SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting
hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op woensdag 5 september 2012 00:26 schreef StijnDa het volgende:
In 1 seconde? Dat kan nietDan is hij toch niet gelinkt.
quote:Op woensdag 5 september 2012 00:25 schreef Lindgren. het volgende:
Ik had hem al open in een ander tabblad, compleet met linkend topic. Hoefde alleen maar CTRL Tab (pagina switchen) en ALT - S te typen.
Slim hoor.quote:Op woensdag 5 september 2012 00:25 schreef Lindgren. het volgende:
Ik had hem al open in een ander tabblad, compleet met linkend topic. Hoefde alleen maar CTRL Tab (pagina switchen) en ALT - S te typen.
Pure skillsquote:Op woensdag 5 september 2012 00:25 schreef Lindgren. het volgende:
Die blik van extase moet je toch al weleens hebben gezien opaquote:Op woensdag 5 september 2012 00:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, die zag ik gisteren al, echt wazig
Doping.quote:Op woensdag 5 september 2012 00:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hoe kan je hem linken als de vorige nog open is?
Hij linkt gewoon aan het topicnummer in de adresbalk.quote:Op woensdag 5 september 2012 00:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hoe kan je hem linken als de vorige nog open is?
Mee eensch! Laten Marcie, GJE, en alle andere kids er een voorbeeld aan nemen. Lindgren als rolmodel voor de jeugdquote:Op woensdag 5 september 2012 00:26 schreef Dudeweiser het volgende:
Koning Lindgren pakt hem. Ooit uitgekotst door heel het fut topic, maar herpakt zich, ontpopt zich tot cultheld en opent gewoon nummertje 1000. Held.
Lindgren. je bent mijn idool. Mag ik een kusje op je eikel geven?quote:Op woensdag 5 september 2012 00:26 schreef Lindgren. het volgende:
En geen Ravioli, Geluidssysteem, GJE of stoereboii die hem opent. Maar ik.
Nog erger.
Oh aightquote:Op woensdag 5 september 2012 00:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij linkt gewoon aan het topicnummer in de adresbalk.
Vooruit dan maar.quote:Op woensdag 5 september 2012 00:27 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Lindgren. je bent mijn idool. Mag ik een kusje op je eikel geven?
haha, elke blik is anders Tim, dat moet je toch ook wel weten op je leeftijd?quote:Op woensdag 5 september 2012 00:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die blik van extase moet je toch al weleens hebben gezien opa
quote:Op woensdag 5 september 2012 00:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mee eensch! Laten Marcie, GJE, en alle andere kids er een voorbeeld aan nemen. Lindgren als rolmodel voor de jeugd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |