ik zag sticks vroeger altijd bij de febo na het stappen rico zag ik ook een keer hardlopenquote:Op woensdag 5 december 2012 18:36 schreef Gulmez het volgende:
weehjoo ik zag net sticks lopen op de telemannstraat richting 't winkelcentrum,![]()
laatst ook is gespot daar in die buurt, woont hij in holtenbroek??
aight mattie, hij liep met zwarte pet op, ik heb sinds kort een team vieze cap, in rotterdam gekocht die shop waar hef ook wel is komt, maar hij is bruut man sticksquote:Op woensdag 5 december 2012 18:36 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik zag sticks vroeger altijd bij de febo na het stappen rico zag ik ook een keer hardlopen
Waarom gebruik je de ene keer keurig hoofdletters en de andere keer niet? Ik zou haast gaan denken dat jouw account door twee verschillende mensen gebruikt wordt.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:36 schreef Gulmez het volgende:
weehjoo ik zag net sticks lopen op de telemannstraat richting 't winkelcentrum,![]()
laatst ook is gespot daar in die buurt, woont hij in holtenbroek??
in me vrije tijd typ ik gewoon als ik op twitter facebook of ping typ als ik iets belangrijks moet vragen over iets dan typ ik gewoon hoe het op school moet of met presentatiequote:Op woensdag 5 december 2012 18:47 schreef Boldface het volgende:
[..]
Waarom gebruik je de ene keer keurig hoofdletters en de andere keer niet? Ik zou haast gaan denken dat jouw account door twee verschillende mensen gebruikt wordt.
Waarom zou je niet altijd typen zoals het hoort? Of tenminste een poging doen...quote:Op woensdag 5 december 2012 18:48 schreef Gulmez het volgende:
[..]
in me vrije tijd typ ik gewoon als ik op twitter facebook of ping typ als ik iets belangrijks moet vragen over iets dan typ ik gewoon hoe het op school moet of met presentatie
Mag de herhaling in begrijpbaar Nederlands?quote:Op donderdag 6 december 2012 18:28 schreef amenth het volgende:
die rode brug is echteen teken van dat de ellen debegint wat een armoedee zegt jo in de noord randstad for live
Café De Abdij, maar die is pas om 14.00 uur geopend.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Vraagje hier; ben regelmatig uitgegaan in Zwolle en weet dat er een aantal kroegjes zijn waar binnen prima gerookt kan worden. Maar nu wil ik morgen overdag gewoon met een vriend afspreken, biertje pakken en bijpraten. Weten jullie iets leuks waar je rustig binnen kunt roken dat desnoods eind van de ochtend al open is?
quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:36 schreef Misstique het volgende:
Gulmez en Co, het verzieken van dit topic is nu afgelopen. Vanaf nu gaat alles wat niet in normaal Nederlands geschreven is gewoon de prullenbak in, inclusief quotes. Die idiote taal hou je maar lekker op de straat, hier zijn we er meer dan klaar mee. Gefeliciteerd, je hebt nu je persoonlijke mod gekregen, die op je zit als vliegen op stront.
Gulmez ja.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:36 schreef Loll het volgende:
Gaat er nog iemand morgen gratis naar lelystad?
Tegenover de Kroon zit die daar toch? Zal ik eens kijken, dan.quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Café De Abdij, maar die is pas om 14.00 uur geopend.
Nah nee, vanaf Dronten naar Zwolle dus wel.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:36 schreef Loll het volgende:
Gaat er nog iemand morgen gratis naar lelystad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |