SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic Chick
Topic Nummer
Topicventjes/vrouwtjes:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
Poll: Wanneerquote:Op woensdag 5 september 2012 14:25 schreef maurisioo het volgende:
Oh nu het topic toch bijna afgelopen is wil ik even melden dat het me wel leuk lijkt om binnenkort die survival island als event te houden die we gemaakt hebben.
Als remymine zijn grot nog even afmaakt, zou het vnv nog lukken.
(hier stond de pol)
In het weekend kan ik trouwens wss zelf niet hosten dus dan zou iemand anders dat moeten doen.
grgr aldiequote:Op maandag 23 april 2012 16:18 schreef -Datdus- het volgende:
Met de pakkende slogan "Wie niet werken wilt kan de kanker krijgen".
dan kan je gelijk kijken of je een oplossing weet voor mijn probleemquote:Op woensdag 5 september 2012 16:50 schreef maurisioo het volgende:
Ik richt de anti mc Slowchat partij op. De schuld van alles is de sc. Laten we teruggaan naar de normale reeks!
Ik ook, maar er moet toch iemand tegen zijn, anders is de politiek zo saai.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:53 schreef Lorrelies het volgende:
Ik stem niet op de anti SC partij, ik vind de SC wel leuk
quote:Op woensdag 5 september 2012 16:54 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ik ook, maar er moet toch iemand tegen zijn, anders is de politiek zo saai.
quote:Op woensdag 5 september 2012 16:54 schreef bobbernaut het volgende:
Hierbij richt ik de Anti "Anti SC Partij" op!
Ahquote:Op woensdag 5 september 2012 16:54 schreef bobbernaut het volgende:
Hierbij richt ik de Anti "Anti SC Partij" op!
De PtdO. Partij tegen de 50+quote:Op woensdag 5 september 2012 17:07 schreef Lorrelies het volgende:
Ik dacht trouwens net op de fiets dat jongeren erg waren... maar toen ik netjes op een groen licht stond te wachten, fietste er een tweetal oudjes keihard door rood op een druk kruispunt(zelfmoord?)
Notch heeft je gejaild omdat bobber.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Suikoden heerst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |