Ik heb geen keuken...quote:Op woensdag 5 september 2012 15:46 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En in jouw keuken komt ook je droomvrouw?
Natuurlijk!quote:Op woensdag 5 september 2012 16:09 schreef Soempie het volgende:
IARL, Mark bedoelt natuurlijk de vrouwelijke SCers.
Is die van nu zo erg dan?quote:Op woensdag 5 september 2012 16:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik wil ook wel een droomkeuken, maar ik ben best bereid om genoegen te nemen met een keuken in een behoorlijke kleurencombo.
Mja, nu is wel heel erg lelijk ja. Keuken is verkeerd geleverd, zou hout zijn maar was het niet. Ongelakt kon niet, maar goed, hout kun je makkelijk overschilderen. De geleverde keuken was niet van houtquote:Op woensdag 5 september 2012 16:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Is die van nu zo erg dan?en is dat niet op te lossen met een likje verf?
quote:Op woensdag 5 september 2012 17:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Getuigschrift van de examencommissie is binnen. Ik heb nu op papier staan dat ik de studie heb afgerond en dat ik volgende maand mijn diploma in ontvangst mag nemen
Examencommissie heeft vastgesteld dat op 31 augustus alles in orde was. Geen langstudeerboete voor mij dusquote:Op woensdag 5 september 2012 17:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Staat de laatste studieactiviteit op vorig collegejaar?
Dubbelquote:Op woensdag 5 september 2012 17:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Examencommissie heeft vastgesteld dat op 31 augustus alles in orde was. Geen langstudeerboete voor mij dus
Damn, nu moet je echt wat gaan doen met je leven...quote:Op woensdag 5 september 2012 17:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Getuigschrift van de examencommissie is binnen. Ik heb nu op papier staan dat ik de studie heb afgerond en dat ik volgende maand mijn diploma in ontvangst mag nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |