeland ook genoeg optie's om ergens in een zaaltje te gaan staan.
Heeft hij niet. Als er geen enkel stadion een dak had gehad hadden er veel meer optredens in de Kuip plaatsgevonden. Het Gelredome en de ArenA hebben gewoon een streepje voor.quote:Als ik die hele tour van de artiest waar het om gaat (The Boss) zie zijn 90% stadia zonder dak. Maar hier in NL heb je natuurlijk wel een dak nodig, anders komt ie niet
Hahahahaha, Feyenoordsupporters en inspraak!!!!! Dat bot is ons al zo vaak voor gehouden!quote:Op donderdag 6 september 2012 15:19 schreef Caland het volgende:
Ik heb er wel vertrouwen in dat als er iets in Rotterdam gebouwd wordt het gewoon weer een pareltje gaat zijn, helemaal als de supporters inspraak krijgen en we bijvoorbeeld de beloofde staanplaatsen terug gaan krijgen.
Dat sowieso!quote:Op donderdag 6 september 2012 15:35 schreef Caland het volgende:
Hoop alleen wel dat dat eventuele dak bij voetbalwedstrijden gewoon altijd open is, kutweer of niet.
In andere landen zie ik dat niet echt terug, moet ik zeggen. Waar ook genoeg optie's zijn om een concert met dak te doen.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:35 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Het voordeel is dat als je een concert of feest in het Gelredome of ArenA bezoekt je 100% zeker weet dat je niet nat wordt.
[..]
Heeft hij niet. Als er geen enkel stadion een dak had gehad hadden er veel meer optredens in de Kuip plaatsgevonden. Het Gelredome en de ArenA hebben gewoon een streepje voor.
Mojo kiest voor zekerheid en dat is een stadion met dak.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In andere landen zie ik dat niet echt terug, moet ik zeggen. Waar ook genoeg optie's zijn om een concert met dak te doen.
En als er een concert van een goede artiest naar de kuip komt, dan geloof ik er niks van dat mensen zeggen "mwa, misschien word ik wel nat, doe maar niet"
Let maar op van nietquote:Op donderdag 6 september 2012 15:35 schreef Caland het volgende:
Hoop alleen wel dat dat eventuele dak bij voetbalwedstrijden gewoon altijd open is, kutweer of niet.
Mojo kiest voor de locatie waar ze zelf beter van worden, dus de ziggodome of het vitesse stadion. Een dak op de kuip veranderd daar niks aanquote:Op donderdag 6 september 2012 15:38 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Mojo kiest voor zekerheid en dat is een stadion met dak.
Door kwaliteit te leverenquote:Op donderdag 6 september 2012 15:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mojo kiest voor de locatie waar ze zelf beter van worden, dus de ziggodome of het vitesse stadion. Een dak op de kuip veranderd daar niks aan
Maar laten we vanaf nu maar concerten in Rotterdam geven omdat ze daar zo'n gaaf dak hebben.quote:Live Nation ( Mojo concerts) koopt meerderheid aandelen GelreDome
Arnhem - GelreDome meldt dat Live Nation heeft besloten een meerderheid van de aandelen van GelreDome N.V. te kopen. Door deze strategische stap wordt GelreDome een onderdeel van de wereldwijde Live Nation groep. GelreDome zal als onderdeel van Live Nation de mogelijkheid hebben om haar succesvolle bedrijfsstrategie te continueren en uit te bouwen. GelreDome zal met de nieuwe aandeelhouder en het bestaande team haar beleid voortzetten.
Nee, 60k minimum. Maar Platini heeft wel gezegd dat ie liever 70k ziet.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:45 schreef Caland het volgende:
Met 63.000 krijg je toch ook geen finales trouwens, meen dat de UEFA/FIFA tegenwoordig al minimaal 75.000 wil hebben.
Jullie gaan echt nooit meer een wedstrijd in Rotterdam meemaken bij Feijenoord. Geloof mij maar. Vinden ze wel fijn van beide zijden. Heb je namelijk ook geen gezeik.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:27 schreef tammepiet het volgende:
T/m geen uitpubliek meen ik nog maar een aantal keer 'een vakkie vol met joden' in de Kuip
Edit: 2014
Smaken verschillen natuurlijk, ik vind 't wel een mooi stadion.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:05 schreef Caland het volgende:
Ik snap dat Arsenal gegeil niet zo. Sfeerloze betonnen bak.
Dit dus. Lelijk ding.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:05 schreef Caland het volgende:
Ik snap dat Arsenal gegeil niet zo. Sfeerloze betonnen bak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |