Een man met verstand van dit soort woordenquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:12 schreef HeatWave het volgende:
Niet nederlands, maar Henceforth is ook zo mooi, zeker als Patrick Stewart het zegt.
quote:
Is dat zoiets als vingerhoogte?quote:
Famfare, ook een woord wat ik eigenlijk zelden hoor.quote:Op maandag 24 maart 2008 11:50 schreef de_boswachter het volgende:
What the fuck.
Lig je een uur geleden nog lekker in je bed je Whiskey na-dronk uit te ronken komt er dus serieus een hele fucking famfare voorbij. Dan zullen jullie Hollanders wel denken: Yeah Right.
Yeah Right: Ja dus. In Limburg vinden ze het normaal dat ze op 2e paasdag famfarewedstrijden gaan doen![]()
![]()
Nu heb ik moeten kotsen omdat ik te snel opstond terwijl ik duizelig was
Ofschoonquote:Op dinsdag 4 september 2012 @ 13:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Heel goed van haar. Ofschoon ze natuurlijk ook wel eerder kon aanvoelen dat de heren wat aan het uitstukken waren. Je kent je kind toch immers?
Snap ik, want het woord bestaat niet.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:30 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Famfare, ook een woord wat ik eigenlijk zelden hoor.
Nee, butje is oorspronkelijk de groningse benaming voor een armoezaaier, hedendaags betekent het meer zoiets als "sjap" of "sukkel"quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:08 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[..]
Butje is toch gewoon een deukje?
kabouter wesleyquote:
Nu nog leren hoe je die woorden wel schrijft.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:51 schreef Dwan het volgende:
Puik
Rekel
Bangel
Lanterfante (ook al gebruik ik die daaglijks)
Stalenros
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |