SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:39 schreef DutchSL het volgende:
Gewoon 65 houden en verplichte euthanasie bij 75, probleem opgelost.
Maar dan moet ik het missenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:40 schreef Lindgren. het volgende:
Hoe briljant als we nou gewoon om 4:00 's nachts, in het bijzijn van alle oudjes even het topic volspammen.
ik zet m'n wekker op 4 uur, wil het niet missen!quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:40 schreef Lindgren. het volgende:
Hoe briljant als we nou gewoon om 4:00 's nachts, in het bijzijn van alle oudjes even het topic volspammen.
Ben bang van wel ja... Anders morgenvroeg wel! xDquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:40 schreef Geluidssysteem het volgende:
Shit ik ga de 1000 niet meemaken denk ik.
Zal wel vannacht worden als ik dit tempo zo zie.
dat proberen wij marcie al 2 topics lang wijs te maken. Maar ja luisteren ho maar.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Liever de AOW leeftijd omhoog, want de mens wordt steeds ouder. Anders worden andere zaken waar we ook waarde aan hechten onbetaalbaar. Plus de mens heeft de vrijheid voor het eigen pensioen te sparen.
Goodnight bradaquote:
Het is dat ik morgen vroeg eruit moet anders had ik mee gedaanquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:40 schreef Lindgren. het volgende:
xD is marcie stijl. Aub niet doen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:41 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ben bang van wel ja... Anders morgenvroeg wel! xD
En dan om 10 voor 4 het topic volmaken.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik zet m'n wekker op 4 uur, wil het niet missen!
Nee, crew uitgescholden via DMquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
@Kamikazie
Volgens mij zat SB iedereen kapot te schelden ofzo
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:41 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nee, crew uitgescholden via DM
Sorry, automatisme!quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:41 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
xD is marcie stijl. Aub niet doen.
Ik zat er dichtbijquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:41 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nee, crew uitgescholden via DM
dan gaat m'n score penalty % mooi van 10 naar 0 met clubs.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En dan om 10 voor 4 het topic volmaken.
Haha, hij deed ook naar tegen mij. Heb m maar geblocktquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
@Kamikazie
Volgens mij zat SB iedereen kapot te schelden ofzo
Omdat chemistry.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:43 schreef Jonnsie het volgende:
Waarom gaat iedereen bij single match er altijd uit?!
Maakt niet uit je bent onze topscoorder.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dan gaat m'n score penalty % mooi van 10 naar 0 met clubs.
Volgens mij 2 dagen na aanmelding van SB had je hem al geblocktquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, hij deed ook naar tegen mij. Heb m maar geblockt
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:43 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Maakt niet uit je bent onze topscoorder.
Dacht ik ook. Tot ik een DM van hem kreegquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Volgens mij 2 dagen na aanmelding van SB had je hem al geblockt
Je weet gewoon dat er minstens 1 persoon op dit moment al een kloon aan zit te maken.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:47 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga hard lachen als de 1000'ste een anti-climax wordt. Iets van 'hee ik ben hier nieuwen zag dath et topi cdicht was dus im maak een nieuwe xD'
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:47 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga hard lachen als de 1000'ste een anti-climax wordt. Iets van 'hee ik ben hier nieuwen zag dath et topi cdicht was dus im maak een nieuwe xD'
ja dacht je dat je al beschermd was. dachten z'n ouders ook toen ze bezig waren.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Tot ik een DM van hem kreeg
denk dat we blij mogen zijn als dat de TT isquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:47 schreef Lindgren. het volgende:
dit.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:48 schreef Kamikazie het volgende:
Ik zit nog te denken over een leuke TT
OH IK DACHT DAT ALLEEN JE HERSENEN VAN STEEN WAREN XDquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:49 schreef Kamikazie het volgende:
Kamikazie op dit moment :
[ afbeelding ]
Alleen mijn postsquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:50 schreef Kamikazie het volgende:
Ik kwam net met het goede idee, een top 3 domste/gekste/meest idiote uitspraken ooit in dit topic.
Kom maar op met suggesties!
[FIFA 12: FUT SC] #1001 Dalmatiėrs.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:51 schreef pascal08 het volgende:
Ik hoop dat iemand het topicnummer per ongeluk ophoogt.
Ben Arfa op CDMquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:50 schreef Kamikazie het volgende:
Ik kwam net met het goede idee, een top 3 domste/gekste/meest idiote uitspraken ooit in dit topic.
marcie- Wildersquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:50 schreef Kamikazie het volgende:
Modric, wakker blijvenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |