o dacht het daar nog over dimens ging man sorryquote:
Ja als ze op de knieën hangen mogen ze best omhoog gehouden worden inderdaad.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bij sommige vrouwen hou ik ervan
Ben je echt al getrouwd...?quote:Op woensdag 5 september 2012 17:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat was om je eigen vreugd misgunner
gister kk hard afgegaan bij de eerste, 5 silv aan repairs, voorlopig nietquote:Op woensdag 5 september 2012 18:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
o dacht het daar nog over dimens ging man sorry
wnr raid dungeon op gw2 xx
ik heb nog niks gedaan, veel te laag nogquote:Op woensdag 5 september 2012 18:05 schreef leeell het volgende:
[..]
gister kk hard afgegaan bij de eerste, 5 silv aan repairs, voorlopig niet
casual slackerquote:Op woensdag 5 september 2012 18:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb nog niks gedaan, veel te laag nog
ik verlang terug naar de dagen waar ik onbezorgd mijn tijd kon slijten aan triviale dingetjes als gamenquote:
Ken het man.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:09 schreef leeell het volgende:
[..]
ik verlang terug naar de dagen waar ik onbezorgd mijn tijd kon slijten aan triviale dingetjes als gamen
Nee indier.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:04 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Ben je echt al getrouwd...?
Gristen ofzo?
niet haten op mijn accentquote:Op woensdag 5 september 2012 18:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
een indier met een accent zoals jij, dat is wel een epic combo.
herkenbaar dit, bodemloze putquote:Op woensdag 5 september 2012 18:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ken het man.Doordeweeks zit ik aan studie & doekoe centen verdienen en in het weekend ineens een chick die ook nog aandacht van me wil en nog werken voor de baas. Geen tijd om normaal een hele dag achter elkaar hersenloos op knopjes te rammen met een headset op, maximaal uurtje per dag.
Als ik met pensioen mag ga ik 24/7 achter mijn Xbox 78789 zitten.
waar haat ik? hooguit lachen om, jwz.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
niet haten op mijn accent
ik kan gelukkig ook doordeweeks nog afentoe langsquote:
belachelijk maken komt op hetzelfde neerquote:Op woensdag 5 september 2012 18:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
waar haat ik? hooguit lachen om, jwz.
nee hoor, ik vind accenten wel wat hebben. Behalve Amsterdams en Achterhoeks.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
belachelijk maken komt op hetzelfde neer
dan is het goedquote:Op woensdag 5 september 2012 18:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee hoor, ik vind accenten wel wat hebben. Behalve Amsterdams en Achterhoeks.
marsepeintaartquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |