jaquote:Op woensdag 5 september 2012 17:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik sta nog steeds als tuig in de OP
en terechtquote:Op woensdag 5 september 2012 17:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik sta nog steeds als tuig in de OP
ik dacht ik verander een woord dan lijkt het net alsof ik het zelf heb verzonnenquote:Op woensdag 5 september 2012 17:44 schreef wietparkiet het volgende:
Originele TT man
echt respecthoe ben je daar op gekomen?
ja doe maar, gelukkig pas 11 jaar oudquote:Op woensdag 5 september 2012 17:45 schreef Dimens het volgende:
Iemand nog een iPod dock hebben voor eerste? generatie iPod?
Je past hier wel.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik helemaal daar naartoe ga en daar ga wonen?
Waarom zo snel?quote:Op woensdag 5 september 2012 17:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik zeg net dat we getrouwd zijn
quote:Op woensdag 5 september 2012 17:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
lichaamsbouw
http://nos.nl/artikel/414(...)in-gebouwspleet.html
quote:Op woensdag 5 september 2012 17:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
lichaamsbouw
http://nos.nl/artikel/414(...)in-gebouwspleet.html
voorlopig werken jullie allebei niet dus er valt weinig te eisen volgens mijquote:Op woensdag 5 september 2012 17:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zodat ik snel kan scheiden en geld kan eisen
De helft van niets is nog steeds niets.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zodat ik snel kan scheiden en geld kan eisen
ik welquote:Op woensdag 5 september 2012 17:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
waarom kunnen jullie gewoon niet blij voor mij zijn
Ik ben hartstikke blij voor je. Net nog een dansje gedaan.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
waarom kunnen jullie gewoon niet blij voor mij zijn
dat was om je eigen vreugd misgunnerquote:Op woensdag 5 september 2012 17:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke blij voor je. Net nog een dansje gedaan.
Ik hou van de liefde, ik leef om liefde te verspreiden. Kom haten brah.quote:
dibs op je tedere liefdequote:Op woensdag 5 september 2012 17:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik hou van de liefde, ik leef om liefde te verspreiden. Kom haten brah.
ik haat ook bra's.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
kan niet ik heb alles al opgeëistquote:Op woensdag 5 september 2012 17:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Moet je het weer verpesten?quote:Op woensdag 5 september 2012 17:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat was om je eigen vreugd misgunner
quote:Op woensdag 5 september 2012 18:00 schreef Intronic het volgende:
[..]
kan niet ik heb alles al opgeëist
Ojeequote:
???quote:Op woensdag 5 september 2012 17:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
voorlopig werken jullie allebei niet dus er valt weinig te eisen volgens mij
Bij sommige vrouwen hou ik ervanquote:
o dacht het daar nog over dimens ging man sorryquote:
Ja als ze op de knieën hangen mogen ze best omhoog gehouden worden inderdaad.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bij sommige vrouwen hou ik ervan
Ben je echt al getrouwd...?quote:Op woensdag 5 september 2012 17:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat was om je eigen vreugd misgunner
gister kk hard afgegaan bij de eerste, 5 silv aan repairs, voorlopig nietquote:Op woensdag 5 september 2012 18:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
o dacht het daar nog over dimens ging man sorry
wnr raid dungeon op gw2 xx
ik heb nog niks gedaan, veel te laag nogquote:Op woensdag 5 september 2012 18:05 schreef leeell het volgende:
[..]
gister kk hard afgegaan bij de eerste, 5 silv aan repairs, voorlopig niet
casual slackerquote:Op woensdag 5 september 2012 18:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb nog niks gedaan, veel te laag nog
ik verlang terug naar de dagen waar ik onbezorgd mijn tijd kon slijten aan triviale dingetjes als gamenquote:
Ken het man.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:09 schreef leeell het volgende:
[..]
ik verlang terug naar de dagen waar ik onbezorgd mijn tijd kon slijten aan triviale dingetjes als gamen
Nee indier.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:04 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Ben je echt al getrouwd...?
Gristen ofzo?
niet haten op mijn accentquote:Op woensdag 5 september 2012 18:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
een indier met een accent zoals jij, dat is wel een epic combo.
herkenbaar dit, bodemloze putquote:Op woensdag 5 september 2012 18:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ken het man.Doordeweeks zit ik aan studie & doekoe centen verdienen en in het weekend ineens een chick die ook nog aandacht van me wil en nog werken voor de baas. Geen tijd om normaal een hele dag achter elkaar hersenloos op knopjes te rammen met een headset op, maximaal uurtje per dag.
Als ik met pensioen mag ga ik 24/7 achter mijn Xbox 78789 zitten.
waar haat ik? hooguit lachen om, jwz.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
niet haten op mijn accent
ik kan gelukkig ook doordeweeks nog afentoe langsquote:
belachelijk maken komt op hetzelfde neerquote:Op woensdag 5 september 2012 18:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
waar haat ik? hooguit lachen om, jwz.
nee hoor, ik vind accenten wel wat hebben. Behalve Amsterdams en Achterhoeks.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
belachelijk maken komt op hetzelfde neer
dan is het goedquote:Op woensdag 5 september 2012 18:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee hoor, ik vind accenten wel wat hebben. Behalve Amsterdams en Achterhoeks.
marsepeintaartquote:
Nicequote:Op woensdag 5 september 2012 18:20 schreef Typisch het volgende:
Zometeen lekker biefstukje in kruidenboter bakken.En dan nog de restjes van mijn overheerlijke tonijnsalade van gister. NOMNOMNONMON
work it gurl.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:20 schreef Typisch het volgende:
Zometeen lekker biefstukje in kruidenboter bakken.En dan nog de restjes van mijn overheerlijke tonijnsalade van gister. NOMNOMNONMON
Uiteraard, net voordat ie de pan uitgaat even wat champignons erbij voor de smaak.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:22 schreef leeell het volgende:
[..]
Nice
en dan wat champignons erbij
Ach, beter dan cadillacs en ijsjes.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
work it gurl.
gaat allemaal lekker op het buikje zitten
is dat een van de leugens die je jezelf verteld als je snachts in bed ligtquote:Op woensdag 5 september 2012 18:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ach, beter dan cadillacs en ijsjes.
had het ook over kruidenboterquote:Op woensdag 5 september 2012 18:35 schreef Geo4kant het volgende:
Gewoon hard sporten dan kun je af een toe wat eten. Tevens is biefstuk niet zo slecht volgens mij.. sowieso veel eiwitten
misschienquote:Op woensdag 5 september 2012 18:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
wp jij houdt toch ook wel van dat screamo rock
al een paar jaarquote:
Dit nummer draaide Snowbells volgens mij in de TC gister of eergister..quote:
kan best, ik zit niet continu in tcquote:Op woensdag 5 september 2012 18:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit nummer draaide Snowbells volgens mij in de TC gister of eergister..
Dat was mij al opgevallenquote:Op woensdag 5 september 2012 18:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
kan best, ik zit niet continu in tc
Je moest eens weten waar ik aan denk voordat ik ga slapen.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
is dat een van de leugens die je jezelf verteld als je snachts in bed ligt
Ik aan zeehondjes dood knuppelen en tompouces etenquote:Op woensdag 5 september 2012 18:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je moest eens weten waar ik aan denk voordat ik ga slapen.
Ik denk elke keer aan mijn matties in de bajes, free them toch shout out naar hun. fok dem cops!quote:Op woensdag 5 september 2012 18:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik aan zeehondjes dood knuppelen en tompouces eten
vleesquote:Op woensdag 5 september 2012 19:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Meteen weer zo'n homo opmerking van je
quote:Op woensdag 5 september 2012 19:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Dat varkens alles eten is van alle tijden, wellicht heb jij een baby'tje gegeten.quote:
Ga huilenquote:Op woensdag 5 september 2012 19:12 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat varkens alles eten is van alle tijden, wellicht heb jij een baby'tje gegeten.
Pokemon fan?quote:Op woensdag 5 september 2012 19:13 schreef wietparkiet het volgende:
Godver er heeft iemand mijn UI gestolen
en ditquote:Op woensdag 5 september 2012 19:14 schreef Typisch het volgende:
[..]hamtaro vergelijken met pokemon
TR gemaakt wegens aanzetten tot kannibalismequote:Op woensdag 5 september 2012 19:15 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vond het wel ene Raticate lookalikequote:Op woensdag 5 september 2012 19:14 schreef Typisch het volgende:
[..]hamtaro vergelijken met pokemon
quote:Op woensdag 5 september 2012 19:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vond het wel ene Raticate lookalike
Ja, 2d, pixel styltje, cartoony.. heeft er wel iets weg van al wist ik dat het geen raticate was.quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 19:19 schreef Beach het volgende:
gaygayim wat ben jij toch een naar en vervelend ventje
Beetje de Turkse(?) versie van CP.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:19 schreef Beach het volgende:
gaygayim wat ben jij toch een naar en vervelend ventje
quote:Op woensdag 5 september 2012 19:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
TR gemaakt wegens aanzetten tot kannibalisme
Hij is een Jood.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beetje de Turkse(?) versie van CP.
hypocriet, aggresief, middeleeuws.quote:
Waarom hypocriet?quote:Op woensdag 5 september 2012 19:26 schreef leeell het volgende:
[..]
hypocriet, aggresief, middeleeuws.
quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 19:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
TR gemaakt wegens aanzetten tot bestialiteit.
Omgquote:Op woensdag 5 september 2012 19:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik heb tranen in m'n ogen van cuteness
[ afbeelding ]
ik kan m'n emoties niet controleren
asdfghjkl;
Heyquote:Op woensdag 5 september 2012 19:53 schreef Spaghettivreter het volgende:
Eerste stagedag was nicetoffe mensen ontmoet en gelijk al bezig geweest
Bij een zakelijke nieuwswebsitequote:Op woensdag 5 september 2012 19:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Heywaar loop je stage dan?
Tof! voor hoelang dan?quote:Op woensdag 5 september 2012 19:54 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Bij een zakelijke nieuwswebsite
als er toffe mensen zijn is dat best uit te houden dusquote:Op woensdag 5 september 2012 19:59 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
T/m januari, 4 maandjes dus
Ja iddquote:Op woensdag 5 september 2012 20:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als er toffe mensen zijn is dat best uit te houden dus
Weet ik nog niet maar boeit me verder ook niet echt. Natuurlijk zou het welkom zijnquote:
Hoe voel je je nu?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:03 schreef Typisch het volgende:
ik heb net sinds maaanden een magnum op
Volmaakt. Mijn leven is compleet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
fucking zin in mcdonalds omg sdasdfghjkl
baconquote:Op woensdag 5 september 2012 20:11 schreef leeell het volgende:
[..]![]()
![]()
achteraf had je mijn portie wel mogen hebben
13quote:
Ik kook ook wel als ze onder mijn club eindigenquote:Op woensdag 5 september 2012 20:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
als je maar weg blijft met je feyenoord opmerkingen
Omgquote:
Makkelijke beloftes, gaat toch niet gebeuren.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:17 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik kook ook wel als ze onder mijn club eindigen
quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:39 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Nee, ik kreeg dorst dat is iets heel anders.
Ik ben ook heel trots op je jaquote:Op woensdag 5 september 2012 20:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik dacht ''ik drink niet doordeweeks'', ik ben trots op mijzelf.
Als ik ja zeg, dan is dat het meest politiek correct.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook van dit?
Als je ja zegt ben je een baasquote:Op woensdag 5 september 2012 20:43 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Als ik ja zeg, dan is dat het meest politiek correct.
Dus ja.
Wel die met prik toch?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Als je ja zegt ben je een baas
Sisi![]()
Nee zonderquote:
Kan ik het goed maken als ik fristi zeg?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:45 schreef Typisch het volgende:
SisiSuikerwater met een andere naam
Jammer brownie, je was goed opweg met Kanye en Cudi.
Ik vind prik niet lekker, maak niet uit in watquote:
Oh ok, ik kan altijd zo lekker boeren van prikquote:Op woensdag 5 september 2012 20:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik vind prik niet lekker, maak niet uit in wat
Kan ik ook zonderquote:Op woensdag 5 september 2012 20:52 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Oh ok, ik kan altijd zo lekker boeren van prik.
Hoi newbiequote:
Als ik jou ooit zie in het echt wil ik het wel horen natuurlijk.quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:55 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Hoi newbie.
[..]
Als ik jou ooit zie in het echt wil ik het wel horen natuurlijk.
Is goedquote:Op woensdag 5 september 2012 20:55 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Hoi newbie.
[..]
Als ik jou ooit zie in het echt wil ik het wel horen natuurlijk.
Maar ik ben meisjequote:Op woensdag 5 september 2012 20:57 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Vrouwen die goed kunnen boeren vind ik wel [14.gif].
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh typfoutje hoi hoe gaat het met mij goed ja leuk hoor haha
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja kloptquote:Op woensdag 5 september 2012 20:58 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Over een paar jaar niet meer.
Leuk,jezelf vragen stellenquote:Op woensdag 5 september 2012 20:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:58 schreef wietparkiet het volgende:
dat is degene die mij UI had gejat
Die jij mij hebt gegevenquote:Op woensdag 5 september 2012 20:59 schreef wietparkiet het volgende:
Nu heeft ze een van mijn ander UI's
Ja ey ik ging via via zo kwam ik perongelijk op jou. Maar durfde niet te kijken hoor, maar snel doorgeklikt.quote:
Oh dan is het goed, het is namelijk verboden voor tuig.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja ey ik ging via via zo kwam ik perongelijk op jou. Maar durfde niet te kijken hoor, maar snel doorgeklikt.
Ik kijk wel op je feestboek, dan kun je het niet zien.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh dan is het goed, het is namelijk verboden voor tuig.
quote:Ik moet niet zo door blijven gaan straks krijg ik nog een "Workaholic"
Maar nu weet ze datquote:Op woensdag 5 september 2012 21:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik kijk wel op je feestboek, dan kun je het niet zien.![]()
Ohjaquote:Op woensdag 5 september 2012 21:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik kijk wel op je feestboek, dan kun je het niet zien.![]()
Ik moest ook lachenquote:Op woensdag 5 september 2012 21:02 schreef Typisch het volgende:
Oke ik krijg dit toegestuurd, is het raar dat ik dan moet lachen?
[..]![]()
Dan mag je wel lurkenquote:Op woensdag 5 september 2012 21:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze heeft mij zelf ineens zo random toegevoegd, dan is het niet mijn schuld.
Nietensquote:Op woensdag 5 september 2012 21:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze heeft mij zelf ineens zo random toegevoegd, dan is het niet mijn schuld.
Elke keer als ik je UI zie, wordt ie steeds cuterquote:
Wel, want toen vroeg jij jij bent Typisch toch? En toen zei ik ja en toen vroeg ik wie jij was.quote:
dit was ook een random post, ik wou mijn UI weer zienquote:Op woensdag 5 september 2012 21:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Elke keer als ik je UI zie, wordt ie steeds cuter![]()
![]()
![]()
Mag je wel vaker doenquote:Op woensdag 5 september 2012 21:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dit was ook een random post, ik wou mijn UI weer zien
Nietens, jij zei: Ey, uft toch? En toen zei ik: ja ik zag je bij gemeenschappelijke vrienden en toen dacht ik EUHJ TYPISCHquote:Op woensdag 5 september 2012 21:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wel, want toen vroeg jij jij bent Typisch toch? En toen zei ik ja en toen vroeg ik wie jij was.
True story.
quote:
Oh. Ja ik moet toegeven dat dit verhaal waarheid is.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nietens, jij zei: Ey, uft toch? En toen zei ik: ja ik zag je bij gemeenschappelijke vrienden en toen dacht ik EUHJ TYPISCH
Niet random
JA MAAR NIET RANDOM DAAROM ZEI IK NIETENSquote:Op woensdag 5 september 2012 21:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh. Ja ik moet toegeven dat dit verhaal waarheid is.
MAAR JIJ VOEGDE MIJ TOE EN DAT WAS HET BELANGRIJKSTE PUNT VAN HET VERHAAL.
hij probeert op z'n zij te rollen maar hij glijdt uitquote:Op woensdag 5 september 2012 21:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Dat konijn. Wat doet ie nou? Valt ie?
Faalnijnquote:Op woensdag 5 september 2012 21:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hij probeert op z'n zij te rollen maar hij glijdt uit![]()
Voor mij was het random, toen was FOK! nog eng.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
JA MAAR NIET RANDOM DAAROM ZEI IK NIETENS
quote:
16 bijna 17,Utrechtquote:Op woensdag 5 september 2012 21:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Waar kom je vandaan? Pics? Hoi.
Niet opeten he.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ah nu begint het interessant te worden, waar uit Utrecht kom je vandaan
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
mja dit blijft het liefste dieren gifje ever
OMG OMG OMG ASDFGHJKLquote:Op woensdag 5 september 2012 21:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
nooit.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
En wat voor 1quote:Op woensdag 5 september 2012 21:13 schreef Typisch het volgende:
Ik heb voor de 2e keer in mijn leven een foto op facebook gezet, een mijlpaal.
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:13 schreef Typisch het volgende:
Ik heb voor de 2e keer in mijn leven een foto op facebook gezet, een mijlpaal.
Je merkt het toch,quote:Op woensdag 5 september 2012 21:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat kots jij mij uit, lompe boer
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:17 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Omdat ik veels te oud voor je ben schat.
wil je ereen?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:17 schreef Flippiee het volgende:
Maar even abo aanschaffen, makkelijker met lapo hunten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |