zou doenquote:
Ben je serieus?quote:
Tuurlijk, geef jullie ook wel wat opdrachten voor elkaar, zodat ik ruimte houdquote:
Ok ik zie jullie morgenavond bij Tliquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die neem ik vastgebonden mee in de kofferbak
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Tuurlijk, geef jullie ook wel wat opdrachten voor elkaar, zodat ik ruimte houd
quote:
Zijn enige seksuele ervaring was tongzoenen en frummelen aan zijn nichtje.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:39 schreef Fascination het volgende:
Ik weet nog wel dat Japsnars maagdengrappen ging maken tegen Broekpaling. Als hem werd gevraagd of hij nog maagd was, reageerde hij ontkennend. Bleek hij later wel maagd te zijn.!!
Zoveel ruimte heb ik niet. Gaan wel naar een hotel ofzo.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok ik zie jullie morgenavond bij Tli
Heb geen superaids ofzo maar het ging over de 26jarige maagdquote:
dm me het adres maarquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
zou ik nooit bij jou doen hoorquote:
Op zich niet erg op zijn leeftijd toen, maar dan moet je niet stoer gaan lopen doen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:44 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zijn enige seksuele ervaring was tongzoenen en frummelen aan zijn nichtje.
quote:
quote:
Ik ook, was meer om die knipoog van haarquote:
owh zoquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook, was meer om die knipoog van haar
Ja, dat snapte ik wel.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:44 schreef gers het volgende:
[..]
Heb geen superaids ofzo maar het ging over de 26jarige maagd
Ok is goedquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zoveel ruimte heb ik niet. Gaan wel naar een hotel ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
ik hoop het toch van niet anders stopt de sneltrein naar zwolle een keer op Oss Westquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Anders gaat je moeder je seksen uit medelijden?
En ik dan?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ze zien me binnenkomen met 3 subjes aan mijn zijquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zoveel ruimte heb ik niet. Gaan wel naar een hotel ofzo.
Ik snap het niet.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:45 schreef gers het volgende:
[..]
ik hoop het toch van niet anders stopt de sneltrein naar zwolle een keer op Oss West
PIMPquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ze zien me binnenkomen met 3 subjes aan mijn zij
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij mag ook mee hoor :$quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En ik dan?Ik word ook altijd buitengesloten.
Dat maakt je ook een sub dusquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En ik dan?Ik word ook altijd buitengesloten.
Alle 3 aan een ketting.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
de sneltrein stopt daar normaal gezien nooitquote:
Doodgegaan aan haar verkoudheid?quote:
in de geheime tinychatquote:
Halsband en collarquote:
Juist.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:46 schreef gers het volgende:
[..]
de sneltrein stopt daar normaal gezien nooit
quote:
Ok bedankt voor deze eenduidige informatie.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doodgegaan aan haar verkoudheid?
gelukkig , ik dacht ik zeg het even voor de duidelijkheid anders denken mensen nog dat ik terminaal benquote:
quote:
Sowieso.quote:
quote:
moet ik het nog verder uitleggenquote:
Hahahahahahaquote:
Nee, is n mooi moment om mn breiwerkje af te makenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Misschien wilt JB ook wel joinen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |