Dank jequote:Op woensdag 5 september 2012 22:10 schreef The_12oach het volgende:
Spamrate gaat wel hard omhoog hoor nu inene. Ik zal je zo proberen te inviten WWV
gewoon op de kaart voor 25/35 kijkenquote:Op woensdag 5 september 2012 22:13 schreef Karina het volgende:
Waar het beste heen op level 25? Ik zag op internet staat Gendarran, maar toen ik daar aankwam was het eerder level 30...
Oh dan moet ik er helemaal doorheenrennen, want ik ga er via de hoofdstad in.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:13 schreef leeell het volgende:
[..]
gewoon op de kaart voor 25/35 kijken
is het 30 zit je aan de verkeerde kant van de zone maar zit je dus wel goed.
Ik ben level 24 en zit nog steeds in de starting areaquote:Op woensdag 5 september 2012 22:13 schreef Karina het volgende:
Waar het beste heen op level 25? Ik zag op internet staat Gendarran, maar toen ik daar aankwam was het eerder level 30...
Oh en gaarne even vermelden hoe je er dan komt
gut gutquote:Op woensdag 5 september 2012 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dan moet ik er helemaal doorheenrennen, want ik ga er via de hoofdstad in.
dan moet je het wel erg bont makenquote:Op woensdag 5 september 2012 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]DAT maakt niet zoveel uit, maar wel risico dat je onderweg gekilled wordt, vandaar
Ik krijg dat zo voorelkaar hoorquote:Op woensdag 5 september 2012 22:16 schreef leeell het volgende:
[..]
dan moet je het wel erg bont maken
je hebt het level waarop je al de 2e zone gehaald had kunnen hebbenquote:Op woensdag 5 september 2012 22:14 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Ik ben level 24 en zit nog steeds in de starting areaKomt okmdat ik maar niet genoeg cloth voor tailoring krijg en ik ben een beetje ziek in de kop en wil echt alles ontdekken. Zojuist de achievement gehaald dat ik het hele gebied ontdekt heb...en dat is maar liefst 5% van de totale wereld lol
blijf in die dungeon nog ff misschien komt de rest ookquote:Op woensdag 5 september 2012 22:19 schreef The_12oach het volgende:
Ben nu compleet binnen ook voorbij character selection =D
pussehquote:Op woensdag 5 september 2012 22:39 schreef The_12oach het volgende:
ADHD sorry,
Maar ik wil de story rushen om dat ik die wil weten. En daarna ga ik exploren, craften en andere characters spelen. En dan begint het PvPen pas echt voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |