Nietens, jij zei: Ey, uft toch? En toen zei ik: ja ik zag je bij gemeenschappelijke vrienden en toen dacht ik EUHJ TYPISCHquote:Op woensdag 5 september 2012 21:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wel, want toen vroeg jij jij bent Typisch toch? En toen zei ik ja en toen vroeg ik wie jij was.
True story.
quote:
Oh. Ja ik moet toegeven dat dit verhaal waarheid is.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nietens, jij zei: Ey, uft toch? En toen zei ik: ja ik zag je bij gemeenschappelijke vrienden en toen dacht ik EUHJ TYPISCH
Niet random
JA MAAR NIET RANDOM DAAROM ZEI IK NIETENSquote:Op woensdag 5 september 2012 21:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh. Ja ik moet toegeven dat dit verhaal waarheid is.
MAAR JIJ VOEGDE MIJ TOE EN DAT WAS HET BELANGRIJKSTE PUNT VAN HET VERHAAL.
hij probeert op z'n zij te rollen maar hij glijdt uitquote:Op woensdag 5 september 2012 21:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Dat konijn. Wat doet ie nou? Valt ie?
Faalnijnquote:Op woensdag 5 september 2012 21:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hij probeert op z'n zij te rollen maar hij glijdt uit![]()
Voor mij was het random, toen was FOK! nog eng.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
JA MAAR NIET RANDOM DAAROM ZEI IK NIETENS
quote:
16 bijna 17,Utrechtquote:Op woensdag 5 september 2012 21:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Waar kom je vandaan? Pics? Hoi.
Niet opeten he.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ah nu begint het interessant te worden, waar uit Utrecht kom je vandaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |