SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting
hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op woensdag 5 september 2012 00:26 schreef StijnDa het volgende:
In 1 seconde? Dat kan nietDan is hij toch niet gelinkt.
quote:Op woensdag 5 september 2012 00:25 schreef Lindgren. het volgende:
Ik had hem al open in een ander tabblad, compleet met linkend topic. Hoefde alleen maar CTRL Tab (pagina switchen) en ALT - S te typen.
Slim hoor.quote:Op woensdag 5 september 2012 00:25 schreef Lindgren. het volgende:
Ik had hem al open in een ander tabblad, compleet met linkend topic. Hoefde alleen maar CTRL Tab (pagina switchen) en ALT - S te typen.
Pure skillsquote:Op woensdag 5 september 2012 00:25 schreef Lindgren. het volgende:
Die blik van extase moet je toch al weleens hebben gezien opaquote:Op woensdag 5 september 2012 00:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, die zag ik gisteren al, echt wazig
Doping.quote:Op woensdag 5 september 2012 00:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hoe kan je hem linken als de vorige nog open is?
Hij linkt gewoon aan het topicnummer in de adresbalk.quote:Op woensdag 5 september 2012 00:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hoe kan je hem linken als de vorige nog open is?
Mee eensch! Laten Marcie, GJE, en alle andere kids er een voorbeeld aan nemen. Lindgren als rolmodel voor de jeugdquote:Op woensdag 5 september 2012 00:26 schreef Dudeweiser het volgende:
Koning Lindgren pakt hem. Ooit uitgekotst door heel het fut topic, maar herpakt zich, ontpopt zich tot cultheld en opent gewoon nummertje 1000. Held.
Lindgren. je bent mijn idool. Mag ik een kusje op je eikel geven?quote:Op woensdag 5 september 2012 00:26 schreef Lindgren. het volgende:
En geen Ravioli, Geluidssysteem, GJE of stoereboii die hem opent. Maar ik.
Nog erger.
Oh aightquote:Op woensdag 5 september 2012 00:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij linkt gewoon aan het topicnummer in de adresbalk.
Vooruit dan maar.quote:Op woensdag 5 september 2012 00:27 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Lindgren. je bent mijn idool. Mag ik een kusje op je eikel geven?
haha, elke blik is anders Tim, dat moet je toch ook wel weten op je leeftijd?quote:Op woensdag 5 september 2012 00:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die blik van extase moet je toch al weleens hebben gezien opa
quote:Op woensdag 5 september 2012 00:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mee eensch! Laten Marcie, GJE, en alle andere kids er een voorbeeld aan nemen. Lindgren als rolmodel voor de jeugd
ehm tja. eigenlijk best stom wat we doen.quote:Op woensdag 5 september 2012 00:28 schreef Rijst het volgende:
oke we hebben de 1000 gehaald... en nu?
Ik weet niet, heb mijn ogen zelf ook altijd zo op dat momentquote:Op woensdag 5 september 2012 00:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, elke blik is anders Tim, dat moet je toch ook wel weten op je leeftijd?
OP NAAR DE 2000!!quote:Op woensdag 5 september 2012 00:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ehm tja. eigenlijk best stom wat we doen.
fappen.quote:Op woensdag 5 september 2012 00:28 schreef Rijst het volgende:
Met zijn allen naar een ander forum gaan.quote:Op woensdag 5 september 2012 00:28 schreef Rijst het volgende:
tweakers.quote:Op woensdag 5 september 2012 00:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Met zijn allen naar een ander forum gaan.
hoe heet die dan?quote:Op woensdag 5 september 2012 00:31 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie vrouw vind ik dit
op zeker dat dat een record was. gewoon even lang als 1 potje fifa ongeveerquote:Op woensdag 5 september 2012 00:31 schreef pascal08 het volgende:
Nummer 999 was in 20 minuten en 10 seconden vol.
Fucking baasquote:Op woensdag 5 september 2012 00:33 schreef DannyDeko het volgende:
GAM SC #2000Lekker gamen» DannyDeko
ik ga even posts tellen, zo terug.quote:Op woensdag 5 september 2012 00:34 schreef detennismaster het volgende:
Wie maakt er even zo'n stats lijstje? Of is dat op aanvraag? Van wie het meest gepost heeft enzo.
Foutje, 22 minuten en 10 seconden.quote:Op woensdag 5 september 2012 00:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
op zeker dat dat een record was. gewoon even lang als 1 potje fifa ongeveer
quote:Op woensdag 5 september 2012 00:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ga even posts tellen, zo terug.
Nee dit is allemaal een droom.quote:Op woensdag 5 september 2012 00:37 schreef psychedelicate het volgende:
What the shit, hebben jullie nou echt de 1000 gehaald met dat gespam? Gefeliciteerd.
eindelijk gelukt om je moeder af te richten mien jong?quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 01:07 schreef Tim86 het volgende:
“@LucyBarker1: Stoke City have signed Michael Owen. Thats a perfect match since, neither haven't played football in ages.”
quote:Op woensdag 5 september 2012 01:09 schreef Tim86 het volgende:
Altijd lekker zulke stiftjes terwijl hij niet eens zijn keeper uit laat komen![]()
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/134096910
Vooral als het gewoon in een spannende wedstrijd is..was de 2-1 op dat moment (3-2 FT)
quote:Op woensdag 5 september 2012 00:56 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
eindelijk gelukt om je moeder af te richten mien jong?
Dat ie fucking traag ging van die schrale downloadsites.quote:Op woensdag 5 september 2012 01:16 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen idee wat ik ermee moet, wilde je alleen de snelheid laten zien of zo.
Met een account gaat het wat sneller jaquote:Op woensdag 5 september 2012 01:16 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen idee wat ik ermee moet, wilde je alleen de snelheid laten zien of zo.
Net alsof ik dan niet een stemmetje in mijn hoofd ga horen die zegt "Hey, psst, Tim heeft zich hier ook op afgetrokken". Instant boner-kill, lijkt me.quote:Op woensdag 5 september 2012 01:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met een account gaat het wat sneller ja
En wat je ermee moet: Gewoon een beetje aan trekken tot er wat uit komt![]()
Gebruik jij rapidshare voor al je film/series/pron?quote:Op woensdag 5 september 2012 01:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met een account gaat het wat sneller ja
En wat je ermee moet: Gewoon een beetje aan trekken tot er wat uit komt![]()
Oja? mij helpt dat stemmetje juistquote:Op woensdag 5 september 2012 01:27 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Net alsof ik niet een stemmetje in mijn hoofd ga horen die zegt "Hey, psst, Tim heeft zich hier ook op afgetrokken". Instant boner-kill, lijkt me.
Haha, dan heb ik veel vrouwen voor je verpest manquote:Op woensdag 5 september 2012 01:27 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Net alsof ik dan niet een stemmetje in mijn hoofd ga horen die zegt "Hey, psst, Tim heeft zich hier ook op afgetrokken". Instant boner-kill, lijkt me.
Nee, heb zelf een netload account. Altijd handig dat die sites een voor een plat gaan, weer terugkomen etc though en nieuwsgroepen gebruik ik nietquote:Op woensdag 5 september 2012 01:29 schreef n0ir het volgende:
[..]
Gebruik jij rapidshare voor al je film/series/pron?
[..]
Oja? mij helpt dat stemmetje juist
Ik wel. In combinatie met http://www.warez-bb.org/ vrij makkelijk vrijwel alle films/series/muziek met zo'n 6mb per seconde downloaden. Kost omgerekend iets van ¤6 (of minder) p.m.quote:Op woensdag 5 september 2012 01:29 schreef n0ir het volgende:
[..]
Gebruik jij rapidshare voor al je film/series/pron?
+ http://www.rlslog.net/quote:Op woensdag 5 september 2012 01:31 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Ik wel. In combinatie met http://www.warez-bb.org/ vrij makkelijk vrijwel alle films/series/muziek met zo'n 6mb per seconde downloaden. Kost omgerekend iets van ¤6 (of minder) p.m.
Welke site posten ze de linkjes naar je fuckedhard18 filmpjes dan?quote:Op woensdag 5 september 2012 01:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, heb zelf een netload account. Altijd handig dat die sites een voor een plat gaan, weer terugkomen etc though en nieuwsgroepen gebruik ik niet
Klinkt goed maar je bent goedkoper uit met nieuwsgroepenquote:Op woensdag 5 september 2012 01:31 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Ik wel. In combinatie met http://www.warez-bb.org/ vrij makkelijk vrijwel alle films/series/muziek met zo'n 6mb per seconde downloaden. Kost omgerekend iets van ¤6 (of minder) p.m.
potje?quote:Op woensdag 5 september 2012 01:40 schreef Tim86 het volgende:
En nu zit ik ineens niet meer in de cup terwijl ik alleen de finale nog moest spelen. EA
Is goed, al weet ik niet of het lukt omdat ik altijd gezeik heb met mijn poorten enzo. Heb ik jou in mijn lijst? Goud/zilver?quote:
Ik voeg je wel toe en met goudquote:Op woensdag 5 september 2012 01:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is goed, al weet ik niet of het lukt omdat ik altijd gezeik heb met mijn poorten enzo. Heb ik jou in mijn lijst? Goud/zilver?
Zie openingspostquote:Op woensdag 5 september 2012 01:56 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik voeg je wel toe en met goud
wat is je gt![]()
Ja die corner verpestte alles, ik wou je oprollen in de verlenging. Maar je mag wel een keer revanche nemen als je je focus meer focus heeft.quote:Op woensdag 5 september 2012 02:18 schreef Tim86 het volgende:
Jezus noir wat een kutcornergoal die laatste zeg![]()
Verder wel een aardig potje, al zat ik totaal niet in de wedstrijd en ben ik altijd kut met 4-3-2-1 tegen 3-5-2
Wel verdiend gewonnen..ik kwam er na rust totaal niet meer uit.
Aan mijn focus lag het niet. Die had genoeg focusquote:Op woensdag 5 september 2012 02:21 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ja die corner verpestte alles, ik wou je oprollen in de verlenging. Maar je mag wel een keer revanche nemen als je je focus meer focus heeft.
Oh ik dacht dat je dat bedoelde met "Ik zat totaal niet in de wedstrijd".quote:Op woensdag 5 september 2012 02:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Aan mijn focus lag het niet. Die had genoeg focus![]()
Ik was gewoon slecht. Met dit team is het sowieso altijd alles of niets..ik win er nooit een keer lelijk mee..best irritant.
Ja, ik ben ook weleens FOK!ers tegengekomenquote:Op woensdag 5 september 2012 02:29 schreef n0ir het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je dat bedoelde met "Ik zat totaal niet in de wedstrijd".
Maar een overwinning met een zure nasmaak voor mij, zo wil ik alleen van engelse kutjochies winnen.
Zou het mogelijk zijn om elkaar tegen te komen in het toernooi als je tegelijk op Start drukt?![]()
![]()
Vroeger wel, dat deed ik vaak met een vriend van mij. Gewoon met single match..toernooien had je toen volgens mij niet eens en je kon niet tegen vrienden spelen, dus dat was de enige manierquote:Op woensdag 5 september 2012 02:29 schreef n0ir het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je dat bedoelde met "Ik zat totaal niet in de wedstrijd".
Maar een overwinning met een zure nasmaak voor mij, zo wil ik alleen van engelse kutjochies winnen.
Zou het mogelijk zijn om elkaar tegen te komen in het toernooi als je tegelijk op Start drukt?![]()
![]()
En zo zal het nog steeds zijn in Fifa 13quote:Op woensdag 5 september 2012 02:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vroeger wel, dat deed ik vaak met een vriend van mij. Gewoon met single match..toernooien had je toen volgens mij niet eens en je kon niet tegen vrienden spelen, dus dat was de enige manier
EA is echt brak vandaag. Al 3x van de servers gekicked. 2 keer terwijl ik niet in een wedstrijd zat en ik alsnog mijn toernooi progress kwijt was en nu nadat ik had gewonnen maar nog niet terug was in het menu..weer exit toernooi en zelfs een loss erbij
Ik probeerde het nogquote:Op woensdag 5 september 2012 00:26 schreef Lindgren. het volgende:
En geen Ravioli, Geluidssysteem, GJE of stoereboii die hem opent. Maar ik.
Nog erger.
quote:]Op woensdag 5 september 2012 07:39 schreef BDIL het volgende:
Hahhahaha ik wist wel dat Lindgren TT zou pakken![]()
![]()
![]()
Ik heb er nog aan gedacht, maar het was zo'n chaos gisteren. Had er niet eens tijd voor.quote:Op woensdag 5 september 2012 07:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is gelukt
Eigenlijk had ik nog een post verwacht waarin over iedereen die hier regelmatig komt iets wordt gezegd
Mr. Funnyman...quote:Op woensdag 5 september 2012 08:29 schreef Lindgren. het volgende:
IEDEREEN HIER MOET ECHT EEN [ afbeelding ] ZOEKEN.
quote:Op woensdag 5 september 2012 08:15 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Boven mij hadden allemaal vreemde mensen gepost, over het algemeen betekent het dan dat er ergens anders op het forum een SC-topic gesloten is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is nog niet te laat!quote:Op woensdag 5 september 2012 08:15 schreef Lindgren. het volgende:
Agbonlahor wordt waarschijnlijk Silver, volgens KSI
[..]![]()
[..]
Ik heb er nog aan gedacht, maar het was zo'n chaos gisteren. Had er niet eens tijd voor.
probeer toty Gomis dan nog deze fifaquote:Op woensdag 5 september 2012 08:50 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik lijk Dudeweiser wel, wat een kutteam.
Wat maakt TOTY Gomis zo bijzonder dan?quote:Op woensdag 5 september 2012 09:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
probeer toty Gomis dan nog deze fifa
kom haten jonge.quote:Op woensdag 5 september 2012 08:50 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik lijk Dudeweiser wel, wat een kutteam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |