hihiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Samzz.. als je wilt praten over mij hoeft dat niet op fb hoor.
stel dat er weer verhalen in de wereld komen die niet waar zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
blijf nouquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hmm.. aangezien er dus weer zo nodig over me gepraat moet worden.
toedels
Ik geef je een kus...quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hmm.. aangezien er dus weer zo nodig over me gepraat moet worden.
toedels
Volgens mij zeg ik niks raarsquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Samzz.. als je wilt praten over mij hoeft dat niet op fb hoor.
stel dat er weer verhalen in de wereld komen die niet waar zijn
kun je je niet gewoon gedragen en je bemoeien met je eigen leven ipv dat van een ander?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij zeg ik niks raars. Het is nota bene niet eens mijn bericht.
je moet er wel meteen naartoe rennen om het te vertellenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij zeg ik niks raars. Het is nota bene niet eens mijn bericht.
Ik heb niks gezegd, andersquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je moet er wel meteen naartoe rennen om het te vertellen
Oeh Oeh ik weet iets ..
bijzonderquote:
ik herhaal petra, petra dus, ik herhaal het nog maar een keer: Petraquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:39 schreef kingtoppie het volgende:
En wie ''won'' het debat volgens jullie?
Alsof ik er wat aan kan doen dat anderen op Facebook losgaan op een bericht van iemand anders.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
kun je je niet gewoon gedragen en je bemoeien met je eigen leven ipv dat van een ander?
Ik heb geen ideequote:Op dinsdag 4 september 2012 22:39 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb niet gekeken. Word een beetje moe van die kontendraaiers...quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:39 schreef kingtoppie het volgende:
Vervelend mens wel... Met der stomme vragen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:40 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
ik herhaal petra, petra dus, ik herhaal het nog maar een keer: Petra
Piratenpartij een optie?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken. Word een beetje moe van die kontendraaiers...
Ik weet ook nog steeds niet wat ik moet gaan stemmen, de 12e.
idd...stemwijzer... uitslag -> naar stembus... eerste vakje onder het logo van de partij uit de uitslag inkleuren (wel netjes binnen de lijntjes, dat dan weer wel)... en klaar.quote:
misselijk wijf, tenminste, met haar vragen danquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vervelend mens wel... Met der stomme vragen.
Nee, PP is geen optiequote:Op dinsdag 4 september 2012 22:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Piratenpartij een optie?
Wat bedoel je met kontendraaiers?
Valt wel mee hoor, ik vind de partijen niet heel anders als voorgaande jaren...quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, PP is geen optie.
Gewoon, dat leugenachtige kontendraaien om maar zoveel mogelijk stemmen te winnen om vervolgens een heel andere richting in te slaan.
Ze lijkt op die foto een beetje op Cynthia Nixon.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:44 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
Petra Gijzen die 1 vraag binnen een minuut 10x herhaalde
[ afbeelding ]
Je bent toch niet verliefd op alexander he?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:44 schreef Samzz het volgende:
Ik had gisteren overigens wel een positief gevoel over D66, dus ergens is het wel jammer dat ik dat debat niet gekeken heb, denk ik.
nee ze mocht alle lijsttrekkers een minuut lang interviewen en ze was gruwelijk irritant.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze lijkt op die foto een beetje op Cynthia Nixon.
En wat is zij, leidde ze het debat?
Ik vind ze eigenlijk allemaal tegenvallen. CDA en CU heb ik nooit serieus genomen om dezelfde reden, VVD heeft enorm afgedaan en doet dit nog steeds. SP is een optie, PVDA is nooit een optie geweest, kutpartij. D66 is een optie, PVDD is een optie en GL weet ik nog niet...quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, ik vind de partijen niet anders als voorgaande jaren...
Ik vind de PVDA mild dit jaar.... Ik vind de SP goed dit jaar...
VVD altijd een stomme partij gevonden... CDA en CU zijn partijen met hun godsdienst overtuiging in de naam dat vind ik eng en ergens radicaal, alsjeblieft hou godsdienst buiten de politiek... Dus die vallen ook af...
D66 blijft over... Groenlinks neem ik ook nie serieus.
een van de weinigen die het belang van europa inzien en dat ook hardop durven uit te sprekenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:44 schreef Samzz het volgende:
Ik had gisteren overigens wel een positief gevoel over D66, dus ergens is het wel jammer dat ik dat debat niet gekeken heb, denk ik.
Gadverdamme, nee. Ik vond Verhoeven gewoon sympathiek overkomen gisterenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je bent toch niet verliefd op alexander he?
Ik weet niet of ik het wat Europa betreft met hen eens ben... Ik heb sowieso mijn twijfels over Europa. Maar de verdere standpunten spreken mij best aan.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:46 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
een van de weinigen die het belang van europa inzien en dat ook hardop durven uit te spreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |