SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:39 schreef DutchSL het volgende:
Gewoon 65 houden en verplichte euthanasie bij 75, probleem opgelost.
Maar dan moet ik het missenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:40 schreef Lindgren. het volgende:
Hoe briljant als we nou gewoon om 4:00 's nachts, in het bijzijn van alle oudjes even het topic volspammen.
ik zet m'n wekker op 4 uur, wil het niet missen!quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:40 schreef Lindgren. het volgende:
Hoe briljant als we nou gewoon om 4:00 's nachts, in het bijzijn van alle oudjes even het topic volspammen.
Ben bang van wel ja... Anders morgenvroeg wel! xDquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:40 schreef Geluidssysteem het volgende:
Shit ik ga de 1000 niet meemaken denk ik.
Zal wel vannacht worden als ik dit tempo zo zie.
dat proberen wij marcie al 2 topics lang wijs te maken. Maar ja luisteren ho maar.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Liever de AOW leeftijd omhoog, want de mens wordt steeds ouder. Anders worden andere zaken waar we ook waarde aan hechten onbetaalbaar. Plus de mens heeft de vrijheid voor het eigen pensioen te sparen.
Goodnight bradaquote:
Het is dat ik morgen vroeg eruit moet anders had ik mee gedaanquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:40 schreef Lindgren. het volgende:
xD is marcie stijl. Aub niet doen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:41 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ben bang van wel ja... Anders morgenvroeg wel! xD
En dan om 10 voor 4 het topic volmaken.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik zet m'n wekker op 4 uur, wil het niet missen!
Nee, crew uitgescholden via DMquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
@Kamikazie
Volgens mij zat SB iedereen kapot te schelden ofzo
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:41 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nee, crew uitgescholden via DM
Sorry, automatisme!quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:41 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
xD is marcie stijl. Aub niet doen.
Ik zat er dichtbijquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:41 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nee, crew uitgescholden via DM
dan gaat m'n score penalty % mooi van 10 naar 0 met clubs.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En dan om 10 voor 4 het topic volmaken.
Haha, hij deed ook naar tegen mij. Heb m maar geblocktquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
@Kamikazie
Volgens mij zat SB iedereen kapot te schelden ofzo
Omdat chemistry.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:43 schreef Jonnsie het volgende:
Waarom gaat iedereen bij single match er altijd uit?!
Maakt niet uit je bent onze topscoorder.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dan gaat m'n score penalty % mooi van 10 naar 0 met clubs.
Volgens mij 2 dagen na aanmelding van SB had je hem al geblocktquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, hij deed ook naar tegen mij. Heb m maar geblockt
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:43 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Maakt niet uit je bent onze topscoorder.
Dacht ik ook. Tot ik een DM van hem kreegquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Volgens mij 2 dagen na aanmelding van SB had je hem al geblockt
Je weet gewoon dat er minstens 1 persoon op dit moment al een kloon aan zit te maken.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:47 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga hard lachen als de 1000'ste een anti-climax wordt. Iets van 'hee ik ben hier nieuwen zag dath et topi cdicht was dus im maak een nieuwe xD'
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:47 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga hard lachen als de 1000'ste een anti-climax wordt. Iets van 'hee ik ben hier nieuwen zag dath et topi cdicht was dus im maak een nieuwe xD'
ja dacht je dat je al beschermd was. dachten z'n ouders ook toen ze bezig waren.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Tot ik een DM van hem kreeg
denk dat we blij mogen zijn als dat de TT isquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:47 schreef Lindgren. het volgende:
dit.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:48 schreef Kamikazie het volgende:
Ik zit nog te denken over een leuke TT
OH IK DACHT DAT ALLEEN JE HERSENEN VAN STEEN WAREN XDquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:49 schreef Kamikazie het volgende:
Kamikazie op dit moment :
[ afbeelding ]
Alleen mijn postsquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:50 schreef Kamikazie het volgende:
Ik kwam net met het goede idee, een top 3 domste/gekste/meest idiote uitspraken ooit in dit topic.
Kom maar op met suggesties!
[FIFA 12: FUT SC] #1001 Dalmatiërs.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:51 schreef pascal08 het volgende:
Ik hoop dat iemand het topicnummer per ongeluk ophoogt.
Ben Arfa op CDMquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:50 schreef Kamikazie het volgende:
Ik kwam net met het goede idee, een top 3 domste/gekste/meest idiote uitspraken ooit in dit topic.
marcie- Wildersquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:50 schreef Kamikazie het volgende:
Modric, wakker blijvenquote:
Wel onder elke post zetten dat je via je bb post hè!quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:54 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik ga nu naar bed, misschien nog een paar posts mobiel plaatsen met mijn Blackberry.
Laterrr.
Inb4 Blackberryhaters
Leuk voor de collectie manquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:56 schreef detennismaster het volgende:
Ik ben wel echt helemaal klaar met FUT nu. Zat eerst te denken om Fifa 12 nog te houden voor de leut maar ik ga het denk ik nu maar gewoon inruilen bij gamemania. Fifa 11 heb ik uiteindelijk 2 potjes gedaan nadat fifa 12 uit was.
Wat ik wilde typen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Leuk voor de collectie man
Was ik zeker?quote:
Die met dat inzoomen met Toefjes is de post van het jaar.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:54 schreef Lindgren. het volgende:
Mijn ode aan GJE..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wazmetjou.jpg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:59 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Die met dat inzoomen met Toefjes is de post van het jaar.![]()
Haha, bizar slecht.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:59 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Die met dat inzoomen met Toefjes is de post van het jaar.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:02 schreef Rijst het volgende:
Ik vind alles best zolang GS hem maar niet mag openen.
Nee die vond ik matigquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:01 schreef Lindgren. het volgende:
Als we dan toch over kwaliteit van mij bezig zijn, vond ik deze sterker.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:54 schreef Lindgren. het volgende:
Mijn ode aan GJE..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wazmetjou.jpg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee dat inzoom plaatje was echt goedquote:
Nu zie ik het als acceptatiefase.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:06 schreef GuRBuH het volgende:
Ja Lindje werd wel echt gepest met zijn 'statement'.
Mijn plaatjequote:Op dinsdag 4 september 2012 23:06 schreef Dudeweiser het volgende:
Die picdump van Lindgren blijft mooi
Voor mij blijft 'je bent gewoon slecht' de uitspraak van het jaar.
Gemiddelde aantal assists is in ieder geval 0.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:11 schreef Kamikazie het volgende:
13 duels, 22 goals .
Wat is dan het gemiddelde?
Ben gewoon stil en speel in dienst van deze vedette.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gemiddelde aantal assists is in ieder geval 0.
Wees*quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ben gewoon stil en speel in dienst van deze vedette.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:12 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Die "JGBS" met Suk. Kijk maar naar de URL.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:46 schreef Lindgren. het volgende:
Deze mag wel in de OP:
[ afbeelding ]
Als statement () naar veel te serieuze FUT'ers.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:52 schreef Leanishibe het volgende:
Wat een mongool. Had die Torres dan aan iemand hier gegeven die er wat aan had gehad.
Beetje proberen indruk te maken op wat fokkers.
spamquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:16 schreef Kamikazie het volgende:
spam door, dan halen we hem vannacht nog.
kk gierquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:16 schreef Thorb het volgende:
Ik vind die van Nectar tegen HarreGarre nog het leukst.
godver wat was de webapp toen lelijkquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:16 schreef GuRBuH het volgende:
Mijn eerste team dit jaar [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toen zei ik al dat Lukaku een baas was.
Haha, de trolls.. Leuk, zo terugkijken op wat geweest is. Soms is dat bij komedie series ook wel eens, kijken ze terug op de gekste momenten van alle afleveringenquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:16 schreef Thorb het volgende:
Ik vind die van Nectar tegen HarreGarre nog het leukst.
Ik zou mijn profielwerkstuk over het fut topic moeten doenquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, de trolls.. Leuk, zo terugkijken op wat geweest is. Soms is dat bij komedie series ook wel eens, kijken ze terug op de gekste momenten van alle afleveringen
Gewoon Economie kiezen en dan over de FUTmarkt.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zou mijn profielwerkstuk over het fut topic moeten doen
Doe waarschijnlijk eurocrisis maar Futcrisis kan ook.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gewoon Economie kiezen en dan over de FUTmarkt.
van topic: [FIFA 12: FUT] #40 Waar een droplul geen nieuw topic opentquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:22 schreef Dudeweiser het volgende:
Lindgren loopt weer op zichzelf te geilendoe dat ergens anders man
En over buy low, sell high en natuurlijk de bronze pack methodquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gewoon Economie kiezen en dan over de FUTmarkt.
Toen vond ik je nog een klootzak.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
van topic: [FIFA 12: FUT] #40 Waar een droplul geen nieuw topic opent
Ik heb je godverdomme nog een virtuele boks gegeven.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Toen vond ik je nog een klootzak.
Nu ook.
Oke ouwe kringspiermusketier van me!quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ik heb je godverdomme nog een virtuele boks gegeven. [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:22 schreef Lindgren. het volgende:
Dudeweiser is fucking cool. Ik dacht er nog even aan om naar hem het 1000'ste topic te vernoemen, maar dat vind ik oneerlijk voor de rest.
Maicosuel op CDM Lindgren?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
------------------------Fabiano (Fernandinho)
Ronaldinho - Elkeson (Sobís/Fernandinho) - Carlos Eduardo
----------------------Richarlyson - Maicosuel
Ja, dikzak man. Kan makkelijk. Zou ik nu ook gewoon doen. Ik had daar in mijn vorige brazilianenteam Morais.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[..]
Maicosuel op CDM Lindgren? [ afbeelding ]
Iets met altijd ontopic en Database in hoofdquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wil voor mezelf nog een meme bedenken maar ik weet niet wat voor plaatje ik moet gebruiken en wat voor tekst ik erin moet zetten
Ik dacht iets met dat ik iets goeds in een pack kreeg of juist nietquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:28 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Iets met altijd ontopic en Database in hoofd
Wil ik 2 xbox'en ipv 1quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Of anders? Wil je me kop eraf rukken? Zal ik jouw kop is eraf rukken, klootzak!
Jij bent een teringlijer, want jij liet me schrikken, daardoor schoot ik op de lat.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Tering lijer, je verneukte echt de finale!
Hahahquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jij bent een teringlijer, want jij liet me schrikken, daardoor schoot ik op de lat.
En ondertussen heb ik dit als team.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:40 schreef Lindgren. het volgende:
Ik vat eerlijk gezegd nog steeds niet waarom IF's zóveel meer waard zijn dan regulars.
NIF Neymar kost zo'n 40 á 50k, met wat geluk. Zijn IF is echter 160 á 200k, terwijl hij overall 1 punt hoger is..
NIF Neymar 40-50k?quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En ondertussen heb ik dit als team.
[ afbeelding ]
Bijna een jaar FUT en nog niet door dat Abate een pauper isquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En ondertussen heb ik dit als team.
[ afbeelding ]
Ja, ik weet nog wel dat ik hem kocht voor 60k.quote:
Ach, voldoet wel aardig.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:43 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Bijna een jaar FUT en nog niet door dat Abate een pauper is
Nein man, ik ga weer alleen silvers spelen in het beginquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:45 schreef Rijst het volgende:
Ach over een maand betalen we 150k voor een Hazard terwijl hij over 6 maanden 5k waard is.
Hou je kop man, 2 goals.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jij was de schlemiel van de wedstrijd vond ik.
Scheer je weg, kind!quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:49 schreef Kamikazie het volgende:
Als we vanaf nu woord voor woord posten hebben we de 1000 voordat de kids terugkomen.
O wacht ik ben zelf een van de kids ...
kunnen inderdaad gaan spammen. blind rammen en op invoeren drukken.. met een paar man ben je in een kwartier klaar.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:50 schreef Lindgren. het volgende:
Nog twee hele topics, gaat 'm niet worden vannacht. Wat had het mooi geweest, zo zonder koterts.![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, ik weet nog wel dat ik hem kocht voor 60k.
[..]
Ach, voldoet wel aardig.
soeisoquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:53 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik wist dat dit ging gebeuren. In topic 999 is binnen 20min vol
Nu.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:54 schreef DannyDeko het volgende:
Ok ok: iedereen die nog wakker is voorspel wanneer de fifa 13 webapp uit komt.
Morgenquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:54 schreef DannyDeko het volgende:
Nee, over een weekje of 2 denk ik.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:54 schreef DannyDeko het volgende:
nuquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:54 schreef pascal08 het volgende:
Hoe snel zullen we dit topic vol krijgen?
quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:54 schreef pascal08 het volgende:
Hoe snel zullen we dit topic vol krijgen?
quote:
Een rendier! Duhh!quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:55 schreef Dudeweiser het volgende:
![]()
Ik vraag me nog steeds af wat dit moet voorstellen
Een hert met groen haar natuurlijkquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:55 schreef Dudeweiser het volgende:
![]()
Ik vraag me nog steeds af wat dit moet voorstellen
hopelijk als de Demo uit komtquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:54 schreef DannyDeko het volgende:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een hert met groen haar natuurlijk
swagquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Fuck logic.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die ene senegalees?quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een neger met wit haar gezien?
Nee, niet gezien. Gelukkig.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:57 schreef Toefjes het volgende:
Lindgren hoe is het met dat 16 jarige meisje afgelopen? oogcontact op voetbalclub avond en ze ging naar het zelfde festival als jij. Al geneukt?
Kone toch? Of was die blond?quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Arouna Koné, Djibril Cissé. Nu jij weer.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
GOEDE LINKSquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:58 schreef DannyDeko het volgende:
Hahah als je googled op neger met wit haar
http://www.google.nl/#hl=(...)t+wit+haar&gs_l=hp.3...927.2480.0.2932.3.2.1.0.0.0.69.122.2.2.0...0.0...1c.n-PMu_Q1DTs&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&fp=6095a3ee13c45fd&biw=1280&bih=607
http://www.google.nl/#hl=(...)t+wit+haar&gs_l=hp.3...927.2480.0.2932.3.2.1.0.0.0.69.122.2.2.0...0.0...1c.n-PMu_Q1DTs&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&fp=6095a3ee13c45fd&biw=1280&bih=607
HAHAH nerdquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:58 schreef DannyDeko het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ik kijk op mijn tv en spam hier blind.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:59 schreef pascal08 het volgende:
Hoe kan je zien hoe snel zo'n topic vol is?
quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:58 schreef DannyDeko het volgende:
Iemand?quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:59 schreef Toefjes het volgende:
wat is het record van snelste topic ook al weer?
I'm in.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:59 schreef Lindgren. het volgende:
Gasten, laten we als TT doen: HAHA LEKKER VOOR JULLIE ROTKOTERS
Kom op jongens, iemand?quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:59 schreef Toefjes het volgende:
wat is het record van snelste topic ook al weer?
Hem?quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
LAPO LAPO LAPO
LAPO LAPO LAPO
LAPO LAPO LAPO
LAPO LAPO LAPO
XD XD
XD XD
XD XD
XD XD
Hij wordt een LW zeker?quote:Op woensdag 5 september 2012 00:01 schreef Toefjes het volgende:
Ik ga Kandji missen in Fifa 13. Het zal nooit meer worden zoals het was
Schrijf dan een mooien afschijtsbrief.quote:Op woensdag 5 september 2012 00:01 schreef Toefjes het volgende:
Ik ga Kandji missen in Fifa 13. Het zal nooit meer worden zoals het was
Ja, dat ga ik doen. een tweet. en dan gooi ik m er afquote:Op woensdag 5 september 2012 00:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Schrijf dan een mooien afschijtsbrief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |