hihiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Samzz.. als je wilt praten over mij hoeft dat niet op fb hoor.
stel dat er weer verhalen in de wereld komen die niet waar zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
blijf nouquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hmm.. aangezien er dus weer zo nodig over me gepraat moet worden.
toedels
Ik geef je een kus...quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hmm.. aangezien er dus weer zo nodig over me gepraat moet worden.
toedels
Volgens mij zeg ik niks raarsquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Samzz.. als je wilt praten over mij hoeft dat niet op fb hoor.
stel dat er weer verhalen in de wereld komen die niet waar zijn
kun je je niet gewoon gedragen en je bemoeien met je eigen leven ipv dat van een ander?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij zeg ik niks raars. Het is nota bene niet eens mijn bericht.
je moet er wel meteen naartoe rennen om het te vertellenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij zeg ik niks raars. Het is nota bene niet eens mijn bericht.
Ik heb niks gezegd, andersquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je moet er wel meteen naartoe rennen om het te vertellen
Oeh Oeh ik weet iets ..
bijzonderquote:
ik herhaal petra, petra dus, ik herhaal het nog maar een keer: Petraquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:39 schreef kingtoppie het volgende:
En wie ''won'' het debat volgens jullie?
Alsof ik er wat aan kan doen dat anderen op Facebook losgaan op een bericht van iemand anders.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
kun je je niet gewoon gedragen en je bemoeien met je eigen leven ipv dat van een ander?
Ik heb geen ideequote:Op dinsdag 4 september 2012 22:39 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb niet gekeken. Word een beetje moe van die kontendraaiers...quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:39 schreef kingtoppie het volgende:
Vervelend mens wel... Met der stomme vragen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:40 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
ik herhaal petra, petra dus, ik herhaal het nog maar een keer: Petra
Piratenpartij een optie?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken. Word een beetje moe van die kontendraaiers...
Ik weet ook nog steeds niet wat ik moet gaan stemmen, de 12e.
idd...stemwijzer... uitslag -> naar stembus... eerste vakje onder het logo van de partij uit de uitslag inkleuren (wel netjes binnen de lijntjes, dat dan weer wel)... en klaar.quote:
misselijk wijf, tenminste, met haar vragen danquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vervelend mens wel... Met der stomme vragen.
Nee, PP is geen optiequote:Op dinsdag 4 september 2012 22:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Piratenpartij een optie?
Wat bedoel je met kontendraaiers?
Valt wel mee hoor, ik vind de partijen niet heel anders als voorgaande jaren...quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, PP is geen optie.
Gewoon, dat leugenachtige kontendraaien om maar zoveel mogelijk stemmen te winnen om vervolgens een heel andere richting in te slaan.
Ze lijkt op die foto een beetje op Cynthia Nixon.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:44 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
Petra Gijzen die 1 vraag binnen een minuut 10x herhaalde
[ afbeelding ]
Je bent toch niet verliefd op alexander he?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:44 schreef Samzz het volgende:
Ik had gisteren overigens wel een positief gevoel over D66, dus ergens is het wel jammer dat ik dat debat niet gekeken heb, denk ik.
nee ze mocht alle lijsttrekkers een minuut lang interviewen en ze was gruwelijk irritant.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze lijkt op die foto een beetje op Cynthia Nixon.
En wat is zij, leidde ze het debat?
Ik vind ze eigenlijk allemaal tegenvallen. CDA en CU heb ik nooit serieus genomen om dezelfde reden, VVD heeft enorm afgedaan en doet dit nog steeds. SP is een optie, PVDA is nooit een optie geweest, kutpartij. D66 is een optie, PVDD is een optie en GL weet ik nog niet...quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, ik vind de partijen niet anders als voorgaande jaren...
Ik vind de PVDA mild dit jaar.... Ik vind de SP goed dit jaar...
VVD altijd een stomme partij gevonden... CDA en CU zijn partijen met hun godsdienst overtuiging in de naam dat vind ik eng en ergens radicaal, alsjeblieft hou godsdienst buiten de politiek... Dus die vallen ook af...
D66 blijft over... Groenlinks neem ik ook nie serieus.
een van de weinigen die het belang van europa inzien en dat ook hardop durven uit te sprekenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:44 schreef Samzz het volgende:
Ik had gisteren overigens wel een positief gevoel over D66, dus ergens is het wel jammer dat ik dat debat niet gekeken heb, denk ik.
Gadverdamme, nee. Ik vond Verhoeven gewoon sympathiek overkomen gisterenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je bent toch niet verliefd op alexander he?
Ik weet niet of ik het wat Europa betreft met hen eens ben... Ik heb sowieso mijn twijfels over Europa. Maar de verdere standpunten spreken mij best aan.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:46 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
een van de weinigen die het belang van europa inzien en dat ook hardop durven uit te spreken
PVDD...quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind ze eigenlijk allemaal tegenvallen. CDA en CU heb ik nooit serieus genomen om dezelfde reden, VVD heeft enorm afgedaan en doet dit nog steeds. SP is een optie, PVDA is nooit een optie geweest, kutpartij. D66 is een optie, PVDD is een optie en GL weet ik nog niet...
Samzz hartje Alexxxx, samzz hartje alexxxquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gadverdamme, nee. Ik vond Verhoeven gewoon sympathiek overkomen gisteren.
Hallo poesquote:
Heb je hun partijprogramma doorgelezen? Ze richten zich op wel meer dan dieren.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
PVDD...
Is je stem weggooien naar mijn mening, het gaat nooit in een kabinet komen.. En terecht wel... Dieren promoten doe je niet in een arena waar je het volk moet promoten...
Dieren zijn een onderdeel.. En totaal niet het belangrijkste....
niks gemist hurquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hallo poes
Doe ik af en toe eens als ik ben wezen sporten, even een paar posts teruglezen om te kijken of ik iets gemist heb, maar dit is me te veel :p
Dudequote:Op dinsdag 4 september 2012 22:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Samzz hartje Alexxxx, samzz hartje alexxx
Mooiquote:
dat mocht die ouwe burgemeester willen!quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Samzz hartje Alexxxx, samzz hartje alexxx
Ja.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi
Het gaat nu over politiek en wat iedereen gaat stemmen?
Heb godse last van mijn schouder en rug
Ofc richten ze zich op meer...quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je hun partijprogramma doorgelezen? Ze richten zich op wel meer dan dieren.
En sja, ik vind dieren belangrijk in een wereld waarin ze steeds belangelozer aan de kant worden geworpen.
ja, volgens mij zijn daar andere SC's overquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi
Het gaat nu over politiek en wat iedereen gaat stemmen?
Heb godse last van mijn schouder en rug
Nu eerst ff wat eten maken.
helemaal mee eens, ze zien je aankomen in het buitenland!quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ofc richten ze zich op meer...
Maar ze zetten zich wat betrefd dat ''meer'' uit de running door ''dieren'' in hun politieke naam te stoppen.
Ok. Bij mij kwam PVV, SP en PvdD uit de stemwijzer geloof ikquote:
Ik denk dat je je niet moet blind staren op een naam als het programma goed is en je bevaltquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ofc richten ze zich op meer...
Maar ze zetten zich wat betrefd dat ''meer'' uit de running door ''dieren'' in hun politieke naam te stoppen.
Volgens mij is er zelfs een heel subforum over politiekquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja, volgens mij zijn daar andere SC's over
dan gaan we het nu weer hebben over bier en tietenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij is er zelfs een heel subforum over politiek
dat jaquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij is er zelfs een heel subforum over politiek
Ja, jaaa, ook liefde voor jouquote:
Ik heb nog geen stemwijzer ingevuld. Ik vind het heel lastig. Ik heb ook een aantal punten waarop ik het met de PVV eens ben (dierenwelzijn), een aantal waar ik het met D66 eens ben (onderwijs, zorg) en ook wat waar ik helemaal niks mee heb (Europa, dat gehaat op moslims).quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ok. Bij mij kwam PVV, SP en PvdD uit de stemwijzer geloof ik
Morgen naar de huisarts. Die massages hielpen niks/te weinig voor mijn rug.
Vinniieequote:Op dinsdag 4 september 2012 22:47 schreef Vinniiee het volgende:
Avond. Ik ga niet 2 topics terug lezen
Met de schoenen is het nog gelukt
Ik denk dat je er rekening mee moet houden of je gestemde partij kans maakt om in een kabinet te komen....quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat je je niet moet blind staren op een naam als het programma goed is en je bevalt.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:52 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
dan gaan we het nu weer hebben over bier en tieten
Vind ik niet. Dit is precies mijn probleem met de samenleving nu. Alleen maar aan het volk denken, niet meer aan de dieren. Terwijl ze wel belangrijk voor ons zijn en niet verwaarloosd en/of mishandeld hoeven worden.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
PVDD...
Is je stem weggooien naar mijn mening, het gaat nooit in een kabinet komen.. En terecht wel... Dieren promoten doe je niet in een arena waar je het volk moet promoten...
Dieren zijn een onderdeel.. En totaal niet het belangrijkste....
daaagquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:54 schreef Cryothic het volgende:
tijd... om af te taaien, tot morgen waarschijnlijk
Dit inderdaad. Wat Ghandi al zei, de beschaafdheid van de samenleving lees je af aan de manier waarop het zijn dieren behandelt.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vind ik niet. Dit is precies mijn probleem met de samenleving nu. Alleen maar aan het volk denken, niet meer aan de dieren. Terwijl ze wel belangrijk voor ons zijn en niet verwaarloosd en/of mishandeld hoeven worden.
Goed ideequote:Op dinsdag 4 september 2012 22:52 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
dan gaan we het nu weer hebben over bier en tieten
Allemaal oprotten dusquote:
Ik vind het ook lastig, maar ik ben eigenlijk te druk met andere dingen om me erin te verdiepenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nog geen stemwijzer ingevuld. Ik vind het heel lastig. Ik heb ook een aantal punten waarop ik het met de PVV eens ben (dierenwelzijn), een aantal waar ik het met D66 eens ben (onderwijs, zorg) en ook wat waar ik helemaal niks mee heb (Europa, dat gehaat op moslims).
Wat heb je met je rug dan? Echt de spieren of meer de wervels?
Hey man!quote:
Ik vind dat je moet stemmen op een partij die het meeste jouw belangen behartigt. Als dat voor mij de PVDD is, dan ga ik daar gewoon op stemmen. Dieren in de partijnaam of niet.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat je er rekening mee moet houden of je gestemde partij kans maakt om in een kabinet te komen....
En als dat niet zo is of het zijn belangen wel goed naar voren kan brengen en invloed kan uitoefenen op het land...
Ik denk dat PVDD met 1 zetel meer dan genoeg heeft, evenals de piratenpartij....
En ik wil eigenlijk dat beide 1 zetel krijgen...
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed idee
[..]
Allemaal oprotten dus
Ja, ik vind het ook vreemd dat mensen steeds meer een scheiding tussen mens en dier maken. Waarom, omdat een dier niet kan denken? Dus het is gewoon slachtvee voor ons? Dat vind ik erg en in zo'n beschaving wil ik niet leven.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Wat Ghandi al zei, de beschaafdheid van de samenleving lees je af aan de manier waarop het zijn dieren behandelt.
Hij komen er behoorlijk slecht uit, wat dat betreft.
Uiteraard, maar natuurlijk....quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vind ik niet. Dit is precies mijn probleem met de samenleving nu. Alleen maar aan het volk denken, niet meer aan de dieren. Terwijl ze wel belangrijk voor ons zijn en niet verwaarloosd en/of mishandeld hoeven worden.
Dan moet daar dus wel wat voor en mee gebeuren. En niet in de doofpot worden gestopt.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Uiteraard, maar natuurlijk....
Is het aan de overheid om dat allemaal wetten en regeltjes voor te verzinnen?
Alsjeblieft zeg... Doe simpel, ontneem iemand die zijn dier mishandeld / verwaarloosd het recht op huisdieren, geef hem de kans om na 6 maanden een cursus te doen waarna het weer wel weg wellicht (uiteraard zelf betaald)
Klaar is kees... Ik zie het probleem niet verder....
morgen weer werkenquote:
Ik vind van niet.. Als ik dat zou doen zou ik mijn stem weggooien want de partij die dat het meeste doet haalt waarschijnlijk niet eens een zetel.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat je moet stemmen op een partij die het meeste jouw belangen behartigt. Als dat voor mij de PVDD is, dan ga ik daar gewoon op stemmen. Dieren in de partijnaam of niet.
Ja, daar moet dus wel een wet voor worden opgesteld, en dus eerst een motie indienen, debatteren, inhoud bepalen, stemmen, noem het maar op.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Uiteraard, maar natuurlijk....
Is het aan de overheid om dat allemaal wetten en regeltjes voor te verzinnen?
Alsjeblieft zeg... Doe simpel, ontneem iemand die zijn dier mishandeld / verwaarloosd het recht op huisdieren, geef hem de kans om na 6 maanden een cursus te doen waarna het weer wel weg wellicht (uiteraard zelf betaald)
Klaar is kees... Ik zie het probleem niet verder....
Het gaat dus al weer wat beter?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
morgen weer werken
straks eens zien of mn droom verder gaat
goh nou niet geweldig. maar dat gaat het nooit, goed genoeg om te werken iggquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het gaat dus al weer wat beter?
Kom ik er ook in voor?
Nee? Jij vindt dat je moet stemmen op de partij die het meeste kans heeft in het kabinet te komen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind van niet.. Als ik dat zou doen zou ik mijn stem weggooien want de partij die dat het meeste doet haalt waarschijnlijk niet eens een zetel.
Meer scheiding?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook vreemd dat mensen steeds meer een scheiding tussen mens en dier maken. Waarom, omdat een dier niet kan denken? Dus het is gewoon slachtvee voor ons? Dat vind ik erg en in zo'n beschaving wil ik niet leven.
En 1 zetel is dan naar mijn mening voldoendequote:Op dinsdag 4 september 2012 22:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daar moet dus wel een wet voor worden opgesteld, en dus eerst een motie indienen, debatteren, inhoud bepalen, stemmen, noem het maar op.
Daar heb je dus wel een partij voor nodig die de juiste belangen behartigt.
En voor die zetel moet dus wel gestemd worden.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En 1 zetel is dan naar mijn mening voldoende
Aangezien LL ook nog niet aan het afsluiten is...quote:
Nee.. Je moet uiteraard wel stemmen op iets wat ervoor zorgt dat jouw landsvisie wordt uitgevoerd...quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee? Jij vindt dat je moet stemmen op de partij die het meeste kans heeft in het kabinet te komen?
Ah oke. Sterktequote:Op dinsdag 4 september 2012 22:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
goh nou niet geweldig. maar dat gaat het nooit, goed genoeg om te werken igg
en nee sorry
Nee, maar mensen die doen alsof dieren een stuk vuil zijn wel.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Meer scheiding?
Je kunt toch moeilijk een hond gaan berechten ofzo? Ik snap het niet zo goed.... Echt niet.
Komt wel goed denk ik zoquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
En voor die zetel moet dus wel gestemd worden.
helpt niet ik heb ook al 6 hints gegevenquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah oke. Sterkte
He, jammer
Oja ennuh:
OPZOUTE MET DAT POLITIEK GENEUZEL HIER
Moeilijk een hond gaan berechten... Dat gebeurde jaren geleden met de RAD gewoon hoor. Beestje werd getest, kwam ie er niet door, bam, kogel. Oh wacht, testen was niet eens altijd nodig, verkeerde stamboom of geen stamboom bij een bepaald type is bam, kogel.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Meer scheiding?
Je kunt toch moeilijk een hond gaan berechten ofzo? Ik snap het niet zo goed.... Echt niet.
Niet mij de schuld gevenquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:00 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Aangezien LL ook nog niet aan het afsluiten is...
Ja, ik mag niet klagen.
Veel gezien, belachelijk veel foto's gemaakt... en een rondje op de Nurburgring met de kinderen op de achterbank... heerlijk burgerlijk
Nicequote:Op dinsdag 4 september 2012 23:00 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Aangezien LL ook nog niet aan het afsluiten is...
Ja, ik mag niet klagen.
Veel gezien, belachelijk veel foto's gemaakt... en een rondje op de Nurburgring met de kinderen op de achterbank... heerlijk burgerlijk
Zijn die er zoveel?quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, maar mensen die doen alsof dieren een stuk vuil zijn wel.
Precies. En als dat voor mij de PVDD is, dan ga ik daar gewoon op stemmen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee.. Je moet uiteraard wel stemmen op iets wat ervoor zorgt dat jouw landsvisie wordt uitgevoerd...
ZE MOETEN HET GEWOON EEN KEER DOORHEBBENquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
helpt niet ik heb ook al 6 hints gegevendan ga ik wel gewoon weg
Verkiezingen 2012quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
ZE MOETEN HET GEWOON EEN KEER DOORHEBBEN
And again: Daarvoor dus een partij die dat soort belangen behartigtquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zijn die er zoveel?
En ja uiteraard ik ben het er mee eens dat die goed gestraft mogen worden en een verbod op huisdieren mogen krijgen...
In geval met coalities vormen kan je stem dus op een coalitiepartij vallen zogezegd ipv je favoriet.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Precies. En als dat voor mij de PVDD is, dan ga ik daar gewoon op stemmen.
vertel me meewrquote:
Naar mijn mening wel. Bovendien ben ik ook tegen megastallen en dat soort onzin. Dat hebben we in Nederland niet nodig, kom op!quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zijn die er zoveel?
En ja uiteraard ik ben het er mee eens dat die goed gestraft mogen worden en een verbod op huisdieren mogen krijgen...
Nee, dat komt niet nuquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
NiceMooi man
Hehehe, nu komt het leuke: alle foto's uitzoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIEUW: Foto's!
Dat maakt niet uit, je mag het hier over alles hebben.quote:
zeg blauwe let eens op man.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Naar mijn mening wel. Bovendien ben ik ook tegen megastallen en dat soort onzin. Dat hebben we in Nederland niet nodig, kom op!
quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
And again: Daarvoor dus een partij die dat soort belangen behartigt.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
In geval met coalities vormen kan je stem dus op een coalitiepartij vallen zogezegd ipv je favoriet.
HALLLOquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Naar mijn mening wel. Bovendien ben ik ook tegen megastallen en dat soort onzin. Dat hebben we in Nederland niet nodig, kom op!
quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:04 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nee, dat komt niet nu![]()
Ik loop nog bijna een half jaar achter met de foto's op onze site.
Dus voor ik hier aan toe kom...
Al ben ik stiekem al wel aan het klooien hoor. Moet m'n facebook natuurlijk wel up to date houdenOh, mooie foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Dat kan gebeuren. Shit happens. Maar als ik PVDD wil stemmen dan doe ik dat.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
In geval met coalities vormen kan je stem dus op een coalitiepartij vallen zogezegd ipv je favoriet.
Ok, verkassen we wel naar Politiek SC en gaan we het daar over sex hebben.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, je mag het hier over alles hebben.
Dat hebben we niet nodig?....quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik zei al, het mag hier over alles gaan. Je bent vrij om een ander onderwerp aan te snijden.quote:
ja leuk hur, een gesprek tussen 2 users. de helft van de posters zijn erdoor weggegaan. volgens mij was het de bedoeling van een SC om het gezellig te houden en met elkaar te kletsen en geen hele discussies samen te houden. maar goed das mijn point of view.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ook over bans?quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:04 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nee, dat komt niet nu![]()
Ik loop nog bijna een half jaar achter met de foto's op onze site.
Dus voor ik hier aan toe kom...
Al ben ik stiekem al wel aan het klooien hoor. Moet m'n facebook natuurlijk wel up to date houdenHehe, oh dat wordt nog wat danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice piccie![]()
goed planquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ok, verkassen we wel naar Politiek SC en gaan we het daar over sex hebben.
Ja, maar daarom twijfel ik ook om op de PVDD te stemmen, juist omdat ik vind dat de PVDA niet veel met de punten gedaan heeft, of welke andere partij dan ook.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan gebeuren. Shit happens. Maar als ik PVDD wil stemmen dan doe ik dat.
Maar goed, laten we wel wezen, de kans dat de punten waar je op stemt worden uitgevoerd is nihil. Zo is dat altijd geweest.
daar reageren die 2 prive discussiemensen niet op hoor.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik zei al, het mag hier over alles gaan. Je bent vrij om een ander onderwerp aan te snijden.
Eensquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja leuk hur, een gesprek tussen 2 users. de helft van de posters zijn erdoor weggegaan. volgens mij was het de bedoeling van een SC om het gezellig te houden en met elkaar te kletsen en geen hele discussies samen te houden. maar goed das mijn point of view.
Veel plezier.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ok, verkassen we wel naar Politiek SC en gaan we het daar over sex hebben.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik zei al, het mag hier over alles gaan. Je bent vrij om een ander onderwerp aan te snijden.
Dank u beidequote:Op dinsdag 4 september 2012 23:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, oh dat wordt nog wat dan
Nice piccie
Exact, dus daar moet aan gewerkt worden.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat hebben we niet nodig?....
Enig idee hoeveel boeren er failliet gaan omdat we langzaamaan stoppen met alle bezuinigingen....?
Klein boeren is niet rendabel....
De PVDA vind ik sowieso een prutpartijquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, maar daarom twijfel ik ook om op de PVDD te stemmen, juist omdat ik vind dat de PVDA niet veel met de punten gedaan heeft, of welke andere partij dan ook.
Die posters zijn volgens mij weg omdat ze naar bed gingen? Dan nog, kletsen er nu toch mensen met elkaar? Ik zie het probleem niet. In geen enkele SC gaat het alleen over het onderwerp van het subforum.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja leuk hur, een gesprek tussen 2 users. de helft van de posters zijn erdoor weggegaan. volgens mij was het de bedoeling van een SC om het gezellig te houden en met elkaar te kletsen en geen hele discussies samen te houden. maar goed das mijn point of view.
Daar kan ik niks aan doen, het ligt puur aan de mensen die er zijn en welk onderwerp die willen bespreken. Het is niet verboden.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
daar reageren die 2 prive discussiemensen niet op hoor.
Is moeilijk..... Kan eigenlijk gewoon niet.... Of je moet geen totale marktwerking toelaten bij agrariers..quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Exact, dus daar moet aan gewerkt worden.
dan moet je misschien beter lezen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Die posters zijn volgens mij weg omdat ze naar bed gingen? Dan nog, kletsen er nu toch mensen met elkaar? Ik zie het probleem niet. In geen enkele SC gaat het alleen over het onderwerp van het subforum.
Waarom dan? Ik ben wel opgegroeid tussen de rode rakkers maar ik sta er zelf ook achter.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
De PVDA vind ik sowieso een prutpartij. Altijd al gevonden.
Total marktwerking in de agrarische sector kan haast niet. Dan houden de boeren helemaal geen stuiver meer over om van te leven.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is moeilijk..... Kan eigenlijk gewoon niet.... Of je moet geen totale marktwerking toelaten bij agrariers..
(gebeurt nu eigenlijk ook al met allerlei quota etc)
Dat lijkt me eigenlijk geweldig, als kleine boeren gewoon veel zouden kunnen verdienen. Prijzen lekker laag en dat iedereen daar heen gaat. Beter zou voor mij niet kunnen!quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is moeilijk..... Kan eigenlijk gewoon niet.... Of je moet geen totale marktwerking toelaten bij agrariers..
(gebeurt nu eigenlijk ook al met allerlei quota etc)
ik ook niet, en als ik dat wel deed ging ik wel in dat subforum.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:07 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb echt niks met politiek
dus ik stem maar niet
Als er 1% tekort aan melk is.. Stijgen de melkprijzen als een malle... Dan verdient die boer wel hoor...quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Total marktwerking in de agrarische sector kan haast niet. Dan houden de boeren helemaal geen stuiver meer over om van te leven.
Alles moet goedkoop, goedkoop, goedkoop, ondertussen heeft de boer geen cent om z'n kont te krabben.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:07 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb echt niks met politiek
dus ik stem maar niet
Dat maakt alsnog niet uit, het is niet verboden om het hier over politiek of over wat dan ook te hebben.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dan moet je misschien beter lezen.
Is er een alternatief?quote:
Ik ben zelf voor een staat met zo min mogelijk overheidsbemoeienis, enkel als vangnet. Met de PVDA aan het roer gaat dat nooit en te nimmer lukken, die willen alles te veel in de hand houden. Subsidie voor dit, subsidie voor dat.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Waarom dan? Ik ben wel opgegroeid tussen de rode rakkers maar ik sta er zelf ook achter.
+1quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik ook niet, en als ik dat wel deed ging ik wel in dat subforum.
Hihiquote:
Pfft. Ik moet me er meer in gaan verdiepen. Ben er de laatste tijd nauwelijks mee bezig en das niet handig want ik ben het wel met je eens.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben zelf voor een staat met zo min mogelijk overheidsbemoeienis, enkel als vangnet. Met de PVDA aan het roer gaat dat nooit en te nimmer lukken, die willen alles te veel in de hand houden. Subsidie voor dit, subsidie voor dat.
Nee, daar ben ik niet voor.
lekker makkelijk, echt. tofquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat maakt alsnog niet uit, het is niet verboden om het hier over politiek of over wat dan ook te hebben.
Kosten worden lager per eenheid product als je groter gaat bouwen...quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat lijkt me eigenlijk geweldig, als kleine boeren gewoon veel zouden kunnen verdienen. Prijzen lekker laag en dat iedereen daar heen gaat. Beter zou voor mij niet kunnen!
+1quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik ook niet, en als ik dat wel deed ging ik wel in dat subforum.
Er is een idioot overschot aan melk. Nederland heeft een gigantische opslag met melkpoeder, allemaal omdat er teveel gemolken wordt omdat de boer anders helemaal niks verdient.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als er 1% tekort aan melk is.. Stijgen de melkprijzen als een malle... Dan verdient die boer wel hoor...
Er is gewoon teveel aanbod zogezegd...
t maakt geen kont uit joh. negeren kunnen ze als de beste hier.quote:
Kijk eens naar de liberaal democratische partij...quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben zelf voor een staat met zo min mogelijk overheidsbemoeienis, enkel als vangnet. Met de PVDA aan het roer gaat dat nooit en te nimmer lukken, die willen alles te veel in de hand houden. Subsidie voor dit, subsidie voor dat.
Nee, daar ben ik niet voor.
Waar wil jij het dan over hebben, MKquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
t maakt geen kont uit joh. negeren kunnen ze als de beste hier.
Daar heb je ook zeker gelijk in, maar ik zou soms willen dat dat dus allemaal anders kon zonder teveel grote veranderingen. Ik haal mijn eieren nu bij de boer, maar ik zou ook melk, kaas en jam enzo hier willen halen, echter betaal je dan gigaveel. Net als asperges, maar dat maakt me niet zoveel uit want die zijn er maar een paar maanden.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kosten worden lager per eenheid product als je groter gaat bouwen...
Scheeld echt enorm in prijs als je 4 boeren van 100 koeien samengooid in 1 bedrijf met 400 koeien...
Waar die 4 boeren met zijn 8en lopen...
Loopt die boer met zijn 400 koeien met maximaal 4 man....
En hij heeft maar 1 stal nodig etc..
quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:12 schreef Moeraskat het volgende:
we kunnen ook gewoon alle SC's samenvoegen als de ontwerpen toch geen kut uitmaken![]()
preciesquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
België is helemaal een verhaal apart
Nou zeg, waar slaat dit nou op? Ik heb je uitleg gegeven, als je het er niet mee eens bent stap je maar naar feedback of Danny.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
t maakt geen kont uit joh. negeren kunnen ze als de beste hier.
soms heb ik van die heldere ingevingen.quote:
De boer wordt zelf uitgemolkenquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er is een idioot overschot aan melk. Nederland heeft een gigantische opslag met melkpoeder, allemaal omdat er teveel gemolken wordt omdat de boer anders helemaal niks verdient.
Dat vele aanbod is er omdat de prijzen zo laag liggen en de boer meer moet melken om überhaupt wat te verdienen.
ik heb het niet over jou.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou zeg, waar slaat dit nou op? Ik heb je uitleg gegeven, als je het er niet mee eens bent stap je maar naar feedback of Danny.
Zeker. Zonder de steun van de overheid en Europa zou heel agrarisch Nederland failliet zijn.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De boer wordt zelf uitgemolken
Blood dead serious hoop ik op VVD-D66-PvdA.quote:
Ik snap je redenatie...quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er is een idioot overschot aan melk. Nederland heeft een gigantische opslag met melkpoeder, allemaal omdat er teveel gemolken wordt omdat de boer anders helemaal niks verdient.
Dat vele aanbod is er omdat de prijzen zo laag liggen en de boer meer moet melken om überhaupt wat te verdienen.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
soms heb ik van die heldere ingevingen.
Dan weet ik het ook niet meer.quote:
nee echt?quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:14 schreef LovelyLady het volgende:
Woord van de dag: Uitmelken
Ook daar is een topic voor
dat ging erover VOOR jij je mengde in die politiek onzinquote:
Wat een afgrijselijke combinatie, tenminste die eerste dan.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Blood dead serious hoop ik op VVD-D66-PvdA.
Woord van de dag. Deel 27!quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nee echt?kei vet. misschien moeten we het daar over zwangere vrouwen hebben
oh nou dan kan het toch ook, gesprekken van 1 woord per postquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Woord van de dag. Deel 27!
Nee want je mag enkel een woord plaatsen
Weet je waarom er quota worden verhandeld?quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik snap je redenatie...
Maar die klopt niet.... Er worden quota verhandeld.... De boer mag helemaal niet meer melk afleveren als dus vooraf vastgesteld door zijn quota..
Slimste is dan om d66 te stemmen lijkt mij.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Blood dead serious hoop ik op VVD-D66-PvdA.
Dat kan, maar ik begrijp het probleem niet. In de SC mag nou eenmaal elk onderwerp aangesneden worden, nou als het een keer je ding niet is dan kom je later terug of snijd je een ander onderwerp aan. Soms vind ik bepaalde onderwerpen ook niet tof, maar dat zijn nou eenmaal de regels.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dat ging erover VOOR jij je mengde in die politiek onzin
Als je D66 al te rechts is, dan is er nog weinig hoop.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat een afgrijselijke combinatie, tenminste die eerste dan.
Om de prijs niet te vertieven zogezegd?quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet je waarom er quota worden verhandeld?
Mwah, die blijft de kleinste van het stel, ik heb het liefst Rutte als premier.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Slimste is dan om d66 te stemmen lijkt mij.
Als je die partijen wilt wel ja, anders natuurlijk PvdA. Nee grapje, ik stop met propaganderen en zeg braaf ja en amen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Slimste is dan om d66 te stemmen lijkt mij.
Nee D66 kan nog wel. Rutte wil ik echt niet meer zien.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als je D66 al te rechts is, dan is er nog weinig hoop.
Een groot deel van de PvdA-aanhang ziet er echter ook kansen, ben wel bang dat bij de verkiezingen van '14 of '15 de SP en de PVV dan nog makkelijker kunnen prijsschieten.
wij gaan elkaar nooit begrijpen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik begrijp het probleem niet. In de SC mag nou eenmaal elk onderwerp aangesneden worden, nou als het een keer je ding niet is dan kom je later terug of snijd je een ander onderwerp aan. Soms vind ik bepaalde onderwerpen ook niet tof, maar dat zijn nou eenmaal de regels.
Rutte, de puber...quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mwah, die blijft de kleinste van het stel, ik heb het liefst Rutte als premier.
Samsom mag lekker de minister van Energie en Milieu worden ofzo.
Wie dan, dikkertje Roemer?quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee D66 kan nog wel. Rutte wil ik echt niet meer zien.
Nee, omdat er al meer gemolken werd dan geconsumeerd. Melkplas of boterberg zegt je vast wel iets, toch?quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Om de prijs niet te vertieven zogezegd?
Dat kan, maar maakt niet uit voor de regels.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
wij gaan elkaar nooit begrijpen.
Wat is er allemaal aan de hand?quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vroeg je net waar jij het graag over wil hebbenquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, Samsom. Waarom Rutte opnieuw?quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wie dan, dikkertje Roemer?
Die flippo mag van mij nog niet eens directeur van een basisschool worden.
Het probleem is niet dat er een paar posts over gaan, maar ongeveer al het hele topic. Verkas dan lekker naar Verkiezingen 2012, daar kun je uitgebreid praten over politiek.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Omdat Samsom te links is.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, Samsom. Waarom Rutte opnieuw?
Okay, ik kom er net pas in rollen, volgend onderwerp: ik heb een braspak nodigquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het probleem is niet dat er een paar posts over gaan, maar ongeveer al het hele topic. Verkas dan lekker naar Verkiezingen 2012, daar kun je uitgebreid praten over politiek.
Het topic is pas 2 pagina's lang! Dit is echt de laatste keer dat ik het zeg, het is gewoon toegestaan dus vanaf nu ga ik deze posts verwijderen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het probleem is niet dat er een paar posts over gaan, maar ongeveer al het hele topic. Verkas dan lekker naar Verkiezingen 2012, daar kun je uitgebreid praten over politiek.
Door subsidies en dergelijken...quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, omdat er al meer gemolken werd dan geconsumeerd. Melkplas of boterberg zegt je vast wel iets, toch?
Preciesquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Door subsidies en dergelijken...
Eigenlijk zou er gewoon een subsidie moeten komen op het slachten van vee
Een pak dat je draagt als er een grote kans is dat je onder het bier gaat komenquote:
Wat is een braspakquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Okay, ik kom er net pas in rollen, volgend onderwerp: ik heb een braspak nodig.
En ik mag niet posten wat ik vind. Lekkere SC is dit danquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het topic is pas 2 pagina's lang! Dit is echt de laatste keer dat ik het zeg, het is gewoon toegestaan dus vanaf nu ga ik deze posts verwijderen.
Voor de derde keer, waar moet het dan over gaan?quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een quota zorgt voor minder aanbod... Dus de prijs zal dan juist hoger komen te liggen....quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Precies. En de melkquota zorgen er nu voor dat boeren zo'n achterlijk lage prijs krijgen voor hun melk dat ze eigenlijk wel meer moeten melken om rond te kunnen komen
.
Je mag prima posten wat je vind, maar het is nu wel genoeg gezegd.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat is een braspak
[..]
En ik mag niet posten wat ik vind. Lekkere SC is dit dan
je mag je mening heus wel postenquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat is een braspak
[..]
Oh een veredeld regenpakquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een pak dat je draagt als er een grote kans is dat je onder het bier gaat komen.
Een quotum zorgt ervoor dat nieuwe aanbieders niet kunnen toetreden, want het wordt dan al verdeeld over de gegunde bedrijven. Dat is nadelig voor de prijs en dus voor de concurrentie.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Een quota zorgt voor minder aanbod... Dus de prijs zal dan juist hoger komen te liggen....
Ja en er is ook genoeg gezegd over dat politiek geneuzelquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je mag prima posten wat je vind, maar het is nu wel genoeg gezegd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat anders dan dat politiek geneuzel.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor de derde keer, waar moet het dan over gaan?Bij de H&M gaan shoppenquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een pak dat je draagt als er een grote kans is dat je onder het bier gaat komen.
![]()
![]()
Ehm, ja, maar dan een wel met hemd en dasquote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja en er is ook genoeg gezegd over dat politiek geneuzelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Wat anders dan dat politiek geneuzel.
[..]
Bij de H&M gaan shoppen![]()
![]()
![]()
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Ssst stil maarquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat is een braspak
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ssst stil maarik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
[..]
Ja en er is ook genoeg gezegd over dat politiek geneuzelMag je vinden, punt is dat het hier over alles mag gaan, dus als je het er niet mee eens bent kom je later terug of begin je een ander onderwerp, maar gaan zeuren dat het over iets anders moet gaan en daar maar mee blijven doorgaan, kom op zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
[..]
Bij de H&M gaan shoppen
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
A Het is vrij verhandelbaar....quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een quotum zorgt ervoor dat nieuwe aanbieders niet kunnen toetreden, want het wordt dan al verdeeld over de gegunde bedrijven. Dat is nadelig voor de prijs en dus voor de concurrentie.
Nee. De melkprijs in de EU is kunstmatig hooggehouden. De wereldmelkprijs ligt veel lager dan hier in de EU. Door die quota is de hele marktwerking naar de tyfus.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Een quota zorgt voor minder aanbod... Dus de prijs zal dan juist hoger komen te liggen....
Hehehequote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ssst stil maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dames, ik houd van julliequote:![]()
Kan prima, beetje creatief zijnquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ehm, ja, maar dan een wel met hemd en das.
Nederland moet hervormd worden. Meer respect voor dieren en boeren.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. De melkprijs in de EU is kunstmatig hooggehouden. De wereldmelkprijs ligt veel lager dan hier in de EU. Door die quota is de hele marktwerking naar de tyfus.
Je weet toch nog wel dat er in 2009 of 2010 acties werden ondernomen door boeren in protest tegen de lage melkprijs? Ze verdienen er echt bijna niks aan, aan die melk.
[..]
Ja en er is ook genoeg gezegd over dat politiek geneuzelNoem eens wat anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
[..]
Bij de H&M gaan shoppen
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
H&M dus. Stiefbroer heeft daar een pak gekocht voor een bruiloft (quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ehm, ja, maar dan een wel met hemd en das.
Zolang consumenten voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten, gaat dat never nooit gebeuren.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nederland moet hervormd worden. Meer respect voor dieren en boeren.
ik ook van jou hurquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehehe
[..]
[..]
Dames, ik houd van jullie
Maarja, wil niet bijna iedereen dat? Persoonlijk betaal ik ook geen 8 euro voor biefstuk, dan maar geen biefstuk, ik vind het niet eens zo lekker.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zolang consumenten voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten, gaat dat never nooit gebeuren.
mooi dan ga ik slapen.quote:
Die zijn echt zooooooo leuk!quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:26 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Haat aan koppijn rond 1 oog!!
http://www.trouwen-feesta(...)on-Just-Married.html en deze ga ik kopen
Dan moet je dus een keuze makenquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maarja, wil niet bijna iedereen dat? Persoonlijk betaal ik ook geen 8 euro voor biefstuk, dan maar geen biefstuk, ik vind het niet eens zo lekker.
Vind het iets romantisch hebben om dat aan het eind van je trouwfeest samen op te laten, De gasten krijgen sterretjesquote:
Dat ben ik met je eens, echter zijn er een heleboel mensen die geen fuck geven om dieren. En dat doet mijn hartje wel pijn.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moet je dus een keuze maken. Wil je biefstuk eten en wil je dat die biefstuk bij leven een goed bestaan heeft gehad, dan tast je wat dieper in de buidel.
Wil je dat niet, dan moet je ook niet zeuren over dieren die het zo slecht hebben.
Nieuwe aanbieders wil je wel op een markt waar teveel aanbod is, vooral als daarmee de prijs omlaag kan en dus een deel van de concurrentie zal afhaken. Als iemand een idee heeft hoe hij goedkoop melk kan produceren, moet hij dat zeker doen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
A Het is vrij verhandelbaar....
B nieuwe aanbieders wil je niet op een markt waar al teveel aanbod is....
C Een markt met een overschot aan aanbod is geen leuke markt om op toe te treden... Laat staan dat je dat zou willlen..
Concurentie is er zat, eerlijk waar... Teveel juist, en dat is pas nadelig voor de prijs..
ditquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hihi dus je mag wel 30 x zeggen wat je van politiek vindt..
maar niet 30 x zeggen dat je dat ruk vindt en stom om over te praten?
ik ga slapen trusten liefjes en morgen een nieuwe leuke dag
Nicequote:Op dinsdag 4 september 2012 23:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
H&M dus. Stiefbroer heeft daar een pak gekocht voor een bruiloft (). Hij was voor nog geen 100 euro klaar geloof ik
Sweet dreams sweetiequote:Op dinsdag 4 september 2012 23:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Die politieke discussie werd door meerdere mensen gevoerd en die meerdere mensen hebben gewoon een leuk gesprek in een sc. Als mensen dat geen leuk onderwerp vinden, kletsen ze zelf of komen ze later terug. Zo werkt dat toch in elke sc...quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Nee...quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nieuwe aanbieders wil je wel op een markt waar teveel aanbod is, vooral als daarmee de prijs omlaag kan en dus een deel van de concurrentie zal afhaken. Als iemand een idee heeft hoe hij goedkoop melk kan produceren, moet hij dat zeker doen.
Ja, ik vind het een tof plan. Heb de link alweer weggeklikt maar zijn die dingen niet megaduur? Hoeveel ga je er oplaten?quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Vind het iets romantisch hebben om dat aan het eind van je trouwfeest samen op te laten, De gasten krijgen sterretjes
Klopt. Ik vind dat ook naar en ik word best verdrietig als ik zie dat iemand weer een doos met kittens voor onze deur dumpt, halfdood en onder de vlooien.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, echter zijn er een heleboel mensen die geen fuck geven om dieren. En dat doet mijn hartje wel pijn.
waarom denk je dat ik niet postequote:Op dinsdag 4 september 2012 23:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Die politieke discussie werd door meerdere mensen gevoerd en die meerdere mensen hebben gewoon een leuk gesprek in een sc. Als mensen dat geen leuk onderwerp vinden, kletsen ze zelf of komen ze later terug. Zo werkt dat toch in elke sc...
Jawel, hoor. Maar alleen maar klagen over een kut onderwerp en zelf geen ander onderwerp aansnijden zet ook niet echt zoden aan de dijk, hequote:Op dinsdag 4 september 2012 23:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Zoiets jaquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dit
morgen gaat het de hele dag over zilvervliesrijst. dat je het ff weet
ik ga ookdaaaaaggg
Voor jouw doeleind wel ja. Hij was getuige en ik vond het iets minderquote:
Dat is ook de reden dat ik eigenlijk niet met of voor dieren wil werken, ik huil al als ik een reclame op tv zie of zo'n voorbeeld als dit. Ik vind het gewoon echt verschrikkelijk. Maar goed, ik probeer het op andere manieren recht te zetten, maar mijn droom is toch wel om iets met dieren te doen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Ik vind dat ook naar en ik word best verdrietig als ik zie dat iemand weer een doos met kittens voor onze deur dumpt, halfdood en onder de vlooien.
Dan had ze toch gewoon een gesprek kunnen beginnen? Ik begrijp het echt niet maar goed.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik niet poste
maar hey ik moest hem erin gooien heur
je weet toch dat ik van je hou enzoen stiekem heb ik best een puntje want mk had ook medestanders en dus ook een gesprek
![]()
ze kosten 5.50 per stuk en alleen lief en ik laten er 1 op, ik wilde eerst voor alle gasten maar dat is financieel niet romantisch meerquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, ik vind het een tof plan. Heb de link alweer weggeklikt maar zijn die dingen niet megaduur? Hoeveel ga je er oplaten?
Ik kan dierenleed gelukkig heel goed plaatsen. Mijn hart breekt als ik zie hoe mensen met dieren omgaan, maar ik kan het wel van me af zetten en mijn werk doen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ik eigenlijk niet met of voor dieren wil werken, ik huil al als ik een reclame op tv zie of zo'n voorbeeld als dit. Ik vind het gewoon echt verschrikkelijk. Maar goed, ik probeer het op andere manieren recht te zetten, maar mijn droom is toch wel om iets met dieren te doen.
Nee dat begrijp ik ja haha. Wel een super lief idee, ik wil dat ook. als ik ooit ga trouwen enzoenzo.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ze kosten 5.50 per stuk en alleen lief en ik laten er 1 op, ik wilde eerst voor alle gasten maar dat is financieel niet romantisch meer
Dat geloof ik zo ja, ik red de katjes altijd hier. Woon in het bos en er komen altijd zwerfkatten hier. Die vang ik op en probeer ik ergens te plaatsen. Maar als dieren gewond zijn of dood gaan, dan breekt mijn hart.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan dierenleed gelukkig heel goed plaatsen. Mijn hart breekt als ik zie hoe mensen met dieren omgaan, maar ik kan het wel van me af zetten en mijn werk doen.
Het geeft heel veel voldoening wanneer je een dier van de dood redt.
Liehief. Hebben jullie de rest ook al helemaal gepland?quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
en er zijn sterretjes die een hartje vormen op de markt, dus dan doen we die voor de gasten!
Dank jequote:Op dinsdag 4 september 2012 23:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat geloof ik zo ja, ik red de katjes altijd hier. Woon in het bos en er komen altijd zwerfkatten hier. Die vang ik op en probeer ik ergens te plaatsen. Maar als dieren gewond zijn of dood gaan, dan breekt mijn hart.
Edit: Ik vind het wel erg knap en sterk van je.
Ja, pfoeh. Dat is lang! Ik wil ook.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dank je.
Mijn collega doet dit werk al 25 jaar. Daar heb ik echt bewondering voor.
de grote lijnen staan allemaal vast ja, Zoals trouwdag, tijdstip, plaats, ambtenaar, ondertrouw,m gasten kleding, feestje enz, Het is nu de aankleding vooral nogquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Liehief. Hebben jullie de rest ook al helemaal gepland?
Oh jawel hoor. Dat maakt de markt namelijk zelf wel uit of er teveel zijnquote:
Wat fijn.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
de grote lijnen staan allemaal vast ja, Zoals trouwdag, tijdstip, plaats, ambtenaar, ondertrouw,m gasten kleding, feestje enz, Het is nu de aankleding vooral nog
De positieve verhalen slepen haar erdoorheen. En je komt er ook gewoon gaandeweg achter dat je niet alles moet willen redden. Dat doen wij dus ook niet meerquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, pfoeh. Dat is lang! Ik wil ook.
Ik vind dat heel fijn om te horen, was dat overal maar zo. Hier hebben ze gelukkig ook een non euthanasie beleid, maar ik geloof dat het soms wel moet.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
De positieve verhalen slepen haar erdoorheen. En je komt er ook gewoon gaandeweg achter dat je niet alles moet willen redden. Dat doen wij dus ook niet meer. Dieren die echt te ziek zijn krijgen een spuitje. Poezen die net drachtig zijn, worden gesteriliseerd (vergelijkbaar met abortus bij de mens). Dieren die te helpen zijn, worden met man en macht geholpen, hoeveel dat ook moge kosten.
Ja, je kan niet alles helpen. Dieren die op sterven na dood zijn, krijgen gewoon een spuit. Oplappen kost klauwen vol geld die een stichting vaak niet heeft en voor dat ene geredde dier staan er nog 90 te trappelen om geadopteerd te worden.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik vind dat heel fijn om te horen, was dat overal maar zo. Hier hebben ze gelukkig ook een non euthanasie beleid, maar ik geloof dat het soms wel moet.
Ik kan ook niet tegen die reclames.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ik eigenlijk niet met of voor dieren wil werken, ik huil al als ik een reclame op tv zie of zo'n voorbeeld als dit. Ik vind het gewoon echt verschrikkelijk. Maar goed, ik probeer het op andere manieren recht te zetten, maar mijn droom is toch wel om iets met dieren te doen.
Hier in Nederland toch wel?quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:40 schreef kingtoppie het volgende:
Dieren hebben tenminste recht op euthanasie, mensen hebben dat neit
Oke, thanks voor de uitleg. Ik blijf je topic ook volgen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, je kan niet alles helpen. Dieren die op sterven na dood zijn, krijgen gewoon een spuit. Oplappen kost klauwen vol geld die een stichting vaak niet heeft en voor dat ene geredde dier staan er nog 90 te trappelen om geadopteerd te worden.
Het zijn moeilijke beslissingen, ik ben blij dat ik ze niet hoef te maken.
Zo, vooral die van de IFAW of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan ook niet tegen die reclames.
Verschrikkelijk om te zien
Ja die.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zo, vooral die van de IFAW of iets dergelijks.![]()
![]()
Ik zal je vertellen dat dat alleen toegepast wordt als iemand al ten dode is opgeschreven....quote:
In NL wel, hoor.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:40 schreef kingtoppie het volgende:
Dieren hebben tenminste recht op euthanasie, mensen hebben dat neit
Leuk! Zaterdag weer aan het werkquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oke, thanks voor de uitleg. Ik blijf je topic ook volgen.
Dat ik dat hoor van een man.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja die.
Ik moet ook niet naar een asiel gaan, wil ik ze allemaal mee naar huis nemen
Trusten, keutelquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:46 schreef kingtoppie het volgende:
Euthanasie is alles behalve goed geregeld in nederland... Serieus....
Maargoed ik tuk, later.
Klopt, dat vind ik soms ook wel vreemd. Maarja, dat is dan ook zo lastig, wanneer kunnen mensen nog echt nadenken over wat ze willen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zal je vertellen dat dat alleen toegepast wordt als iemand al ten dode is opgeschreven....
Als je gewoon oud bent en niet meer wilt leven kunnen we hier niks voor je betekenen....
Oudjes in bejaardetehuizen eten weken lang niet.. Maar mogen geen spuitje krijgen... Ook al stopt de verpleging met eten geven.... De oudjes worden dan in leven gehouden en krijgen verdoving ingespoten....
Dat is onze manier van euthanasie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |