quote:21:21
Rutte: 'Laten we in de eerste plaats de feiten benoemen, ook als ze niet kloppen.'
Zeur niet zo joh.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
Tssss, Wilders is helemaal niet sterk, maar nu is mevrouwtje ineens incapabel in irritant doen![]()
Dan is Samsom de winnaar.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:25 schreef MrBadGuy het volgende:
Nog geen echte duidelijke winnaar... alleen Roemer doet het weer enorm slecht.
JolandEquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:25 schreef Luxuria het volgende:
Die jolanda gaat zich niet goed staande houden zometeen denk ik.
Scootmobiel/Rollator*quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
AOW
Islam
Griekenland
Geen cent meer
Blanco sjek
Marokkaans straattuig
Rollator
Week in een luier
Tandenfee
Asociaalquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
AOW
Islam
Griekenland
Geen cent meer
Blanco sjek
Marokkaans straattuig
Rollator
Week in een luier
Tandenfee
De hele campagne al. Hij doet het slechtquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:26 schreef Confetti het volgende:
Wilders ging wel af zeg. Zie je zelden.
Henk en Ingridquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
AOW
Islam
Griekenland
Geen cent meer
Blanco sjek
Marokkaans straattuig
Rollator
Week in een luier
Tandenfee
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:26 schreef Confetti het volgende:
een weekquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:27 schreef eriksd het volgende:
Hoelang moet je in een luier zitten om er week van te worden?
Waarom ging hij af?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:26 schreef Confetti het volgende:
Hij heeft het nooit goed gedaan. Alleen eerder liep er nog een hele kudde achteraan die hem de hemel in prees (waarvan een groot deel hier op Fok! zat, waar zijn die?).quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De hele campagne al. Hij doet het slecht
Vraag het golfer.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:27 schreef eriksd het volgende:
Moet je aan die 50+ partij knakker vragen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:26 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Zijn er eigenlijk geen bingokaarten?
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:27 schreef eriksd het volgende:
Oude mensen stinkenquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waarom moeten oudere in godsnaam elke dag onder de douche.
Omdat ze onder de ontlasting zitten. Schijnt het. Smeerboel daar in die bunkers man.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb vroeger als bijbaantje schoongemaakt in een verpleegtehuis voor demente bejaarden. De geur van die luiers in die toiletemmers achtervolgt me nog in mijn nachtmerries.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:27 schreef eriksd het volgende:
Omdat het vies is om niet iedere dag te douchen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lijkt me vrij logisch. Wil jij toch ook?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |