SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:
De GAM SC SOAPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mis ik iets ?quote:Op woensdag 5 september 2012 00:44 schreef SpankmasterC het volgende:
Oh god, is het weer zover? Weer een paar mensen uit een topic getrapt?
Boven mij hadden allemaal vreemde mensen gepost, over het algemeen betekent het dan dat er ergens anders op het forum een SC-topic gesloten is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
quote:Op woensdag 5 september 2012 08:15 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Boven mij hadden allemaal vreemde mensen gepost, over het algemeen betekent het dan dat er ergens anders op het forum een SC-topic gesloten is.Neen hoor, wijzelf waren blij met ons 1000e topic en toen zag iemand dat het hier #1999 wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Troost je, "onze" telling klopt niet. ;-)quote:Op woensdag 5 september 2012 08:41 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Neen hoor, wijzelf waren blij met ons 1000e topic en toen zag iemand dat het hier #1999 was
0.0quote:Op woensdag 5 september 2012 09:02 schreef Rossdale het volgende:
De FIFA-boysGelukkig het goede gedeelte van de groep
Zullen we het volgende topic weer bij #0 beginnen?
0.0-betaquote:
I know, maar het blijft leuk om te juichen.quote:Op woensdag 5 september 2012 08:55 schreef Solique het volgende:
Mogguh
Al de zoveelste keer dat topic op 2000 staat.
quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 09:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
I know, maar het blijft leuk om te juichen.
En dat op je vrije dagquote:
Ik heb nogal wat uur slaap in te halenquote:
Had je gisteren eerder naar bed gemoeten.quote:Op woensdag 5 september 2012 10:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb nogal wat uur slaap in te halenHet liefst ga ik nog ff terug maar moet zo naar alkmaar
Lang geleden dat ik die heb gegeten.quote:Op woensdag 5 september 2012 10:10 schreef Poit het volgende:
Net volgens mij voor het eerst in m'n leven een vijg op.. () Best lekker
We hebben hier op de zaak nu elke week een verse mand vol fruit.. M'n lichaam weet niet wat hem overkomt!!quote:Op woensdag 5 september 2012 10:16 schreef Fallen het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik die heb gegeten.
Als kind in Griekenland gewoon uit de boom trekken en ergens in het gras languit van genieten.
Good times!![]()
![]()
![]()
Ik neem mario mee in de trein, dan blijf ik wel wakker. Ik moet nog een paar muntjes die k niet kan vindenquote:Op woensdag 5 september 2012 10:15 schreef Solique het volgende:
[..]
Had je gisteren eerder naar bed gemoeten.
Als je het maar niet gaat inhalen in de trein anders sta je ineens op een ander station
Heb je in ieder geval wat te doen. Je wilt ook echt al die muntjes, zou er gek van worden.quote:Op woensdag 5 september 2012 10:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik neem mario mee in de trein, dan blijf ik wel wakker. Ik moet nog een paar muntjes die k niet kan vinden
Ik was na het bloggen gelijk naar bed gegaan!
Ja dat filmpje blijft te blij , maar is dat niet al een maand oud ofzo ?quote:Op woensdag 5 september 2012 11:19 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.whitelinefirm.nl/node/204246
Check ditgaat hard
Ik kom altijd met ouwe zooi aanquote:Op woensdag 5 september 2012 11:38 schreef Altron het volgende:
[..]
Ja dat filmpje blijft te blij , maar is dat niet al een maand oud ofzo ?
Het is je vergeven.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik kom altijd met ouwe zooi aan![]()
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 12:06 schreef koei het volgende:
Zo, vandaag lekker een vrije dag! En zo meteen lekker makkelijk bij m'n ouders eten, heb ik ook alweer een maand of twee niet gedaan... Heb de afgelopen tijd vaker bij m'n schoonmoeder gegeten dan bij m'n eigen ouders
Maar als het mee zit vanavond ook de wintersport boekenwinter is coming
Iets zegt me dat je dit voor een neefje of nichtje hebt gekocht maar uiteindelijk toch het vaakst zelf gaat spelenquote:Op woensdag 5 september 2012 15:00 schreef koei het volgende:
Zojuist kinect sports, singstar studio 100 ps3 en PlayStation move heroes opgehaald, nieuw voor 15 euro in totaal!
Nee hoor, gewoon voor mezelf gekocht! Sterker nog, ik heb de PS2-versie al liggenquote:Op woensdag 5 september 2012 15:11 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je dit voor een neefje of nichtje hebt gekocht maar uiteindelijk toch het vaakst zelf gaat spelen
Hij was ook voor jou!quote:
Hoe kan dat zo cheap?quote:Op woensdag 5 september 2012 15:00 schreef koei het volgende:
Zojuist kinect sports, singstar studio 100 ps3 en PlayStation move heroes opgehaald, nieuw voor 15 euro in totaal!
Electric?quote:Op woensdag 5 september 2012 18:58 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb een nieuwe fietsvanaf morgen met de fiets naar het werk
Siquote:Op woensdag 5 september 2012 20:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Electric?
Ik wil een electric fiets maar woon nu te ver weg van werk.
Kattenquote:Op woensdag 5 september 2012 21:50 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik lag heel lief op de bank met kat op buik maar toen besloot hij in mijn neus te bijten dus toen ging ik onder zijn achterpoot kietelen dus hij weer in mijn arm bijten en toen was het knokken
En nu liggen we weer op de bank maar met een arm vol krassen
Dixons had uitverkoop. 3 euro voor veel games, alleen kinect sports was veel duurder.quote:
Mijn ene kat doet dat ook veel, speels bijten. Mijn vriend durft hem daarom ook niet zo goed te aaien als hij op schoot ligt, te bang dat hij verkeerd aait en dat hij aanvalt. Ik zit ook volgens hem de kat altijd te pesten, terwijl ik dat lang niet altijd doe...quote:Op woensdag 5 september 2012 21:50 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik lag heel lief op de bank met kat op buik maar toen besloot hij in mijn neus te bijten dus toen ging ik onder zijn achterpoot kietelen dus hij weer in mijn arm bijten en toen was het knokken
En nu liggen we weer op de bank maar met een arm vol krassen
Valk, Hilton?quote:Op donderdag 6 september 2012 08:55 schreef SuperFruitig het volgende:
Vandaag rond de tafel voor een brainstorm met een meneer die een bepaalde hotelketen heeft![]()
Heb er zin an!
succes meneertjequote:Op donderdag 6 september 2012 08:55 schreef SuperFruitig het volgende:
Vandaag rond de tafel voor een brainstorm met een meneer die een bepaalde hotelketen heeft![]()
Heb er zin an!
LEKKER!quote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 09:51 schreef Sharana_LV het volgende:
Goedemorgen
Spierpijn morgen, maar ik het het tot het werk gered fietsend
Nice! Ik heb dat over een paar weekjesquote:Op donderdag 6 september 2012 10:02 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
LEKKER!
laatste dag voor de vakantie, iedereen om me heen in de stress omdat ik straks 2 weken niet bereikbaar ben en not a single fuck is given from my end
Naar La France! lekker met 29 graden met de billetjes in het gras!quote:Op donderdag 6 september 2012 10:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Nice! Ik heb dat over een paar weekjes![]()
Gaan jullie nog weg of wordt het gewoon chillen met de billen?
NAIS!!quote:Op donderdag 6 september 2012 10:10 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Naar La France! lekker met 29 graden met de billetjes in het gras!
Nice succesquote:Op donderdag 6 september 2012 08:55 schreef SuperFruitig het volgende:
Heb er zin an!
Niiiiice! Geniet ervanquote:Op donderdag 6 september 2012 10:10 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Naar La France! lekker met 29 graden met de billetjes in het gras!
Ga jij nog ergens heen?
Gaan we doen! Speciaal een PSVita dinges gehaald; SC in het zwembadje, krat bier in het zwembadje, en snoeihard MORTAL KOMBAT!!!!!!!!!quote:
PS Vitaquote:Op donderdag 6 september 2012 11:24 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Gaan we doen! Speciaal een PSVita dinges gehaald; SC in het zwembadje, krat bier in het zwembadje, en snoeihard MORTAL KOMBAT!!!!!!!!!
ik kijk ook niet raar op als SC aan het eind van de vakantie ineens "FINISH HIM!" kan zeggenquote:
Ik zou eerder "whoopie" verwachten!quote:Op donderdag 6 september 2012 11:42 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik kijk ook niet raar op als SC aan het eind van de vakantie ineens "FINISH HIM!" kan zeggen
En ik heb ook een PSVitaquote:Op donderdag 6 september 2012 11:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik zou eerder "whoopie" "toasty" verwachten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
"Drilly" volgens Sharquote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 11:50 schreef Poit het volgende:
[..]
En ik heb ook een PSVita![]()
Gisteren via Remote Play even God of War 2 gedaan en het werkt echt fucking goed!!
Kan ik lekker vanuit m'n nest een ps3 game doen
ben benieuwd naar Little Big Planet, schijnt fuckawesome async multiplayer te hebbenquote:Op donderdag 6 september 2012 11:50 schreef Poit het volgende:
[..]
En ik heb ook een PSVita![]()
Gisteren via Remote Play even God of War 2 gedaan en het werkt echt fucking goed!!
Kan ik lekker vanuit m'n nest een ps3 game doen
quote:
Ik ook! Maar ook in combinatie met LBP2 op de PS3, wat ze lieten zien wanneer je je Vita als PS3 controller gebruikt vond ik er ook vet uitzienquote:Op donderdag 6 september 2012 12:03 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ben benieuwd naar Little Big Planet, schijnt fuckawesome async multiplayer te hebben
Appelsientjequote:
Ik vond PlayStation Allstars te chaotisch en met vreemde karakters die niet bij elkaar passen. De cartoony en onbekende fat princess en dan kratos... Past niet bij elkaar. Maar goed, ik ben ook geen liefhebber van smash bros.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ook! Maar ook in combinatie met LBP2 op de PS3, wat ze lieten zien wanneer je je Vita als PS3 controller gebruikt vond ik er ook vet uitzien![]()
En stiekem ben ik ook wel benieuwd naar Playstation AllStars
Ik vind de grote variëteit wel cool. Al zijn er wel een aantal karakters die ik niet zo boeiend vind, zoals die Bioshock unit. Ik zou het cool vinden als ze Vibri van Vib Ribbon erin stoppenquote:Op donderdag 6 september 2012 12:40 schreef koei het volgende:
[..]
Ik vond PlayStation Allstars te chaotisch en met vreemde karakters die niet bij elkaar passen. De cartoony en onbekende fat princess en dan kratos... Past niet bij elkaar. Maar goed, ik ben ook geen liefhebber van smash bros.
Lbp uitbreiding voor PS3 en de vita versie zagen er wel erg tof uit. Alleen is het qua gameplay redelijk hetzelfde, dus ik zou voor een van beide gaan.
quote:Op donderdag 6 september 2012 11:52 schreef Poit het volgende:
Voor Shar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
DOE HET DAN!quote:Op donderdag 6 september 2012 12:46 schreef Sharana_LV het volgende:
ZEG WILLEN JULLIE OPHOUDEN
ik wil ook een vita kopen
Net fiets gekocht, volgende uitgave is balkonspulletjes en mijn laptop begint ook kuren te krijgenquote:
Ik heb al een vita. Nu nog gamesquote:Op donderdag 6 september 2012 12:46 schreef Sharana_LV het volgende:
quote:Op donderdag 6 september 2012 13:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Net fiets gekocht, volgende uitgave is balkonspulletjes en mijn laptop begint ook kuren te krijgen
Ik kon de vita nog redelijk laten liggen maar het ging toch weer kriebelen toen ik op die van poitmans aan het gamen was
Ik kan er niet warm of koud van worden tbh..quote:Op donderdag 6 september 2012 12:46 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik dacht eerst YAY VITAAAAA ... en toen hij net uit was "mweh"... en toen waren er toch wel toffe games voor dusquote:Op donderdag 6 september 2012 14:02 schreef Altron het volgende:
[..]
Ik kan er niet warm of koud van worden tbh..
zo'n vita that is...van jou uiteraard wel shar![]()
Komt omdat hij van mij isquote:Op donderdag 6 september 2012 14:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik dacht eerst YAY VITAAAAA ... en toen hij net uit was "mweh"... en toen waren er toch wel toffe games voor dusen toen op die van poit zitten gamen en toen
![]()
![]()
Oh dus als ik een eigen koop is hij niet zo tof als de jouwe?quote:
Sja mischien moet ik er gewoon een keer bij iemand op spelen.. maar dan nog.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik dacht eerst YAY VITAAAAA ... en toen hij net uit was "mweh"... en toen waren er toch wel toffe games voor dusen toen op die van poit zitten gamen en toen
![]()
![]()
Dat is inderdaad het gevalquote:Op donderdag 6 september 2012 14:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oh dus als ik een eigen koop is hij niet zo tof als de jouwe?
Mag ik dan weer op die van jou gamen?
Dsiquote:Op donderdag 6 september 2012 14:12 schreef Altron het volgende:
[..]
Sja mischien moet ik er gewoon een keer bij iemand op spelen.. maar dan nog.
Had een paar jaar terug ook zo'n DSi gekocht , die gebruik ik alleen als ik op vakantie ben.
Voor de rest ligt dat ding gewoon in een laadje voor de rest van het jaar.
Okay dan koop ik geen vitaquote:Op donderdag 6 september 2012 14:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het geval![]()
En dat mag je bijna
Als ik mijn 3DS in een lade gooi vergeet ik hem trouwens ook sneller en speel ik meer op de consoles, maar als ik hem op tafel heb liggen denk ik sneller OH MARIO OF TETRIS en dan ga ik weer gamenquote:Op donderdag 6 september 2012 14:17 schreef Altron het volgende:
[..]
Kan ook niet zonder op vakantie lol
al die handhelds van Nintendo zijn rukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
Ik vind ze allebei leukquote:
Wat dan? Ik heb 3D eigenlijk altijd uit staan. Ik test het elk spel even uit, maar meestal gaat het net zo snel weer uit. Zeker bij een 2D game als nsmb2 zie ik geen toegevoegde waarde eigenlijk...quote:Op donderdag 6 september 2012 14:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei leukHeb het 3D gedeelte niet vaak aan staan maar bij NSMB2 voegt het wel veel toe.
DIE BATTLE MET BOWSERquote:Op donderdag 6 september 2012 14:49 schreef koei het volgende:
[..]
Wat dan? Ik heb 3D eigenlijk altijd uit staan. Ik test het elk spel even uit, maar meestal gaat het net zo snel weer uit. Zeker bij een 2D game als nsmb2 zie ik geen toegevoegde waarde eigenlijk...
Bij mij staat het bij de meeste games ook uitquote:Op donderdag 6 september 2012 14:51 schreef Pheno het volgende:
Het 3d staat bij mij altijd uit. Mijn ogen worden er moe van, en heel boeiend is het meestal niet .
Onze Unity-specials deden me het een partij goed zegquote:Op donderdag 6 september 2012 14:45 schreef Pheno het volgende:
Kan nog even niet handhelden
NHL 13 aan het spelen
Het zijn gewoon haters!quote:Op donderdag 6 september 2012 15:22 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Onze Unity-specials deden me het een partij goed zeg____
Valt overigens wel mee hoor, ik keek net even, maar het begint dichterbij de eerste te kruipen. De volgende gewoon dik over linux-indiegames laten gaan. BAM!quote:
ja, zo'n verkankerde die alleen wat nieuwssites volgtquote:
Zo ver ben ik nog niet, zit halverwege wereld 5 nu. Maar als ik zover ben zal ik het doen, ben benieuwd!quote:Op donderdag 6 september 2012 14:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
DIE BATTLE MET BOWSERGooi dan echt even je 3D aan!
qua views bedoel je?quote:Op donderdag 6 september 2012 15:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Valt overigens wel mee hoor, ik keek net even, maar het begint dichterbij de eerste te kruipen. De volgende gewoon dik over linux-indiegames laten gaan. BAM!
TL;DRquote:Op donderdag 6 september 2012 15:27 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
qua views bedoel je?
Ik peil alleen op basis van reacties
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Haters zijn het. Willen alleen maar free games. Maar he, ik heb een leuke dag gehad. Interessant en wel.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:27 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
qua views bedoel je?
Ik peil alleen op basis van reacties
dat sobersoquote:Op donderdag 6 september 2012 15:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Haters zijn het. Willen alleen maar free games. Maar he, ik heb een leuke dag gehad. Interessant en wel.
Dan heb je daar toch last van bij elke handheld ?quote:Op donderdag 6 september 2012 14:36 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
al die handhelds van Nintendo zijn ruk
door mijn enorme klauwen kan ik niet langer dan 10 minuten spelen zonder in een soort spastische kramp met down syndroom te schieten
PSP was een stuk groter dan een 3DS, sowieso beter geplaatste buttons.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:51 schreef Altron het volgende:
[..]
Dan heb je daar toch last van bij elke handheld ?
Die psp etc waren nou niet echt veel groter volgens mij.
Ok , dacht dat ie maar net iets groter was. ( is alweer een tijd geleden dat ik zo'n ding in m'n hand heb gehad )quote:Op donderdag 6 september 2012 16:02 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
PSP was een stuk groter dan een 3DS, sowieso beter geplaatste buttons.
Zeker de moeite waard!!quote:Op donderdag 6 september 2012 16:49 schreef SocialDisorder het volgende:
PlayStation Plus jaarabo voor 37 euro
Misschien wel de moeite waard...
quote:Op donderdag 6 september 2012 17:49 schreef koei het volgende:
Voor 50 euro is het ook de moeite waard!
Een auto voor 50 euro lijkt me ook wel de moeite waard inderdaad!quote:Op donderdag 6 september 2012 19:43 schreef Reintji het volgende:
Voor ¤50,- is wel meer de moeite waard!
Ik ben niet geweest maar heb het wel gehoord. Terwijl ik best ver van het malieveld af woon nog...quote:
Ze gingen Oh Oh Den Haag zingenquote:Op donderdag 6 september 2012 23:22 schreef koei het volgende:
[..]
Ik ben niet geweest maar heb het wel gehoord. Terwijl ik best ver van het malieveld af woon nog...
quote:
Mogguhquote:
Klonk spannend totdat je 'agenten op de fiets' typtequote:Op vrijdag 7 september 2012 13:44 schreef Reintji het volgende:
Dikke vette actie in de buurt. Pliesie met een heli, een hele zooi auto's, agenten met kogelwerende vesten en zelfs agenten op de fiets. Auto klem gereden tegen een oplegger, alles!
quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Klonk spannend totdat je 'agenten op de fiets' typte
Jonguh!! Motorfiets natuurlijk!quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
OKé, mountainbikes!quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik hoorde al zoiets, wat was er aan de hand?quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:44 schreef Reintji het volgende:
Dikke vette actie in de buurt. Pliesie met een heli, een hele zooi auto's, agenten met kogelwerende vesten en zelfs agenten op de fiets. Auto klem gereden tegen een oplegger, alles!
AQ was zieltjes proberen te winnen, om mensen naar de site te gaan van die mislukte gamerquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:40 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik hoorde al zoiets, wat was er aan de hand?
Gewapende overval op coffeeshophouder in Delfzijl. In Groningen bij de Bristol (Bristolquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:40 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik hoorde al zoiets, wat was er aan de hand?
Hey hoi! Alles kids?quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:22 schreef GameBabe het volgende:
Potverdikkie, wat ben ik hier lang niet geweest
Ja lekker bezig met van alles en hoe gaat het bij jou en met de kids?quote:
GBquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:22 schreef GameBabe het volgende:
Nu vakantie en eindelijk (relatief) niets doen. Wel elke morgen om 7:00h eraf haha. Vaak pyama ochtendjes. 's avonds beetje klussen aan de oudste d'r kamer. En dan beetje gamen, chillin' havin' a bud.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:33 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ja lekker bezig met van alles en hoe gaat het bij jou en met de kids?
quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:59 schreef badboynova het volgende:
[..]
AQ was zieltjes proberen te winnen, om mensen naar de site te gaan van die mislukte gamer
Kerbal is tof! tenminste heb die shit een half jaar geleden gespeeld maar neem aan dat het nu nog beter weer isquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:20 schreef Reintji het volgende:
[..]
Nu vakantie en eindelijk (relatief) niets doen. Wel elke morgen om 7:00h eraf haha. Vaak pyama ochtendjes. 's avonds beetje klussen aan de oudste d'r kamer. En dan beetje gamen, chillin' havin' a bud.
Nu via een collega Kerbal Space Program gekregen. Ben ik weer mooi klaar mee.
En met u?
je weet tochquote:
KOm hier dan ik heb nog een halve liter blik pools bierquote:
Dat is niet genoeg, je hebt er nog minstens 11 nodig als je met zijn 2en bentquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
KOm hier dan ik heb nog een halve liter blik pools bier
raar getal voor 2 man DJ_quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:17 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Dat is niet genoeg, je hebt er nog minstens 11 nodig als je met zijn 2en bent
je hebt er toch al 1quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
raar getal voor 2 man DJ_
11 / 2 DOES NOT COMPUTE!
1 + 11 = 12quote:
Ik mag geen alcohol nu mijn lever niet goed werktquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
KOm hier dan ik heb nog een halve liter blik pools bier
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
1 + 11 = 12
Dat kan werken idd!
Gamebabequote:Op vrijdag 7 september 2012 18:22 schreef GameBabe het volgende:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:13 schreef Tain het volgende:
Dit topic heeft donuts nodig:
[ afbeelding ]
Ik snap nooit waarom ze van die smurrie op donuts doen. Daar worden ze echt niet lekkerder van. Plus dat je handen er enorm van gaan plakken...quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:13 schreef Tain het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb liever die andere rondingenquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:13 schreef Tain het volgende:
[ afbeelding ]
Ohja die moet ik ook nog steeds zien!quote:Op zaterdag 8 september 2012 10:04 schreef Reintji het volgende:
Tja. Batman. Wat moet ik er van zeggen
Kom er net achter dat Bane "maar" 1.78m is.quote:Op zaterdag 8 september 2012 10:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ohja die moet ik ook nog steeds zien!
Dat is te klein voor een man! Daar steek ik bovenuit als ik hakken aan heb :<quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:58 schreef Reintji het volgende:
[..]
Kom er net achter dat Bane "maar" 1.78m is.
Dus je vind mij te kleinquote:Op zaterdag 8 september 2012 14:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat is te klein voor een man! Daar steek ik bovenuit als ik hakken aan heb :<
Ik ben met hakken aan 1.85 of 1.87, ligt eraan welke ik aan hebquote:Op zaterdag 8 september 2012 15:07 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Dus je vind mij te klein![]()
( ben ook 1.78)
ik ben zonder hakken 1.87quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ben met hakken aan 1.85 of 1.87, ligt eraan welke ik aan heb
Ik ben op een keukentrapje ook 2.10quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Kortom 1.80 zonder hakkenquote:Op zaterdag 8 september 2012 15:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
TFquote:
10 kan ik gewoon mee naar feestjes die lopen prima, 12 is wel lastiger die hou ik niet zo lang aanquote:Op zaterdag 8 september 2012 15:31 schreef DJ_ het volgende:
[..]
TF![]()
Dat kan toch niet gemakkelijk lopen
En aan het einde van de avond loop je niet met je schoenen in je hand over straat omdat je aangeschoten bent ?quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
10 kan ik gewoon mee naar feestjes die lopen prima, 12 is wel lastiger die hou ik niet zo lang aan
Democratiequote:
Jij hebt je stem zeker weer weg gegeven voor een zak chips!quote:
2 zakken, inflatie je weet tochquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jij hebt je stem zeker weer weg gegeven voor een zak chips!
Weer net als vorig jaar voor een zak paprika of nu een andere smaak?
Lijpe shit idd! Vooral omdat je weet wat er gaat gebeuren.quote:Op zondag 9 september 2012 01:19 schreef SpankmasterC het volgende:
Shit net United 93 gekeken, wat een intense film zeg, gruwelijk....
Ja ik was het eigenlijk alweer vergeten hoe gruwelijk 9/11 was, hoe onmenselijk bijna de acties... Zat er echt weer helemaal in, kon me weer helemaal herinneren hoe het tweede vliegtuig in het WTC crashte, freaky.....quote:Op zondag 9 september 2012 11:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Lijpe shit idd! Vooral omdat je weet wat er gaat gebeuren.
Ben nu ook die docu's aan het kijken van 9/11
quote:Op zondag 9 september 2012 17:21 schreef nexhil het volgende:
Er is gewoon een game slowchat! <3
Edit: sorry was hier echt al in geen ages meer geweest
Ik zal hem ook eens kijken, nog niet gezien!quote:Op zondag 9 september 2012 01:19 schreef SpankmasterC het volgende:
Shit net United 93 gekeken, wat een intense film zeg, gruwelijk....
Welkomquote:Op zondag 9 september 2012 17:21 schreef nexhil het volgende:
Er is gewoon een game slowchat! <3
Edit: sorry was hier echt al in geen ages meer geweest
Niet echt, wacht meer op de demo van F1 2012. Ben nu wel benieuwd wat er überhaupt aan de game veranderd is tov 2011quote:Op maandag 10 september 2012 09:10 schreef GuRBuH het volgende:
Dussss, morgen de demo van FIFA13 en Armored Kill (BF3) voor PC en 360, who's excited!?
quote:Op maandag 10 september 2012 09:24 schreef Rossdale het volgende:
Ik dacht vandaag, maar weet ik niet 100% zeker
Hangt er dus vanaf wat je speeltquote:Xbox 360 owners will have access to the demo when it lands on Xbox LIVE later today, while PS3 players in the US and Steam users can download the sample from tomorrow. Finally, the demo will hit the European PlayStation Store on Wednesday, September 12th.
Ach die ene dag!quote:Op maandag 10 september 2012 09:31 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Das wel een voordeel van Xbox idd
Heb je ook wel gelijk in, maar soms is het wel irritant dat andere mensen 1 of meerdere dagen eerder met een spel/demo aan de slag kunnenquote:
Ik heb wel Premium, maar daarbij had PS3 juist weer de primeur voor BF3 en laat ik die nou juist op de PC spelen.quote:Op maandag 10 september 2012 09:40 schreef Rossdale het volgende:
Dat het is nadeel van meerdere consoles en contracten met uitgeversZou ook liever al eerder met Armored Kill starten, maargoed ik heb geen premium en mag vanaf nu nog 2 weken wachten dus
Maar tegen die tijd is Borderlands 2 uit en wil ik op dat moment helemaal geen BF3 meer spelen.
lolquote:
Ach joh iedereen die de clip kent weet wel wat het is hoorquote:Op maandag 10 september 2012 10:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Alleen jammer dat hij zo onscherp is geworden
Ja dat went lekker snel hoorquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:10 schreef koei het volgende:
[..]
GamebabeHoe is het? Alweer gewend aan het feit dat je vent nu weer thuis is? Die van mij zit nu voor drie weken in China, dat vind ik al lang... Rescept voor jou!
Hier alles ook lekker, lekker aan het werk en van het leven aan het genietenquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:20 schreef Reintji het volgende:
[..]
Nu vakantie en eindelijk (relatief) niets doen. Wel elke morgen om 7:00h eraf haha. Vaak pyama ochtendjes. 's avonds beetje klussen aan de oudste d'r kamer. En dan beetje gamen, chillin' havin' a bud.
Nu via een collega Kerbal Space Program gekregen. Ben ik weer mooi klaar mee.
En met u?
Tja, werken moet ook gebeuren. Ik ben zelf ook al een tijdje opzoek naar een nieuwe baan, maar voorlopig nog niets naar mijn zin gevonden dus helaas nog steeds in de supermarkt. Wel doe ik nu de administratie erbij, dus dat geeft iig wel iets meer uitdaging. Maar inderdaad samenwonen binnenkort. Vrijdag heb ik de eerste dingen verhuisd en de 22e waarschijnlijk de laatste dingen en de katten verhuizen en daarna mijn eigen woning leeg maken. Het nadeel van beide een eigen huis hebben is dat je enorm veel dubbel hebt, dus veel dingen moet ik nog lozen of verkopen, daar gaat ook nog wel aardig wat tijd in zitten.quote:Op maandag 10 september 2012 15:02 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ja dat went lekker snel hoorNu moet hij weer aan het werk en gaan we elkaar weer minder zien. Hoe is het met jou, samenwonen las ik ergens? Wat doe je nu voor werk eigenlijk?
de watte?quote:Op dinsdag 11 september 2012 08:13 schreef Reintji het volgende:
Mogguh!
Breaking! " Poit wint de luierpoule"!!
Nope, allemaal al gespeeld. Rustig op de bank.quote:Op maandag 10 september 2012 09:10 schreef GuRBuH het volgende:
Dussss, morgen de demo van FIFA13 en Armored Kill (BF3) voor PC en 360, who's excited!?
nee, luiers, geen wattenquote:
lolquote:
Demon Souls en Dark Souls makkelijk noemenquote:Op dinsdag 11 september 2012 08:58 schreef Altron het volgende:
[..]
lol![]()
Dit gaat meer op voor spellen uit de begin jaren '90
Kan me niet meer herinneren dat ik uren over een bepaald stukje heb gedaan , alles is tegenwoordig echt te makkelijk.
easymode !quote:Op dinsdag 11 september 2012 08:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Demon Souls en Dark Souls makkelijk noemen
Dat doe je jezelf aan.quote:
Nee maar zonder dolle.quote:
Omdat mensen lol willen hebben. Eigenlijk boeit het me geen reet meer. Ik heb bv net de preview van Rambo alvast geschreven (komt pas volgende week online). Simpel? Vast. Do I care? Neuh, het is verdomme lekker knallen, waarom moet ik zo nodig om de twee minuten dood moeten gaan? Omdat het moeilijk MOET zijn? Als er een realistische shooter uit zou komen is het al vrij saai gok ik zoquote:Op dinsdag 11 september 2012 09:01 schreef Altron het volgende:
[..]
Nee maar zonder dolle.
Ik speel altijd alles standaard op hard.
En met hier en daar wat uitzonderingen zijn bijna alle games tegenwoordig te makkelijk.
Achja iedereen z'n eigen ding uiteraard , ik snap je wel hoor.quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat mensen lol willen hebben. Eigenlijk boeit het me geen reet meer. Ik heb bv net de preview van Rambo alvast geschreven (komt pas volgende week online). Simpel? Vast. Do I care? Neuh, het is verdomme lekker knallen, waarom moet ik zo nodig om de twee minuten dood moeten gaan? Omdat het moeilijk MOET zijn? Als er een realistische shooter uit zou komen is het al vrij saai gok ik zo
Vaak doodgaan is 1 ding, dat gebeurt menig speler nog behoorlijk veel. Het zijn meer de consequenties die eraan hangen.. Ik zat laatst weer Sonic 1 te spelen.. 3 levens en je bent dood, game over, begin maar weer opnieuw. Waar ik vroeger dat kut vond starte ik de game toch weer op.. Inmiddels ben ik verwend en verwacht ik op z'n minst een safepoint of continue. (al ben ik wel gewoon doorgegaan..)quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:35 schreef Altron het volgende:
[..]
Achja iedereen z'n eigen ding uiteraard , ik snap je wel hoor.
Maar waarom zouden mensen geen lol kunnen hebben als je wat vaker doodga of als er wat moeilijker puzzels in zitten etc etc. ?
Moeilijker wil niet per se zeggen dat je elke 3 seconden dood moet gaan.
Moet alles zo nodig makkelijk zijn om lol te hebben ?
Ik hou van een uitdaging , en ik kan genoeg lol beleven aan moeilijke games en m'n voldoening eruit halen.
De meeste mensen tegenwoordig blijkbaar niet.
En over die shooters , dit komt imo ook omdat ze die healthbars bijna overal weg hebben gehaald.
Je wordt effe geraakt , effe achter een kistje zitten en hoppa weer full health.
Ben zelf een hardcore fps speler geweest , en imo haalt dit veel van de spanning weg.
Ik heb maar twee previews geschreven met handsonquote:Op dinsdag 11 september 2012 10:37 schreef Altron het volgende:
[..]
omfg idd
Kan niet wachten , al een demo gespeeld of wat dan ook ?
Sorry , my bad.quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb maar twee previews geschreven met handson
Heb dat de laatste keer met mirrors edge gehad, op normal en geen gun gebruiken.quote:Op dinsdag 11 september 2012 08:58 schreef Altron het volgende:
[..]
lol![]()
Dit gaat meer op voor spellen uit de eind jaren '80 begin jaren '90
Kan me niet meer herinneren dat ik uren over een bepaald stukje heb gedaan , alles is tegenwoordig echt te makkelijk.
Wat een fucking TOP game was datquote:Op dinsdag 11 september 2012 12:27 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Heb dat de laatste keer met mirrors edge gehad, op normal en geen gun gebruiken.
Een van de laatste levels in een parkeer garage met een man of 6 in armor en machine geweren.
Gelukkig komt er ook een deel 2quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat een fucking TOP game was dat![]()
Wil zo graag een deel 2 daarvan!!
En een van die laatste levels was echt fucking moeilijk inderdaad.. Maar damn wat vind ik het vet om lekker rond te rennen en te springen![]()
Fuck it.. Ik ga hem binnenkort maar weer eens doen!
Faith
[ afbeelding ]
Ohja die wil ik ook nog spelen ik vond hem zo tof!quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat een fucking TOP game was dat![]()
Wil zo graag een deel 2 daarvan!!
En een van die laatste levels was echt fucking moeilijk inderdaad.. Maar damn wat vind ik het vet om lekker rond te rennen en te springen![]()
Fuck it.. Ik ga hem binnenkort maar weer eens doen!
Faith
[ afbeelding ]
Zonde!quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:31 schreef nexhil het volgende:
Ik heb die game na de demo eigenlijk nooit een kans gegeven. Zal hem nog eens checken.
Ik heb alleen het begin gespeeld, maar wij hadden hem op de xbox en is dus nu bij ex.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:31 schreef nexhil het volgende:
Ik heb die game na de demo eigenlijk nooit een kans gegeven. Zal hem nog eens checken.
Jammer dat je nog niets naar je zin gevonden hebt, wel fijn dat je wat meer in de supermarkt mag doen. Spannend hoor samenwonen, je hebt hem ervan kunnen overtuigen dat kattenharen overkomelijk zijnquote:Op maandag 10 september 2012 21:21 schreef koei het volgende:
[..]
Tja, werken moet ook gebeuren. Ik ben zelf ook al een tijdje opzoek naar een nieuwe baan, maar voorlopig nog niets naar mijn zin gevonden dus helaas nog steeds in de supermarkt. Wel doe ik nu de administratie erbij, dus dat geeft iig wel iets meer uitdaging. Maar inderdaad samenwonen binnenkort. Vrijdag heb ik de eerste dingen verhuisd en de 22e waarschijnlijk de laatste dingen en de katten verhuizen en daarna mijn eigen woning leeg maken. Het nadeel van beide een eigen huis hebben is dat je enorm veel dubbel hebt, dus veel dingen moet ik nog lozen of verkopen, daar gaat ook nog wel aardig wat tijd in zitten.
Mee eens, ik was laatst de nieuwe final fantasy aan het spelen en die heeft dat je dingen moet zoeken random in de hele spelwereld. Ik haak dan af, want als ik dagen wil zoeken dan ga ik wel mijn paspoort kwijtmaken ofzoquote:Op dinsdag 11 september 2012 10:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Vaak doodgaan is 1 ding, dat gebeurt menig speler nog behoorlijk veel. Het zijn meer de consequenties die eraan hangen.. Ik zat laatst weer Sonic 1 te spelen.. 3 levens en je bent dood, game over, begin maar weer opnieuw. Waar ik vroeger dat kut vond starte ik de game toch weer op.. Inmiddels ben ik verwend en verwacht ik op z'n minst een safepoint of continue. (al ben ik wel gewoon doorgegaan..)
Aan de andere kant is het verhaal in een game veel belangrijker geworden. Mensen willen een game beleven en weten wat er gaat gebeuren.. Als je dan blijft hangen bij een moeilijk stukje is de lol er snel van af. En als je geen lol meer hebt in een game dan wordt deze als 'slecht' bestempeld met het publiek van nu.
De markt is veel groter geworden en enorm veranderd. Er zijn nog genoeg moeilijke games te vinden maar je komt al snel bij games als Super Meat Boy of je wordt de indy hoek in gedrukt. Grote commercieel succesvolle games die echt pittig zijn zijn op 1 hand te tellen inderdaad..
CoD4, no fighting in the warroom op veteran.quote:Op dinsdag 11 september 2012 08:58 schreef Altron het volgende:
[..]
lol![]()
Dit gaat meer op voor spellen uit de eind jaren '80 begin jaren '90
quote:
Gast is gek!quote:Op donderdag 6 september 2012 20:31 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Seh swa hij moet niet bakra doen anders djoekoe ik die chulo
quote:
Final Fantasy 7quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]![]()
Moeilijke games zijn echt ruk![]()
Hoezoquote:
Neem voor mij iets lekkers meequote:Op woensdag 12 september 2012 10:41 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ben Tony Hawk HD aan het doenmaar moet zo boodschappen doen
Dan moet je het op komen halen ...quote:Op woensdag 12 september 2012 10:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Neem voor mij iets lekkers mee
KEIN PROBREM!quote:Op woensdag 12 september 2012 11:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dan moet je het op komen halen ...
DOES NOT COMPUTE!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |