abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119760692
Joh, het is er hier echt op vooruit gegaan. Goeie onderwerpen, juist taalgebruik, hoofdletters, interpunctie, ik word er helemaal hypergelukkig van.
pi_119760773
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 21:19 schreef theywerebulletsmofo het volgende:
Joh, het is er hier echt op vooruit gegaan. Goeie onderwerpen, juist taalgebruik, hoofdletters, interpunctie, ik word er helemaal hypergelukkig van.
Dat vind ik erg fijn om te horen, dat maakt mijn avond ook weer relatief beter dan wat het al was. :)
pi_119761050
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 15:02 schreef theywerebulletsmofo het volgende:
Ik vind hem geweldig!

Hallo trouwens, ik ben hier al jaren niet meer geweest... Ook Zwollenaar!
Oh trouwens, leuk dat je terug bent.
Geboren en getogen Zwollenaar?
pi_119761967
Sinds wanneer wordt blowen bij dat park bij Eekwal aan de gracht niet meer getolereerd? Gisteren zijn we aangesproken door een agent op een fiets en één vriend die het in de handen had werd de gegevens van genoteerd en die krijgt een brief thuis.

[ Bericht 6% gewijzigd door RensAjacied op 29-11-2012 23:49:29 ]
AFCA!
pi_119762986
Belachelijk zeg, de agenten in Zwolle zijn sowieso erg streng slaat echt nergens op.

Hiervoor heb ik een tijd in Zoetermeer gewoond, maar die tijd ervoor van mijn jeugd tot mijn 15'e ben ik opgegroeid in de Schilderswijk in Den Haag ik kom daar nog regelmatig, en bij de tramhaltes gedogen de politie het blowen gewoon. En een paar keer heb ik meegemaakt dat een agent zei dat het niet in openbare ruimte is toegestaan, en of ik hem uit wou drukken.

Daarna werd mijn ID gecheckt, om te kijken wie ik was, en daarna reden ze weer weg.
In Zwolle is wel is zelfs een joint uit mijn handen letterlijk geslagen door een agent.... 8)7

Ook stond ik laatst met de portier open in de thomas a kempistraat, stonden we met de portier open te roken, met de muziek aan, kwam een agent naast ons staan, en wou dat ik per direct te muziek zachter deed, en wou mijn papieren en alles zien..

Zou wel te maken hebben dat Zwolle een provinciestad is waar relatief weinig gebeurd, en daarom de agenten sneller reageren op dingen die niet precies volgens het boekje zijn.

[ Bericht 10% gewijzigd door Gulmez op 29-11-2012 22:11:52 ]
pi_119770121
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 19:45 schreef Gulmez het volgende:

[..]

mattie hoe heet die shoppa ook al weer daar als je voor anwb naar rechts ga en dan vlak aan de stadsgracht die met gratis thee kom je daar wel is
Dat vond je toch een kutshop?
pi_119782436
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 01:04 schreef Radobe het volgende:

[..]

Dat vond je toch een kutshop?
Ben ik op terug gekomen, ik was in Amsterdam een paar dagen geleden en ging daar naar een marokkaanse coffeeshop voor goeie hasj, ik bestelde gewoon wat, en de dame in kwestie zei ''wil je thee erbij'' dus ik zeg ja, is goed lekker!

Dus ze schenkt het in de thee.. en zegt ,dan komt er nog 2,50 bij.. Dus ik zeg wtf ik dacht dat het net zoals in Zwolle gratis erbij kreeg.. En toen zei ze nee.
Dus ik zeg laat die thee maar zitten dan, zegt ze, zonder thee mag je hier ook niet zitten, toen ik weigerde en gewoon ging zitten ben ik door 4 marokkaanse mannen serieus mishandeld, klappen gekregen en geschopt.. en naar buiten geflikkerd..

Dus nu waardeer ik die in Zwolle nog meer, als je ziet wat de mentaliteit daar in Amsterdam is.. :)
Voor de rest klaag ik niet over die klappen, is me eigen schuld maar ik vond het een beetje raar als ik daar gewoon wat koop, ik niet eens daar mag zitten. _O-
pi_119800665
Iemand in die Timeless geweest vanmiddag met Mental Theo? :').

Breezersletjes in overvloed :D
AFCA!
pi_119806871
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 23:36 schreef RensAjacied het volgende:

Ik ben 34...
pi_119816274
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 23:36 schreef RensAjacied het volgende:

Vrijdag zeker, allemaal 15 jarige daar, de rij buiten is nog langer als zaterdag bij hollywood in Rotterdam en binnen is het ook kapot druk dat je niet eens je jas kan ophangen boven, toen echt 20 minuten gewacht binnen tot ik eindelijk aan de beurt was bij garderobe, zegt ie meid, het is vol je moet in het bloopers gedeelte je jas bij garderobe geven, dus kon ik weer die trap af, en daar was nog grotere rij, dus toen ben ik weer naar huis gegaan.

En sowieso soms komt er wel een goed nummer voorbij, maar dan komt opeens een nederlands talig nummer voorbij wtf _O-

ik raad je aan om naar holly te gaan, de meisjes zijn 1000x makkelijker als die in Zwolle, en sommig hebben alleen een bh ofzo aan daar en schuren laat bijna elk meisje toe, hier in Zwolle als ik meisje ga schuren krijg ik vaak een duw en zo gezicht }:|

ik raad je wel af om mes mee te nemen naar binnen, de laatste keer ben ik 3 keer op een avond gefouilleerd. en auto kan je best in parkeergarage kruiskade zetten 3 per uur, maar kans dat je auto open ligt is kleiner als bv door die tunnel in crooswijk

_O_ _O_

haha 1.13 zie je ook dat chimeid word geschuurd daar op die filmpje ff

EDIT: ik weet niet met hoeveel mensen je gaat, maar als je met grote groep allochtonen komt moet je je in de rij ff versprijden en vragen aan blanke chimeid of je ff met haar mee mag lopen omdat ze anders moeilijk gaan doen en dan moet je langer wachten of je komt helemaal niet naar binnen :')

[ Bericht 3% gewijzigd door Gulmez op 01-12-2012 17:29:54 ]
  zaterdag 1 december 2012 @ 17:37:07 #161
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_119816863
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 17:19 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Vrijdag zeker, allemaal 15 jarige daar, de rij buiten is nog langer als zaterdag bij hollywood in Rotterdam en binnen is het ook kapot druk dat je niet eens je jas kan ophangen boven, toen echt 20 minuten gewacht binnen tot ik eindelijk aan de beurt was bij garderobe, zegt ie meid, het is vol je moet in het bloopers gedeelte je jas bij garderobe geven, dus kon ik weer die trap af, en daar was nog grotere rij, dus toen ben ik weer naar huis gegaan.

En sowieso soms komt er wel een goed nummer voorbij, maar dan komt opeens een nederlands talig nummer voorbij wtf _O-

ik raad je aan om naar holly te gaan, de meisjes zijn 1000x makkelijker als die in Zwolle, en sommig hebben alleen een bh ofzo aan daar en schuren laat bijna elk meisje toe, hier in Zwolle als ik meisje ga schuren krijg ik vaak een duw en zo gezicht }:|

ik raad je wel af om mes mee te nemen naar binnen, de laatste keer ben ik 3 keer op een avond gefouilleerd. en auto kan je best in parkeergarage kruiskade zetten 3 per uur, maar kans dat je auto open ligt is kleiner als bv door die tunnel in crooswijk

_O_ _O_

EDIT: ik weet niet met hoeveel mensen je gaat, maar als je met grote groep allochtonen komt moet je je in de rij ff versprijden en vragen aan blanke chimeid of je ff met haar mee mag lopen omdat ze anders moeilijk gaan doen en dan moet je langer wachten of je komt helemaal niet naar binnen :')
Jezus gast, sodebotkanker toch eens op... :{
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_119818542
Ik draai gewoon netjes mee hier en gaf hem een tip hij begint toch over makkelijke sletjes dus ik zeg waar id best tonight toe kan gaan ik zou vanavonfd ook weer holly gaan maar mattie francisco uit maashaven kan ik niet bij slapen vannacht en om helemaal terug te rijden snachts doe ik niet zo vaak meer zeker niet als je veel alcohol drinkt, gaat altijd wel soepel alleen tussen amersdoort en Zwolle op de a28 is snachts niet verlicht en dat is echt klote als je dood moe bent en bordje ziet staat Zwolle 40 km nog ofzo dus ik ga vanavond mss nog ff stad checken maar is echt saai
pi_119818808
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 18:37 schreef Gulmez het volgende:
Ik draai gewoon netjes mee hier en gaf hem een tip hij begint toch over makkelijke sletjes dus ik zeg waar id best tonight toe kan gaan ik zou vanavonfd ook weer holly gaan maar mattie francisco uit maashaven kan ik niet bij slapen vannacht en om helemaal terug te rijden snachts doe ik niet zo vaak meer zeker niet als je veel alcohol drinkt, gaat altijd wel soepel alleen tussen amersdoort en Zwolle op de a28 is snachts niet verlicht en dat is echt klote als je dood moe bent en bordje ziet staat Zwolle 40 km nog ofzo dus ik ga vanavond mss nog ff stad checken maar is echt saai
Dit is het Zwolle topic, niet het rotterdam/randstad/kijk mij is stoer zijn met het uitgaan topic, dus donder is op met je gezeik. :{
pi_119818950
oke
pi_119834262
Sfeer is echt heel ver te zoeken in dit topic....
pi_119835975
Gaat iemand naar de opening van de Hanzelijn, en dan ook die dag met de trein?
Of naar alle gezelligheid in de stad?
pi_119839439
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 18:46 schreef slenderhose het volgende:

[..]

Dit is het Zwolle topic, niet het rotterdam/randstad/kijk mij is stoer zijn met het uitgaan topic, dus donder is op met je gezeik. :{
quote:
Dit is het Zwolle topic, niet het rotterdam/randstad/kijk mij eens stoer zijn met het uitgaan topic, dus donder eens op met je gezeik. :{
Tip: http://www.nti.nl/talen/nederlands/show=all/ :')
pi_119880543
Ik werd net aangesproken in de flat door een wat oudere meneer met een hoedje op, eerst begon ie best aardig in de lift, dat het slecht weer was enzo..
En hij vroeg hoe het mij beviel in deze flat.. aangezien ik er nog niet zo lang woon.

En toen zei ik, ja wel goed allemaal aardige mensen hier.

En toen zei die terug: ja.. ''We zijn hier allemaal aardig, maar als je er misbruik van maakt dan houd het op, het ligt er maar net aan of jij je ook aanpast hier wat sommige mensen niet doen zal ik maar zeggen''

Echt wtf, hoe die praatte zag je gewoon dat hij vooroordelen heeft, maar dat is niet echt typisch Zwolle, in Den Haag toen ik nog klein was was ook altijd zo'n nederlandse tokkie dat als wij buiten speelde als kleine jongen ons ''stelletje marokkanen'' noemde. .
En ook in Tilburg bij mijn ex waren de oudere mensen ook sterk bevooroordeeld, veel erger zelfs als hier in Zwolle. Den Haag hebben die ouderen ook best een grote mond hoor, dat zijn ook geen lieverdjes maar hou je overal. al die oudjes kijken opsoringsverzocht enzo en gaan weinig met allochtonen om omdat ze niet meer zo veel buiten komen dus. maar hij gaf me wel schouderklopje toen ik de lift uit ging dus hij viel nog wel mee. :)
pi_119880722
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 10:28 schreef Kekaa het volgende:
ik ga gratis die dag met de trein naar lelystad / bataviastad merkkleding kopen
pi_119881003
maar ik blijf weg uit dit topic vanaf nu speciaal voor jullie :)
pi_119884717
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 17:19 schreef Gulmez het volgende:

[..]

_O_ _O_

:') Ben je nou constant aan het trollen of ben je echt zoon rare postzegel, met je audi en dronken rijden avonturen.
Ik zwaai naar dieren.
pi_119885920
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 14:57 schreef Gulmez het volgende:
Ik werd net aangesproken in de flat door een wat oudere meneer met een hoedje op, eerst begon ie best aardig in de lift, dat het slecht weer was enzo..
En hij vroeg hoe het mij beviel in deze flat.. aangezien ik er nog niet zo lang woon.

En toen zei ik, ja wel goed allemaal aardige mensen hier.

En toen zei die terug: ja.. ''We zijn hier allemaal aardig, maar als je er misbruik van maakt dan houd het op, het ligt er maar net aan of jij je ook aanpast hier wat sommige mensen niet doen zal ik maar zeggen''

Echt wtf, hoe die praatte zag je gewoon dat hij vooroordelen heeft, maar dat is niet echt typisch Zwolle, in Den Haag toen ik nog klein was was ook altijd zo'n nederlandse tokkie dat als wij buiten speelde als kleine jongen ons ''stelletje marokkanen'' noemde. .
En ook in Tilburg bij mijn ex waren de oudere mensen ook sterk bevooroordeeld, veel erger zelfs als hier in Zwolle. Den Haag hebben die ouderen ook best een grote mond hoor, dat zijn ook geen lieverdjes maar hou je overal. al die oudjes kijken opsoringsverzocht enzo en gaan weinig met allochtonen om omdat ze niet meer zo veel buiten komen dus. maar hij gaf me wel schouderklopje toen ik de lift uit ging dus hij viel nog wel mee. :)
En jij bent zo niet bevooroordeeld over oudjes?

En laat je even weten hoe het in de trein was?
pi_119889988
Ik laat het weten ja, is goed.

Ja een klein beetje, maar aan de anderen kant snap ik het ook wel hoor. dat ze een beetje op hun hoeden zijn.
Vooral omdat Holtenbroek de laatste tijd weer enige onrust is, klein beetje..
ik zelf merk wel enig verschil laatste weken in het centrum, laatst werd ik nog bedreigd daar onder dat afdakje van de lidl richting de bachlaan/ internetcafe.door vijf jongetjes van rond de 16 / 17 :')
pi_119893176
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 10:28 schreef Kekaa het volgende:
yup! niet met de trein dan, Bedoel je btw 6 of 8 december?
pi_119896984
8 :)
  dinsdag 4 december 2012 @ 09:53:15 #176
216495 Mkr
Stay out of trouble, boys.
pi_119909299
Ik ga ook 8 dec.
"I am nice, and if that makes me a pussy, so be it."
pi_119909672
Ik ga denk ik wel zaterdag de trein uitproberen. Vind het wel tof zo'n nieuw spoor.
pi_119912992
8 dwaal ik ook rond
pi_119914098
Ik gok dat het echt superdruk is overal.
pi_119964927
weehjoo ik zag net sticks lopen op de telemannstraat richting 't winkelcentrum, _O_
laatst ook is gespot daar in die buurt, woont hij in holtenbroek??
pi_119964952
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 18:36 schreef Gulmez het volgende:
weehjoo ik zag net sticks lopen op de telemannstraat richting 't winkelcentrum, _O_
ik zag sticks vroeger altijd bij de febo na het stappen rico zag ik ook een keer hardlopen
pi_119965001
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 18:36 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

ik zag sticks vroeger altijd bij de febo na het stappen rico zag ik ook een keer hardlopen
aight mattie, hij liep met zwarte pet op, ik heb sinds kort een team vieze cap, in rotterdam gekocht die shop waar hef ook wel is komt, maar hij is bruut man sticks _O_

[ Bericht 3% gewijzigd door Gulmez op 05-12-2012 18:43:49 ]
pi_119965401
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 18:36 schreef Gulmez het volgende:
Waarom gebruik je de ene keer keurig hoofdletters en de andere keer niet? Ik zou haast gaan denken dat jouw account door twee verschillende mensen gebruikt wordt.
pi_119965446
quote:
15s.gif Op woensdag 5 december 2012 18:47 schreef Boldface het volgende:

[..]

Waarom gebruik je de ene keer keurig hoofdletters en de andere keer niet? Ik zou haast gaan denken dat jouw account door twee verschillende mensen gebruikt wordt.
in me vrije tijd typ ik gewoon als ik op twitter facebook of ping typ als ik iets belangrijks moet vragen over iets dan typ ik gewoon hoe het op school moet of met presentatie
pi_119965498
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 18:48 schreef Gulmez het volgende:

[..]

in me vrije tijd typ ik gewoon als ik op twitter facebook of ping typ als ik iets belangrijks moet vragen over iets dan typ ik gewoon hoe het op school moet of met presentatie
Waarom zou je niet altijd typen zoals het hoort? Of tenminste een poging doen...
Dat leest stukken prettiger dan een tekst zonder hoofdletters en interpunctie.
pi_119977011
wow alle deuren van gallerij zitten de hele tijd te klapperen door de wind
pi_119984611
. Stop volgen.Ik ben het zat
pi_119992427
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 05:55 schreef stbabylon het volgende:
. Stop volgen.Ik ben het zat
Ik doe met je mee! :{

pi_119999202
ik doe ook mee ook verwijderd uit mijn lijst
pi_120004855
die rode brug is echteen teken van dat de ellen debegint wat een armoedee zegt jo in de noord randstad for live

[ Bericht % gewijzigd door Misstique op 07-12-2012 18:11:52 ]
Ne mutlu Türküm diyene
pi_120010733
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 18:28 schreef amenth het volgende:
die rode brug is echteen teken van dat de ellen debegint wat een armoedee zegt jo in de noord randstad for live
Mag de herhaling in begrijpbaar Nederlands? :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_120039571
Vraagje hier; ben regelmatig uitgegaan in Zwolle en weet dat er een aantal kroegjes zijn waar binnen prima gerookt kan worden. Maar nu wil ik morgen overdag gewoon met een vriend afspreken, biertje pakken en bijpraten. Weten jullie iets leuks waar je rustig binnen kunt roken dat desnoods eind van de ochtend al open is?
pi_120055939
Gulmez en Co, het verzieken van dit topic is nu afgelopen. Vanaf nu gaat alles wat niet in normaal Nederlands geschreven is gewoon de prullenbak in, inclusief quotes. Die idiote taal hou je maar lekker op de straat, hier zijn we er meer dan klaar mee. Gefeliciteerd, je hebt nu je persoonlijke mod gekregen, die op je zit als vliegen op stront.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  vrijdag 7 december 2012 @ 23:36:34 #194
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_120062095
Gaat er nog iemand morgen gratis naar lelystad?
BAM dit is 3KB
pi_120063502
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 15:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Vraagje hier; ben regelmatig uitgegaan in Zwolle en weet dat er een aantal kroegjes zijn waar binnen prima gerookt kan worden. Maar nu wil ik morgen overdag gewoon met een vriend afspreken, biertje pakken en bijpraten. Weten jullie iets leuks waar je rustig binnen kunt roken dat desnoods eind van de ochtend al open is?
Café De Abdij, maar die is pas om 14.00 uur geopend.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 8 december 2012 @ 00:14:42 #196
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120063554
quote:
4s.gif Op vrijdag 7 december 2012 21:36 schreef Misstique het volgende:
Gulmez en Co, het verzieken van dit topic is nu afgelopen. Vanaf nu gaat alles wat niet in normaal Nederlands geschreven is gewoon de prullenbak in, inclusief quotes. Die idiote taal hou je maar lekker op de straat, hier zijn we er meer dan klaar mee. Gefeliciteerd, je hebt nu je persoonlijke mod gekregen, die op je zit als vliegen op stront.
^O^
pi_120063575
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 23:36 schreef Loll het volgende:
Gulmez ja.
STA / naar lelystad morgen
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  zaterdag 8 december 2012 @ 00:32:16 #198
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_120064120
Gulmez = verboden woord in dit topic
BAM dit is 3KB
pi_120064858
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 00:13 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Café De Abdij, maar die is pas om 14.00 uur geopend.
Tegenover de Kroon zit die daar toch? Zal ik eens kijken, dan.

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 23:36 schreef Loll het volgende:
Nah nee, vanaf Dronten naar Zwolle dus wel.
pi_120068163
Tip, als je op burgermeester van roelenweg bent., richting hbx en A28, net voor de afslag richting meppel heb je 2 kantoren, als je daar naar rechts ga kan je gratis parkeren slagbomen staan altijd open ipv brandveiligheid daar kan je gewoon gratis je auto zetten en straks met die nieuwe brug ben je zo in het centrum.

Een vriend van mij werkt daar, en ik zet hem af en toe bij het liberije hotel in het centrum gratis maar dat mag volgens mijn niet officieel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')