Ja maar tot 24ste had ik niet volgehouden hoorquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat je voor die tijd niet gestorven bent van verlangen en nieuwsgierigheid.
Dat is een ja dusquote:
Grappen uitleggen is wel een beetje voor wijvenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[ afbeelding ] Op dinsdag 4 september 2012 22:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een grap.
Iemand met een goede smaak.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik zou er wel doen, maar wie ben ik
[..]
Ik heet geen Nick
quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Van je natte la?
Ik denk dat je me dan een foto stuurt van een sokkenla waar je een glas water overheen hebt gegooid
[..]
Twee subjes zonder Dom kan niet he, ik help graag
Ja, echt hè.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Grappen uitleggen is wel een beetje voor wijven!
natuurlijk:')quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Oprechte vraag.
Het is niet iets wat je voor eeuwig blijft als je het ooit was namelijk.
Tot je 26e maagd zijn, het komt voor..quote:
Misschien wilt JB ook wel joinen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:39 schreef Dqod het volgende:
D'r heeft er een Not Another Teen Movie ontdekt
[..]![]()
Nou, ik denk dat je op t moment ook geen pics wilt van mijn "andere" la
Behulpzame man, die Ado.. Always willing to help out
in de bios gezien, dus.....quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:39 schreef Dqod het volgende:
D'r heeft er een Not Another Teen Movie ontdekt
Nou, daar denken sommige mensen toch anders overquote:
quote:
Ik ga liever op de kast zitten.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:39 schreef Zosk het volgende:
Ik ga er niet verder op in, 4ebe. Ga jij maar lekker tegen het plafond aanzitten.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tot je 26e maagd zijn, het komt voor..
Gelukkig ben ik nog geen 26.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daarom geeft Gers ook geen reactiequote:Op dinsdag 4 september 2012 22:39 schreef Fascination het volgende:
Ik weet nog wel dat Japsnars maagdengrappen ging maken tegen Broekpaling. Als hem werd gevraagd of hij nog maagd was, reageerde hij ontkennend. Bleek hij later wel maagd te zijn.!!
T moet niet sexier worden hoorquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Misschien wilt JB ook wel joinen.
Ik uit de kast.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga liever op de kast zitten.
Wie Japsnars of bp?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:39 schreef Fascination het volgende:
Ik weet nog wel dat Japsnars maagdengrappen ging maken tegen Broekpaling. Als hem werd gevraagd of hij nog maagd was, reageerde hij ontkennend. Bleek hij later wel maagd te zijn.!!
owww fuckquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij had ik het ook niet over jou, maar leuk dat je je aangesproken voeltquote:
Ok, mooiquote:
Oh shi-quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij had ik het ook niet over jou, maar leuk dat je je aangesproken voelt
kquote:
Japsnars.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Wie Japsnars of bp?
Japsnarsmet zijn verknipte wereldbeeld en ideeën over relaties met vrouwen.
schatje ik had al een reactie gegevenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daarom geeft Gers ook geen reactie![]()
Bezemquote:
Ado krijgt het er druk mee zo.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
T moet niet sexier worden hoorwajooo
![]()
TR gedaan, mafkees.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zou hem kankerhard op zijn kankerbek slaan.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:41 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Ado kan dat wel handelen, toch Ado?quote:
Ja dat het een goed grapje wasquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:41 schreef gers het volgende:
[..]
schatje ik had al een reactie gegeven
quote:
Japsnarsquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Boem lauw.quote:
Katy Perryquote:
Die neem ik vastgebonden mee in de kofferbakquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
zou doenquote:
Ben je serieus?quote:
Tuurlijk, geef jullie ook wel wat opdrachten voor elkaar, zodat ik ruimte houdquote:
Ok ik zie jullie morgenavond bij Tliquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die neem ik vastgebonden mee in de kofferbak
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Tuurlijk, geef jullie ook wel wat opdrachten voor elkaar, zodat ik ruimte houd
quote:
Zijn enige seksuele ervaring was tongzoenen en frummelen aan zijn nichtje.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:39 schreef Fascination het volgende:
Zoveel ruimte heb ik niet. Gaan wel naar een hotel ofzo.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok ik zie jullie morgenavond bij Tli
Heb geen superaids ofzo maar het ging over de 26jarige maagdquote:
dm me het adres maarquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
zou ik nooit bij jou doen hoorquote:
Op zich niet erg op zijn leeftijd toen, maar dan moet je niet stoer gaan lopen doen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:44 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zijn enige seksuele ervaring was tongzoenen en frummelen aan zijn nichtje.
quote:
quote:
Ik ook, was meer om die knipoog van haarquote:
owh zoquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook, was meer om die knipoog van haar
Ja, dat snapte ik wel.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:44 schreef gers het volgende:
[..]
Heb geen superaids ofzo maar het ging over de 26jarige maagd
Ok is goedquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zoveel ruimte heb ik niet. Gaan wel naar een hotel ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
ik hoop het toch van niet anders stopt de sneltrein naar zwolle een keer op Oss Westquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Anders gaat je moeder je seksen uit medelijden?
En ik dan?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ze zien me binnenkomen met 3 subjes aan mijn zijquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zoveel ruimte heb ik niet. Gaan wel naar een hotel ofzo.
Ik snap het niet.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:45 schreef gers het volgende:
[..]
ik hoop het toch van niet anders stopt de sneltrein naar zwolle een keer op Oss West
PIMPquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ze zien me binnenkomen met 3 subjes aan mijn zij
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij mag ook mee hoor :$quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En ik dan?Ik word ook altijd buitengesloten.
Dat maakt je ook een sub dusquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En ik dan?Ik word ook altijd buitengesloten.
Alle 3 aan een ketting.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
de sneltrein stopt daar normaal gezien nooitquote:
Doodgegaan aan haar verkoudheid?quote:
in de geheime tinychatquote:
Halsband en collarquote:
Juist.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:46 schreef gers het volgende:
[..]
de sneltrein stopt daar normaal gezien nooit
quote:
Ok bedankt voor deze eenduidige informatie.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doodgegaan aan haar verkoudheid?
gelukkig , ik dacht ik zeg het even voor de duidelijkheid anders denken mensen nog dat ik terminaal benquote:
quote:
Sowieso.quote:
quote:
moet ik het nog verder uitleggenquote:
Hahahahahahaquote:
Nee, is n mooi moment om mn breiwerkje af te makenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |