Ik zal komende tijd wel wat meer donaties doenquote:Op donderdag 6 september 2012 11:48 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Zou nice zijn; alle kleine beetjes helpen. Naam is Piekartz op Far Shiverpeaks.
Ik had een early start , maar ben pas lvl 17 met m'n ranger en lvl 10 met m'n thief.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:46 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik volg een paar youtube kanalen zoals omfgcata en nog zo'n gast. En dan zeggen ze "havent played alot of gw2 yet but ill be doing that in the near future" zie je dat gewoon al level 47 zijn.
Terwijl ik nog maar level 27 ben en best veel gespeeld heb.
Ik lees de klacht als dat het te moeilijk is; is dat een klacht?quote:Op donderdag 6 september 2012 11:51 schreef PBateman1978 het volgende:
Lees wel steeds meer klachten over PvE op de langere termijn, dat lvls 50-80 oersaai zijn omdat je geen nieuwe skills meer krijgt bv, of dat de dungeons gebouwd zijn met de holy trinity in het achterhoofd terwijl die er dus helemaal niet is, dat mensen geen idee hebben hoe ze aggro moeten houden, dat mobs met random 1-shot attacks strooien ook bij downed mensen etc etc.
Gelukkig ben ik aan alles nog lang niet toe.
(en uiteraard zijn het maar meningen)
Nee, het is juist of te makkelijk, of je wordt ge-oneshot, naar verluidt.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:54 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik lees de klacht als dat het te moeilijk is; is dat een klacht?
Was dat niet iets van 4 of 40 silver ofzo?quote:Op donderdag 6 september 2012 12:01 schreef Frag_adder het volgende:
om mn cooking te maxen moet ik raspberries hebben, wat zijn die krengen lastig te vinden zegen ik heb er maar 20 of zo nodig.
trouwens wat zijn nu precies de kosten om van crafting skill te wisselen?? (oftewel om je opnieuw een 400 skill aan te meten)
Ik heb zo'n 30 uur gespeeld en ben lvl 41. In het begin ging het langzaam, gisteren deed ik 2.5 uur over lvl 35-41quote:Op donderdag 6 september 2012 11:46 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik volg een paar youtube kanalen zoals omfgcata en nog zo'n gast. En dan zeggen ze "havent played alot of gw2 yet but ill be doing that in the near future" zie je dat gewoon al level 47 zijn.
Terwijl ik nog maar level 27 ben en best veel gespeeld heb.
Dat is best snel, ik heb 51 uur erop zitten. Maar dat is denk ik 20% een beetje rondspringen in Lions Arch wachtend op de WvW qeue.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb zo'n 30 uur gespeeld en ben lvl 41. In het begin ging het langzaam, gisteren deed ik 2.5 uur over lvl 35-41
Ik zit op zo'n 50 uur en ben 36...quote:Op donderdag 6 september 2012 12:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb zo'n 30 uur gespeeld en ben lvl 41. In het begin ging het langzaam, gisteren deed ik 2.5 uur over lvl 35-41
SPOILER: CraftingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door jogy op 06-09-2012 13:33:52 ]Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
zo speel ik elk nieuw gebied waar ik middels mijn quests in terecht kom... "oh.. nieuw gebied? eerst deze maar 100% dan.." - werkt goed hoor qua op het juiste level terechtkomen om door je main quest heen te lopen en materialen te verzamelen...quote:Op woensdag 5 september 2012 22:14 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Ik ben level 24 en zit nog steeds in de starting areaKomt okmdat ik maar niet genoeg cloth voor tailoring krijg en ik ben een beetje ziek in de kop en wil echt alles ontdekken. Zojuist de achievement gehaald dat ik het hele gebied ontdekt heb...en dat is maar liefst 5% van de totale wereld lol
precies, ik ben nu lvl 60 en ik heb tot nu toe maar een stuk of 3 gebieden overgeslagen. de rest zit op 100% exploration.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:00 schreef mipr het volgende:
[..]
zo speel ik elk nieuw gebied waar ik middels mijn quests in terecht kom... "oh.. nieuw gebied? eerst deze maar 100% dan.." - werkt goed hoor qua op het juiste level terechtkomen om door je main quest heen te lopen en materialen te verzamelen...
Hoe bedoel je, loop je achter met je gear? Als je beter nodig hebt, omdat je in een hoger gebied zit, kun je het altijd kopen m.b.v. karma.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:05 schreef jogy het volgende:
Ik doe dat niet meer hoor, dan loop ik elke keer achter met mijn gear. Dus ik doe dat wel in de dooie momenten. Dan ben ik 40 en loop ik met 25/30 gear rond. Ik kijk gewoon in mijn map waar de harten zijn, kijk welke het dichtst bij mijn level zit, doe die en als ik weer een beetje up to date ben discover ik de rest van de map wel.
Moet je eerst de karma-vendor vrij spelen toch?quote:Op donderdag 6 september 2012 15:15 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, loop je achter met je gear? Als je beter nodig hebt, omdat je in een hoger gebied zit, kun je het altijd kopen m.b.v. karma.
Vrij spelen? Die staan er gewoon.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Moet je eerst de karma-vendor vrij spelen toch?
Geen interesse in zoveel mogelijk goud te verzamelen? Ik zit nu op 1 goud geloof ik...quote:Op donderdag 6 september 2012 16:04 schreef invine het volgende:
Hoe komen jullie aan zo weinig geld? ik ben 18 en heb 33s geloof ik en dan level ik ook nog LW/chef..
Ik ook niet, maar het gaat vanzelf?quote:Op donderdag 6 september 2012 16:08 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Geen interesse in zoveel mogelijk goud te verzamelen? Ik zit nu op 1 goud geloof ik...
Ach, ik kan ook level 80 gear kopen voor 3 G in de buurt van mijn faction dus daar doe ik niet moeilijk over. Als ik nu alles zou sparen qua karma dan kan ik net de helft van 1 piece kopen dus dat zet ook geen zoden aan de dijkquote:Op donderdag 6 september 2012 15:49 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Vrij spelen? Die staan er gewoon.
Overigens tip: bewaar je karma voor l80 armor. Kost 42k karmap stuk
oh, dan doe ik het toch verkeerd... Aangezien ik pas in m'n 3e regio zit... Na Queensdale en Kessex, nu Gendarran...quote:Op donderdag 6 september 2012 16:14 schreef Smoofie het volgende:
Je moet ook steeds 2 regio's nemen voor levelen. Dus 2 1-15 regio's , 2 15-25 etc.
Mwah, ik zit nu in mijn 2e regio.. Na Queensdale nu Kessex Hills. Ik gebruik nu deze quest rotatie. Dit werkt enorm fijn en snel..quote:Op donderdag 6 september 2012 16:18 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
oh, dan doe ik het toch verkeerd... Aangezien ik pas in m'n 3e regio zit... Na Queensdale en Kessex, nu Gendarran...
Ik ging van Queensdale naar Ashford. Toen van Ashford naar Kessex. Kessex naar Brisban wilds. Brisband naar Gendarran en van Gendarran naar Lornarss pass en nu Fields of Rin.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:20 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Mwah, ik zit nu in mijn 2e regio.. Na Queensdale nu Kessex Hills. Ik gebruik nu deze quest rotatie. Dit werkt enorm fijn en snel..
[ afbeelding ]
Hm, ja. Daar heb je wel een goed punt inderdaad. als ik maar uiteindelijk beetje gelijk loop met de zones als ik alle (of iig 2) zones heb gedaan.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ging van Queensdale naar Ashford. Toen van Ashford naar Kessex. Kessex naar Brisban wilds. Brisband naar Gendarran en van Gendarran naar Lornarss pass en nu Fields of Rin.
flamethrower rulesquote:Op donderdag 6 september 2012 13:01 schreef Lamabal het volgende:
Hier heb ik zo'n plezier mee
[ afbeelding ]
Ik ben er met mijn necromancer achter gekomen dat ik veel sterker ben wanneer ik mijn minions vervang door andere skills. Wells die damage doen, signets, etc.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:15 schreef EpicKnife het volgende:
Ik zit te twijfelen tussen necromancer, thief, elementist, mesmer, en ranger als main.
Maar necromancer blijft slap voelen, geen nuke, traag, en consistent damage.
Weet iemand wat pro's + cons? Tips & tricks voor een beginner, en raden jullie het aan om eerst een main zo hoog mogelijk te levelen.. of ?
Ik doe elementalist maar zit wel te twijfelen om alsnog een necro aan te maken. Ik heb al mijn character slots al vol gemaakt dus moet er of 1 verwijderen of een character slot erbij nemen. Necro heeft gene burst power maar loopt wel over van de survivability en op een gegeven moment kan je met je utilities tot aan 4/5 minions oproepen waarmee je tot aan een champion level npc kan slopen in je eentje.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:15 schreef EpicKnife het volgende:
Ik zit te twijfelen tussen necromancer, thief, elementist, mesmer, en ranger als main.
Maar necromancer blijft slap voelen, geen nuke, traag, en consistent damage.
Weet iemand wat pro's + cons? Tips & tricks voor een beginner, en raden jullie het aan om eerst een main zo hoog mogelijk te levelen.. of ?
Yea, maar die minions zijn zo dood. De character creation en het verzinnen van de naam. De 2 moeilijkste dingen in een mmorpg. Ik wil ze gewoon allemaal!quote:Op donderdag 6 september 2012 17:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik doe elementalist maar zit wel te twijfelen om alsnog een necro aan te maken. Ik heb al mijn character slots al vol gemaakt dus moet er of 1 verwijderen of een character slot erbij nemen. Necro heeft gene burst power maar loopt wel over van de survivability en op een gegeven moment kan je met je utilities tot aan 4/5 minions oproepen waarmee je tot aan een champion level npc kan slopen in je eentje.
http://www.seventhsanctum.com/generate.php?Genname=fantasynameexquote:Op donderdag 6 september 2012 17:31 schreef EpicKnife het volgende:
De character creation en het verzinnen van de naam. De 2 moeilijkste dingen in een mmorpg. Ik wil ze gewoon allemaal!
quote:Op donderdag 6 september 2012 19:13 schreef Masyl het volgende:
Ok, ik log in en mijn goud is weg
Edit: Ik ben er al achter wat het is. Gister deed de trading post raar toen ik bags wilde kopen, als ik op 'buy' klikte gebeurde er vervolgens niets. Ik checkte net de 'pick up' tab en heb dus 32 bags gekocht![]()
Lmfao ouchquote:Op donderdag 6 september 2012 19:13 schreef Masyl het volgende:
Edit: Ik ben er al achter wat het is. Gister deed de trading post raar toen ik bags wilde kopen, als ik op 'buy' klikte gebeurde er vervolgens niets. Ik checkte net de 'pick up' tab en heb dus 32 bags gekocht![]()
Voornamelijk 10 slot invisible leather bags en gelukkig kreeg ik nog 1,7 gold terug. Ik heb ze maar weer op het auction house gezet.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:58 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Lmfao ouch
Dat had ik de eerste keer ook maar gelukkig maar dubbel.
Wat voor bags zijn het?
Level?quote:Op donderdag 6 september 2012 20:39 schreef ems. het volgende:
Wanneer gaat het spel trouwens moeilijk worden? Ik vermaak me er wel mee maar ik heb nog geen enkel moment van uitdaging gehad
Heb je al een dungeon of jumping puzzel gedaan?quote:Op donderdag 6 september 2012 20:39 schreef ems. het volgende:
Wanneer gaat het spel trouwens moeilijk worden? Ik vermaak me er wel mee maar ik heb nog geen enkel moment van uitdaging gehad
Dan heb je het spel niet echt begrepen nee.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:09 schreef Dionysiou het volgende:
Iemand die ik ken heeft door een ''bedrijf''een Powerlevel gedaan van level 22-80 voor ¤150,- EU ong.
Snap niet wat de fun er dan nog van is?
Dat is wel briljant ja, gezien het feit dat er bijna geen endgame content in zit.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:09 schreef Dionysiou het volgende:
Iemand die ik ken heeft door een ''bedrijf''een Powerlevel gedaan van level 22-80 voor ¤150,- EU ong.
iemand inhuren om een spel voor je te spelenquote:Op donderdag 6 september 2012 22:09 schreef Dionysiou het volgende:
Dank.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:31 schreef Northside het volgende:
[..]
http://www.seventhsanctum.com/generate.php?Genname=fantasynameex
en dan nogquote:Op donderdag 6 september 2012 23:24 schreef Silv het volgende:
[..]
Dat is wel briljant ja, gezien het feit dat er bijna geen endgame content in zit.
ouch!quote:Op donderdag 6 september 2012 19:13 schreef Masyl het volgende:
Gems zijn best handig hoor, je krijgt er geen betere gear voor maar wel handige spulletjes. Ik heb het tot op heden alleen gebruikt voor extra bank space. En ben het van plan om te gebruiken voor extra character slots. Maar je kan er bijvoorbeeld ook black lion salvage kits voor kopen waardoor je altijd de runes los koppelt van je wapen/gear waardoor het nooit verloren gaat.quote:Op vrijdag 7 september 2012 08:04 schreef nummer_zoveel het volgende:
http://www.ncsoftcodes.nl/guild-wars-2.php
Ik kwam dit tegen, heb je hier wat aan in-game?
Ja soms dan moet je later weer eens proberen werkt bij mij wel zo iig.quote:Op vrijdag 7 september 2012 08:37 schreef AartBakkebaard het volgende:
Gisteren avond geprobeerd een nieuwe char aan te maken, maar na stap 10 (het invoeren van de naam), kreeg ik een (connection) error.
Ik kon wel gewoon meteen op m'n bestaande chars inloggen.
Hebben meer mensen hier last van?
Pickup zit onderaan in her BLTC scherm maar je kan je spullen pas ophalen door naar zo'n trading post mannetje te gaan ingame.quote:Op vrijdag 7 september 2012 07:59 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ouch!
Waar zit die pickup tab eigenljik? ik heb ook wat gekocht maar nog niets gehad ;D
hoeveel gems kost extra bank space ongeveer? ik had al gezien dati k gems kon kopen voor ingame geldquote:Op vrijdag 7 september 2012 08:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Gems zijn best handig hoor, je krijgt er geen betere gear voor maar wel handige spulletjes. Ik heb het tot op heden alleen gebruikt voor extra bank space. En ben het van plan om te gebruiken voor extra character slots. Maar je kan er bijvoorbeeld ook black lion salvage kits voor kopen waardoor je altijd de runes los koppelt van je wapen/gear waardoor het nooit verloren gaat.
600 gems en als je gaat craften kan het best handig zijnquote:Op vrijdag 7 september 2012 09:49 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
hoeveel gems kost extra bank space ongeveer? ik had al gezien dati k gems kon kopen voor ingame geld
Dat is wel beter... dan hoef je dus echt niks extra te betalen van echt geld maar het kan ook in-game geld zijn... ook al kost dat klauwen met in-game geldquote:Op vrijdag 7 september 2012 09:49 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
hoeveel gems kost extra bank space ongeveer? ik had al gezien dati k gems kon kopen voor ingame geld
ik ben wel benieuwd wat de gold prijs met gems gaat doen en of ik er niet beter nu al zo veel mogelijk kan kopen of beter ff kan wachten.quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:54 schreef jogy het volgende:
[..]
600 gems en als je gaat craften kan het best handig zijn
Kan je zie bij je trading pane ( 'O' ) en daar zie je de statistiekenquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:03 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd wat de gold prijs met gems gaat doen en of ik er niet beter nu al zo veel mogelijk kan kopen of beter ff kan wachten.
Iemand enig idee hoeveel gems je ongeveer krijgt voor 1 gold?
Ik moet nog met de level 40 dungeon beginnenquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:09 schreef Boomeister het volgende:
Gister TA dungeon gedaan(lvl 50), was wel een uitdaging.
10 slot invisible bags? wat zijn dat nou weer?quote:Op donderdag 6 september 2012 20:06 schreef Masyl het volgende:
[..]
Voornamelijk 10 slot invisible leather bags en gelukkig kreeg ik nog 1,7 gold terug. Ik heb ze maar weer op het auction house gezet.
Jep, gister nog gespeeld. Jammer dat ik in zergs tot zo laag als 8 fps kan komen. Soms met parties in WvW is wel leuk spelen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:29 schreef Drakire het volgende:
De Fransen pownen ons hard trouwens (voor de mensen op Far shiverpeaks)
Ik heb alleen om deze reden een nieuwe CPU besteldquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:30 schreef GoobyPls het volgende:
[..]
Jep, gister nog gespeeld. Jammer dat ik in zergs tot zo laag als 8 fps kan komen. Soms met parties in WvW is wel leuk spelen.
Hebben ze een ranking systeem draaien dan? Dat is op zich wel stoer.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:31 schreef Drakire het volgende:
[..]
Ik heb alleen om deze reden een nieuwe CPU besteldmaar die WvWvW is vanavond gerest zitten we nog steeds met dezelfde tegenstanders ik denk dat dit de drie sterkste euro servers zijn en daarom weer tegen elkaar komen? wij zijn dan de zwakste van de sterken
.
Ze hebben een matching systeem lopen, en over een week komt dacht ik de ranking ladder online.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Hebben ze een ranking systeem draaien dan? Dat is op zich wel stoer.
Geilquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:42 schreef SirClark het volgende:
[..]
Ze hebben een matching systeem lopen, en over een week komt dacht ik de ranking ladder online.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |