Dat vind ik erg fijn om te horen, dat maakt mijn avond ook weer relatief beter dan wat het al was.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:19 schreef theywerebulletsmofo het volgende:
Joh, het is er hier echt op vooruit gegaan. Goeie onderwerpen, juist taalgebruik, hoofdletters, interpunctie, ik word er helemaal hypergelukkig van.
Oh trouwens, leuk dat je terug bent.quote:Op donderdag 29 november 2012 15:02 schreef theywerebulletsmofo het volgende:
Ik vind hem geweldig!
Hallo trouwens, ik ben hier al jaren niet meer geweest... Ook Zwollenaar!
Dat vond je toch een kutshop?quote:Op donderdag 29 november 2012 19:45 schreef Gulmez het volgende:
[..]
mattie hoe heet die shoppa ook al weer daar als je voor anwb naar rechts ga en dan vlak aan de stadsgracht die met gratis thee kom je daar wel is
Ben ik op terug gekomen, ik was in Amsterdam een paar dagen geleden en ging daar naar een marokkaanse coffeeshop voor goeie hasj, ik bestelde gewoon wat, en de dame in kwestie zei ''wil je thee erbij'' dus ik zeg ja, is goed lekker!quote:
Ik ben 34...quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:36 schreef RensAjacied het volgende:
Iemand in die Timeless geweest vanmiddag met Mental Theo?.
Breezersletjes in overvloed
Vrijdag zeker, allemaal 15 jarige daar, de rij buiten is nog langer als zaterdag bij hollywood in Rotterdam en binnen is het ook kapot druk dat je niet eens je jas kan ophangen boven, toen echt 20 minuten gewacht binnen tot ik eindelijk aan de beurt was bij garderobe, zegt ie meid, het is vol je moet in het bloopers gedeelte je jas bij garderobe geven, dus kon ik weer die trap af, en daar was nog grotere rij, dus toen ben ik weer naar huis gegaan.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:36 schreef RensAjacied het volgende:
Iemand in die Timeless geweest vanmiddag met Mental Theo?.
Breezersletjes in overvloed
Jezus gast, sodebotkanker toch eens op...quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:19 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Vrijdag zeker, allemaal 15 jarige daar, de rij buiten is nog langer als zaterdag bij hollywood in Rotterdam en binnen is het ook kapot druk dat je niet eens je jas kan ophangen boven, toen echt 20 minuten gewacht binnen tot ik eindelijk aan de beurt was bij garderobe, zegt ie meid, het is vol je moet in het bloopers gedeelte je jas bij garderobe geven, dus kon ik weer die trap af, en daar was nog grotere rij, dus toen ben ik weer naar huis gegaan.
En sowieso soms komt er wel een goed nummer voorbij, maar dan komt opeens een nederlands talig nummer voorbij wtf![]()
ik raad je aan om naar holly te gaan, de meisjes zijn 1000x makkelijker als die in Zwolle, en sommig hebben alleen een bh ofzo aan daar en schuren laat bijna elk meisje toe, hier in Zwolle als ik meisje ga schuren krijg ik vaak een duw en zo gezicht![]()
ik raad je wel af om mes mee te nemen naar binnen, de laatste keer ben ik 3 keer op een avond gefouilleerd. en auto kan je best in parkeergarage kruiskade zetten 3 per uur, maar kans dat je auto open ligt is kleiner als bv door die tunnel in crooswijk
![]()
![]()
haha 1.13 zie je ook dat chimeid word geschuurd daar op die filmpje ff
EDIT: ik weet niet met hoeveel mensen je gaat, maar als je met grote groep allochtonen komt moet je je in de rij ff versprijden en vragen aan blanke chimeid of je ff met haar mee mag lopen omdat ze anders moeilijk gaan doen en dan moet je langer wachten of je komt helemaal niet naar binnen![]()
Dit is het Zwolle topic, niet het rotterdam/randstad/kijk mij is stoer zijn met het uitgaan topic, dus donder is op met je gezeik.quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:37 schreef Gulmez het volgende:
Ik draai gewoon netjes mee hier en gaf hem een tip hij begint toch over makkelijke sletjes dus ik zeg waar id best tonight toe kan gaan ik zou vanavonfd ook weer holly gaan maar mattie francisco uit maashaven kan ik niet bij slapen vannacht en om helemaal terug te rijden snachts doe ik niet zo vaak meer zeker niet als je veel alcohol drinkt, gaat altijd wel soepel alleen tussen amersdoort en Zwolle op de a28 is snachts niet verlicht en dat is echt klote als je dood moe bent en bordje ziet staat Zwolle 40 km nog ofzo dus ik ga vanavond mss nog ff stad checken maar is echt saai
quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:46 schreef slenderhose het volgende:
[..]
Dit is het Zwolle topic, niet het rotterdam/randstad/kijk mij is stoer zijn met het uitgaan topic, dus donder is op met je gezeik.
Tip: http://www.nti.nl/talen/nederlands/show=all/quote:Dit is het Zwolle topic, niet het rotterdam/randstad/kijk mij eens stoer zijn met het uitgaan topic, dus donder eens op met je gezeik.
ik ga gratis die dag met de trein naar lelystad / bataviastad merkkleding kopenquote:Op zondag 2 december 2012 10:28 schreef Kekaa het volgende:
Gaat iemand naar de opening van de Hanzelijn, en dan ook die dag met de trein?
Of naar alle gezelligheid in de stad?
quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:19 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Vrijdag zeker, allemaal 15 jarige daar, de rij buiten is nog langer als zaterdag bij hollywood in Rotterdam en binnen is het ook kapot druk dat je niet eens je jas kan ophangen boven, toen echt 20 minuten gewacht binnen tot ik eindelijk aan de beurt was bij garderobe, zegt ie meid, het is vol je moet in het bloopers gedeelte je jas bij garderobe geven, dus kon ik weer die trap af, en daar was nog grotere rij, dus toen ben ik weer naar huis gegaan.
En sowieso soms komt er wel een goed nummer voorbij, maar dan komt opeens een nederlands talig nummer voorbij wtf![]()
ik raad je aan om naar holly te gaan, de meisjes zijn 1000x makkelijker als die in Zwolle, en sommig hebben alleen een bh ofzo aan daar en schuren laat bijna elk meisje toe, hier in Zwolle als ik meisje ga schuren krijg ik vaak een duw en zo gezicht![]()
ik raad je wel af om mes mee te nemen naar binnen, de laatste keer ben ik 3 keer op een avond gefouilleerd. en auto kan je best in parkeergarage kruiskade zetten 3 per uur, maar kans dat je auto open ligt is kleiner als bv door die tunnel in crooswijk
![]()
![]()
haha 1.13 zie je ook dat chimeid word geschuurd daar op die filmpje ff
EDIT: ik weet niet met hoeveel mensen je gaat, maar als je met grote groep allochtonen komt moet je je in de rij ff versprijden en vragen aan blanke chimeid of je ff met haar mee mag lopen omdat ze anders moeilijk gaan doen en dan moet je langer wachten of je komt helemaal niet naar binnen![]()
En jij bent zo niet bevooroordeeld over oudjes?quote:Op maandag 3 december 2012 14:57 schreef Gulmez het volgende:
Ik werd net aangesproken in de flat door een wat oudere meneer met een hoedje op, eerst begon ie best aardig in de lift, dat het slecht weer was enzo..
En hij vroeg hoe het mij beviel in deze flat.. aangezien ik er nog niet zo lang woon.
En toen zei ik, ja wel goed allemaal aardige mensen hier.
En toen zei die terug: ja.. ''We zijn hier allemaal aardig, maar als je er misbruik van maakt dan houd het op, het ligt er maar net aan of jij je ook aanpast hier wat sommige mensen niet doen zal ik maar zeggen''
Echt wtf, hoe die praatte zag je gewoon dat hij vooroordelen heeft, maar dat is niet echt typisch Zwolle, in Den Haag toen ik nog klein was was ook altijd zo'n nederlandse tokkie dat als wij buiten speelde als kleine jongen ons ''stelletje marokkanen'' noemde. .
En ook in Tilburg bij mijn ex waren de oudere mensen ook sterk bevooroordeeld, veel erger zelfs als hier in Zwolle. Den Haag hebben die ouderen ook best een grote mond hoor, dat zijn ook geen lieverdjes maar hou je overal. al die oudjes kijken opsoringsverzocht enzo en gaan weinig met allochtonen om omdat ze niet meer zo veel buiten komen dus. maar hij gaf me wel schouderklopje toen ik de lift uit ging dus hij viel nog wel mee.
yup! niet met de trein dan, Bedoel je btw 6 of 8 december?quote:Op zondag 2 december 2012 10:28 schreef Kekaa het volgende:
Gaat iemand naar de opening van de Hanzelijn, en dan ook die dag met de trein?
Of naar alle gezelligheid in de stad?
ik zag sticks vroeger altijd bij de febo na het stappen rico zag ik ook een keer hardlopenquote:Op woensdag 5 december 2012 18:36 schreef Gulmez het volgende:
weehjoo ik zag net sticks lopen op de telemannstraat richting 't winkelcentrum,![]()
laatst ook is gespot daar in die buurt, woont hij in holtenbroek??
aight mattie, hij liep met zwarte pet op, ik heb sinds kort een team vieze cap, in rotterdam gekocht die shop waar hef ook wel is komt, maar hij is bruut man sticksquote:Op woensdag 5 december 2012 18:36 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik zag sticks vroeger altijd bij de febo na het stappen rico zag ik ook een keer hardlopen
Waarom gebruik je de ene keer keurig hoofdletters en de andere keer niet? Ik zou haast gaan denken dat jouw account door twee verschillende mensen gebruikt wordt.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:36 schreef Gulmez het volgende:
weehjoo ik zag net sticks lopen op de telemannstraat richting 't winkelcentrum,![]()
laatst ook is gespot daar in die buurt, woont hij in holtenbroek??
in me vrije tijd typ ik gewoon als ik op twitter facebook of ping typ als ik iets belangrijks moet vragen over iets dan typ ik gewoon hoe het op school moet of met presentatiequote:Op woensdag 5 december 2012 18:47 schreef Boldface het volgende:
[..]
Waarom gebruik je de ene keer keurig hoofdletters en de andere keer niet? Ik zou haast gaan denken dat jouw account door twee verschillende mensen gebruikt wordt.
Waarom zou je niet altijd typen zoals het hoort? Of tenminste een poging doen...quote:Op woensdag 5 december 2012 18:48 schreef Gulmez het volgende:
[..]
in me vrije tijd typ ik gewoon als ik op twitter facebook of ping typ als ik iets belangrijks moet vragen over iets dan typ ik gewoon hoe het op school moet of met presentatie
Mag de herhaling in begrijpbaar Nederlands?quote:Op donderdag 6 december 2012 18:28 schreef amenth het volgende:
die rode brug is echteen teken van dat de ellen debegint wat een armoedee zegt jo in de noord randstad for live
Café De Abdij, maar die is pas om 14.00 uur geopend.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Vraagje hier; ben regelmatig uitgegaan in Zwolle en weet dat er een aantal kroegjes zijn waar binnen prima gerookt kan worden. Maar nu wil ik morgen overdag gewoon met een vriend afspreken, biertje pakken en bijpraten. Weten jullie iets leuks waar je rustig binnen kunt roken dat desnoods eind van de ochtend al open is?
quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:36 schreef Misstique het volgende:
Gulmez en Co, het verzieken van dit topic is nu afgelopen. Vanaf nu gaat alles wat niet in normaal Nederlands geschreven is gewoon de prullenbak in, inclusief quotes. Die idiote taal hou je maar lekker op de straat, hier zijn we er meer dan klaar mee. Gefeliciteerd, je hebt nu je persoonlijke mod gekregen, die op je zit als vliegen op stront.
Gulmez ja.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:36 schreef Loll het volgende:
Gaat er nog iemand morgen gratis naar lelystad?
Tegenover de Kroon zit die daar toch? Zal ik eens kijken, dan.quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Café De Abdij, maar die is pas om 14.00 uur geopend.
Nah nee, vanaf Dronten naar Zwolle dus wel.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:36 schreef Loll het volgende:
Gaat er nog iemand morgen gratis naar lelystad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |