SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Jij typte net ook beweerd en verhoogdtdquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
het werkloosheid ja? domme clown.
Ja, er zitten genoeg mensen die een uitkering krijgen, die wel kunnen werken.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
het werkloosheid ja? domme clown.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij typte net ook beweerd en verhoogdtd
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij typte net ook beweerd en verhoogdtd
Voordat je alle werkelozen aan het werk hebt, moet je eerst een groot deel omscholen of bijscholen omdat ze de huidige banen niet aankunnen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:59 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja, er zitten genoeg mensen die een uitkering krijgen, die wel kunnen werken.
geen uitkering meer = money
Ze gaan werken, dus minder werkloosheid..
Ze worden meestal uitgelachen ja. Niet omdat ze grappig zijn.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:00 schreef marcie216 het volgende:
Het verschil is dat ik nog een domme clown ben, zijn tenminste grappig. Mathijs is gewoon echt dom.
Ja jij bent echt grappig. Je hebt de lachers zeker op je hand met die debiele opmerkingen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:00 schreef marcie216 het volgende:
Het verschil is dat ik nog een domme clown ben, zijn tenminste grappig. Mathijs is gewoon echt dom.
Bouten in de zin vanquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:57 schreef marcie216 het volgende:
Maar Matthijs, jij hebt er de bouten verstand van. Stop maar (ik ook hoor)
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Bouten in de zin van [ afbeelding ] of [ afbeelding ] ?
Ik wil best je xbox kopen, is het een normale, elite of slim?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]![]()
Dude, koop mijn Xbox.
.
.
.
.
.
.
ik moet er vanaf
Zijn genoeg baantjes bij Tempo team oid, zonder opleiding.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:00 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Voordat je alle werkelozen aan het werk hebt, moet je eerst een groot deel omscholen of bijscholen omdat ze de huidige banen niet aankunnen.
Daarnaast zijn er veel meer werklozen dan dat er banen beschikbaar zijn.
Is het afschaffen van de uitkering om meer geld te creëren reëel?
Nee!
O man, ik geef het op.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:01 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Zijn genoeg baantjes bij Tempo team oid, zonder opleiding.
Ik heb het nergens over afschaffen?
Dan nog, hoeveel banen denk je dat call centers en schoonmaakbedrijven hebben? Niet zoveel als dat er werkelozen zijn. (Dit zijn dan kleine voorbeelden, ik weet wel dat er meer soorten banen zijn, maar dan nog)!quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:01 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Zijn genoeg baantjes bij Tempo team oid, zonder opleiding.
Ik heb het nergens over afschaffen?
Het is een normale en het is een vrouwtje, dus ze kan nogal humeurig zijn.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:01 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik wil best je xbox kopen, is het een normale, elite of slim?
Elk mens dat gaat werken is er weer 1. Stop maar, ga zo douchen + Slapenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:03 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Dan nog, hoeveel banen denk je dat call centers en schoonmaakbedrijven hebben? Niet zoveel als dat er werkelozen zijn. (Dit zijn dan kleine voorbeelden, ik weet wel dat er meer soorten banen zijn, maar dan nog)!
Alle mogelijk scenario's bedenken en de hardste dissen voor die situaties.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als het zo doorgaat halen we morgen de 1000, misschien zelfs vannacht al. Maar nu even iets serieus: ik heb morgen een intakegesprek voor een opdracht die ik uit moet voeren voor school (bij een bedrijf) Hoe moet ik me daarop voorbereiden?
Ja iemand die econometrie heeft gestudeerd gaat echt in een call center zitten.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:03 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Elk mens dat gaat werken is er weer 1. Stop maar, ga zo douchen + Slapen
quote:
Waarschijnlijk heb je dit zelf gegoogled, anders kwam je hier niet op.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:03 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Marcie ik wist niet dat je ook onder de naam Drake actief was ...
Ja dan noem je een voorbeeld wat nergens op slaatquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja iemand die econometrie heeft gestudeerd gaat echt in een call center zitten.
Niet dat die snel zonder baan zitten maar is een voorbeeld.
Stond op 9gag.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:04 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je dit zelf gegoogled, anders kwam je hier niet op.
Je snapt mijn punt toch wel?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:05 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja dan noem je een voorbeeld wat nergens op slaat
Jo, zal er op letten.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:04 schreef GekkeZuiden het volgende:
Marcie, laat dit soort dingen zitten. Je hebt nog weinig verstand van dit soort onderwerpen en praat maar een beetje met Wilders mee. Begin er gewoon niet over.
Daarom hebben ze ook van die regels aan uitkeringen zitten.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:03 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Elk mens dat gaat werken is er weer 1. Stop maar, ga zo douchen + Slapen
Jaquote:
Daar kan je zo makkelijk onder uit komen, had mijn Economie leraar laatst nog verteldquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:05 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Daarom hebben ze ook van die regels aan uitkeringen zitten.
Bijvoorbeeld sollicitatieplicht? Of het starten van een eigen bedrijf?
Anders krijgen ze al geen uitkering meer!
Ik snap je punt, maar je voorbeeld is slecht.quote:
Nee, je bent ergens mee eens, maar je weet niet waarom. Je geeft de standpunten van Wilders aan. En begin er niet over, dat is het beste als geen zin hebt dat mensen dom tegen je gaan doen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:05 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Jo, zal er op letten.
Maar ik post hier 1 ding, dat ik het eens ben met Geert, over de AOW, en meteen gaan mensen dom doen? Is nergens voor nodig joh.
Stop maar, ga maar weer een kleurplaat maken.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:06 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik snap je punt, maar je voorbeeld is slecht.
Ik vind het niet erg hoor, jullie hebben er last van. Ik noem de punten op, die ik op school heb gehoord ja? Jullie noemen ook punten op die je ergens hebt gelezen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:07 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Nee, je bent ergens mee eens, maar je weet niet waarom. Je geeft de standpunten van Wilders aan. En begin er niet over, dat is het beste als geen zin hebt dat mensen dom tegen je gaan doen.
Dat is niet wat je moeder gister zei.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:07 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Stop maar, ga maar weer een kleurplaat maken.
Nee. Morgen weer te vroeg mijn bed uit....quote:
Nee wij gebruiken logica jij praat andere na.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:07 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg hoor, jullie hebben er last van. Ik noem de punten op, die ik op school heb gehoord ja? Jullie noemen ook punten op die je ergens hebt gelezen.
Nou zo gemakkelijk is dat niet...quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:06 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Daar kan je zo makkelijk onder uit komen, had mijn Economie leraar laatst nog verteld
Helemaal onderaan kun je wijzigingen bevestigen. Kom ik nu in je sig? Of gewoon in je moeder?quote:
Nee ik ben het met iemand eens?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee wij gebruiken logica jij praat andere na.
Je had dit toch via het debat? En jij hebt er last van naar mij gevoel, jij bent altijd degene die zegt. Dat iedereen tegen jou is en dat je dat niet leuk vindt. Volgens mij zit jij er eerder mee dan de rest.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:07 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg hoor, jullie hebben er last van. Ik noem de punten op, die ik op school heb gehoord ja? Jullie noemen ook punten op die je ergens hebt gelezen.
Je maakt van alles een mening om zo je ongelijk goed te pratenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:08 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee ik ben het met iemand eens?
Neuh valt allemaal wel mee, zit meestal gewoon te genieten hoe iedereen hier haptquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:09 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Je had dit toch via het debat? En hebt er last van, jij bent altijd degene die zegt. Dat iedereen tegen jou is en dat je dat niet leuk vindt. Volgens mij zit jij er eerder mee dan de rest.
Hey Pokerrr, hoe gaat het met je colleges?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:09 schreef poker4lifee het volgende:
oh noes Marcie heeft weer meer dan 3 zinnen getypt. Niet doen jongen!
Ik heb gelijk, de rest haat.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Iemand korte samenvatting van deze discussione?
Marcie tegen de rest!quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Marcie is het eens met een domme standpunt van Wilders.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Nee die zei: Marcie eet je pizza!quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:08 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dat is niet wat je moeder gister zei.
0.5 uit 2 nog steeds. Vandaag vrij. Morgen heb ik er 2quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hey Pokerrr, hoe gaat het met je colleges?
Wat de fuck, jij die hoofdletters gebruiktquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:09 schreef poker4lifee het volgende:
oh noes Marcie heeft weer meer dan 3 zinnen getypt. Niet doen jongen!
Ja maar na die pizza ging het er behoorlijk hard aan toequote:Op dinsdag 4 september 2012 22:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee die zei: Marcie eet je pizza!
Bij mij staat er geen 'wijzigingen bevestigen' onderin hoorquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Helemaal onderaan kun je wijzigingen bevestigen. Kom ik nu in je sig? Of gewoon in je moeder? [ afbeelding ]
eerst je wachtwoord intypen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:11 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Bij mij staat er geen 'wijzigingen bevestigen' onderin hoor
Ohquote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:11 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Bij mij staat er geen 'wijzigingen bevestigen' onderin hoor
Ik pak jullie allemaal, 1 voor 1 op VDM na!quote:
Op spelling probeer ik wel altijd te letten, hoofdletters boeien me dan weer totaal niet op het internet. Vaag.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat de fuck, jij die hoofdletters gebruikt
Wat bedoel je met pakken?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:13 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik pak jullie allemaal, 1 voor 1 op VDM na!
En dat is niet alleen op Fifa, daar heet mijn team nou FC PAKJOU
Wat heb ik nou weer gedaanquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:13 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik pak jullie allemaal, 1 voor 1 op VDM na!
En dat is niet alleen op Fifa, daar heet mijn team nou FC PAKJOU
M'n moeder is vorig jaar overleden.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:11 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja maar na die pizza ging het er behoorlijk hard aan toe
Jij nietquote:
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:14 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHAHAHAHA [ afbeelding ]
Als je zoiets kan zeggen, dan ben je wel een baas... (niet dat ik het er mee eens ben, maar baas)quote:
Lulkoek.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:14 schreef pascal08 het volgende:
[..]
M'n moeder is vorig jaar overleden.
Klop anders even bij de gemeente aan.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:15 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Lulkoek.
Even iets anders :
Psv gaat miljoenen steken in vernieuwing/verbouwing van het Philips Stadion
Godver hadden ze beter die miljoenen in een verdediger kunnen steken.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:15 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Lulkoek.
Even iets anders :
het is dat GJE het onder zijn UI heeft staan, maar volgens mij ben ik hier toch echt 'de ' baas!quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:14 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Als je zoiets kan zeggen, dan ben je wel een baas... (niet dat ik het er mee eens ben, maar baas)
Nog meer van de gemeente gekregen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:15 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Lulkoek.
Even iets anders :
Geen verstand van, niet over praten lindje..quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Klop anders even bij de gemeente aan.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:15 schreef marcie216 het volgende:
[..]
het is dat GJE het onder zijn UI heeft staan, maar volgens mij ben ik hier toch echt 'de ' baas!
Marcie toch, waz met jou?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:15 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Lulkoek.
Even iets anders :
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:16 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Geen verstand van, niet over praten lindje..
Jij hebt fucking nergens verstand van met je domme tering opmerkingen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:16 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Geen verstand van, niet over praten lindje..
Je zat als eerste in de game sukkel.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:06 schreef pascal08 het volgende:
Waarom maken jullie mij altijd captain ineens?
Nu heb je de poppen aan het dansen Marcie.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij hebt fucking nergens verstand van met je domme tering opmerkingen.
Flikker gewoon op met je blije bakkes.
Laatst nog gedaan, Jij hebt 0.0% van wat er in het contract staat met de gemeente en PSV, ik ook niet. Dus ga ergens anders zeuren.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]! Ga in een bus zingen, idioot.
Maar in FIFA is hij beter met iemand erbij. :$quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
GeeftJeEnergie, definitie van een baas jatog
Deja vu met roy en blije bakkesquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ben je boos?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Stoere taal man.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Shit just got real,son.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wij moeten een keer gewoon tegen elkaarquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:17 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Maar in FIFA is hij beter met iemand erbij. :$
Universitair niveau hoor. Zozo.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
I'm booked for the week.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wij moeten een keer gewoon tegen elkaar
Wilde gok; Lindgrenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:18 schreef Dudeweiser het volgende:
dit tweette iemand net
[ afbeelding ]
Dus het is jou broer!quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:18 schreef marcie216 het volgende:
Kamikazie is gewoon een beetje autistisch, en geestelijk gestoord. rustig allemaal.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit had je niet moeten zeggenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:18 schreef marcie216 het volgende:
Kamikazie is gewoon een beetje autistisch, en geestelijk gestoord. rustig allemaal.
Hap, hap, hap, hap. Als boterkoeeeeeeeeek.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:19 schreef marcie216 het volgende:
Jullie noemen mij dom, maar ik het beter voor me kaar dan jullie hoor?
Scooter, seizoenkaart van je club, veel vrienden, en behoorlijk wat geld...
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:18 schreef Fuszy het volgende:
godverdomme, jullie moeten echt een keer neuken.
Alleen maar chagrijnige mensen hier.
Kan bestquote:
Droog jaquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
fout, iemand van mijn school. Wat een timing
Je bent 15.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:19 schreef marcie216 het volgende:
Zucht...quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:19 schreef marcie216 het volgende:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:19 schreef marcie216 het volgende:
Hoef niet bij DBS te voetballen. En ben niet bang voor hem, ik toon gewoon mijn X-markerquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:19 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Dit had je niet moeten zeggen
Hij gaat je zaterdag bij DBS op wachten
Geld speelt voor mijn geen rol, heb er teveel van. Vraag maar aan GJE.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:19 schreef marcie216 het volgende:
Dat neemt niet weg dat je ongeloof achterlijke dingen verkondigt als de waarheid.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:19 schreef marcie216 het volgende:
Ja, al moet ik zeggen dat ik laatst met een kraslot 500 eu won, en paar weken er voor ook al 100quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:19 schreef marcie216 het volgende:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:20 schreef Geluidssysteem het volgende:
Lindje staat in mijn sig trouwens.
Kan, in het echt ben ik heel anders!quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dat neemt niet weg dat je ongeloof achterlijke dingen verkondigt als de waarheid.
Zet je privé jet eens uit, ik kan je niet verstaanquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Geld speelt voor mijn geen rol, heb er teveel van. Vraag maar aan GJE.
KAN 'IE NIET RUILENquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:21 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]Wat jij hetb wil ik ook, ruilen??
Een auto, EL en Sport1, een vriendin, vrienden en geld.?? Ruilen?
Geluk is met de domme zeggen ze altijd toch?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:20 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja, al moet ik zeggen dat ik laatst met een kraslot 500 eu won, en paar weken er voor ook al 100
Nee, EL heb ik ook. Een vriendin gehad. Een auto rijd ik toch alleen maar in elkaarquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:21 schreef GekkeZuiden het volgende:
Ja het is nu een beetje verkeerdquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je moet alleen even de [quote] tags weghalen en de afbeelding tussen de img tags.
Je liet je ouders natuurlijk weer dokken. Haphaphaphapquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:22 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee, EL heb ik ook. Een vriendin gehad. Een auto rijd ik toch alleen maar in elkaar
Ik verdubbel je inzet met mijn Auto, EL, Sport1, een vriendin een vaste baan en een hbo diploma!quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:21 schreef GekkeZuiden het volgende:
Wie vroeg dat ook al weerquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:22 schreef Dudeweiser het volgende:
oh god mijn van persie heeft een foot injurymoet ik dan een upper body kaartje kopen?
Dat hbo diploma wil ie waarschijnlijk maar al te graag hebben.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:22 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ik verdubbel je inzet met mijn Auto, EL, Sport1, een vriendin een vaste baan en een hbo diploma!
Nee, verkopen en een nieuwe terugkopen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:22 schreef Dudeweiser het volgende:
oh god mijn van persie heeft een foot injurymoet ik dan een upper body kaartje kopen?
ik foldquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:22 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ik verdubbel je inzet met mijn Auto, EL, Sport1, een vriendin een vaste baan en een hbo diploma!
Geen vriendenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:22 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Het was verdomme een heupblessurequote:Op dinsdag 4 september 2012 22:22 schreef Dudeweiser het volgende:
Nee, ga ik op eigen kracht halen!quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dat hbo diploma wil ie waarschijnlijk maar al te graag hebben.
Goejen fotosoepquote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:22 schreef Dudeweiser het volgende:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:22 schreef Dudeweiser het volgende:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Als ik een heup-blessure heb, valt dat toch onder die upper-body healing kaartjes?
Ga ergens anders aandacht zoeken, baby.quote:
denk het niet deeeeenkquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:23 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee, ga ik op eigen kracht halen!
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Het was verdomme een heupblessure
HAP HAP HAP HAPquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:24 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ga ergens anders aandacht zoeken, baby.
Oke, je bent een kneus. Oke.
Vaste baan = geldquote:
I will seequote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:24 schreef marcie216 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie.
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Nee, want als je een baan hebt heb je geen geld of collega's waar je mee overweg kan --> vrienden.quote:
Klopt, vriendin kom je verder mee. Maar dat jou vrienden nep zijn + dat jou vriendin ook nep is, kan ik niks aan doen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:24 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Vaste baan = geld
Vrienden kon ik er ook wel bij gaan zetten, maar dan werd het zo sneu voor jou!
Daarnaast, heb ik liever een lieve vriendin dan facking veel nep vrienden!
Ja dat hoef je niet 12039x te zeggen, ga dan gewoon weg manquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:24 schreef Fuszy het volgende:
dezen topic is helemaal niet leuk meer. Jullie hebben of een kutje nodig of fifa 13.
Wat is jouw probleem en waarom heb je het 2 keer binnen 5 minuten over hoeveel pussy de posters hebben?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:24 schreef Fuszy het volgende:
dezen topic is helemaal niet leuk meer. Jullie hebben of een kutje nodig of fifa 13.
Keek jij ook?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:25 schreef Dudeweiser het volgende:
het staat er helemaal niet lindgren
Vanmiddag was het leuk, maar toen kwam "de rest".quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:24 schreef Fuszy het volgende:
Whoooo, jou moeder is niet nep!quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:25 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Klopt, vriendin kom je verder mee. Maar dat jou vrienden nep zijn + dat jou vriendin ook nep is, kan ik niks aan doen.
oke sorry.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:25 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja dat hoef je niet 12039x te zeggen, ga dan gewoon weg man_!
neequote:Op dinsdag 4 september 2012 22:25 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Kom anders keertje met mij en GJE chillen, Möet drinken, prive jetje pakken je weet.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:25 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Klopt, vriendin kom je verder mee. Maar dat jou vrienden nep zijn + dat jou vriendin ook nep is, kan ik niks aan doen.
oke sorry.
Houd je bek. Doe normaal tegen Fuszy ja.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:25 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Jouw*quote:
Eindbaas.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zag je mijn duikkopbal? Gruwelijk hè?
haphaphaphapquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:25 schreef n0ir het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem en waarom heb je het 2 keer binnen 5 minuten over hoeveel pussy de posters hebben?
Zeik dan ook niet.quote:
Ga eens uit zijn billen man.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:26 schreef Rijst het volgende:
[..]
Houd je bek. Doe normaal tegen Fuszy ja.
Ja prive-jet lijkt me wel baas ja. Heb wel een eigen limo.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kom anders keertje met mij en GJE chillen, Möet drinken, prive jetje pakken je weet.
Limo als in limonade?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:26 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja prive-jet lijkt me wel baas ja. Heb wel een eigen limo.
Als je wil afsluiten moet je dat doen, mijn xbox heeft kuren dus misschien ben ik er over 5 minuten, misschien over 15. Morgen ben ik vrij dus we kunnen 't uitstellen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:26 schreef Jonnsie het volgende:
Maar Cr00kk ben je zo ver?![]()
Moet morgen weer vroeg beginnen en het wordt laaaaaat!
Vervelend he zon notoire teringlijer die denkt dat ie slim is door op een internetsite spelling te gaan verbeteren.quote:
Haters, wat zijn ze allemaal grappig.quote:
Ren maar weg voor je problemenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:28 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Haters, wat zijn ze allemaal grappig.
Oke genoeg getrolled voor vandaag, doei
Kom keertje kerkje bij stratum dan, ik pak jou .quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:28 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Morgenmiddag maar even doen dan?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:27 schreef n0ir het volgende:
[..]
Als je wil afsluiten moet je dat doen, mijn xbox heeft kuren dus misschien ben ik er over 5 minuten, misschien over 15. Morgen ben ik vrij dus we kunnen 't uitstellen.
Nou, als je nu niet jezelf was, ben ik bang dat je niet jezelf kan spelen want je doet altijd zo dom.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:28 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Pedopas.jpgquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kom keertje kerkje bij stratum dan, ik pak jou .
verdomme marciequote:Op dinsdag 4 september 2012 22:28 schreef DutchSL het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)+de+gaten+houdt.aspx
Wtf![]()
Dat betekent waarschijnlijk eerder dat de politie in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht gewoon niet zo goed hun best doen als die in Eindhoven en Enschede
Ok.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Niet haten broeder, ik heb het topic wel in leven gehoudenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Bijna 1000 topics, waaronder 800 topics vol aids van SB, Marcie en GJE (in mindere mate).
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niet haten broeder, ik heb het topic wel in leven gehouden
Dixons is ie het goedkoopst, Bol.com beste ervaring mee!quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En daarna kebab eten bij de hoek??quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Haha ik las het ook ja.quote:
WehKampf.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:29 schreef Fuszy het volgende:
Waar kan ik het beste fifa 13 pre-orderen? of waar hebben jullie hem in bestelling staan?
cs misschien volgende week eindelijk op ps als ik nu.nl mag gelovenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik bij gamemania, lekker te veel betalenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:29 schreef Fuszy het volgende:
Waar kan ik het beste fifa 13 pre-orderen? of waar hebben jullie hem in bestelling staan?
mycom.comquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:29 schreef Fuszy het volgende:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je quote de verkeerdequote:Op dinsdag 4 september 2012 22:30 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Dixons is ie het goedkoopst, Bol.com beste ervaring mee!
Toen wij vluchten voor het aidsgezwel dat Marcie216 heet ja.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wehkamp.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:30 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Dixons is ie het goedkoopst, Bol.com beste ervaring mee!
Sinds GJE hier is gekomen is alles beter geworden.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]je geeft wel wat kleur aan dit topic ja.
Aight, zou wel eens tijd worden ja, begon al spijt te krijgen van het kopen van zo'n psn kaart eigenlijkquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
cs misschien volgende week eindelijk op ps als ik nu.nl mag geloven
Ik moet vrijwel altijd lachen om dit soort posts van jouquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Toen wij vluchten voor het aidsgezwel dat Marcie216 heet ja.
Dankbaar daarvoor trouwens
Brak nog bijna onze vriendschap ook, maar onder het genot van een stel lekkere wijven om ons heen op de golfbaan is het goed gekomen!
Tuulk niet, alleen als de webapp er dan is neem ik aanquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:32 schreef n0ir het volgende:
Gaan we na topic 1000 kappen met deze reeks en verder in een FUT13 #1 topic?
Was wel tof geweest als die 2 momenten samenvielen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tuulk niet, alleen als de webapp er dan is neem ik aan
Snel allemaal over naar tweakers en de lapo van #999 bewarenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:33 schreef n0ir het volgende:
[..]
Was wel tof geweest als die 2 momenten samenvielen.
Te veel gespamd
Ik heb hem al onder de ctrl+v staan.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:34 schreef Lindgren. het volgende:
Weet iemand al een leuke topictitel?
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik moet vrijwel altijd lachen om dit soort posts van jou
Hulde
bijna 1000.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:34 schreef Lindgren. het volgende:
Weet iemand al een leuke topictitel?
Allemaal de schuld van die kankerkoters!quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:31 schreef Dudeweiser het volgende:
de 1000 gaan we niet meer halen vandaag
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van die kankerkoters!
Dat zou echt ziek zijnquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van die kankerkoters!
Haha, zit je je zelf nou nog steeds avonden hier te verdedigen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:24 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Je deed eerst 2 aanhalingstekensquote:
de AOW leeftijd moet gewoon 65 blijven want anders gaat ie over 20 jaar misschien naar 70 en dan moeten wij langer werken. Dat kan toch nietquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, zit je je zelf nou nog steeds avonden hier te verdedigen?
Maak er een einde aan please.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, zit je je zelf nou nog steeds avonden hier te verdedigen?
Jaquote:
ehhhhh hoe kom je bij deze vraag? Heb ik iets gemist? Net thuis van werken...quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
de AOW leeftijd moet gewoon 65 blijven want anders gaat ie over 20 jaar misschien naar 70 en dan moeten wij langer werken. Dat kan toch niet
Dit inbeelden met jouw stem is puur lachenquote:
dat was het standpunt van marcie over de AOW leeftijd.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ehhhhh hoe kom je bij deze vraag? Heb ik iets gemist? Net thuis van werken...
Marcie over politiek.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Marcie maakt zichzelf bij vlagen weer eens onsterfelijk belachelijk.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geen idee, hij had iig een maandbanquote:
Dank je(?) (:D) (:()quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dit inbeelden met jouw stem is puur lachen
SB is er pas weer over 2 weken ofzoquote:
Waarom?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geen idee, hij had iig een maandban
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:39 schreef DutchSL het volgende:
Gewoon 65 houden en verplichte euthanasie bij 75, probleem opgelost.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:39 schreef DutchSL het volgende:
Zieke zielquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:39 schreef DutchSL het volgende:
Liever de AOW leeftijd omhoog, want de mens wordt steeds ouder. Anders worden andere zaken waar we ook waarde aan hechten onbetaalbaar. Plus de mens heeft de vrijheid voor het eigen pensioen te sparen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat was het standpunt van marcie over de AOW leeftijd.
Met als argument: ik vind dat ze niet zo lang hoeven te werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |