Kun je het onderbouwen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:24 schreef Tinkepink het volgende:
Pek en veren opmerking: ik ben geen student en eet wel plofkip. Ben ik nu een slecht mens?
Excuus neger had ik van gehoord, maar excuus-student?quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:11 schreef loveli het volgende:
Je hebt de "student-excuus"-discussie gemist, de plofkip was nog niet op gang.
Dat ben ikquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:12 schreef Perruche het volgende:
[..]
Excuus neger had ik van gehoord, maar excuus-student?
vergeet de excuus allochtoon nietquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:12 schreef Perruche het volgende:
[..]
Excuus neger had ik van gehoord, maar excuus-student?
Oh hier haak ik even in. Want hoe netjes ik ook mijn eigen eten koop, als ik bij mensen ga eten eet ik gewoon wat de pot schaft. Vind niet dat ik mensen lastig hoef te vallen met mijn netjes eten gezever. Zeker niet als ik weet dat ze bijv. niet zo creatief zijn in de keuken (alhoewel ik dan ze liever uitnodig om bij mij te eten) of als ze geen groot budget hebben.quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:18 schreef MarMar het volgende:
En Tink, ik vind je best aardig hoor, maar ik kom geen kip bij je eten
dat weten we toch maar plofkippen zijn nou eenmaal een discussiepuntquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:18 schreef Jagärtrut het volgende:
Bleuh, had een lunchdate met de Duutser. Hij begreep een opmerking van me verkeerd, en werd daar heel boos om, en ik werd heel erg boos om zijn reactie. We hebben het uitgepraat, maar ik ben nog steeds zo boos. Niet op hem, maar op de situatie. Dus, lunch ging niet door en ik ben maar naar huis gegaan, en zo een poging doen om verder te werken. Wat een kutdag.
En nogmaals, want ik voel me niet goed begrepen, behalve door loveli, de discussie ging me niet om plofkip of geen plofkip, maar het student zijn als excuus gebruiken. Alls mc had getypt dat hij het geld er niet voor over had had ik niets gezegd.
Neem een voorbeeld aan sigme, die eet ten minste de schuldige op.quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:15 schreef the85mc het volgende:
[..]
Dat ben ikIk eet onschuldige kippen en groenten omdat ik de verkeerde prioriteiten stel harhar
^^quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:21 schreef Perruche het volgende:
Oh hier haak ik even in. Want hoe netjes ik ook mijn eigen eten koop, als ik bij mensen ga eten eet ik gewoon wat de pot schaft. Vind niet dat ik mensen lastig hoef te vallen met mijn netjes eten gezever. Zeker niet als ik weet dat ze bijv. niet zo creatief zijn in de keuken (alhoewel ik dan ze liever uitnodig om bij mij te eten) of als ze geen groot budget hebben.
En mijn gedachte was: ik heb niet genoeg geld voor biologisch omdat ik student ben en niet nog meer kan gaan werken.quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:18 schreef Jagärtrut het volgende:
Bleuh, had een lunchdate met de Duutser. Hij begreep een opmerking van me verkeerd, en werd daar heel boos om, en ik werd heel erg boos om zijn reactie. We hebben het uitgepraat, maar ik ben nog steeds zo boos. Niet op hem, maar op de situatie. Dus, lunch ging niet door en ik ben maar naar huis gegaan, en zo een poging doen om verder te werken. Wat een kutdag.
En nogmaals, want ik voel me niet goed begrepen, behalve door loveli, de discussie ging me niet om plofkip of geen plofkip, maar het student zijn als excuus gebruiken. Alls mc had getypt dat hij het geld er niet voor over had had ik niets gezegd.
Mwach, als mensen bij mij komen eten en ik weet dat ze vegetarisch of veganistisch of biologisch of halal prefereren, zorg ik ervoor dat ze dat krijgenquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:21 schreef Perruche het volgende:
Jagar, het komt door die fietssleutels in de rivier. Niet te veel moeilijke dingen beginnen vandaag bespreken dan maar!
[..]
Oh hier haak ik even in. Want hoe netjes ik ook mijn eigen eten koop, als ik bij mensen ga eten eet ik gewoon wat de pot schaft. Vind niet dat ik mensen lastig hoef te vallen met mijn netjes eten gezever. Zeker niet als ik weet dat ze bijv. niet zo creatief zijn in de keuken (alhoewel ik dan ze liever uitnodig om bij mij te eten) of als ze geen groot budget hebben.
Behalve het bijvoegelijk naamwoord verkeerde is dat ook zo. Ik geloof dat niemand heeft gezegd dat je verkeerde prioriteiten stelde.quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:25 schreef the85mc het volgende:
[..]
En mijn gedachte was: ik heb niet genoeg geld voor biologisch omdat ik student ben en niet nog meer kan gaan werken.
Andersom kan ik ook zeggen: geef je geld aan goede doelen? En zo ja, waarom niet het dubbele? En dan kan ik zeggen dat je verkeerde prioriteiten stelt als je dat niet doet.. Het kwam op mij nogal als een aanval over en dat ik er niet over nadenk. En als ik denk dat ik gelijk heb kan ik behoorlijk eigenwijs zijn. Maar dat hadden jullie waarschijnlijk al gemerkt.
Maar je leest ook niet goed. Het gaat me niet over je prioriteiten. Dat maakt me geen zak uit. Het gaat me erom dat je de vergelijking maakt student=niet biologisch eten. En dat biologische eten maakt me niet uit. Eht niet. Als je dit had gezegd in een situatie van ik ga niet zeilen/mountainbiken/met dat meisje uit, want student was ik er nog over gevallen. Je laat het namelijk klinken alsof studenten een speciaal soort mensen zijn, en dat is niet zo. Dat je er geen geld voor over hebt snap ik heel goed. Ik vaak ook niet.quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:25 schreef the85mc het volgende:
[..]
En mijn gedachte was: ik heb niet genoeg geld voor biologisch omdat ik student ben en niet nog meer kan gaan werken.
Andersom kan ik ook zeggen: geef je geld aan goede doelen? En zo ja, waarom niet het dubbele? En dan kan ik zeggen dat je verkeerde prioriteiten stelt als je dat niet doet.. Het kwam op mij nogal als een aanval over en dat ik er niet over nadenk. En als ik denk dat ik gelijk heb kan ik behoorlijk eigenwijs zijn. Maar dat hadden jullie waarschijnlijk al gemerkt.
En anders wil een tukkie ook nog wel eens helpen. Of een stuk hardlopen. Of lekker je frustratie en irritatie eruit gooien in de sportschool.quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:23 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
dat weten we toch maar plofkippen zijn nou eenmaal een discussiepunt
En sterkte vandaagHeb je nu wel wat gegeten? En zet thuis ff een therapeutisch kopje thee, dat helpt vast ook wel een beetje
Nee, hiermee kun je er 1 beginnenquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:39 schreef Tinkepink het volgende:
Oh, en ik geef ook niet aan (landelijke) goede doelen. Uit principe. Zo, hebben we die discussie ook weer gehad.
Getting ev0l0r by the minute!quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:39 schreef Tinkepink het volgende:
Oh, en ik geef ook niet aan (landelijke) goede doelen. Uit principe. Zo, hebben we die discussie ook weer gehad.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:39 schreef Tinkepink het volgende:
Daar zou ik wel een motivatie voor kunnen bedenken.quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:44 schreef Perruche het volgende:
Henk jij healthmachine! Lekker man, markt. Was je in je lunchpauze gegaan?
[..]
Getting ev0l0r by the minute!
Ik geef alleen aan KWF. Wat mijn motivatie daarvoor was weet ik ook niet meer.
Ik geef aan praktisch iedere collectant die aan de deur komt. Nu ben ik bijzonder weinig thuis, dus ik zie er niet zoveel.quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:44 schreef Perruche het volgende:
[..]
Getting ev0l0r by the minute!
Ik geef alleen aan KWF. Wat mijn motivatie daarvoor was weet ik ook niet meer.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik geef aan praktisch iedere collectant die aan de deur komt. Nu ben ik bijzonder weinig thuis, dus ik zie er niet zoveel.![]()
Verder verdien ik mijn karmapunten door te wandelen met verstandelijk gehandicapten (gister ging ik even een blik cannellini bonen halen tijdens het wandelen en dat vonden ze toch een partij grappig!) en door me in te zetten voor een stichting in Madagascar.
![]()
En door de staat rente te laten trekken op mijn belastinggeld wat ik nog terug ga krijgen maar waarvoor ik eerst nog mijn aangifte moet invullen.
Ik rust mijn kaasquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nee, hiermee kun je er 1 beginnen
Go with the flow. Aan welke doelen geef jij en waarom niet het dubbele?quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:53 schreef the85mc het volgende:
Dat was een backfire die ik niet aanzag komen. Wilde niet een discussie over goede doelen starten. Ik ben echt in een topic vernaggel modus vandaag geloof ik.
Give ALL the moneh!quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Go with the flow. Aan welke doelen geef jij en waarom niet het dubbele?
Ik geef in naturaquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Go with the flow. Aan welke doelen geef jij en waarom niet het dubbele?
quote:
Ik wilde het niet zeggenquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]mental image van iemand die bij Amnesty International aan de balie staat en zegt: "Ik zou je geven
"
quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]mental image van iemand die bij Amnesty International aan de balie staat en zegt: "Ik zou je geven
"
Ja zeg, ik ben sinterklaas niet. Die heeft z'n zak nooit leeg. /foute grappen modus off..quote:
quote:Dear Mo,
This is to certify that you have firmly accepted an unconditional offer of a place on a postgraduate degree programme at the University of Hull in accordance with the details listed below:
Programme Title: MSc Physical Geography (Full-time)
Duration: 1 Year
Start date: 24/09/2012
If you need an official offer letter confirming this information please do not hesitate to contact us.
We look forward to welcoming you to the University.
Mijn hart huiltquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Planning van vandaag:
o: twee plakjes ontbijtkoek met margarine
Ik ben bij mijn vriend, er was niks anders.quote:
Melk met muesli, Brinta, yoghurt/kwark met fruitquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben bij mijn vriend, er was niks anders.
En ik kan nog wel wat ontbijttips gebruiken dus laat u horen
Brinta vind ik echt niets, al vaker geprobeerd. Thuis eet ik yoghurt met muesli of cornflakes. Straks maar zoiets halen inderdaadquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Melk met muesli, Brinta, yoghurt/kwark met fruit.
Stamppottenquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:40 schreef Perruche het volgende:
Brinta/havermout. Dat is de enige reden dat ik wil dat het winter is, straks. Samen met stoofpotten!
quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:24 schreef Tinkepink het volgende:
Pek en veren opmerking: ik ben geen student en eet wel plofkip. Ben ik nu een slecht mens?
Met suiker/agavesiroop/kaneel/rozijntjes... heerlijk!quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:42 schreef motorbloempje het volgende:
Als ik me in zou moeten denken hoe geblenderd karton dat voor blenderen 5 weken in een met blauwalg geteisterde sloot heeft liggen weken zou smaken, dan zou ik zeggen 'net als Brinta'.
jawel hoor. Tis vandaag gewoon een dag die al in de douche verkeerd begon, heb m'n haren uitgebreid staan wassen met douchegel. Daarna sleutels in de rivier, stom misverstand met de duutser, etc. etc.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:05 schreef kwakz0r het volgende:
pas je een beetje op jezelf Jagär? (spreek jij je nick in je hoofd uit zoals in t zweeds eigenlijk?)
oh, wassen met douchegel doe ik wel eens als de shampoo op isquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:06 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
jawel hoor. Tis vandaag gewoon een dag die al in de douche verkeerd begon, heb m'n haren uitgebreid staan wassen met douchegel. Daarna sleutels in de rivier, stom misverstand met de duutser, etc. etc.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:53 schreef the85mc het volgende:
Dat was een backfire die ik niet aanzag komen. Wilde niet een discussie over goede doelen starten. Ik ben echt in een topic vernaggel modus vandaag geloof ik.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
"
quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:40 schreef Perruche het volgende:
Brinta/havermout. Dat is de enige reden dat ik wil dat het winter is, straks. Samen met stoofpotten!
Hey! Had ik op de weg tegen jou moeten schelden?quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:44 schreef kwakz0r het volgende:
[..]Tink
Ik ben zo moe dat ik geen discussies aankan vandaag. Ik heb gesnauwd tegen 4 havo, tegen 5 havo en niet tegen de brugklas, en ben bijna in de vangrail gereden op de A4 omdat mijn ogen steeds dichtvielen![]()
toen ben ik maar gaan slapen bij een tankstation voor een half uurtje. nu thuis, en zo oogjes toe op de bank.
Dank voor de jompels allemaal, ben nog steeds heel blij. Moet volgende week nog wel wat inleveren, maar dat is een eitje vergeleken met wat er nu ligt.
Tevens weet ik nu weer heel zeker dat ik totaal ongeschikt ben voor nachten doorhalen, tenzij ik na afloop direct mag slapen
WB Mar, had ik nog niet gezegd, ik zag je stralen op je FB foto's
Heeft ze heel hard een goed cijfer nodig?quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
Zojuist vroeg een studente (die overigens heel enthousiast reageerde op mijn bolle buik) of mijn zwangerschap gepland was () want ik was toch pas 26 ofzo?
quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
Zojuist vroeg een studente (die overigens heel enthousiast reageerde op mijn bolle buik) of mijn zwangerschap gepland was () want ik was toch pas 26 ofzo?
Niet eensquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Heeft ze heel hard een goed cijfer nodig?
Ik weet niet goed of die vraag serieus is of dat je me aan het bezeiken bentquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:18 schreef Novem het volgende:
Ben je dan niet pas 26 ofzo?![]()
Vind het wel een best lompe vraag van iemand die niet echt close is![]()
Nee, ik bezeik je nietquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik weet niet goed of die vraag serieus is of dat je me aan het bezeiken bent![]()
![]()
Tis ook lomp, maar ook wel weer schattig. Floepte er in al haar enthousiasme en onschuld gewoon echt uit
Nou, ik word meestal wel iets jonger geschat (ik zie er in ieder geval niet ouder uit). Maar ik ben 31quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:23 schreef Novem het volgende:
[..]
Nee, ik bezeik je niet
Maar als je verbaast bent als iemand je 26 schat ben je wel significant ouder dan, niet 27, maar 30 plus ofzo en zo zie je er niet uit
quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tevens 'bezeiken' xD Doet denken aan Friends na de kwallenbeet. "I'd pee on you too!"
O rlyquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Bezeiken was ook hier vriendelijk bedoeld overigensWij bezeiken vrienden altijd onderling. Maar dan wel figuurlijk. Al ken ik iemand die 'into pee' is, als je begrijpt wat ik bedoel. Overigens niet Martijn en ook geen ex-vriendje
Een half verhaal is geen verhaal!quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Bezeiken was ook hier vriendelijk bedoeld overigensWij bezeiken vrienden altijd onderling. Maar dan wel figuurlijk. Al ken ik iemand die 'into pee' is, als je begrijpt wat ik bedoel. Overigens niet Martijn en ook geen ex-vriendje
Ja!! Dat vond ik dus ookquote:
^^quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:33 schreef the85mc het volgende:
[..]
Een half verhaal is geen verhaal!
Ja maar, dit is het topic niet!quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:33 schreef the85mc het volgende:
[..]
Een half verhaal is geen verhaal!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heeft mijn vriend gisteren weggestuurdquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik collecteer voor KWF deze week! Jullie wonen alleen niet in mijn wijk.
Gewoon 'nee, bedankt' zeggen kan ook.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die heeft mijn vriend gisteren weggestuurd
Kuu Ef Tee!quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Gewoon 'nee, bedankt' zeggen kan ook.
Hij zei het ook normaal, ik zei verder toch niets over de manier waarop?quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Gewoon 'nee, bedankt' zeggen kan ook.
Ik zag blaffende honden en een schreeuwende kerel voor me, bij het woord 'weggestuurd'. My bad.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hij zei het ook normaal, ik zei verder toch niets over de manier waarop?
26 met 5 jaar ervaringquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou, ik word meestal wel iets jonger geschat (ik zie er in ieder geval niet ouder uit). Maar ik ben 31Zoals Maria (
) al zegt, inmiddels al een paar jaartjes 26
expedia, en vaak boek ik daarna op de website van de maatschappij.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:47 schreef Chicolate het volgende:
Henk, welke zoekmachine gebruik jij voor internationale vluchten? Skyscanner weet niet helemaal om te gaan met mijn zoekdata (geeft resultaten voor okt/nov ipv volgend jaar) O:)
Pfff het jaar is weer begonnen. Elke dag van 9-17, 's avonds opdrachten maken en als het even kan nog met vriendje en huisgenoot film kijken. En zometeen sporten, voor het eerst sinds lang!
Werkt dat prettig als het je helemaal niets kan schelen wat de bestemming is, maar je gewoon in een bepaalde maand weg wil?quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
expedia, en vaak boek ik daarna op de website van de maatschappij.
Die doen alleen Europees toch? Foutje aan mijn kant, ik wil intercontinentaal.quote:
nee. dan wordt het lastig, denk ik. maakt het je helemaal niet uit?quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:49 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Werkt dat prettig als het je helemaal niets kan schelen wat de bestemming is, maar je gewoon in een bepaalde maand weg wil?
Dan zou ik gewoon naar pakketreizen a la Dreizen kijken!quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:49 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Werkt dat prettig als het je helemaal niets kan schelen wat de bestemming is, maar je gewoon in een bepaalde maand weg wil?
Geloof dat er een voorkeur is voor 'ergens in Azie/Zuid-Amerika/Oceanie' waar het verblijf/leven goedkoop is en als we wat opties hebben, gaan we wel kijken wat leuker is. Tot nu toe zijn dingen als Maleisie, Japan, Vietnam, Taiwan, Singapore en Nepal al voorbij gekomen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:49 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nee. dan wordt het lastig, denk ik. maakt het je helemaal niet uit?
ik zou eerst een iets specifieker beeld krijgen van de locaties, en daarna verder gaan zoeken...quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:51 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Geloof dat er een voorkeur is voor 'ergens in Azie/Zuid-Amerika/Oceanie' waar het verblijf/leven goedkoop is en als we wat opties hebben, gaan we wel kijken wat leuker is. Tot nu toe zijn dingen als Maleisie, Japan, Vietnam, Taiwan, Singapore en Nepal al voorbij gekomen.
Joepie! Ook folds met een hakje voor minder zie ikquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb nieuwe schoenen en ze zijn tof!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
amazon.co.uk is het adres waar je ze wilt bestellen voor nog geen 25 pond ipv 165 euro.ook in andere kleuren te verkrijgen!
Ik woon wel in jouw wijk, al weet ik niet of jij collecteert in jouw wijkquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik collecteer voor KWF deze week! Jullie wonen alleen niet in mijn wijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Ze vallen normaal.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Joepie! Ook folds met een hakje voor minder zie ik
Hoe is de maatvoering?
Mijn vader en schoonouders ook. In duitsland wordt trouwens niet gecollecteerd volgens mij.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zag blaffende honden en een schreeuwende kerel voor me, bij het woord 'weggestuurd'. My bad.
Maria en Nallie, de vader van Baardmans en de moeder van mijn beste vriendin zijn allebei overleden aan kanker. Least I can do, dit.
Waarom?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
O: kom kwark met een soort flakes van lupinemeel, 1 banaan
L: kleine pizza (formaat 1-persoonspizza van de AH bijv)
T: 2 bolletjes vers schepijs, maar dat kreeg ik niet op
Na de vakantie maar op water en water
De buitenwijken hebben leuke galerieën en in den binnenstad kan je fijn wandelen en winkelen.quote:
Wow, het is maar goed dat je niks illegaals hebt gedaan want dan moest je op water en broodquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Na de vakantie maar op water en water
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:03 schreef Perruche het volgende:
Uniek toppert jij met je hardlopen!
Ik heb 6,5 km in 42 minuten ofzo... ook een kleinevind ik!
Maar ook niet echt weinig, nog maar een beker melk nu dus het zal dan zo'n 2200 zijn ofzo? Er moet wat af, niet wat gelijk blijven dat is niet zo moeilijk.quote:
Ik ben gewoon een graag geziene gast op feestjes Uniekhoornquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:14 schreef uniekhoorn het volgende:
UKS, wil je een enorme schop onder je donder??? Jij wil gewoon niet.... ruggegraat is gratis
Straks zijn er bramen in de berm, gratis en je mag erbij wandelen.. WINquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:17 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Maar ook niet echt weinig, nog maar een beker melk nu dus het zal dan zo'n 2200 zijn ofzo? Er moet wat af, niet wat gelijk blijven dat is niet zo moeilijk.
[..]
Ik ben gewoon een graag geziene gast op feestjes Uniekhoorn
Tevens is dit pas de eerste week echt na vakantie, nu woon ik dus ook eigenlijk sinds tijden weer in het zonnige zuiden
Brussel?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:24 schreef loveli het volgende:
Wat is en leuke stad in wallonië? Voor 1 dag.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:03 schreef Perruche het volgende:
Uniek toppert jij met je hardlopen!
Ik heb 6,5 km in 42 minuten ofzo... ook een kleinevind ik!
Gewoon toch die lesjes lopen, raad ik je aan. Is niet alleen om conditie op te bouwen, maar ook je spieren en gewrichtenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:26 schreef Skjor het volgende:
PS: iemand ervaring met die hardloopschema's? Is het heel erg als ik een lesje oversla? Het is nu nauwelijks inspannend...
Ajoh, dan kan het wel. Maar als je echt moet bikkelen is het ook niet onverstandig om een lesje weer opnieuw te doen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:26 schreef Skjor het volgende:
Ha, ik heb ook voor het eerst in 5 weken hardgelopen vandaag. Met de eerste les van Renate Wennemars. Wat uitkwam op een whopping 3 km in 25 minuten. 12,5 km kan ik alleen maar van dromen
.
Maarrrr, gisteren ook mijn push-up challenge weer begonnen. En doordat mijn telefoon was gecrasht, en de data van de push-up app weg was, moest ik weer opnieuw beginnen. En toen moest ik dus aangeven hoeveel push-ups ik in één keer kon doen. Dus ik even proberen en toen kon ik er zomaar 25. Eerste keer in mijn leven dat ik dat heb gedaan.
PS: iemand ervaring met die hardloopschema's? Is het heel erg als ik een lesje oversla? Het is nu nauwelijks inspannend...
o grapje het was 30 km.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:54 schreef Probability het volgende:
Vandaag 20 km gefietstLekker hoor.
Ik collecteer in de straten rondom ons huis. Alleen de M'weg doet een ander.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik woon wel in jouw wijk, al weet ik niet of jij collecteert in jouw wijk.
Maar ik ben niet thuis.
Goed van je trouwens. Is het een beetje leuk om te doen?
Probleem met UKS is, dat 'ie lief lacht en overal mee wegkomt.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:14 schreef uniekhoorn het volgende:
UKS, wil je een enorme schop onder je donder??? Jij wil gewoon niet.... ruggegraat is gratis
En dat is de juiste instelling.quote:Op woensdag 5 september 2012 08:50 schreef Jagärtrut het volgende:
yay, op kantoor zonder m'n sleutels in de rivier te hebben gegooid.
Wat was gister een kutdag! Vandaag kan alleen maar beter worden...
quote:Op woensdag 5 september 2012 08:50 schreef Jagärtrut het volgende:
yay, op kantoor zonder m'n sleutels in de rivier te hebben gegooid.
Wat was gister een kutdag! Vandaag kan alleen maar beter worden...
yes..ik vind het weer leuk het sporten, meestal. Ik vind naar de sportschool gaan op de een of andere manier echt ontspannen. Even een uurtje alleen maar op mezelf focussen...quote:Op woensdag 5 september 2012 08:59 schreef Goodbye het volgende:
Ik zie mooie lijstjes voorbij komen! Je bent echt beduidend meer aan het sporten, Jag, of niet?![]()
Mijn lijstje gisteren
O: magere kwark met muesli
T: volk. boterham pindakaas
L: volk. boterham pindakaas, banaan
T: appel, 3 dadels, krentenbol
D: parelhoen gevuld met bospaddenstoelen, peultjes en wat frietjes met mayo
T: 3 dropfruitduo's (van elke kleur eentje![]()
)
Haha, ik vind het geweldigquote:Op woensdag 5 september 2012 09:07 schreef Jagärtrut het volgende:
ik vind crosstraineren trouwens ontzettend saai, vik! ik doe het vaak 10 minuten ofzo als warming up, maar na 10 minuten ben ik blij dat ik eraf mag....
hoe zit je met eiwit vandaag? Want ik zie alleen kaasvarianten (kwark/kaasje). Eet je bij je D nog vlees?quote:Op woensdag 5 september 2012 08:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
En dat is de juiste instelling.
Planning:
O: bak kwark met muesli en bran flakes, wat frambozen en wat aardbeien
T: babybell kaasje
L: 4 boterhammen met avocado
T: 2 appels
D: of iets met bloemkool (iemand tips?) of iets met sperziebonen
S: bootcamp
T: kwark met aardbeien.
Ik wissel af. Met handen is het goed voor de rug en armspieren , al merk je daar tijdens het trainen zelf weinig van.quote:Op woensdag 5 september 2012 09:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha, ik vind het geweldig. Maar ik denk dat het wel anders is als je traint met een schema dan als je 'gewoon maar wat doet'. Ik zie mezelf gewoon vooruitgang boeken: kom steeds wat verder in dezelfde tijd. Verder doet het me erg denken aan hardlopen, zeker als ik zonder handen erop sta, wat ik zo veel mogelijk probeer.
mijn cardio bunny alarm gaat afquote:Op woensdag 5 september 2012 09:04 schreef Viking84 het volgende:
Ik dacht vanochtend dat ik mijn sportschoenen was vergeten en baalde als een stekker. Gelukkig bleek ik ze toch bij me te hebben
. Heb maandag het 25 minuten-schema gedaan en hoewel het zeker pittig was (twee keer twee minuten 170 op level 9
) vind ik het schema op dit moment nog te kort om het gevoel te hebben dat ik echt wat heb gedaan. Dus ik ga nog even door met mijn 40 minuten-schema en bouw daarnaast het roeien op
. Als ik wat langer kan roeien (lees: een kwartier achtereen), ga ik weer naar het 25 minuten-schema
.
Lijstje van vandaag:
O: kwark/ananas
T: banaan
T: worteltjes
L: twee bth
T: twee bth
T: appel
S: 40 min crosstrainen, 6 min roeien
D: spaghetti carbonara
Ik had gisteren ook een sleutelissue trouwens. Zaten niet in m'n tas toen ik thuiskwam. Gelukkig kwam M. vrijwel meteen ook al thuis. Ze bleken in m'n sporttas te zitten.
Cool, dat zie ik mij nog niet doen met mn ex! (we praten weer met elkaar. Dat gaat goed, als ik het onderwerp 'nieuwe vriend' zorgvuldig ontwijkquote:Op woensdag 5 september 2012 06:47 schreef Probability het volgende:
lag er een beetje te laat in. wijntjes drinken bij ex die een leuk succes heeft behaald. en ben alweer even wakkervolgende keer moest ik maar mn spullen meenemen en blijven slapen
en we gaan lunchen met mn verjaardag want we zitten beide in dezelfde buurt op de zaak
x100 maar het is wel leuk en gezellig dus waarom niet he
Ook niet bij inchecken je paspoort laten zien?quote:Op woensdag 5 september 2012 09:14 schreef Perruche het volgende:
Ik heb ook een hekel aan crosstrainen. Eigenlijk aan alle cardio in de sportschool behalve lesjes!
Ok ergernissen van de dag;
- mensen die hun tas op de stoel naast hen laten staan terwijl de bus propvol zit
- vliegtuig in zonder je paspoort te hoeven laten zien, wtf
- mannen met lelijk pak die arrogant doen
Heb wel een oud vrouwtje de weg gewezen op het station en geholpen met koffer, ze was helemaal de weg kwijt!
waar ben je naartoe?quote:Op woensdag 5 september 2012 09:24 schreef Perruche het volgende:
@ mar: neelekker hoor. En de man met het lelijke pak zit nu naast me
![]()
Maar het is wel superlekker weer! En ik typ 'wel' en geen 'we'll'
Ik denk dat ik er nog een berg kip bij doe.quote:Op woensdag 5 september 2012 09:14 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
hoe zit je met eiwit vandaag? Want ik zie alleen kaasvarianten (kwark/kaasje). Eet je bij je D nog vlees?
Cardio is leukquote:Op woensdag 5 september 2012 09:17 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
mijn cardio bunny alarm gaat afWas er een speciale reden waarom je alleen cardio doet?
je zou toch uiteindelijk ook gewichten erbij kunnen doen in de sportschool?quote:Op woensdag 5 september 2012 09:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Cardio is leuk. Er liggen wel gewichtjes voor de niet-cardiodagen, maar goed, daar moet ik even moed voor verzamelen en routine in kweken.
Je zou ook in de sportschool iets kunnen doen met gewichten!quote:Op woensdag 5 september 2012 09:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Cardio is leuk. Er liggen wel gewichtjes voor de niet-cardiodagen, maar goed, daar moet ik even moed voor verzamelen en routine in kweken.
ik ben niet thuisquote:Op woensdag 5 september 2012 09:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er nog een berg kip bij doe.![]()
Dus dan zit het wel goed met de eiwitten lijkt mij.
Als ik eenmaal weet wat ik met mn bloemkool ga doen.
Hoe is het eigenlijk afgelopen met je kip-experiment?
Zal ook eens een vergelijkbaar experiment doen met kipfilet bij de poelier vandaan en plofkip van de appie die ik vanmiddag even ga halen.quote:Op woensdag 5 september 2012 09:35 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik ben niet thuisVanaaf weer en ff kijken of lief dan kip nodig heeft
Dan ben ik wel zo lief om in de naam van het plofkip experiment zijn kippetje te bereiden
![]()
True, inmiddels is alles afgeplakt en heb ik al één kant van de deur kunnen schilderen. Best een therapeutisch werkje!quote:Op woensdag 5 september 2012 11:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ach, dat ene dagje werk valt in het niets bij het hebben van schattige deuren met 6 raampjes erin GB.
Beter dan nieuwbouwhuisdeuren iig.Alhoewel je die niet hoeft te verven.
Touwtjespringen, dat is goed voor je! Nog best vermoeiend ook!quote:Op woensdag 5 september 2012 11:30 schreef Viking84 het volgende:
Wij kregen trouwens een sportief pakketje van het werk, met oa een springtouw erin.
Doen boksers enzo ook!quote:Op woensdag 5 september 2012 12:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Touwtjespringen, dat is goed voor je! Nog best vermoeiend ook!
Hoi! Wilkommenquote:Op woensdag 5 september 2012 12:21 schreef electronique het volgende:
* lurker meldt zich
Hebben jullie nog goede ideetjes om een beetje gezonder/minder vet te avondeten? Probeer nu vaak salades (met kip of vis) te eten maar wil ook wel eens iets anders.
Ga straks pasta maken met vegetarisch gehakt, en dan extra veel groenten en wat minder pasta koken
Gevulde soep (groenten/linzen/pompoen) met wat brood, couscous/bulgur/quinoa met gegrilde groenten en feta bijvoorbeeld, zelfgemaakte pizza met veel groenten, wraps met (gerookte)kip/groenten of zalm/groenten. Vis of kippakketjes uit de oven.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:21 schreef electronique het volgende:
* lurker meldt zich
Hebben jullie nog goede ideetjes om een beetje gezonder/minder vet te avondeten? Probeer nu vaak salades (met kip of vis) te eten maar wil ook wel eens iets anders.
Ga straks pasta maken met vegetarisch gehakt, en dan extra veel groenten en wat minder pasta koken
Ik heb geen privéplek waar ik dat kan doenquote:Op woensdag 5 september 2012 12:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Touwtjespringen, dat is goed voor je! Nog best vermoeiend ook!
ik kreeg kritiek op de zelfgemaakte pizza!quote:Op woensdag 5 september 2012 12:39 schreef Nallie het volgende:
[..]
Gevulde soep (groenten/linzen/pompoen) met wat brood, couscous/bulgur/quinoa met gegrilde groenten en feta bijvoorbeeld, zelfgemaakte pizza met veel groenten, wraps met (gerookte)kip/groenten of zalm/groenten. Vis of kippakketjes uit de oven.
Als ik zelf 'lichter' wil avondeten kijk ik meestal naar vegetarische recepten of dingen met vis/kip!
In het kader van "waarom onthoud ik dit"; vergeet je niet erbij te zeggen dat je toen ook bier en brownies op je lijstje had?quote:Op woensdag 5 september 2012 13:13 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik kreeg kritiek op de zelfgemaakte pizza!
quote:Op woensdag 5 september 2012 13:15 schreef Perruche het volgende:
jagar, psycholoog. In de dop!
Ik zat net even te lezen in dieet en daar ging het over motivatie om af te vallen. En er werd een artikel gequoot dat zei dat dikke mensen niet ongezonder zijn. (kort door de bocht). Dat vond ik vreemd.
/einde nuttige mededeling
heb je trouwens wel gezien hoe klein die brownies waren?quote:Op woensdag 5 september 2012 13:16 schreef Perruche het volgende:
[..]
In het kader van "waarom onthoud ik dit"; vergeet je niet erbij te zeggen dat je toen ook bier en brownies op je lijstje had?
Dat is groter dan 1 bij 1!quote:Op woensdag 5 september 2012 13:19 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
heb je trouwens wel gezien hoe klein die brownies waren? [ afbeelding ]
Hele dag staan tijdens het werk en thuis een massage vragen?quote:Op woensdag 5 september 2012 13:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wow, ik snap het niet Chico, losmasseren en leren over fotografie. Er komen allerlei dubieuze ideeën bij me op.
1.5 bij 1, wellicht!quote:Op woensdag 5 september 2012 13:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat is groter dan 1 bij 1!
Ik heb op nu.nl dat gelezen, stond hierin:quote:Op woensdag 5 september 2012 13:15 schreef Perruche het volgende:
jagar, psycholoog. In de dop!
Ik zat net even te lezen in dieet en daar ging het over motivatie om af te vallen. En er werd een artikel gequoot dat zei dat dikke mensen niet ongezonder zijn. (kort door de bocht). Dat vond ik vreemd.
/einde nuttige mededeling
Nee, maar ik denk dat er ook zat dunne mensen niet gezond zijn. Maar da's niet wetenschappelijk onderbouwd.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:30 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik heb op nu.nl dat gelezen, stond hierin:
http://www.nu.nl/wetensch(...)ht-prima-gezond.html
46% van de dikke mensen is prima gezond, staat er letterlijk in. Dat klinkt positief!
Maar eigenlijk betekent het dat 54% van de dikke mensen dus niet gezond is...
Dat klopt ook, maar nu wordt het net gezegd alsof dik zijn geen medische risico's heeft. En (voor zover ik dat weet) zijn er best wel gevaren aan echt te dik zijn. Zeker als je dik bent en niet sport. En die combi komt helaas vaak voor, je ziet zelden een dik iemand die 3x in de week sport.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, maar ik denk dat er ook zat dunne mensen niet gezond zijn. Maar da's niet wetenschappelijk onderbouwd.![]()
Zo, 1 deur af en nu de volgende deur. Een kastdeur, dus gelukkig zonder raampjes!
Oh?quote:Op woensdag 5 september 2012 13:35 schreef the85mc het volgende:
[..]
Dat klopt ook, maar nu wordt het net gezegd alsof dik zijn geen medische risico's heeft. En (voor zover ik dat weet) zijn er best wel gevaren aan echt te dik zijn. Zeker als je dik bent en niet sport. En die combi komt helaas vaak voor, je ziet zelden een dik iemand die 3x in de week sport.
Mijn salade is zo lekker dat ik van deze post niet eens zin kreeg in taartquote:Op woensdag 5 september 2012 13:40 schreef Perruche het volgende:
Er zit tegenover me iemand een dik stuk taart te eten. Aaargh!
Ik heb nu wel zin in een boterham met avocado, dus die ga ik maar eens opeten.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mijn salade is zo lekker dat ik van deze post niet eens zin kreeg in taart![]()
quote:Op woensdag 5 september 2012 13:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Lijkt me logisch, dunne mensen die alleen maar troep naar binnen gooien maar niet dik worden kunnen alsnog heel ongezonde organen hebben dacht ik.
Dan krijg je als dikkie in ieder geval nog een waarschuwing in de vorm van blub
Nallielijstjes zijn goed!quote:Op woensdag 5 september 2012 13:43 schreef Nallie het volgende:
[..]![]()
En wb de zelfgemaakte pizza, je kan hem natuurlijk zo gezond of ongezond maken als je zelf wil. En verder is t toch nooit goed
Van sommige drugs wordt je ook heel dun, lijkt me ook niet bepaald gezondquote:Op woensdag 5 september 2012 13:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Lijkt me logisch, dunne mensen die alleen maar troep naar binnen gooien maar niet dik worden kunnen alsnog heel ongezonde organen hebben dacht ik.
Dan krijg je als dikkie in ieder geval nog een waarschuwing in de vorm van blub
Troep is multi-interpreteerbaarquote:Op woensdag 5 september 2012 13:47 schreef MarMar het volgende:
[..]
Van sommige drugs wordt je ook heel dun, lijkt me ook niet bepaald gezond![]()
true thatquote:Op woensdag 5 september 2012 13:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Troep is multi-interpreteerbaar
Die wraps klinken lekker Maria! Gaat wel goed met je nieuwe regime he?!quote:Op woensdag 5 september 2012 13:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Overigens had ik gisteren meergranenwraps met kerrie-gehakt-spitskool-rozijntjes gegetenlekker.
Vandaag tot nu toe dit:
O: snee zonnepitten-speltbrood met kaas en 1 met pindakaas
T: nog zo'n sneetje brood, met kipkerrie
L: salade met van alles en nog wat![]()
Zo mag ik nog een blokje pure chocola van Tony's ChoconellyEn vanavond weet ik nog niet. Iets simpels denk ik, ivm dansjes doen.
Voor een man vind ik het niet echt veel. Eigenlijk best wel weinig. Hoe groot ben je en ben je fysiek actief overdag?quote:Op woensdag 5 september 2012 13:58 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
O: 2 boterhammen, gekookt ei, beker melk
T: koffie
L: 4 boterhammen pindakaas, kom tomatensoep
D: ? Bij m'n ouders
Klopt, zo heet dat. Mn neef werkt daar, schijnt best leuk bedrijf te zijn om voor te werken.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:59 schreef Nallie het volgende:
[..]
Die wraps klinken lekker Maria! Gaat wel goed met je nieuwe regime he?!
Volgens mij heet t Tony Chocolonely btw
Voel je je beter puur omdat je slanker bent, of doordat je meer sport en dus meer conditie hebt?quote:Op woensdag 5 september 2012 13:54 schreef the85mc het volgende:
Nou ja, onderzoeken zeggen niet alles. Ik weet wel dat ik me een stuk fitter voel dan toen ik 15 kg zwaarder was. En mn bloeddruk is nu ook lager, net als mn rusthartslag. Dus voor mij is het beter. Misschien dat ik eerst niet ongezond was, maar ik ben nu wel gezonder dan toen.
Het zou jammer zijn dat mensen zo'n onderzoek gebruiken om niks aan hun overgewicht te doen.
De hele dag op mn reet zitten in de collegezaal en zo nu en dan eens wat trappen op en af om koffie te halen. Maar met het avondeten erbij en een stukje fruit is dat toch al zon 2500kcal gok ik.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:00 schreef the85mc het volgende:
[..]
Voor een man vind ik het niet echt veel. Eigenlijk best wel weinig. Hoe groot ben je en ben je fysiek actief overdag?
Hier drinken we op loveli!quote:Op woensdag 5 september 2012 00:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Probleem met UKS is, dat 'ie lief lacht en overal mee wegkomt.
Mwaa best redelijk! Eten gaat wel goed vind ikquote:Op woensdag 5 september 2012 13:59 schreef Nallie het volgende:
[..]
Die wraps klinken lekker Maria! Gaat wel goed met je nieuwe regime he?!
Volgens mij heet t Tony Chocolonely btw
Dan ben je ongeveer even groot als ik. Ben ook 1,84m en 82-83 kg. Ik reken per boterham met mager beleg zo'n 100 kcal per stuk. Met pindakaas kan het wel het dubbele zijn trouwens, ik eet nooit pindakaas. Te weinig eiwitquote:Op woensdag 5 september 2012 14:07 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
De hele dag op mn reet zitten in de collegezaal en zo nu en dan eens wat trappen op en af om koffie te halen. Maar met het avondeten erbij en een stukje fruit is dat toch al zon 2500kcal gok ik.
Normaliter zou ik nog 2 uurtjes tegen een bal aantrappen maar dat gaat niet door. Gemiddeld lang 1.84 en bovengemiddeld qua pens86 kilo. Heerlijk.
[..]
Hier drinken we op loveli!
Driemaal raden wat ik lasquote:
Ok, je bent niet zo van de kip dus. Vis dan?quote:Op woensdag 5 september 2012 14:35 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Ja joh, misschien 2200 dan. Ik hoop dat ik Indisch eten krijg thuis. Maar dat zijn wel veel kcal denk ik.
Ben wel een boer, dus veel eten ken ik niet. Het liefst eet ik 3x per dag warmmaar alle, ik zal eens kipfilet proberen te eten zonder lange tanden.
Morgen eet ik bij de sport freak van m'n opleidingdan zit ik goed in de eiwitten.
Bedankt iig.
Heerquote:Op woensdag 5 september 2012 14:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Driemaal raden wat ik las![]()
Doe je nog dezelfde opleiding, uksmans?
Rijkdomquote:Op woensdag 5 september 2012 14:43 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Heer
En ja joh, nu zelfs een minor waarbij er 2 vrouwen in mn klas zitten! Wat een geluk!
Ervaring leert dat emoties onbetrouwbaarder zijn dan gezond verstand. Wat zegt je ratio?quote:Op woensdag 5 september 2012 13:13 schreef Probability het volgende:
Mensen die zeggen dat mijn gevoel niet terecht is. Dat kan niet, mijn gevoel is mijn gevoel.
Zeikwijven
Mijn normale rantsoen om op gewicht te blijven is/was dit ongeveer, de schade was ongeveer 2,5quote:Op woensdag 5 september 2012 15:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Red je het ermee Mar?
Wat was de 'schade'?
Ik voel me zo modieusquote:Op woensdag 5 september 2012 15:49 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
Ik doe weer eens een rondje people of walmart.
Ik kan niet meer stoppen met kijken. Nog eentje dan:quote:Op woensdag 5 september 2012 15:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik voel me zo modieusAl heb ik ook roze aan vandaag
![]()
Deze om precies te zijnquote:Op woensdag 5 september 2012 15:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik voel me zo modieusAl heb ik ook roze aan vandaag
![]()
Da's een fotosoep! Toch!quote:Op woensdag 5 september 2012 15:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik kan niet meer stoppen met kijken. Nog eentje dan:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En omdat ik al chagrijnig ben, irriteert zo'n post me op de een of andere manier enorm![]()
Tis Walmart. Dus waarschijnlijk -en helaas- geen fotosoep noch zelfspot....quote:Op woensdag 5 september 2012 15:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Da's een fotosoep! Toch!![]()
Anders getuigt het wel van zelfspot
![]()
LOLquote:Op woensdag 5 september 2012 15:58 schreef conleche het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Da's dan wel weer leuk!quote:Op woensdag 5 september 2012 16:04 schreef the85mc het volgende:
[..]
LOL
Ik zag een keer een nogal fors meisje en die had een tshirt aan met daarop een print:
Pas op, zwenkt uit
quote:Op woensdag 5 september 2012 16:07 schreef the85mc het volgende:
Ah coco, speciaal voor jou
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 september 2012 15:58 schreef conleche het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als het echt is, heeft die vrouw gewoon zelfspotquote:Op woensdag 5 september 2012 16:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Tis Walmart. Dus waarschijnlijk -en helaas- geen fotosoep noch zelfspot....
Oh, knapquote:Op woensdag 5 september 2012 16:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Als het echt is, heeft die vrouw gewoon zelfspot![]()
*is vertrouwen in de mensheid nog niet verloren
Ik heb ook net besloten om maar gewoon naar huis te gaan. Kom ik morgen wel wat eerder. Ik ga toch niks meer doen want ben té annoyed, en moe, en hoofdpijn, en en en.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:19 schreef Tinkepink het volgende:
Heb overigens ook een kuthumeur. Ben klusjes aan het doen die niet bij mij passen (gedetailleerd prutswerk) en er zit iemand naast me op de meest ongelooflijke wijze een appel te eten en tegen me aan te lullen terwijl ik wel meer te doen heb dan naar hem te luisteren
Nee mn cursus is er nog niet, ik heb echt zin om er mee aan de slag te gaan.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:41 schreef uniekhoorn het volgende:
2.5.. nee dat valt wel mee... Italiaans al binnen gekregen?
Viel mij op dat bij de Vrijbuiter maar een aantal artikelen (lees: 4 verschillende broeken) in maat 36 was, v.a. 40 tot 54 was er geen nee te krijgen.
Ik weet het.. heb ook gezegd dat ik het niet ga doen...quote:Op woensdag 5 september 2012 16:52 schreef Nallie het volgende:
Phaidra wat jammer! Ik kan helaas niet..hopelijk kan je m aan iemand slijten!
Lekker naar huis gaan Coco! En Skoap, dit is niet oke. Ik wacht eigenlijk op loveli haar bijdrage op dit punt
Nee, je kreeg kritiek op je potentiele carb ODquote:Op woensdag 5 september 2012 13:13 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik kreeg kritiek op de zelfgemaakte pizza!
quote:Op woensdag 5 september 2012 17:07 schreef Cocotrimonium het volgende:
Thuis
Aurum: deze Yolo variant vond ik wel grappig"Yolo: how it should be used"
[ afbeelding ]
Dat zegt misschien iets over je collega'squote:Op woensdag 5 september 2012 14:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Een aantal van mijn collega's keken overigens bedenkelijk bij het aanschouwen van mijn nieuwe schoenen.
quote:Op woensdag 5 september 2012 17:07 schreef Cocotrimonium het volgende:
Thuis
Aurum: deze Yolo variant vond ik wel grappig"Yolo: how it should be used"
[ afbeelding ]
Dat is wel heel anders dan hoe ik mijn bodem maak, toch deze gezondere manier maar eens proberenquote:Op woensdag 5 september 2012 17:24 schreef _aurum_ het volgende:
Nallie, ik maak mijn pizzabodem van 80 gram gemalen lijnzaad en 2 eieren. Even mixen en laten staan, spul kleeft als een malle
Oven voorverwarmen op 175 graden. Dan op bakpapier het goedje scheppen en afdekken met plasticfolie, dan rol ik het uit met een deegroller en gaat het voor 15 mins de oven in.
Het is goed als het droog is en je het niet meer in kan drukken. Dan temp opkrikken naar max, beleggen met saus kaas etc en weer af akken tot de kaas gesmolten is.
Nom!
door jouw coldplay moet ik al een week omfietsenquote:Op woensdag 5 september 2012 17:28 schreef the85mc het volgende:
Morgen ga ik naar het coldplay concert, zin in! De eerste keer dat ik een band vaker dan 1 keer heb gezien. ben benieuwd of ik het net zo mooi vond als de vorige keer. Hun laatste album vind ik iets minder..
Klinkt goed!quote:Op woensdag 5 september 2012 18:24 schreef V1z0R het volgende:
Ik mis kwark!
Eindeloze hoeveelheden parmaham, zalm, garnalen, gegrilde koe, enorme salade-bar maken het deels goed
12u. Geweest! Vanillewodka-cola gaat nemen in de zwembadbar
/gruwelijke ego-post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |