SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic Chick
Topic Nummer
Topicventjes/vrouwtjes:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
Poll: Wanneerquote:Op woensdag 5 september 2012 14:25 schreef maurisioo het volgende:
Oh nu het topic toch bijna afgelopen is wil ik even melden dat het me wel leuk lijkt om binnenkort die survival island als event te houden die we gemaakt hebben.
Als remymine zijn grot nog even afmaakt, zou het vnv nog lukken.
(hier stond de pol)
In het weekend kan ik trouwens wss zelf niet hosten dus dan zou iemand anders dat moeten doen.
grgr aldiequote:Op maandag 23 april 2012 16:18 schreef -Datdus- het volgende:
Met de pakkende slogan "Wie niet werken wilt kan de kanker krijgen".
dan kan je gelijk kijken of je een oplossing weet voor mijn probleemquote:Op woensdag 5 september 2012 16:50 schreef maurisioo het volgende:
Ik richt de anti mc Slowchat partij op. De schuld van alles is de sc. Laten we teruggaan naar de normale reeks!
Ik ook, maar er moet toch iemand tegen zijn, anders is de politiek zo saai.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:53 schreef Lorrelies het volgende:
Ik stem niet op de anti SC partij, ik vind de SC wel leuk
quote:Op woensdag 5 september 2012 16:54 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ik ook, maar er moet toch iemand tegen zijn, anders is de politiek zo saai.
quote:Op woensdag 5 september 2012 16:54 schreef bobbernaut het volgende:
Hierbij richt ik de Anti "Anti SC Partij" op!
Ahquote:Op woensdag 5 september 2012 16:54 schreef bobbernaut het volgende:
Hierbij richt ik de Anti "Anti SC Partij" op!
De PtdO. Partij tegen de 50+quote:Op woensdag 5 september 2012 17:07 schreef Lorrelies het volgende:
Ik dacht trouwens net op de fiets dat jongeren erg waren... maar toen ik netjes op een groen licht stond te wachten, fietste er een tweetal oudjes keihard door rood op een druk kruispunt(zelfmoord?)
Notch heeft je gejaild omdat bobber.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Suikoden heerst
quote:Op woensdag 5 september 2012 17:38 schreef Mordecai het volgende:
HihihihihihihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Ik wens je veel succesquote:
Ja er is al 1 laptop kapot van iemand in mijn klas omdat een andere kerel de voeding in de wandcontactdoos wou doen maar toen viel dus dat grote blok precies op de plek waar de hardeschijf wasquote:Op woensdag 5 september 2012 18:27 schreef Lorrelies het volgende:
Ik dacht dat ik snel was met mijn 2 jaar (hij deed het overigens wel weer daarna) maar ... wtf
Omg, dat is lulligquote:Op woensdag 5 september 2012 18:34 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja er is al 1 laptop kapot van iemand in mijn klas omdat een andere kerel de voeding in de wandcontactdoos wou doen maar toen viel dus dat grote blok precies op de plek waar de hardeschijf was
quote:Op woensdag 5 september 2012 18:25 schreef MineraalWater het volgende:
Ik heb verdomme nog geen 1 maand die kut laptop en hij werkt al niet meer
BSOD
inb4 apple fanboy reacties
Ja idd. Nee die kerel die dat heeft gedaan. Heeft al mooi een formuliertje meegenomen om dat te vergoedenquote:Op woensdag 5 september 2012 18:37 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Omg, dat is lulligIs de school dan aansprakelijk?
Late reactie?quote:Op woensdag 5 september 2012 16:37 schreef MineraalWater het volgende:
Okok de Partij:
PvdMCSC
[..]
grgr aldie
Je leven? Zal wel meevallen.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:51 schreef Lorrelies het volgende:
Ik zou echt ontroostbaar zijn als mijn harde schijf kapot zou gaan.... mijn hele leven staat er op![]()
Maak wel regelmatig back ups, maar zal er binnenkort ook maar eens weer één maken
Een paar ton aan foto's, hoop verhalen, schoolwerk...quote:
Waarom zet je het niet in de cloud dan?quote:Op woensdag 5 september 2012 18:54 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Een paar ton aan foto's, hoop verhalen, schoolwerk...
Kijk, spelletjes download/installeer je opnieuw, maar de dingen hierboven niet
quote:Op woensdag 5 september 2012 18:57 schreef MineraalWater het volgende:
Ik heb toevallig gister alles op dropbox gezet(mijn schoolwerk)
Heb een externe harde schijf, maar vertel eens meer over dat cloud? Weet er eigenlijk vrij weinig overquote:Op woensdag 5 september 2012 18:56 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Waarom zet je het niet in de cloud dan?
THE SANDLANDquote:Op woensdag 5 september 2012 19:04 schreef maurisioo het volgende:
Ik ga mcforum topic openen en hem erop zetten. Wie weet een leuke titel of stuk tekst?
quote:
Lost Island - full of nothingnessquote:Op woensdag 5 september 2012 19:06 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Onder deze lijn graag alle serieuze suggesties
___________________________________________________________________________________
Prachtig!quote:Op woensdag 5 september 2012 19:08 schreef mschol het volgende:
[..]
Lost Island - full of nothingness
quote:Op woensdag 5 september 2012 19:15 schreef drumstickNL het volgende:
Maak de titel schokkend; dat trekt aandacht.
"Aids Island; find a cure before you die!"
Ja zeg, zo werkt dat niet he. (haha snap je)quote:Op woensdag 5 september 2012 19:17 schreef drumstickNL het volgende:
Ik moest vanavond werken maar ik had geen zin.
Is het niet beter als er 'seem like' staat?quote:Op woensdag 5 september 2012 19:14 schreef maurisioo het volgende:
You're stranded on an Island. At first sight it doesn't seem a very special island.
Kan iemand kijken of deze zin correct engels is en een beetje goed klinkt en kan hij het dan ook meteen afmaken. Ik ben hier slecht in.
ja kloptquote:Op woensdag 5 september 2012 19:22 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Is het niet beter als er 'seem like' staat?
Nahquote:Op woensdag 5 september 2012 19:25 schreef drumstickNL het volgende:
"You will never go back once you've been on the island"
"Immersive gameplay; great storyline. 10/10 GOTY fok.nl"
De meeste zijn wel betaald. Bijvoorbeeld dropbox. Ik kreeg 50gb opslag bij mijn telefoon. Je hebt ook nog Google drive etc. Als je dat hebt is het gewoon een mapje op je pc die synchroniseert met je cloud.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:02 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Heb een externe harde schijf, maar vertel eens meer over dat cloud? Weet er eigenlijk vrij weinig overMoet je daar niet voor betalen etc? En beperkte ruimte?
quote:Op woensdag 5 september 2012 19:31 schreef bobbernaut het volgende:
Nee mang, gewoon You Only Live Once
YOLO SWAG.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:31 schreef bobbernaut het volgende:
Nee mang, gewoon You Only Live Once
Praat over hoe Miley Cyrus dr recente kapsel verandering een teken van een dieper onderliggend probleem is. Dan trek je nog even een paralel met Britney Spears en haar kale kop en klaar.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:35 schreef Lorrelies het volgende:
"In general, this task asks you to apply critical thinking skills as you relate key components of developmental psychopathology to the 'life story' of a renowned person."
Wat een ruk opdrachtIk moet dus een mental health problem van een beroemd/bekend persoon bespreken
In this paper I analyze treatments used to prepare Michael Jackson for the "This is It-tour".quote:Op woensdag 5 september 2012 19:35 schreef Lorrelies het volgende:
"In general, this task asks you to apply critical thinking skills as you relate key components of developmental psychopathology to the 'life story' of a renowned person."
Wat een ruk opdrachtIk moet dus een mental health problem van een beroemd/bekend persoon bespreken
quote:Op woensdag 5 september 2012 19:41 schreef Ame_thyst het volgende:
Gebruik Aldie als subject, hij is beroemd (hier)
Hij leidt aan de zeldzame aandoening "komen"
You're stranded on an Island. At first sight it doesn't seem like a very special island. And it turns out, you're right, it's not. It's up to you to make it special.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:44 schreef maurisioo het volgende:
You're stranded on an Island. At first sight it doesn't seem like a very special island...
Wat moet erachter?
Haha die ga ik doenquote:Op woensdag 5 september 2012 19:46 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
You're stranded on an Island. At first sight it doesn't seem like a very special island. And it turns out, you're right, it's not. It's up to you to make it special.
VERKEERDEN MANIERquote:Op woensdag 5 september 2012 20:24 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik dacht eerst, Ah dit is weer liquid maar toen opeens
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:24 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik dacht eerst, Ah dit is weer liquid maar toen opeens
[ afbeelding ]
linkdump svpquote:Op woensdag 5 september 2012 21:44 schreef maurisioo het volgende:
Kan niemand dan even een reactie plaatsen of iets dergelijk op die survival island map.
Oh moet je heel even wachten, ik heb namelijk net een reactie geplaatst en dan staat hij weer bovenaan.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:45 schreef shaderon het volgende:
[..]
linkdump svp
laatmaar ik zie hem al
dien een klacht inquote:Op donderdag 6 september 2012 09:05 schreef drumstickNL het volgende:
Jammer dat text only niet echt text only is; met al die plaatjes enzo.
Everyday I'm ren-der-ing tu t ut ut tuuu tuuquote:Op donderdag 6 september 2012 10:13 schreef Mordecai het volgende:
Heeft iedereen school of werk ofzo? :/
Ik mis aldie.quote:Op donderdag 6 september 2012 10:13 schreef Mordecai het volgende:
Heeft iedereen school of werk ofzo? :/
We krijgen geen huurtoeslagquote:Op donderdag 6 september 2012 10:52 schreef drumstickNL het volgende:
Ja Mordecai; sommige mensen moeten werken zodat jullie huurtoeslag e.d. kunnen krijgen.
Patch note's?quote:Op donderdag 6 september 2012 10:52 schreef drumstickNL het volgende:
Aldie heeft een release datum van 18 september.
We wonen te duurquote:Op donderdag 6 september 2012 10:56 schreef drumstickNL het volgende:
wat? Hoezo niet.
Zelfs ik kan dat krijgen. (evt.)
Zie dm =)quote:Op donderdag 6 september 2012 11:24 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
En maar klagen dat jullie geen geld hebben.![]()
kidding; wat betaal je dan?
Amerikaquote:Op donderdag 6 september 2012 12:06 schreef drumstickNL het volgende:
Ik moet een vakantie boeken voor volgende week; 1500 pp. Waar zal ik heen gaan?
quote:Hey hey! We are currently working to get Minecraft 1.4 out around Halloween – the Pretty Scary Update! Until then, have the (near-)weekly snapshot, 12w36a:
A new scary decoration block
The “secret” from previous snapshots is now spawnable
A new mob variant in the Nether
Minor changes to the leather dyeing (the colors will attempt to maintain intensity and not dilute as much)
The “work in progress block” is now called “Beacon” and can be crafted
Carrot on a stick!
Bug fixes
Download the snapshot here:
Client: http://assets.minecraft.net/12w36a/minecraft.jar
Server: http://assets.minecraft.net/12w36a/minecraft_server.jar (or EXE)
If you don’t have Minecraft you can download the launcher here: http://www.minecraft.net/download
// The Minecraft Team
Hebben ze mijn trap ontdekt?quote:Op donderdag 6 september 2012 13:57 schreef maurisioo het volgende:
Haha
Trouwens al meer dan 100 keer gedownload.![]()
Nog niet, alleen nog maar die ice cave van remymine.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:08 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Hebben ze mijn trap ontdekt?
Wtf geen stylesheet hier.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:29 schreef vogelkooi het volgende:
http://www.senseo.nl/senseo-sarista/
Deze wil ik!!! mooie site ook!
Dat is geen koffie maar senseo.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:29 schreef vogelkooi het volgende:
http://www.senseo.nl/senseo-sarista/
Deze wil ik!!! mooie site ook!
Niet in de normale supermarkt te koop, die kuipjes. De originele danquote:Op donderdag 6 september 2012 14:54 schreef SosuaCafe het volgende:
Alleen nespresso of vers gemalen arabica voor mij.
Senseo
Wat is er onhandig aan nespr.?
Ene dag besteld volgende dag in huis. Relaxed.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:15 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Niet in de normale supermarkt te koop, die kuipjes. De originele dan
Wel wat duurder, maar VEEL betere koffie. Apparaat kost wel rond de 200 euro. Er zijn ook goedkopere geloof ik.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:48 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe tc
Heb en espresso pad houder voor de senseo (zorgt voor en gereduceerde water hoeveelheid+ iets meer druk) en de zwaarste senseo pad sterkte. Waardoor hij prima smaakt, maar hij is kapot (3 jaar oud ofzo).
Maar ik wordt wel serieus enthousiast over de nespresso.
quote:Op donderdag 6 september 2012 14:54 schreef SosuaCafe het volgende:
Alleen nespresso of vers gemalen arabica voor mij.
Senseo
Wat is er onhandig aan nespr.?
Je zegt dat wel zo mooi maar misschien is het dan ook slim om je IP erbij te typen.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:05 schreef maurisioo het volgende:
Vanavond leek mee het leuk om die survival island die we gemaakt hebben als event te houden. Iedereen is welkom! Graag even melden als je mee wilt doen.
Begint rond 20:00 uur.
Spaar wel wat op tot vanavond, want dat wordt fantastisch!quote:Op donderdag 6 september 2012 17:59 schreef Lorrelies het volgende:
Ik ga nu eerst even diehard gamen na zo'n week.
[ afbeelding ]
Mooi.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:10 schreef Lorrelies het volgende:
Ok dan
Coole smiley hè [ afbeelding ]
Nespresso is prima inderdaad maar senseo is het gewoon niet.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:48 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe tc
Heb en espresso pad houder voor de senseo (zorgt voor en gereduceerde water hoeveelheid+ iets meer druk) en de zwaarste senseo pad sterkte. Waardoor hij prima smaakt, maar hij is kapot (3 jaar oud ofzo).
Is het erg als ik dat gebouw herken?quote:Op donderdag 6 september 2012 16:48 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe tc
Pr0n movies?quote:Op donderdag 6 september 2012 18:26 schreef TJV het volgende:
[..]
Is het erg als ik dat gebouw herken?
Haha iddquote:Op donderdag 6 september 2012 18:24 schreef shaderon het volgende:
Ik doe mee
Hee mijn icegrot in het filmpje
Leuk om die wooww te horen.
Piekartz jij doet ook mee he?quote:Op donderdag 6 september 2012 18:25 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Nespresso is prima inderdaad maar senseo is het gewoon niet.
Laatste keer voordat ik met vakantie ga dus.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:06 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ja dat kun je wel een keer overslaan. Je moet nou eenmaal prioriteiten stellen,
Ook laatste keer event.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:06 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Laatste keer voordat ik met vakantie ga dus.
Waarom heb jij dat tnt blockje in je hand? Verdacht hoor.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:18 schreef bobbernaut het volgende:
Owh en als crea weg is kan ik hier ook wel kloten hoor
[ afbeelding ]
hey ja als ik de wereld opblaasquote:Op donderdag 6 september 2012 19:25 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Waarom heb jij dat tnt blockje in je hand? Verdacht hoor.
Ja ik was muted omdat ik vroeg waar crea was (is nu weg dus..)quote:
Ik zag daar wel een paar blocks missen. Dat kun jij zo geweest zijn.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:26 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
hey ja als ik de wereld opblaas
[..]
Ja ik was muted omdat ik vroeg waar crea was (is nu weg dus..)
quote:Op donderdag 6 september 2012 19:32 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik heb overigens nog een Word document met al die vinger grappen
Volgensmij klopt dat niet?quote:Op donderdag 6 september 2012 19:35 schreef maurisioo het volgende:
Rules:
- Don't leave the island
- Don't cheat
- Play with at least difficulty on easy
- Once you die, the is game over
You can play with the map in singleplayer or in multiplayer with as many players as you want.
Challenges:
- Build a house
- Create a cobblestone generator
- Build a trap for the skeletonspawner
- Build a trap for the zombiespawner
- Gather at least 5 diamonds (warning: rare!) (you can use them)
- Gather at least 15 iron (you can use them too)
- Craft at least 8 bookshelves
- Create a treefarm
- Create a wheatfarm
- Create a pumpkinfarm
- Create a melonfarm
- Creatve a cactusfarm
- Have all four types of trees planted (saplings found in chests)
- Build a nether portal
- Build a end portal (find the portal first, the eyes of ender are hidden in chests everywhere)
- Find all the 7 structures hidden underground
Good luck and have fun!
hallon kweenie welken taal da is mar k spreek t niequote:Op donderdag 6 september 2012 19:35 schreef maurisioo het volgende:
Rules:
- Don't leave the island
- Don't cheat
- Play with at least difficulty on easy
- Once you die, the is game over
You can play with the map in singleplayer or in multiplayer with as many players as you want.
Challenges:
- Build a house
- Create a cobblestone generator
- Build a trap for the skeletonspawner
- Build a trap for the zombiespawner
- Gather at least 5 diamonds (warning: rare!) (you can use them)
- Gather at least 15 iron (you can use them too)
- Craft at least 8 bookshelves
- Create a treefarm
- Create a wheatfarm
- Create a pumpkinfarm
- Create a melonfarm
- Creatve a cactusfarm
- Have all four types of trees planted (saplings found in chests)
- Build a nether portal
- Build a end portal (find the portal first, the eyes of ender are hidden in chests everywhere)
- Find all the 7 structures hidden underground
Good luck and have fun!
Ohquote:Op donderdag 6 september 2012 19:37 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Volgensmij klopt dat niet?
natuurlijk:quote:Op donderdag 6 september 2012 19:38 schreef TJV het volgende:
[..]
hallon kweenie welken taal da is mar k spreek t nie
wilt je het vertaalen ?
Ja ik ga hier niet alles 2 keer uitleggen.quote:
Kan je niet beter iets van:quote:Op donderdag 6 september 2012 19:39 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Oh
Wat moet er dan komen te staan?
Zal ik veranderen.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:45 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Kan je niet beter iets van:
When you die, You're game over?
quote:
wordtd ie koud ja?quote:Op donderdag 6 september 2012 19:45 schreef Mordecai het volgende:
mijn laptop verandert in een trillende koelkast als ik een game installeer met cd/dvd
Iedereen zit op mijnequote:Op donderdag 6 september 2012 20:28 schreef Ame_thyst het volgende:
Het is ook altijd iedereen of niemand hè op die MC servers
je mag wel overnieuw beginnen. Net als flodder.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:34 schreef Mordecai het volgende:
* Mordecai valt dus niet onder 'iedereen'
Dat was maar 10 seconden, toen had ik er weer genoeg vanquote:
Mwah vind het niet zo boeiend. De meesten weten waar alles ligt, dus zoveel lol is er niet aanquote:Op donderdag 6 september 2012 20:39 schreef maurisioo het volgende:
[..]
je mag wel overnieuw beginnen. Net als flodder.
iedereen is volgens mij nu wel iets van 2x doodgegaan.
Met wat?quote:Op donderdag 6 september 2012 20:28 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
check de foto die ik maakte.
Valt wel mee hoor. Iedereen weet zijn eigen creatie te vinden, en die zoeken ze bewust niet.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:40 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Mwah vind het niet zo boeiend. De meesten weten waar alles ligt, dus zoveel lol is er niet aan
kom meetenquote:Op donderdag 6 september 2012 20:48 schreef Ame_thyst het volgende:
En veel kleurtjes
Zo bijna Coldplay concert in Den Haag luisteren
Ik deed niks verkeerd, totdat mensen mijn trap negeerden en gewoon simpel gingen slopen D: Toen ging ik zand kannon makenquote:Op donderdag 6 september 2012 21:24 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Man ik snap nu ineens waarom iedereen jou banned.
1 vote ook, zeker van dinerbone zelfquote:Op donderdag 6 september 2012 21:27 schreef -Datdus- het volgende:
Trouwens die mc hoofden in de nieuwe snapshot waren mijn idee.
http://www.reddit.com/r/M(...)ones_project/c5tjffq
Wees eens een keer serieus. Gewoon niet in blokletters schrijven, uitroeptekens met mate gebruiken (tevens de 1en tussen de uitroeptekens (quote:Op donderdag 6 september 2012 21:31 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ik deed niks verkeerd, totdat mensen mijn trap negeerden en gewoon simpel gingen slopen D: Toen ging ik zand kannon maken
Van wie?quote:Op donderdag 6 september 2012 21:33 schreef maurisioo het volgende:
Maar je hebt wel een note gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |