owww fuckquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tot je 26e maagd zijn, het komt voor..
Volgens mij had ik het ook niet over jou, maar leuk dat je je aangesproken voeltquote:
Ok, mooiquote:
Oh shi-quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij had ik het ook niet over jou, maar leuk dat je je aangesproken voelt
kquote:
Japsnars.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Wie Japsnars of bp?
Japsnarsmet zijn verknipte wereldbeeld en ideeën over relaties met vrouwen.
schatje ik had al een reactie gegevenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daarom geeft Gers ook geen reactie![]()
Bezemquote:
Ado krijgt het er druk mee zo.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
T moet niet sexier worden hoorwajooo
![]()
TR gedaan, mafkees.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zou hem kankerhard op zijn kankerbek slaan.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:41 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Ado kan dat wel handelen, toch Ado?quote:
Ja dat het een goed grapje wasquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:41 schreef gers het volgende:
[..]
schatje ik had al een reactie gegeven
quote:
Japsnarsquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:39 schreef Fascination het volgende:
Ik weet nog wel dat Japsnars maagdengrappen ging maken tegen Broekpaling. Als hem werd gevraagd of hij nog maagd was, reageerde hij ontkennend. Bleek hij later wel maagd te zijn.!!
[..]
Boem lauw.quote:
Katy Perryquote:
Die neem ik vastgebonden mee in de kofferbakquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Misschien wilt JB ook wel joinen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |