hihiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Samzz.. als je wilt praten over mij hoeft dat niet op fb hoor.
stel dat er weer verhalen in de wereld komen die niet waar zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
blijf nouquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hmm.. aangezien er dus weer zo nodig over me gepraat moet worden.
toedels
Ik geef je een kus...quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hmm.. aangezien er dus weer zo nodig over me gepraat moet worden.
toedels
Volgens mij zeg ik niks raarsquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Samzz.. als je wilt praten over mij hoeft dat niet op fb hoor.
stel dat er weer verhalen in de wereld komen die niet waar zijn
kun je je niet gewoon gedragen en je bemoeien met je eigen leven ipv dat van een ander?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij zeg ik niks raars. Het is nota bene niet eens mijn bericht.
je moet er wel meteen naartoe rennen om het te vertellenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij zeg ik niks raars. Het is nota bene niet eens mijn bericht.
Ik heb niks gezegd, andersquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je moet er wel meteen naartoe rennen om het te vertellen
Oeh Oeh ik weet iets ..
bijzonderquote:
ik herhaal petra, petra dus, ik herhaal het nog maar een keer: Petraquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:39 schreef kingtoppie het volgende:
En wie ''won'' het debat volgens jullie?
Alsof ik er wat aan kan doen dat anderen op Facebook losgaan op een bericht van iemand anders.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
kun je je niet gewoon gedragen en je bemoeien met je eigen leven ipv dat van een ander?
Ik heb geen ideequote:Op dinsdag 4 september 2012 22:39 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb niet gekeken. Word een beetje moe van die kontendraaiers...quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:39 schreef kingtoppie het volgende:
Vervelend mens wel... Met der stomme vragen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:40 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
ik herhaal petra, petra dus, ik herhaal het nog maar een keer: Petra
Piratenpartij een optie?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken. Word een beetje moe van die kontendraaiers...
Ik weet ook nog steeds niet wat ik moet gaan stemmen, de 12e.
idd...stemwijzer... uitslag -> naar stembus... eerste vakje onder het logo van de partij uit de uitslag inkleuren (wel netjes binnen de lijntjes, dat dan weer wel)... en klaar.quote:
misselijk wijf, tenminste, met haar vragen danquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vervelend mens wel... Met der stomme vragen.
Nee, PP is geen optiequote:Op dinsdag 4 september 2012 22:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Piratenpartij een optie?
Wat bedoel je met kontendraaiers?
Valt wel mee hoor, ik vind de partijen niet heel anders als voorgaande jaren...quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, PP is geen optie.
Gewoon, dat leugenachtige kontendraaien om maar zoveel mogelijk stemmen te winnen om vervolgens een heel andere richting in te slaan.
Ze lijkt op die foto een beetje op Cynthia Nixon.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:44 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
Petra Gijzen die 1 vraag binnen een minuut 10x herhaalde
[ afbeelding ]
Je bent toch niet verliefd op alexander he?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:44 schreef Samzz het volgende:
Ik had gisteren overigens wel een positief gevoel over D66, dus ergens is het wel jammer dat ik dat debat niet gekeken heb, denk ik.
nee ze mocht alle lijsttrekkers een minuut lang interviewen en ze was gruwelijk irritant.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze lijkt op die foto een beetje op Cynthia Nixon.
En wat is zij, leidde ze het debat?
Ik vind ze eigenlijk allemaal tegenvallen. CDA en CU heb ik nooit serieus genomen om dezelfde reden, VVD heeft enorm afgedaan en doet dit nog steeds. SP is een optie, PVDA is nooit een optie geweest, kutpartij. D66 is een optie, PVDD is een optie en GL weet ik nog niet...quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, ik vind de partijen niet anders als voorgaande jaren...
Ik vind de PVDA mild dit jaar.... Ik vind de SP goed dit jaar...
VVD altijd een stomme partij gevonden... CDA en CU zijn partijen met hun godsdienst overtuiging in de naam dat vind ik eng en ergens radicaal, alsjeblieft hou godsdienst buiten de politiek... Dus die vallen ook af...
D66 blijft over... Groenlinks neem ik ook nie serieus.
een van de weinigen die het belang van europa inzien en dat ook hardop durven uit te sprekenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:44 schreef Samzz het volgende:
Ik had gisteren overigens wel een positief gevoel over D66, dus ergens is het wel jammer dat ik dat debat niet gekeken heb, denk ik.
Gadverdamme, nee. Ik vond Verhoeven gewoon sympathiek overkomen gisterenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je bent toch niet verliefd op alexander he?
Ik weet niet of ik het wat Europa betreft met hen eens ben... Ik heb sowieso mijn twijfels over Europa. Maar de verdere standpunten spreken mij best aan.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:46 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
een van de weinigen die het belang van europa inzien en dat ook hardop durven uit te spreken
PVDD...quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind ze eigenlijk allemaal tegenvallen. CDA en CU heb ik nooit serieus genomen om dezelfde reden, VVD heeft enorm afgedaan en doet dit nog steeds. SP is een optie, PVDA is nooit een optie geweest, kutpartij. D66 is een optie, PVDD is een optie en GL weet ik nog niet...
Samzz hartje Alexxxx, samzz hartje alexxxquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gadverdamme, nee. Ik vond Verhoeven gewoon sympathiek overkomen gisteren.
Hallo poesquote:
Heb je hun partijprogramma doorgelezen? Ze richten zich op wel meer dan dieren.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
PVDD...
Is je stem weggooien naar mijn mening, het gaat nooit in een kabinet komen.. En terecht wel... Dieren promoten doe je niet in een arena waar je het volk moet promoten...
Dieren zijn een onderdeel.. En totaal niet het belangrijkste....
niks gemist hurquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hallo poes
Doe ik af en toe eens als ik ben wezen sporten, even een paar posts teruglezen om te kijken of ik iets gemist heb, maar dit is me te veel :p
Dudequote:Op dinsdag 4 september 2012 22:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Samzz hartje Alexxxx, samzz hartje alexxx
Mooiquote:
dat mocht die ouwe burgemeester willen!quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Samzz hartje Alexxxx, samzz hartje alexxx
Ja.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi
Het gaat nu over politiek en wat iedereen gaat stemmen?
Heb godse last van mijn schouder en rug
Ofc richten ze zich op meer...quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je hun partijprogramma doorgelezen? Ze richten zich op wel meer dan dieren.
En sja, ik vind dieren belangrijk in een wereld waarin ze steeds belangelozer aan de kant worden geworpen.
ja, volgens mij zijn daar andere SC's overquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi
Het gaat nu over politiek en wat iedereen gaat stemmen?
Heb godse last van mijn schouder en rug
Nu eerst ff wat eten maken.
helemaal mee eens, ze zien je aankomen in het buitenland!quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ofc richten ze zich op meer...
Maar ze zetten zich wat betrefd dat ''meer'' uit de running door ''dieren'' in hun politieke naam te stoppen.
Ok. Bij mij kwam PVV, SP en PvdD uit de stemwijzer geloof ikquote:
Ik denk dat je je niet moet blind staren op een naam als het programma goed is en je bevaltquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ofc richten ze zich op meer...
Maar ze zetten zich wat betrefd dat ''meer'' uit de running door ''dieren'' in hun politieke naam te stoppen.
Volgens mij is er zelfs een heel subforum over politiekquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja, volgens mij zijn daar andere SC's over
dan gaan we het nu weer hebben over bier en tietenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij is er zelfs een heel subforum over politiek
dat jaquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij is er zelfs een heel subforum over politiek
Ja, jaaa, ook liefde voor jouquote:
Ik heb nog geen stemwijzer ingevuld. Ik vind het heel lastig. Ik heb ook een aantal punten waarop ik het met de PVV eens ben (dierenwelzijn), een aantal waar ik het met D66 eens ben (onderwijs, zorg) en ook wat waar ik helemaal niks mee heb (Europa, dat gehaat op moslims).quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ok. Bij mij kwam PVV, SP en PvdD uit de stemwijzer geloof ik
Morgen naar de huisarts. Die massages hielpen niks/te weinig voor mijn rug.
Vinniieequote:Op dinsdag 4 september 2012 22:47 schreef Vinniiee het volgende:
Avond. Ik ga niet 2 topics terug lezen
Met de schoenen is het nog gelukt
Ik denk dat je er rekening mee moet houden of je gestemde partij kans maakt om in een kabinet te komen....quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat je je niet moet blind staren op een naam als het programma goed is en je bevalt.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:52 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
dan gaan we het nu weer hebben over bier en tieten
Vind ik niet. Dit is precies mijn probleem met de samenleving nu. Alleen maar aan het volk denken, niet meer aan de dieren. Terwijl ze wel belangrijk voor ons zijn en niet verwaarloosd en/of mishandeld hoeven worden.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
PVDD...
Is je stem weggooien naar mijn mening, het gaat nooit in een kabinet komen.. En terecht wel... Dieren promoten doe je niet in een arena waar je het volk moet promoten...
Dieren zijn een onderdeel.. En totaal niet het belangrijkste....
daaagquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:54 schreef Cryothic het volgende:
tijd... om af te taaien, tot morgen waarschijnlijk
Dit inderdaad. Wat Ghandi al zei, de beschaafdheid van de samenleving lees je af aan de manier waarop het zijn dieren behandelt.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vind ik niet. Dit is precies mijn probleem met de samenleving nu. Alleen maar aan het volk denken, niet meer aan de dieren. Terwijl ze wel belangrijk voor ons zijn en niet verwaarloosd en/of mishandeld hoeven worden.
Goed ideequote:Op dinsdag 4 september 2012 22:52 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
dan gaan we het nu weer hebben over bier en tieten
Allemaal oprotten dusquote:
Ik vind het ook lastig, maar ik ben eigenlijk te druk met andere dingen om me erin te verdiepenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nog geen stemwijzer ingevuld. Ik vind het heel lastig. Ik heb ook een aantal punten waarop ik het met de PVV eens ben (dierenwelzijn), een aantal waar ik het met D66 eens ben (onderwijs, zorg) en ook wat waar ik helemaal niks mee heb (Europa, dat gehaat op moslims).
Wat heb je met je rug dan? Echt de spieren of meer de wervels?
Hey man!quote:
Ik vind dat je moet stemmen op een partij die het meeste jouw belangen behartigt. Als dat voor mij de PVDD is, dan ga ik daar gewoon op stemmen. Dieren in de partijnaam of niet.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat je er rekening mee moet houden of je gestemde partij kans maakt om in een kabinet te komen....
En als dat niet zo is of het zijn belangen wel goed naar voren kan brengen en invloed kan uitoefenen op het land...
Ik denk dat PVDD met 1 zetel meer dan genoeg heeft, evenals de piratenpartij....
En ik wil eigenlijk dat beide 1 zetel krijgen...
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed idee
[..]
Allemaal oprotten dus
Ja, ik vind het ook vreemd dat mensen steeds meer een scheiding tussen mens en dier maken. Waarom, omdat een dier niet kan denken? Dus het is gewoon slachtvee voor ons? Dat vind ik erg en in zo'n beschaving wil ik niet leven.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Wat Ghandi al zei, de beschaafdheid van de samenleving lees je af aan de manier waarop het zijn dieren behandelt.
Hij komen er behoorlijk slecht uit, wat dat betreft.
Uiteraard, maar natuurlijk....quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vind ik niet. Dit is precies mijn probleem met de samenleving nu. Alleen maar aan het volk denken, niet meer aan de dieren. Terwijl ze wel belangrijk voor ons zijn en niet verwaarloosd en/of mishandeld hoeven worden.
Dan moet daar dus wel wat voor en mee gebeuren. En niet in de doofpot worden gestopt.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Uiteraard, maar natuurlijk....
Is het aan de overheid om dat allemaal wetten en regeltjes voor te verzinnen?
Alsjeblieft zeg... Doe simpel, ontneem iemand die zijn dier mishandeld / verwaarloosd het recht op huisdieren, geef hem de kans om na 6 maanden een cursus te doen waarna het weer wel weg wellicht (uiteraard zelf betaald)
Klaar is kees... Ik zie het probleem niet verder....
morgen weer werkenquote:
Ik vind van niet.. Als ik dat zou doen zou ik mijn stem weggooien want de partij die dat het meeste doet haalt waarschijnlijk niet eens een zetel.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat je moet stemmen op een partij die het meeste jouw belangen behartigt. Als dat voor mij de PVDD is, dan ga ik daar gewoon op stemmen. Dieren in de partijnaam of niet.
Ja, daar moet dus wel een wet voor worden opgesteld, en dus eerst een motie indienen, debatteren, inhoud bepalen, stemmen, noem het maar op.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Uiteraard, maar natuurlijk....
Is het aan de overheid om dat allemaal wetten en regeltjes voor te verzinnen?
Alsjeblieft zeg... Doe simpel, ontneem iemand die zijn dier mishandeld / verwaarloosd het recht op huisdieren, geef hem de kans om na 6 maanden een cursus te doen waarna het weer wel weg wellicht (uiteraard zelf betaald)
Klaar is kees... Ik zie het probleem niet verder....
Het gaat dus al weer wat beter?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
morgen weer werken
straks eens zien of mn droom verder gaat
goh nou niet geweldig. maar dat gaat het nooit, goed genoeg om te werken iggquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het gaat dus al weer wat beter?
Kom ik er ook in voor?
Nee? Jij vindt dat je moet stemmen op de partij die het meeste kans heeft in het kabinet te komen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind van niet.. Als ik dat zou doen zou ik mijn stem weggooien want de partij die dat het meeste doet haalt waarschijnlijk niet eens een zetel.
Meer scheiding?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook vreemd dat mensen steeds meer een scheiding tussen mens en dier maken. Waarom, omdat een dier niet kan denken? Dus het is gewoon slachtvee voor ons? Dat vind ik erg en in zo'n beschaving wil ik niet leven.
En 1 zetel is dan naar mijn mening voldoendequote:Op dinsdag 4 september 2012 22:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daar moet dus wel een wet voor worden opgesteld, en dus eerst een motie indienen, debatteren, inhoud bepalen, stemmen, noem het maar op.
Daar heb je dus wel een partij voor nodig die de juiste belangen behartigt.
En voor die zetel moet dus wel gestemd worden.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En 1 zetel is dan naar mijn mening voldoende
Aangezien LL ook nog niet aan het afsluiten is...quote:
Nee.. Je moet uiteraard wel stemmen op iets wat ervoor zorgt dat jouw landsvisie wordt uitgevoerd...quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee? Jij vindt dat je moet stemmen op de partij die het meeste kans heeft in het kabinet te komen?
Ah oke. Sterktequote:Op dinsdag 4 september 2012 22:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
goh nou niet geweldig. maar dat gaat het nooit, goed genoeg om te werken igg
en nee sorry
Nee, maar mensen die doen alsof dieren een stuk vuil zijn wel.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Meer scheiding?
Je kunt toch moeilijk een hond gaan berechten ofzo? Ik snap het niet zo goed.... Echt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |