Heyquote:Op woensdag 5 september 2012 19:53 schreef Spaghettivreter het volgende:
Eerste stagedag was nicetoffe mensen ontmoet en gelijk al bezig geweest
Bij een zakelijke nieuwswebsitequote:Op woensdag 5 september 2012 19:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Heywaar loop je stage dan?
Tof! voor hoelang dan?quote:Op woensdag 5 september 2012 19:54 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Bij een zakelijke nieuwswebsite
als er toffe mensen zijn is dat best uit te houden dusquote:Op woensdag 5 september 2012 19:59 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
T/m januari, 4 maandjes dus
Ja iddquote:Op woensdag 5 september 2012 20:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als er toffe mensen zijn is dat best uit te houden dus
Weet ik nog niet maar boeit me verder ook niet echt. Natuurlijk zou het welkom zijnquote:
Hoe voel je je nu?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:03 schreef Typisch het volgende:
ik heb net sinds maaanden een magnum op
Volmaakt. Mijn leven is compleet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
fucking zin in mcdonalds omg sdasdfghjkl
baconquote:Op woensdag 5 september 2012 20:11 schreef leeell het volgende:
[..]![]()
![]()
achteraf had je mijn portie wel mogen hebben
13quote:
Ik kook ook wel als ze onder mijn club eindigenquote:Op woensdag 5 september 2012 20:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
als je maar weg blijft met je feyenoord opmerkingen
Omgquote:
Makkelijke beloftes, gaat toch niet gebeuren.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:17 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik kook ook wel als ze onder mijn club eindigen
quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:39 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Nee, ik kreeg dorst dat is iets heel anders.
Ik ben ook heel trots op je jaquote:Op woensdag 5 september 2012 20:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik dacht ''ik drink niet doordeweeks'', ik ben trots op mijzelf.
Als ik ja zeg, dan is dat het meest politiek correct.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook van dit?
Als je ja zegt ben je een baasquote:Op woensdag 5 september 2012 20:43 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Als ik ja zeg, dan is dat het meest politiek correct.
Dus ja.
Wel die met prik toch?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Als je ja zegt ben je een baas
Sisi![]()
Nee zonderquote:
Kan ik het goed maken als ik fristi zeg?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:45 schreef Typisch het volgende:
SisiSuikerwater met een andere naam
Jammer brownie, je was goed opweg met Kanye en Cudi.
Ik vind prik niet lekker, maak niet uit in watquote:
Oh ok, ik kan altijd zo lekker boeren van prikquote:Op woensdag 5 september 2012 20:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik vind prik niet lekker, maak niet uit in wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |