Ja tuurlijk klopt het, maar daar gaat het toch niet om?quote:
Ja, dus? Wat is je punt nou?quote:Op woensdag 5 september 2012 13:13 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja tuurlijk klopt het, maar daar gaat het toch niet om?
Dus de lage inkomens moeten blijer zijn met hetzelfde cadeautje, omdat ze het minder breed hebben? Nou, nou! Ze zullen erom staan te juichen
het is niet eerlijk! Lage inkomens zouden 1500 euro moeten krijgen, hoge 500.quote:
Dat Rutte met een achterlijk populistisch voorstel komt om alle hardwerkende Nederlanders 1000 euro te geven.quote:
Het staat gewoon in het kunduz-akkoord op instigatie van Groenlinks. Lees je stukken eens.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:17 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dat Rutte met een achterlijk populistisch voorstel komt om alle hardwerkende Nederlanders 1000 euro te geven.
Dat Rutte, terwijl dit voorstel in z'n gezicht ontploft 2 weken later, hij het verdedigt met een idioot argument.
Nee. Dat een premier niet van die achterlijke dingen moet zeggen en zou moeten discussiëren op basis van plannen voor de toekomst. Dit is toch te sneu voor woorden.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:16 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
het is niet eerlijk! Lage inkomens zouden 1500 euro moeten krijgen, hoge 500.
Aldus het CPB.quote:Daarnaast stimuleert het CDA het sparen voor de aankoop van de eerste woning middels een
bonus van 1 à 1.000 euro.
Kom maar op met m'n stukken, dan zal ik ze eens lezen.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het staat gewoon in het kunduz-akkoord op instigatie van Groenlinks. Lees je stukken eens.
Nee Rutte had daar natuurlijk gelijk in.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:13 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja tuurlijk klopt het, maar daar gaat het toch niet om?
Dus de lage inkomens moeten blijer zijn met hetzelfde cadeautje, omdat ze het minder breed hebben? Nou, nou! Ze zullen erom staan te juichen
http://www.nu.nl/column-woensdag/2895396/stemhoer.htmlquote:Stemhoer
Soms is daar ineens zo'n spaarzaam moment, middenin campagnetijd, dat je proeft dat de kiezer toch niet helemaal mesjogge is. Door Peter Wierenga
Foto: ANP
Afgelopen weekend was het daar. Iemand zwaait met duizend euro, je ziet wenkbrauwen fronsen en een hoofd beleefd maar duidelijk zichtbaar heen en weer schudden. “Nee, bedankt, we hebben nog enig eergevoel meneer.”
Vooral opvallend is dat alleen onder de VVD-achterban enthousiasme te bespeuren valt voor het door Mark Rutte in de Telegraaf gelanceerde voorstel voor lastenverlichting. Duizend euro voor de hardwerkende Nederlander, zelfs de aanhangers van CDA en PVV die ooit in een triootje met de liberalen elkaars vingers aflikten, vinden dat veel te gortig.
....
Wet uitwerking fiscale maatregelen, toe, ga eens lezen. Echte brondocumenten zelfs. Tis wat hé.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:20 schreef ErikT het volgende:
[..]
Kom maar op met m'n stukken, dan zal ik ze eens lezen.
En met dure woorden GroenLinks verantwoordelijk laten blijken voor de volledige inhoud van het Kunduz-akkoord is aardig kansloos. 10 zetels. VVD 31. CDA 21. D66 10 en CU 6.
quote:20:49 Dit liveblog maakt gebruik van een tweede scherm waarop een verkiezingsdebat te zien is. Wilt u achtergrondinformatie over onze updates, kijk dan op RTL 4 via de kabeltelvisie naar het debat.
20:45 Verwarde man blijkt Emile Roemer.
20:44 Verwarde man verstoort debat.
Ik snap wel dat jij het probleem niet ziet met die opmerking over "procentueel erop vooruitgaan". Je bent zelf net zo'n arrogant figuur.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wet uitwerking fiscale maatregelen, toe, ga eens lezen. Echte brondocumenten zelfs. Tis wat hé.
En het mooiste van alles is nog wel, dat je enerzijds het plan verdedigt, en anderzijds probeert het in de schoenen van GroenLinks te schuivenquote:Op woensdag 5 september 2012 13:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wet uitwerking fiscale maatregelen, toe, ga eens lezen. Echte brondocumenten zelfs. Tis wat hé.
Google eens, die van de rijksoverheid staat vrij hoog. En dan btw-terugsluis. Uit mijn blote bolletjes 2,8 mld budgettair beslag tot 2014. Arbeidskorting heet het. Ken je dat? Krijg je als je werkt!quote:Op woensdag 5 september 2012 13:27 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik snap wel dat jij het probleem niet ziet met die opmerking over "procentueel erop vooruitgaan". Je bent zelf net zo'n arrogant figuur.
Maar het is dus moeilijk, een linkje? Ik wacht rustig af, een document waarin staat dat iedere werkende Nederlander 1000 euro op z'n rekening krijgt. En is dat dan jaarlijks? Of slechts éénmalig? Kom op met die details, ik ben hartstikke benieuwd!
Waarom zou ik googelen als jij het linkje en de tekst zo neer kan leggen? En dan graag even met de koppeling dat Rutte met die 1000 euro doelde op een onderdeel van het Kunduz-akkoord. Want dat is nog een gaatje in die zeef van een verhaal van je.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Google eens, die van de rijksoverheid staat vrij hoog. En dan btw-terugsluis. Uit mijn blote bolletjes 2,8 mld budgettair beslag tot 2014. Arbeidskorting heet het. Ken je dat? Krijg je als je werkt!
Tis allemaal eng, feiten en cijfers, ik weet het. Toe, tik het eens in op google.
Een geweldig plan is het! Alleen ere wie ere toekomt hé. Je hebt je feiten niet op orde, leest kennelijk geen simpele stukken, gaat nu om je heen schoppen, allemaal prima, ik wijs je waar het staat.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:30 schreef ErikT het volgende:
[..]
En het mooiste van alles is nog wel, dat je enerzijds het plan verdedigt, en anderzijds probeert het in de schoenen van GroenLinks te schuivenWat is het nou? Ben je trots op je grote leider, of wil je iemand anders de schuld geven? Allebei is een beetje treurig hoor.
Wie?quote:Op woensdag 5 september 2012 13:33 schreef ErikT het volgende:
[..]
Waarom zou ik googelen als jij het linkje en de tekst zo neer kan leggen? En dan graag even met de koppeling dat Roemer met die 1000 euro doelde op een onderdeel van het Kunduz-akkoord. Want dat is nog een gaatje in die zeef van een verhaal van je.
Waarom beantwoord je de vragen nou niet? En laten we even net doen alsof ik, zoals je stelt, cijfertjes en documenten echt eng vind. En dus jouw kundige leiding nodig heb om alle feiten te vinden. Help me dan even. En overtuig me. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn, met het gelijk aan je zijde?quote:Op woensdag 5 september 2012 13:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Een geweldig plan is het! Alleen ere wie ere toekomt hé. Je hebt je feiten niet op orde, leest kennelijk geen simpele stukken, gaat nu om je heen schoppen, allemaal prima, ik wijs je waar het staat.
Ga gerust verder hoor
Ja ik wist t. Ik maak een tikfoutje en dat ga jij gebruiken om de vragen te ontwijken. Inmiddels verbeterd trouwens.quote:
Ik heb m hoor:quote:Op woensdag 5 september 2012 13:31 schreef Syntix het volgende:
Waar is het debat terug te kijken? Die falers bij rtl xl hebben hem nog niet online gezet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |