ja dat is toch internationale punk luisteren terwijl je.thee drinkt?quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:34 schreef krullenbolletje het volgende:
Wel eens van interpunctie gehoord?
Ja klopt helemaalquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:35 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ja dat is toch internationale punk luisteren terwijl je.thee drinkt?
Voor 37¤ een mooie broek? Waar doe je dat?quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:39 schreef Gulmez het volgende:
ja toch anders kost 37 euro heen weer en van dat geld kan ik nu mooie broek enzo kopen
Ik ga wel met de auto als ik echt daar naartoe wil....zou trouwens niet weten wat ik er te zoeken had, de laatste keer was ik snel uitgekeken.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:39 schreef Gulmez het volgende:
ja toch anders kost 37 euro heen weer en van dat geld kan ik nu mooie broek enzo kopen
nooit geweest hoop dat het 6x groter is als zwolle centrumquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:41 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik ga wel met de auto als ik echt daar naartoe wil....zou trouwens niet weten wat ik er te zoeken had, de laatste keer was ik snel uitgekeken.
Ik voorzie een teleurstellingquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:47 schreef Gulmez het volgende:
[..]
nooit geweest hoop dat het 6x groter is als zwolle centrum
Wibraquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:40 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Voor 37¤ een mooie broek? Waar doe je dat?
dat is zo hahaquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:48 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik voorzie een teleurstellingmaar ja, het vervoer is toch gratis.
We zien je avonturen vanzelf wel weer terug in een topic.quote:
Je moet een foto van jezelf met een plak kaas op je hoofd meenemen. Tenminste, dat zei de conducteur toen ik het hem vanmiddag vroeg.quote:
Ik wou vroeger een woning huren in Lelystad maar tijdens de bezichtiging waren de ruiten ingeslagen zag ik aan de voorkant, en de mensen iig aan het strandje daar waren echt van die lompe aso'squote:Op vrijdag 7 december 2012 19:04 schreef JRRY het volgende:
Van Zwolle naar Lelystad
Ik denk dat de trein van Lelystad/Dronten naar Zwolle een stuk voller zit, Lelystad is bagger.
Er zijn enkele betere wijken, maar die vierkante blokken bijvoorbeeld zijn helwijken. Centrum is eigenlijk net zo erg. Er is een nieuwer moderner deel, maar dat is niet heel groot. Winkelaanbod is minimaal, winkelaanbod Dronten is net zo goed (slecht). Beste wat je kan doen is een ritje maken en dan weer gewoon terug naar Zwolle, daar is toch het meeste te doen, zijn meeste winkels etc.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:07 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik wou vroeger een woning huren in Lelystad maar tijdens de bezichtiging waren de ruiten ingeslagen zag ik aan de voorkant, en de mensen iig aan het strandje daar waren echt van die lompe aso'shopelijk is het centrum wat beter dan de buitenwijken van de stad..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |