abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116380415
De Slankreeks

http://www.nrc.nl/nieuws/(...)s-als-konijnensport/

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Ja doei.
  Vis een optie? dinsdag 4 september 2012 @ 13:05:04 #2
70532 loveli
N
pi_116380772
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 12:24 schreef Tinkepink het volgende:
Pek en veren opmerking: ik ben geen student en eet wel plofkip. Ben ik nu een slecht mens?
Kun je het onderbouwen? :+

Ik eet deze week ook plofkip.
crap in = crap out
pi_116380888
Neeeeeeee ik heb de plofkip discussie gemist!

Tink tssss jij ev0l woman :{w
  Vis een optie? dinsdag 4 september 2012 @ 13:11:27 #4
70532 loveli
N
pi_116380940
Je hebt de "student-excuus"-discussie gemist, de plofkip was nog niet op gang.
crap in = crap out
pi_116380965
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:11 schreef loveli het volgende:
Je hebt de "student-excuus"-discussie gemist, de plofkip was nog niet op gang.
Excuus neger had ik van gehoord, maar excuus-student?
pi_116380969
Eindelijk lunchtijd :9
pi_116380988
mbt tot het artikel over biologisch niet gezonder: http://hgroen.wordpress.c(...)ent-de-norm-te-zijn/

:)
pi_116381028
Pfoe warm hier op stage
Worry is a misuse of imagination
pi_116381033
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:12 schreef Perruche het volgende:

[..]

Dat ben ik >:) Ik eet onschuldige kippen en groenten omdat ik de verkeerde prioriteiten stel harhar })
pi_116381050
o haiz! Lekkere discussie weer :P Denk dat MC nog wel een keer nadenkt voor hij dit relateert aan zijn student zijn :D

Ik zit weer in een experimentele fase met eten, dus de komende tijd probeer ik zoveel mogelijk biologisch te eten (had ik al gezegd hoe belachelijk duur vlees is?! :') ) en lactose en gluten zijn ook een nono de komende weken.

Kijken of ik me beter ga voelen of dat er andere merkbare verschillen zijn (konijnentanden, groen haar...je weet immers maar nooit :Y) )

Mijn lief blijft wel aan de plofkippies, want ik wil 't gewoon niet betalen wat wij dan kwijt zijn aan boodschappen. En 't boeit hem minder dan mij.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_116381070
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:12 schreef Perruche het volgende:

[..]

vergeet de excuus allochtoon niet :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_116381092
Lijstjes update:
O: dubbele bth pindakaas
T: banaan
L: nasi, sperzierboontjes, kip, satesaus, acar, kroepoek
T; 150 ml yoghurt met nootjes (walnoten, amandelens) en honing
B: 2x20 minuten fietsen
D: laksa (currysoep) met gekookt ei, kai lan en noodles en thaise basilicum
S: 6,5 km hardlopen
T: meloen denk ik
pi_116381130
En Tink, ik vind je best aardig hoor, maar ik kom geen kip bij je eten ;)
pi_116381131
Bleuh, had een lunchdate met de Duutser. Hij begreep een opmerking van me verkeerd, en werd daar heel boos om, en ik werd heel erg boos om zijn reactie. We hebben het uitgepraat, maar ik ben nog steeds zo boos. Niet op hem, maar op de situatie. Dus, lunch ging niet door en ik ben maar naar huis gegaan, en zo een poging doen om verder te werken. Wat een kutdag.

En nogmaals, want ik voel me niet goed begrepen, behalve door loveli, de discussie ging me niet om plofkip of geen plofkip, maar het student zijn als excuus gebruiken. Alls mc had getypt dat hij het geld er niet voor over had had ik niets gezegd.
pi_116381222
Jagar, het komt door die fietssleutels in de rivier. Niet te veel moeilijke dingen beginnen vandaag bespreken dan maar!
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:18 schreef MarMar het volgende:
En Tink, ik vind je best aardig hoor, maar ik kom geen kip bij je eten ;)
Oh hier haak ik even in. Want hoe netjes ik ook mijn eigen eten koop, als ik bij mensen ga eten eet ik gewoon wat de pot schaft. Vind niet dat ik mensen lastig hoef te vallen met mijn netjes eten gezever. Zeker niet als ik weet dat ze bijv. niet zo creatief zijn in de keuken (alhoewel ik dan ze liever uitnodig om bij mij te eten) of als ze geen groot budget hebben.
pi_116381288
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:18 schreef Jagärtrut het volgende:
Bleuh, had een lunchdate met de Duutser. Hij begreep een opmerking van me verkeerd, en werd daar heel boos om, en ik werd heel erg boos om zijn reactie. We hebben het uitgepraat, maar ik ben nog steeds zo boos. Niet op hem, maar op de situatie. Dus, lunch ging niet door en ik ben maar naar huis gegaan, en zo een poging doen om verder te werken. Wat een kutdag.

En nogmaals, want ik voel me niet goed begrepen, behalve door loveli, de discussie ging me niet om plofkip of geen plofkip, maar het student zijn als excuus gebruiken. Alls mc had getypt dat hij het geld er niet voor over had had ik niets gezegd.
dat weten we toch maar plofkippen zijn nou eenmaal een discussiepunt :)

En sterkte vandaag :* Heb je nu wel wat gegeten? En zet thuis ff een therapeutisch kopje thee, dat helpt vast ook wel een beetje c_/
  Vis een optie? dinsdag 4 september 2012 @ 13:23:45 #17
70532 loveli
N
pi_116381294
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:15 schreef the85mc het volgende:

[..]

Dat ben ik >:) Ik eet onschuldige kippen en groenten omdat ik de verkeerde prioriteiten stel harhar })
Neem een voorbeeld aan sigme, die eet ten minste de schuldige op.
crap in = crap out
pi_116381308
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:21 schreef Perruche het volgende:
Oh hier haak ik even in. Want hoe netjes ik ook mijn eigen eten koop, als ik bij mensen ga eten eet ik gewoon wat de pot schaft. Vind niet dat ik mensen lastig hoef te vallen met mijn netjes eten gezever. Zeker niet als ik weet dat ze bijv. niet zo creatief zijn in de keuken (alhoewel ik dan ze liever uitnodig om bij mij te eten) of als ze geen groot budget hebben.
^^

En wie zegt dat Tink je te eten uit zo nodigen. Assumption is the mother of all fuckups.
  Vis een optie? dinsdag 4 september 2012 @ 13:25:25 #19
70532 loveli
N
pi_116381336
Jag, heb je een oude geluidsbox? Speaker eruit slopen, touwtje eraan en sleutels vissen.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 4 september 2012 @ 13:25:46 #20
70532 loveli
N
pi_116381346
En nog een *O* voor kwak!
crap in = crap out
pi_116381349
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:18 schreef Jagärtrut het volgende:

En mijn gedachte was: ik heb niet genoeg geld voor biologisch omdat ik student ben en niet nog meer kan gaan werken.

Andersom kan ik ook zeggen: geef je geld aan goede doelen? En zo ja, waarom niet het dubbele? En dan kan ik zeggen dat je verkeerde prioriteiten stelt als je dat niet doet.. Het kwam op mij nogal als een aanval over en dat ik er niet over nadenk. En als ik denk dat ik gelijk heb kan ik behoorlijk eigenwijs zijn. Maar dat hadden jullie waarschijnlijk al gemerkt.
pi_116381360
oh en ik ben giga geminderd met koffie, ik zit nu aan 2 koppen koffie per dag ipv vééééééél meer dan dat O-)

En biologisch kip experiment: voor het bakken 270 gram, na het bakken 250 gram.
Ik moet alleen nog ff een plofkippie pakken van lief en hetzelfde bakexperiment doen :Y)

/liefdagboek
pi_116381392
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:21 schreef Perruche het volgende:
Jagar, het komt door die fietssleutels in de rivier. Niet te veel moeilijke dingen beginnen vandaag bespreken dan maar!

[..]

Mwach, als mensen bij mij komen eten en ik weet dat ze vegetarisch of veganistisch of biologisch of halal prefereren, zorg ik ervoor dat ze dat krijgen :)
Ik vind dat je best wat principes mag hebben, lastig vallen doe je niet als je dan zegt, prima dat dat jouw keuze is, maar dan eet ik ff thuis.
Imho.
  Vis een optie? dinsdag 4 september 2012 @ 13:29:35 #24
70532 loveli
N
pi_116381439
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:25 schreef the85mc het volgende:

[..]

En mijn gedachte was: ik heb niet genoeg geld voor biologisch omdat ik student ben en niet nog meer kan gaan werken.

Andersom kan ik ook zeggen: geef je geld aan goede doelen? En zo ja, waarom niet het dubbele? En dan kan ik zeggen dat je verkeerde prioriteiten stelt als je dat niet doet.. Het kwam op mij nogal als een aanval over en dat ik er niet over nadenk. En als ik denk dat ik gelijk heb kan ik behoorlijk eigenwijs zijn. Maar dat hadden jullie waarschijnlijk al gemerkt.
Behalve het bijvoegelijk naamwoord verkeerde is dat ook zo. Ik geloof dat niemand heeft gezegd dat je verkeerde prioriteiten stelde.
crap in = crap out
pi_116381462
Nou, even de plofbietjes in de oven zetten :9
Ja doei.
pi_116381464
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:25 schreef the85mc het volgende:

[..]

Maar je leest ook niet goed. Het gaat me niet over je prioriteiten. Dat maakt me geen zak uit. Het gaat me erom dat je de vergelijking maakt student=niet biologisch eten. En dat biologische eten maakt me niet uit. Eht niet. Als je dit had gezegd in een situatie van ik ga niet zeilen/mountainbiken/met dat meisje uit, want student was ik er nog over gevallen. Je laat het namelijk klinken alsof studenten een speciaal soort mensen zijn, en dat is niet zo. Dat je er geen geld voor over hebt snap ik heel goed. Ik vaak ook niet.

Maar goed, laten we erover ophouden. Ik heb een kutdag dus ik typ niet zo netjes als ik normaal doe, en ik heb dit nu al drie keer gezegd.
pi_116381722
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:23 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

dat weten we toch maar plofkippen zijn nou eenmaal een discussiepunt :)

En sterkte vandaag :* Heb je nu wel wat gegeten? En zet thuis ff een therapeutisch kopje thee, dat helpt vast ook wel een beetje c_/
En anders wil een tukkie ook nog wel eens helpen. Of een stuk hardlopen. Of lekker je frustratie en irritatie eruit gooien in de sportschool. :)

Mijn score van zojuist op de markt:
- aardbeien
- frambozen
- appels
- vijgen
- gestoomde zalm
- gerookte zalm.
*)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  dinsdag 4 september 2012 @ 13:39:44 #28
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_116381744
Oh, en ik geef ook niet aan (landelijke) goede doelen. Uit principe. Zo, hebben we die discussie ook weer gehad.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_116381771
To plof or not to plof :O
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
  dinsdag 4 september 2012 @ 13:41:41 #30
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116381798
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:39 schreef Tinkepink het volgende:
Oh, en ik geef ook niet aan (landelijke) goede doelen. Uit principe. Zo, hebben we die discussie ook weer gehad.
Nee, hiermee kun je er 1 beginnen :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_116381863
Henk jij healthmachine! Lekker man, markt. Was je in je lunchpauze gegaan?

quote:
Getting ev0l0r by the minute! ;)

Ik geef alleen aan KWF. Wat mijn motivatie daarvoor was weet ik ook niet meer :').
  dinsdag 4 september 2012 @ 13:45:30 #32
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116381892
quote:
_O-.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 4 september 2012 @ 13:46:15 #33
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116381916
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:44 schreef Perruche het volgende:
Henk jij healthmachine! Lekker man, markt. Was je in je lunchpauze gegaan?

[..]

Ik geef alleen aan KWF. Wat mijn motivatie daarvoor was weet ik ook niet meer :').
Daar zou ik wel een motivatie voor kunnen bedenken.

Ik geef ook niet aan goede doelen :@.
Niet meer actief op Fok!
pi_116381928
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:44 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik geef aan praktisch iedere collectant die aan de deur komt. Nu ben ik bijzonder weinig thuis, dus ik zie er niet zoveel. >:O

Verder verdien ik mijn karmapunten door te wandelen met verstandelijk gehandicapten (gister ging ik even een blik cannellini bonen halen tijdens het wandelen en dat vonden ze toch een partij grappig! :D) en door me in te zetten voor een stichting in Madagascar. :)
En door de staat rente te laten trekken op mijn belastinggeld wat ik nog terug ga krijgen maar waarvoor ik eerst nog mijn aangifte moet invullen. :P
Doe wat je niet durft.
pi_116381975
Ik geef alleen eenmalig iets, als het goed voelt. Zo heb ik vorige week twintig euro over gemaakt naar een gorilla conservatie park in oost Congo, waarbij ze dat geld gaan gebruiken om de rangers en dorpelingen te beschermen tegen geweld...
pi_116382002
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik geef aan praktisch iedere collectant die aan de deur komt. Nu ben ik bijzonder weinig thuis, dus ik zie er niet zoveel. >:O

Verder verdien ik mijn karmapunten door te wandelen met verstandelijk gehandicapten (gister ging ik even een blik cannellini bonen halen tijdens het wandelen en dat vonden ze toch een partij grappig! :D) en door me in te zetten voor een stichting in Madagascar. :)
En door de staat rente te laten trekken op mijn belastinggeld wat ik nog terug ga krijgen maar waarvoor ik eerst nog mijn aangifte moet invullen. :P
:D hahaha karmapunten. Ik denk dat ik bijzonder weinig karmapunten heb. Vroegah zat ik bij een vrijwilligersorganisatie maar dat is ook wel weer klaar. Eens zien:
- KWF
- daklozenkrant + eten kopen voor hen als ik ze zie
- uh
- ...

Maar ik ben wel lief *O* meestal dan.
  dinsdag 4 september 2012 @ 13:49:41 #37
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116382035
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:41 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Nee, hiermee kun je er 1 beginnen :+
Ik rust mijn kaas :D
pi_116382042
Oeh nu gaan we allemaal opnoemen hoe goed en maatschappelijk verantwoord we bezig zijn :9
pi_116382148
:o Dat was een backfire die ik niet aanzag komen. Wilde niet een discussie over goede doelen starten. Ik ben echt in een topic vernaggel modus vandaag geloof ik.
pi_116382181
85mc :') het is gewoon de maandelijkse cyclus van dit topic :') over een tijdje gaat men weer over op een carb of low-carb discussie :) :z trek het je niet zo aan. Gewoon niet meedoen als je er geen zin in hebt! :P
Ja doei.
  Vis een optie? dinsdag 4 september 2012 @ 13:57:57 #41
70532 loveli
N
pi_116382283
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:53 schreef the85mc het volgende:
:o Dat was een backfire die ik niet aanzag komen. Wilde niet een discussie over goede doelen starten. Ik ben echt in een topic vernaggel modus vandaag geloof ik.
Go with the flow. Aan welke doelen geef jij en waarom niet het dubbele?
crap in = crap out
pi_116382302
* MarMar gniffelt
  dinsdag 4 september 2012 @ 13:59:27 #43
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116382342
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:57 schreef loveli het volgende:

[..]

Give ALL the moneh!

Ik heb haring op :7 En nu kauwgom :+ Zometeen thee c_/ </coolstorybro>
pi_116382360
O+ haring O+ dat mis ik écht!
Ja doei.
pi_116382363
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:57 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik geef in natura :P
  Vis een optie? dinsdag 4 september 2012 @ 14:03:18 #46
70532 loveli
N
pi_116382449
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 14:00 schreef the85mc het volgende:

[..]

...maar geen antwoord op de vraag ;(
crap in = crap out
  dinsdag 4 september 2012 @ 14:04:04 #47
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116382482
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 14:00 schreef the85mc het volgende:

[..]

:') mental image van iemand die bij Amnesty International aan de balie staat en zegt: "Ik zou je geven :7 " :')
pi_116382540
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 14:04 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

:') mental image van iemand die bij Amnesty International aan de balie staat en zegt: "Ik zou je geven :7 " :')
Ik wilde het niet zeggen _O-
  dinsdag 4 september 2012 @ 14:07:04 #49
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116382578
quote:

[..]

_O-.
Niet meer actief op Fok!
pi_116382920
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 14:03 schreef loveli het volgende:

[..]

...maar geen antwoord op de vraag ;(
Ja zeg, ik ben sinterklaas niet. Die heeft z'n zak nooit leeg. /foute grappen modus off..

Ik geef bloed, maar een liter per keer wordt toch wel wat te veel.
pi_116382947
quote:
Dear Mo,

This is to certify that you have firmly accepted an unconditional offer of a place on a postgraduate degree programme at the University of Hull in accordance with the details listed below:

Programme Title: MSc Physical Geography (Full-time)
Duration: 1 Year
Start date: 24/09/2012

If you need an official offer letter confirming this information please do not hesitate to contact us.

We look forward to welcoming you to the University.
O+ *O* het is officieel! :D
Ja doei.
  dinsdag 4 september 2012 @ 14:29:07 #52
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_116383255
Tof Mo!

En ik geef niet aan goede doelen, uit principe. En de rest van de discussie sla ik over :Y).
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_116383320
Ik vind mezelf een veel beter doel *O*

:')
pi_116383351
Planning van vandaag:

o: twee plakjes ontbijtkoek met margarine
L: twee volkoren bth met sandwichspread en wat worteltjes, bakje arla kwarkyoghurt of een extra boterham
T: sultana
D: Pasta met veul groenters in de saus.
T: Appel, ontbijtkoek?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2012 14:36:55 ]
pi_116383366
quote:
17s.gif Op dinsdag 4 september 2012 14:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Planning van vandaag:

o: twee plakjes ontbijtkoek met margarine
Mijn hart huilt ;(
Ja doei.
pi_116383375
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 14:34 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Mijn hart huilt ;(
Ik ben bij mijn vriend, er was niks anders.
En ik kan nog wel wat ontbijttips gebruiken dus laat u horen :D
  dinsdag 4 september 2012 @ 14:36:50 #57
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116383430
Zo, ik ga meedoen aan een onderzoek naar de dopaminehuishouding van doven/slechthorenden :P. Levert me 140 euro op, altijd leuk :P.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 4 september 2012 @ 14:37:16 #58
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116383444
quote:
17s.gif Op dinsdag 4 september 2012 14:34 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ik ben bij mijn vriend, er was niks anders.
En ik kan nog wel wat ontbijttips gebruiken dus laat u horen :D
Melk met muesli, Brinta, yoghurt/kwark met fruit :9.
Niet meer actief op Fok!
pi_116383462
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 14:37 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Melk met muesli, Brinta, yoghurt/kwark met fruit :9.
Brinta vind ik echt niets, al vaker geprobeerd. Thuis eet ik yoghurt met muesli of cornflakes. Straks maar zoiets halen inderdaad :Y
pi_116383522
Brinta/havermout O+. Dat is de enige reden dat ik wil dat het winter is, straks. Samen met stoofpotten!
pi_116383572
Als ik me in zou moeten denken hoe geblenderd karton dat voor blenderen 5 weken in een met blauwalg geteisterde sloot heeft liggen weken zou smaken, dan zou ik zeggen 'net als Brinta'. ;(
Ja doei.
  dinsdag 4 september 2012 @ 14:43:13 #62
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116383592
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 14:40 schreef Perruche het volgende:
Brinta/havermout O+. Dat is de enige reden dat ik wil dat het winter is, straks. Samen met stoofpotten!
Stamppotten :9~.
Niet meer actief op Fok!
pi_116383637
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 12:24 schreef Tinkepink het volgende:
Pek en veren opmerking: ik ben geen student en eet wel plofkip. Ben ik nu een slecht mens?
O+ Tink O+

Ik ben zo moe dat ik geen discussies aankan vandaag. Ik heb gesnauwd tegen 4 havo, tegen 5 havo en niet tegen de brugklas, en ben bijna in de vangrail gereden op de A4 omdat mijn ogen steeds dichtvielen :') :@ toen ben ik maar gaan slapen bij een tankstation voor een half uurtje. nu thuis, en zo oogjes toe op de bank.

Dank voor de jompels allemaal, ben nog steeds heel blij. Moet volgende week nog wel wat inleveren, maar dat is een eitje vergeleken met wat er nu ligt.

Tevens weet ik nu weer heel zeker dat ik totaal ongeschikt ben voor nachten doorhalen, tenzij ik na afloop direct mag slapen :')

WB Mar, had ik nog niet gezegd, ik zag je stralen op je FB foto's O+
Kwak
pi_116383697
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 14:42 schreef motorbloempje het volgende:
Als ik me in zou moeten denken hoe geblenderd karton dat voor blenderen 5 weken in een met blauwalg geteisterde sloot heeft liggen weken zou smaken, dan zou ik zeggen 'net als Brinta'. ;(
Met suiker/agavesiroop/kaneel/rozijntjes... heerlijk!

Nu heb ik zin in brinta :')
pi_116384144
zo, dutje gedaan. Wellicht helpt dat. Tis dat ik zoveel werk moet doen, anders zou ik de rest van de dag vrijnemen...
pi_116384173
:* pas je een beetje op jezelf Jagär? (spreek jij je nick in je hoofd uit zoals in t zweeds eigenlijk?)
Kwak
pi_116384175
ik weet niet hoe brinta smaakt, maar havermout vind ik lekker!
pi_116384205
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 15:05 schreef kwakz0r het volgende:
:* pas je een beetje op jezelf Jagär? (spreek jij je nick in je hoofd uit zoals in t zweeds eigenlijk?)
jawel hoor. Tis vandaag gewoon een dag die al in de douche verkeerd begon, heb m'n haren uitgebreid staan wassen met douchegel. Daarna sleutels in de rivier, stom misverstand met de duutser, etc. etc.
pi_116384247
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 15:06 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

jawel hoor. Tis vandaag gewoon een dag die al in de douche verkeerd begon, heb m'n haren uitgebreid staan wassen met douchegel. Daarna sleutels in de rivier, stom misverstand met de duutser, etc. etc.
oh, wassen met douchegel doe ik wel eens als de shampoo op is :@ wordt t ook schoon van :')

gewoon maar laten begaan vandaag dan, morgen beter!
Kwak
pi_116385770
Mo, fijn van de master :)

Wie wilde er een senz plu? Ik heb net een heel pak optimel leeggedronken :+ en ging eens kijken waarvoor je nou kan sparen. Nou dus oa. voor zo'n ding, een miniversie kost dan 25.77+4 pakken optimel. Als mn zuivelbehoefte zo blijft wil ik ook wel zo'n ding :Y)
pi_116385868
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:53 schreef the85mc het volgende:
:D sterkte :*
pi_116385885
quote:

[..]

_O- :')
pi_116385910
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 14:40 schreef Perruche het volgende:
O+ Eensch O+
pi_116385952
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 14:44 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

O+ Tink O+

Ik ben zo moe dat ik geen discussies aankan vandaag. Ik heb gesnauwd tegen 4 havo, tegen 5 havo en niet tegen de brugklas, en ben bijna in de vangrail gereden op de A4 omdat mijn ogen steeds dichtvielen :') :@ toen ben ik maar gaan slapen bij een tankstation voor een half uurtje. nu thuis, en zo oogjes toe op de bank.

Dank voor de jompels allemaal, ben nog steeds heel blij. Moet volgende week nog wel wat inleveren, maar dat is een eitje vergeleken met wat er nu ligt.

Tevens weet ik nu weer heel zeker dat ik totaal ongeschikt ben voor nachten doorhalen, tenzij ik na afloop direct mag slapen :')

WB Mar, had ik nog niet gezegd, ik zag je stralen op je FB foto's O+
Hey! Had ik op de weg tegen jou moeten schelden? :o Wel voorzichtig blijven he! :*
pi_116386107
Zo! Dag zit er weer bijna op vandaag, was lekker druk O+

Wij eten volgens mij wel plofkip. Maar ook bio-kip. Verschilt. En we eten de eieren van de kippen van een vriend. Die een agressieve haan heeft. Maar dat terzijde.

En ik doneer maandelijks aan het kwf. Per ongeluk. Was bedoeld als eenmalig maar toen deed ik het ineens iedere maand vanzelf. En op mijn afschrift bedanken ze me altijd heel vriendelijk dus ik laat het maar zo :+

Oh, en Martijn en zijn broertje gaan een deel van hun opbrengsten aan een goed doel schenken. Wil zijn broertje heel graag. Ik vind het wel lief :Y
pi_116386132
Zojuist vroeg een studente (die overigens heel enthousiast reageerde op mijn bolle buik) of mijn zwangerschap gepland was ( _O- ) want ik was toch pas 26 ofzo? :7
pi_116386173
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 16:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
Zojuist vroeg een studente (die overigens heel enthousiast reageerde op mijn bolle buik) of mijn zwangerschap gepland was ( _O- ) want ik was toch pas 26 ofzo? :7
Heeft ze heel hard een goed cijfer nodig?
  dinsdag 4 september 2012 @ 16:14:14 #78
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116386227
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 16:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
:D.
Niet meer actief op Fok!
pi_116386296
quote:
17s.gif Op dinsdag 4 september 2012 16:12 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Heeft ze heel hard een goed cijfer nodig?
Niet eens :o Sterker nog, de huidige 4ejaars (dat is zij dus) krijgen überhaupt geen les meer van me (verzorg normaal nu in blok 1 een vak, maar aangezien ik over 2,5 week al weg ben... Geef dus geen lessen nu).

Ik vond het wel schattig. Ze schrok zichtbaar van zichzelf. "Was het ge..." en toen hield ze op :+
Dus toen heb ik haar gevraagd "Was het ge-wat?", teehee. Toen moest ze wel :P
pi_116386339
Ahw...das wel echt schattig coco!
pi_116386373
Ben je dan niet pas 26 ofzo? :o

Vind het wel een best lompe vraag van iemand die niet echt close is :') :P
pi_116386402
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 16:18 schreef Novem het volgende:
Ben je dan niet pas 26 ofzo? :o

Vind het wel een best lompe vraag van iemand die niet echt close is :') :P
Ik weet niet goed of die vraag serieus is of dat je me aan het bezeiken bent :D :D :+

Tis ook lomp, maar ook wel weer schattig. Floepte er in al haar enthousiasme en onschuld gewoon echt uit :+
pi_116386531
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 16:19 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik weet niet goed of die vraag serieus is of dat je me aan het bezeiken bent :D :D :+

Tis ook lomp, maar ook wel weer schattig. Floepte er in al haar enthousiasme en onschuld gewoon echt uit :+
Nee, ik bezeik je niet :D

Maar als je verbaast bent als iemand je 26 schat ben je wel significant ouder dan, niet 27, maar 30 plus ofzo en zo zie je er niet uit :D
  dinsdag 4 september 2012 @ 16:24:52 #84
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116386585
Coco is pas een paar jaartjes 26! :Y

Egoboostje :7
  dinsdag 4 september 2012 @ 16:25:37 #85
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116386598
Tevens 'bezeiken' xD Doet denken aan Friends na de kwallenbeet. "I'd pee on you too!"
pi_116386637
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 16:23 schreef Novem het volgende:

[..]

Nee, ik bezeik je niet :D

Maar als je verbaast bent als iemand je 26 schat ben je wel significant ouder dan, niet 27, maar 30 plus ofzo en zo zie je er niet uit :D
Nou, ik word meestal wel iets jonger geschat (ik zie er in ieder geval niet ouder uit). Maar ik ben 31 :s) Zoals Maria ( O+ ) al zegt, inmiddels al een paar jaartjes 26 :+
pi_116386779
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 16:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tevens 'bezeiken' xD Doet denken aan Friends na de kwallenbeet. "I'd pee on you too!"
:D

Bezeiken was ook hier vriendelijk bedoeld overigens :+ Wij bezeiken vrienden altijd onderling. Maar dan wel figuurlijk. Al ken ik iemand die 'into pee' is, als je begrijpt wat ik bedoel. Overigens niet Martijn en ook geen ex-vriendje :+
  Vis een optie? dinsdag 4 september 2012 @ 16:32:13 #88
70532 loveli
N
pi_116386811
Naam/rugnummer?
crap in = crap out
  dinsdag 4 september 2012 @ 16:33:17 #89
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116386849
O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 16:31 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Bezeiken was ook hier vriendelijk bedoeld overigens :+ Wij bezeiken vrienden altijd onderling. Maar dan wel figuurlijk. Al ken ik iemand die 'into pee' is, als je begrijpt wat ik bedoel. Overigens niet Martijn en ook geen ex-vriendje :+
O rly :D fascinerend!
pi_116386859
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 16:31 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Een half verhaal is geen verhaal!
pi_116386868
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 16:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
O+

[..]

O rly :D fascinerend!
Ja!! Dat vond ik dus ook :D Heb er wel gesprekken over gevoerd, want interessant! :+

Loveli: van de pee'er? :D
pi_116386920
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 16:33 schreef the85mc het volgende:

[..]

^^ :D
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_116386949
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 16:33 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ja maar, dit is het topic niet!

Heel in het kort:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Vis een optie? dinsdag 4 september 2012 @ 16:37:34 #94
70532 loveli
N
pi_116386988
'Pics' leek me geen gepaste reactie :')
crap in = crap out
pi_116387011
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 16:37 schreef loveli het volgende:
True that :D :+
  dinsdag 4 september 2012 @ 16:38:19 #96
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116387022
quote:
That's what he saiiiid :+
pi_116387424
quote:
Breng dr nu niet op ideeen :')
pi_116388457
Ik collecteer voor KWF deze week! Jullie wonen alleen niet in mijn wijk.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_116389390
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2012 17:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Die heeft mijn vriend gisteren weggestuurd :')
pi_116389677
Ik ging even shoppen en ik zag godnondejuu al sinterklaasmeuk in de appie!!
|:(
pi_116389688
Pepernoten *O* snap niet waarom ze die niet gewoon 365 dagen per jaar hebben :9
Be someone that makes you happy
pi_116389727
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2012 17:54 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Die heeft mijn vriend gisteren weggestuurd :')
Gewoon 'nee, bedankt' zeggen kan ook.
pi_116389866
Ik heb nieuwe schoenen en ze zijn tof!!!!!! *O* *O* *O* *O*

amazon.co.uk is het adres waar je ze wilt bestellen voor nog geen 25 pond ipv 165 euro. *) ook in andere kleuren te verkrijgen!
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 4 september 2012 @ 18:16:02 #104
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116389869
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 september 2012 18:09 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Kuu Ef Tee!

Leuk dat je dat doet, DaDtje :Y
pi_116389895
Heel goed van je DaD! :Y
pi_116390064
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 september 2012 18:09 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Hij zei het ook normaal, ik zei verder toch niets over de manier waarop? :+
pi_116390284
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2012 18:23 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Hij zei het ook normaal, ik zei verder toch niets over de manier waarop? :+
Ik zag blaffende honden en een schreeuwende kerel voor me, bij het woord 'weggestuurd'. My bad.

Maria en Nallie, de vader van Baardmans en de moeder van mijn beste vriendin zijn allebei overleden aan kanker. Least I can do, dit.
pi_116390617
Henk, welke zoekmachine gebruik jij voor internationale vluchten? Skyscanner weet niet helemaal om te gaan met mijn zoekdata (geeft resultaten voor okt/nov ipv volgend jaar) O-)

Pfff het jaar is weer begonnen. Elke dag van 9-17, 's avonds opdrachten maken en als het even kan nog met vriendje en huisgenoot film kijken. En zometeen sporten, voor het eerst sinds lang! :D
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_116390642
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 16:26 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Nou, ik word meestal wel iets jonger geschat (ik zie er in ieder geval niet ouder uit). Maar ik ben 31 :s) Zoals Maria ( O+ ) al zegt, inmiddels al een paar jaartjes 26 :+
26 met 5 jaar ervaring :D
pi_116390648
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 18:47 schreef Chicolate het volgende:
Henk, welke zoekmachine gebruik jij voor internationale vluchten? Skyscanner weet niet helemaal om te gaan met mijn zoekdata (geeft resultaten voor okt/nov ipv volgend jaar) O:)

Pfff het jaar is weer begonnen. Elke dag van 9-17, 's avonds opdrachten maken en als het even kan nog met vriendje en huisgenoot film kijken. En zometeen sporten, voor het eerst sinds lang! :D
expedia, en vaak boek ik daarna op de website van de maatschappij.
pi_116390657
Qfly.com
pi_116390676
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 18:48 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

expedia, en vaak boek ik daarna op de website van de maatschappij.
Werkt dat prettig als het je helemaal niets kan schelen wat de bestemming is, maar je gewoon in een bepaalde maand weg wil? :)
pi_116390693
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 18:48 schreef Probability het volgende:
Qfly.com
Die doen alleen Europees toch? Foutje aan mijn kant, ik wil intercontinentaal.
pi_116390705
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 18:49 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Werkt dat prettig als het je helemaal niets kan schelen wat de bestemming is, maar je gewoon in een bepaalde maand weg wil? :)
nee. dan wordt het lastig, denk ik. maakt het je helemaal niet uit?
pi_116390713
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 18:49 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dan zou ik gewoon naar pakketreizen a la Dreizen kijken!
pi_116390742
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 18:49 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

nee. dan wordt het lastig, denk ik. maakt het je helemaal niet uit?
Geloof dat er een voorkeur is voor 'ergens in Azie/Zuid-Amerika/Oceanie' waar het verblijf/leven goedkoop is en als we wat opties hebben, gaan we wel kijken wat leuker is. Tot nu toe zijn dingen als Maleisie, Japan, Vietnam, Taiwan, Singapore en Nepal al voorbij gekomen.
pi_116390783
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 18:51 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Geloof dat er een voorkeur is voor 'ergens in Azie/Zuid-Amerika/Oceanie' waar het verblijf/leven goedkoop is en als we wat opties hebben, gaan we wel kijken wat leuker is. Tot nu toe zijn dingen als Maleisie, Japan, Vietnam, Taiwan, Singapore en Nepal al voorbij gekomen.
ik zou eerst een iets specifieker beeld krijgen van de locaties, en daarna verder gaan zoeken...
  dinsdag 4 september 2012 @ 20:12:35 #118
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116394107
wat een mooie dag om een snipperdag te hebben O+

Def. lijstje
O: beschuit kaas
S: 12.5 km hardlopen met 11.1 km/uur
L: 2 boterhammen met 1 ggrilde tartaar, champignons, ui, sla, tomaat, curry. Beschuit kaas, gekookt ei, cappuccino, beker melk
T's: nectarine, paar dropjes, appel, stukje appeltaart, verse ananas
B: 15 km fietsen]
T's 3 duvels, 4 bitterballen met oliehoorn mayo op het terras O+
D: bloemkool, verse spinazie, champignons, ui, knoflook, pasta met room/lkaas en olie, pangiusfilet (xxl bij de Lidl, zal ook wel niet goed gekweekt zijn en vol met kwik.. nom), biologisch botersla met biologische sjalotten en biologische tomaat.
T: zoute stokjes, kwark en vla
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_116395464
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 18:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb nieuwe schoenen en ze zijn tof!!!!!! *O* *O* *O* *O*
[ afbeelding ]
amazon.co.uk is het adres waar je ze wilt bestellen voor nog geen 25 pond ipv 165 euro. *) ook in andere kleuren te verkrijgen!
Joepie! Ook folds met een hakje voor minder zie ik :)
Hoe is de maatvoering?
pi_116396599
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2012 17:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik woon wel in jouw wijk, al weet ik niet of jij collecteert in jouw wijk :+.
Maar ik ben niet thuis.

Goed van je trouwens. Is het een beetje leuk om te doen?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_116396818
Oh: Kwak *O* !, Jagartrut :*.

Oh, en voor de plofkipeters: de biologische kip is ook plofkip, maar dan met een wat beter leven. En ik steun de biologische veeteelt ook niet, want ik koop nooit vlees.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 4 september 2012 @ 21:08:07 #122
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116397109
Ik heb geen kinderen dus ben ongelooflijk milieubewust.. dus ..

Maar de SPRUITJES zijn er weer en vanaf morgen in de aanbieding bij de C1000 *O*
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_116397474
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2012 20:40 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Joepie! Ook folds met een hakje voor minder zie ik :)
Hoe is de maatvoering?
Ze vallen normaal. :) Ik heb dus gewoon een 39. :)

Chico, ik zou in dat geval gewoon heel goed de aanbiedingen in de gaten houden. Mijn ticket naar Colombia was belachelijk goedkoop en komt vaker voorbij.
Goede aanbiedingen zie ik vaak bij Lufthansa, Malaysian Airlines, Cathay Pacific, Emirates, Finnair, maar andere maatschappijen kunnen ook goede aanbiedingen hebben.

Handige methode:
maak een google docs bestandje aan met linkjes naar de aanbiedingenpagina's van de luchtvaartmaatschappijen en controleer die wekelijks.

Owja, zet India ook bij je opties. Geweldig mooi land. O+
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 4 september 2012 @ 21:23:21 #124
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_116397953
O: kom kwark met een soort flakes van lupinemeel, 1 banaan
L: kleine pizza (formaat 1-persoonspizza van de AH bijv)
T: 2 bolletjes vers schepijs, maar dat kreeg ik niet op :')

Na de vakantie maar op water en water :')
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? dinsdag 4 september 2012 @ 21:24:28 #125
70532 loveli
N
pi_116398029
Wat is en leuke stad in wallonië? Voor 1 dag.
crap in = crap out
  dinsdag 4 september 2012 @ 21:27:10 #126
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_116398185
Luik.
  Vis een optie? dinsdag 4 september 2012 @ 21:27:44 #127
70532 loveli
N
pi_116398219
Goed om te weten dat biogif breedspectrum is. Dat is nieuw voor me (niet dat ik me erin verdiept had).
crap in = crap out
  dinsdag 4 september 2012 @ 21:29:50 #128
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_116398362
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2012 18:33 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik zag blaffende honden en een schreeuwende kerel voor me, bij het woord 'weggestuurd'. My bad.

Maria en Nallie, de vader van Baardmans en de moeder van mijn beste vriendin zijn allebei overleden aan kanker. Least I can do, dit.
Mijn vader en schoonouders ook. In duitsland wordt trouwens niet gecollecteerd volgens mij.
  Vis een optie? dinsdag 4 september 2012 @ 21:31:04 #129
70532 loveli
N
pi_116398436
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 21:27 schreef Tinkepink het volgende:
Luik.
Tx. Ik ga morgen naar Luik.
crap in = crap out
  dinsdag 4 september 2012 @ 21:32:53 #130
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_116398560
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2012 21:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
O: kom kwark met een soort flakes van lupinemeel, 1 banaan
L: kleine pizza (formaat 1-persoonspizza van de AH bijv)
T: 2 bolletjes vers schepijs, maar dat kreeg ik niet op :')

Waarom?
  dinsdag 4 september 2012 @ 21:34:15 #131
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_116398652
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2012 21:31 schreef loveli het volgende:

[..]

Tx. Ik ga morgen naar Luik.
De buitenwijken hebben leuke galerieën en in den binnenstad kan je fijn wandelen en winkelen.
  dinsdag 4 september 2012 @ 21:48:35 #132
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116399637
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2012 21:23 schreef XcUZ_Me het volgende:

Wow, het is maar goed dat je niks illegaals hebt gedaan want dan moest je op water en brood :')
Mooi weer daar nu ook??
pi_116400543
Uniek toppert jij met je hardlopen!

Ik heb 6,5 km in 42 minuten ofzo... ook een kleine *O* vind ik!
  dinsdag 4 september 2012 @ 22:09:50 #134
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116400970
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 22:03 schreef Perruche het volgende:

:@

Voor jou geen kleine *O* :{w

Een hele grote *O*... Mensch je gaat zo ongelooflijk goed _O_
pi_116401141
Alle hardlopers! _O_

Ik had vandaag een kippeneindje van 3,2km op een kippentempo: eerste les van m'n halve marathonschema! O+ Was echt heerlijk loopweer!

Avondeten was een gigantisch bord groente met wat pasta en wat kaas en zo nog een mok melk 'toe'.
Ja doei.
pi_116401183
O: 2 bruine kadetjes met hagelslag :')
T: koffie
L: 4 boterhammen pindakaas
T: koffie, kom yoghurt
D: aardappels, spinazie, slavink
Ook nog even gesport aan het eind.

Maar weer eens wat normaal doen, hopelijk nu eens wat langer dan 2 dagen.

Eigenlijk nog wel honger, vanmiddag ook al. Misschien voortaan maar wat fruit erbij maarja even geen geld nu :')
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
pi_116401248
Iedere poging tot sporten moet gewoon aangemoedigd worden! *O*

Sprak net in de sportschool nog even O+ Marcello O+ en die was serieus onder de indruk van mijn vorderingen, mijn inzet (sowieso dat ik het niet heb opgegeven) en hij is er van overtuigd dat die hele Urbanathlon een eitje wordt. :P
Nou, daar doe ik het wel voor. B-)
Alhoewel ik nu al zin heb in mijn rustperiode na de Urbanathlon en Dam tot Dam (die ik voor het goede doel loop :P).
Doe wat je niet durft.
pi_116401328
Het is ook niet veel uks!
  dinsdag 4 september 2012 @ 22:14:59 #139
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116401337
UKS, wil je een enorme schop onder je donder??? Jij wil gewoon niet.... ruggegraat is gratis
  dinsdag 4 september 2012 @ 22:15:46 #140
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116401384
Henk :D Ik vind je maar een stoer wijf O+

Morgen lever en spruitjes
pi_116401501
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 22:14 schreef Perruche het volgende:
Het is ook niet veel uks!
Maar ook niet echt weinig, nog maar een beker melk nu dus het zal dan zo'n 2200 zijn ofzo? Er moet wat af, niet wat gelijk blijven dat is niet zo moeilijk.

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 22:14 schreef uniekhoorn het volgende:
UKS, wil je een enorme schop onder je donder??? Jij wil gewoon niet.... ruggegraat is gratis
Ik ben gewoon een graag geziene gast op feestjes Uniekhoorn
Tevens is dit pas de eerste week echt na vakantie, nu woon ik dus ook eigenlijk sinds tijden weer in het zonnige zuiden
  dinsdag 4 september 2012 @ 22:20:13 #142
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116401719
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 22:17 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Maar ook niet echt weinig, nog maar een beker melk nu dus het zal dan zo'n 2200 zijn ofzo? Er moet wat af, niet wat gelijk blijven dat is niet zo moeilijk.

[..]

Ik ben gewoon een graag geziene gast op feestjes Uniekhoorn
Tevens is dit pas de eerste week echt na vakantie, nu woon ik dus ook eigenlijk sinds tijden weer in het zonnige zuiden
Straks zijn er bramen in de berm, gratis en je mag erbij wandelen.. WIN :+

Graag geziene gast op feestjes *O*
pi_116401877
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 21:24 schreef loveli het volgende:
Wat is en leuke stad in wallonië? Voor 1 dag.
Brussel? :P
pi_116401919
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 22:03 schreef Perruche het volgende:

:o wat goed!
pi_116402189
Ha, ik heb ook voor het eerst in 5 weken hardgelopen vandaag. Met de eerste les van Renate Wennemars. Wat uitkwam op een whopping 3 km in 25 minuten :'). 12,5 km kan ik alleen maar van dromen ;).

Maarrrr, gisteren ook mijn push-up challenge weer begonnen. En doordat mijn telefoon was gecrasht, en de data van de push-up app weg was, moest ik weer opnieuw beginnen. En toen moest ik dus aangeven hoeveel push-ups ik in één keer kon doen. Dus ik even proberen en toen kon ik er zomaar 25. Eerste keer in mijn leven dat ik dat heb gedaan :).

PS: iemand ervaring met die hardloopschema's? Is het heel erg als ik een lesje oversla? Het is nu nauwelijks inspannend...
pi_116402333
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 22:26 schreef Skjor het volgende:
PS: iemand ervaring met die hardloopschema's? Is het heel erg als ik een lesje oversla? Het is nu nauwelijks inspannend...
Gewoon toch die lesjes lopen, raad ik je aan. Is niet alleen om conditie op te bouwen, maar ook je spieren en gewrichten :)
Ja doei.
pi_116402354
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 22:26 schreef Skjor het volgende:
Ha, ik heb ook voor het eerst in 5 weken hardgelopen vandaag. Met de eerste les van Renate Wennemars. Wat uitkwam op een whopping 3 km in 25 minuten :'). 12,5 km kan ik alleen maar van dromen ;).

Maarrrr, gisteren ook mijn push-up challenge weer begonnen. En doordat mijn telefoon was gecrasht, en de data van de push-up app weg was, moest ik weer opnieuw beginnen. En toen moest ik dus aangeven hoeveel push-ups ik in één keer kon doen. Dus ik even proberen en toen kon ik er zomaar 25. Eerste keer in mijn leven dat ik dat heb gedaan :).

Ajoh, dan kan het wel. Maar als je echt moet bikkelen is het ook niet onverstandig om een lesje weer opnieuw te doen.

:') heel ander antwoord :') beter luister je niet naar mij
pi_116402924
Ik zou ook lesjes overslaan. Het schema is voor beginners, als het je amper moeite kost, dan ben je kennelijk geen echte beginner. :)
Doe wat je niet durft.
pi_116403805
Nee, ik heb al wel eerder gelopen. Met Run Zombies Run. Iets te realistisch; ik rende zo hard weg voor die meute dat ik gelijk zere schenen had na de eerste keer. Dus ik snap je opmerking wel Motorbloempje :).

Maar daarna heb ik een maand of twee rustig gerend, maar ik kwam uiteindelijk niet echt meer verder. Dus heb wel eens gerend, maar niet heel veel. Ik zal de volgende les nog doen. Als het dan weer zo makkelijk is, sla ik er eentje over en kijk ik hoe dat gaat.
  dinsdag 4 september 2012 @ 22:59:20 #150
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116404330
Zombies, lijkt mij tof!
Maar je kan rustig wat overslaan hoor, beetje zelf aanvoelen.
Evy les 1 was voor mij al teveel :@

Mijn meneer heeft tarwebrood meegenomen maar volkoren is toch veel lekkerder :Y
pi_116405163
Deze is het: https://www.zombiesrungame.com/

Ging het in eerste instantie doen omdat het met crowdsourcing ontwikkeld is en dat vind ik tof (zie hiero). En het is ook wel leuk om te doen; het is een soort luisterverhaal en je kan items verzamelen om je base op te bouwen enzo. En tussendoor je eigen muziek af laten spelen.

Maar voor beginners is het niet zo goed, want het geeft geen begeleiding d.m.v. een schema. En als je de optie 'zombie chase' aan hebt staan ren je regelmatig veel te snel omdat je aan ze wilt ontkomen (je ziet later ook terug hoeveel keer je bent ontkomen / gepakt). Ik ga het weer doen als ik 5 km kan rennen :).
pi_116407284
Vandaag 20 km gefietst :+ Lekker hoor.
  Vis een optie? dinsdag 4 september 2012 @ 23:58:14 #153
70532 loveli
N
pi_116407499
Zombies - rennen met een doel ipv stom een rondje doen. Geniaal idee.
crap in = crap out
pi_116407518
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 23:54 schreef Probability het volgende:
Vandaag 20 km gefietst :+ Lekker hoor.
o grapje het was 30 km.
pi_116409117
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 20:58 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik woon wel in jouw wijk, al weet ik niet of jij collecteert in jouw wijk :+.
Maar ik ben niet thuis.

Goed van je trouwens. Is het een beetje leuk om te doen?
Ik collecteer in de straten rondom ons huis. Alleen de M'weg doet een ander.

Ja, ik vind het wel leuk. Vorig jaar deed ik het in de spoelende regen, dat was minder tof. Maar ik kom eigenlijk alleen maar aardige mensen tegen. :).
pi_116409258
jeej uks is er weer O+!
  Vis een optie? woensdag 5 september 2012 @ 00:57:43 #157
70532 loveli
N
pi_116409689
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 22:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Probleem met UKS is, dat 'ie lief lacht en overal mee wegkomt.
crap in = crap out
pi_116410312
Koud bed :( onrustig gedoe vannacht
pi_116410434
lag er een beetje te laat in. wijntjes drinken bij ex die een leuk succes heeft behaald. en ben alweer even wakker :P volgende keer moest ik maar mn spullen meenemen en blijven slapen :') en we gaan lunchen met mn verjaardag want we zitten beide in dezelfde buurt op de zaak :') x100 maar het is wel leuk en gezellig dus waarom niet he
pi_116410462
*O* mogge!

Laatste werkdag
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_116410473
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 07:00 schreef Ml-etje het volgende:
*O* mogge!

Laatste werkdag
Lekker O+ Ik moet nog twee weken ;(
pi_116410590
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 07:00 schreef Ml-etje het volgende:
*O* mogge!

Laatste werkdag
Lekker! En dan op vakantie?
pi_116411293
Goedenmorgen O+

Ik logeer bij mijn schoonpa en dat is goed voor mijn weerstand :X Iedere allergie wordt getriggerd hier :P

Hooikoorts *check* , stof *check* Maar hij is wel gezellig :D

lijstje gister:

O: smoothie met havermout, kokosolie, spinazie en whey
T: rijstwafel met ei
L: tomatensalade met olijven en zalm en dressing
T: stukje kip en handje noten
D: quinoa met worteltjes, kip, rozijn, pijnboompitten en feta kaas
T: pindakaas
pi_116411392
Mogge :)

Mwah, "vakantieschade" +3 da's te overzien :)
Heb niet het idee dat ik ook echt veel minder strak in mijn vel zit en wel elke dag spierpijn in mn benen omdat ik toch beduidend meer op mijn benen sta/scharrel dan 2 maanden geleden.
Wie weet toch weer wat spieropbouw.. het flubbert allemaal wel een stuk minder bij mn kuiten en bovenbenen *O*

Anyhow, lijstje:

O: brinta
T: cappuccino, koffiekoekje
L: 2 crackers met kaas, komkommer, tomaat, ei, melk
T: cappuccino, appel
D: soep van nader te bepalen groente, zelfgebakken brood, salade
T: yoghurt, banaan

Gister heb ik nog wat olijfjes erbij gepakt en nog een extra banaan want trek.
pi_116411419
yay, op kantoor zonder m'n sleutels in de rivier te hebben gegooid.

Wat was gister een kutdag! Vandaag kan alleen maar beter worden...
pi_116411487
planning:

O: havermout met banaan
T: wortels
L: gegrilde courgette, aubergine, paprika, paar aardappels, worstje
T: yoghurt met muesli
S: rondje sportschool (gister rondje hardgelopen)
D: salade, gevuld met versgebakken brood.
T: ?
pi_116411501
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 08:50 schreef Jagärtrut het volgende:

En dat is de juiste instelling. *O*

Planning:
O: bak kwark met muesli en bran flakes, wat frambozen en wat aardbeien
T: babybell kaasje
L: 4 boterhammen met avocado
T: 2 appels
D: of iets met bloemkool (iemand tips?) of iets met sperziebonen
S: bootcamp
T: kwark met aardbeien.
Doe wat je niet durft.
pi_116411548
Ik zie mooie lijstjes voorbij komen! Je bent echt beduidend meer aan het sporten, Jag, of niet? ^O^

Mijn lijstje gisteren

O: magere kwark met muesli
T: volk. boterham pindakaas
L: volk. boterham pindakaas, banaan
T: appel, 3 dadels, krentenbol
D: parelhoen gevuld met bospaddenstoelen, peultjes en wat frietjes met mayo
T: 3 dropfruitduo's (van elke kleur eentje :') :D )
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_116411565
Henk en jagar mooie lijstjes!
Mijnes wordt zoiets; heel de dag onderweg:
O: shake van amandelmelk, banaan, eiwitpoeder
T: croissant
L: salade met ei en linzen
T: yoghurt met fruit
D: ik denk een AH broodje
S: bodypump
  woensdag 5 september 2012 @ 09:04:04 #170
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116411643
:W

Ik dacht vanochtend dat ik mijn sportschoenen was vergeten en baalde als een stekker :'). Gelukkig bleek ik ze toch bij me te hebben *O*. Heb maandag het 25 minuten-schema gedaan en hoewel het zeker pittig was (twee keer twee minuten 170 op level 9 :% ) vind ik het schema op dit moment nog te kort om het gevoel te hebben dat ik echt wat heb gedaan. Dus ik ga nog even door met mijn 40 minuten-schema en bouw daarnaast het roeien op :). Als ik wat langer kan roeien (lees: een kwartier achtereen), ga ik weer naar het 25 minuten-schema :).

Lijstje van vandaag:

O: kwark/ananas
T: worteltjes
L: twee bth
T: twee bth
T: appel
S: 40 min crosstrainen, 6 min roeien
D: spaghetti carbonara

Ik had gisteren ook een sleutelissue trouwens. Zaten niet in m'n tas toen ik thuiskwam. Gelukkig kwam M. vrijwel meteen ook al thuis. Ze bleken in m'n sporttas te zitten.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 5 september 2012 @ 09:05:20 #171
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116411658
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 08:50 schreef Jagärtrut het volgende:

:D *O*.
Niet meer actief op Fok!
pi_116411673
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 08:59 schreef Goodbye het volgende:
Ik zie mooie lijstjes voorbij komen! Je bent echt beduidend meer aan het sporten, Jag, of niet? ^O^

Mijn lijstje gisteren

O: magere kwark met muesli
T: volk. boterham pindakaas
L: volk. boterham pindakaas, banaan
T: appel, 3 dadels, krentenbol
D: parelhoen gevuld met bospaddenstoelen, peultjes en wat frietjes met mayo
T: 3 dropfruitduo's (van elke kleur eentje :') :D )
yes..ik vind het weer leuk het sporten, meestal. Ik vind naar de sportschool gaan op de een of andere manier echt ontspannen. Even een uurtje alleen maar op mezelf focussen...
pi_116411684
ik vind crosstraineren trouwens ontzettend saai, vik! ik doe het vaak 10 minuten ofzo als warming up, maar na 10 minuten ben ik blij dat ik eraf mag....
  woensdag 5 september 2012 @ 09:09:37 #174
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116411726
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 09:07 schreef Jagärtrut het volgende:
ik vind crosstraineren trouwens ontzettend saai, vik! ik doe het vaak 10 minuten ofzo als warming up, maar na 10 minuten ben ik blij dat ik eraf mag....
Haha, ik vind het geweldig O+. Maar ik denk dat het wel anders is als je traint met een schema dan als je 'gewoon maar wat doet'. Ik zie mezelf gewoon vooruitgang boeken: kom steeds wat verder in dezelfde tijd. Verder doet het me erg denken aan hardlopen, zeker als ik zonder handen erop sta, wat ik zo veel mogelijk probeer.
Niet meer actief op Fok!
pi_116411813
Ik heb ook een hekel aan crosstrainen. Eigenlijk aan alle cardio in de sportschool behalve lesjes!

Ok ergernissen van de dag;
- mensen die hun tas op de stoel naast hen laten staan terwijl de bus propvol zit :')
- vliegtuig in zonder je paspoort te hoeven laten zien, wtf :')
- mannen met lelijk pak die arrogant doen :r

Heb wel een oud vrouwtje de weg gewezen op het station en geholpen met koffer, ze was helemaal de weg kwijt!
pi_116411815
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 08:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

En dat is de juiste instelling. *O*

Planning:
O: bak kwark met muesli en bran flakes, wat frambozen en wat aardbeien
T: babybell kaasje
L: 4 boterhammen met avocado
T: 2 appels
D: of iets met bloemkool (iemand tips?) of iets met sperziebonen
S: bootcamp
T: kwark met aardbeien.
hoe zit je met eiwit vandaag? Want ik zie alleen kaasvarianten (kwark/kaasje). Eet je bij je D nog vlees?
  woensdag 5 september 2012 @ 09:14:56 #177
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_116411821
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 09:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Haha, ik vind het geweldig O+. Maar ik denk dat het wel anders is als je traint met een schema dan als je 'gewoon maar wat doet'. Ik zie mezelf gewoon vooruitgang boeken: kom steeds wat verder in dezelfde tijd. Verder doet het me erg denken aan hardlopen, zeker als ik zonder handen erop sta, wat ik zo veel mogelijk probeer.
Ik wissel af. Met handen is het goed voor de rug en armspieren , al merk je daar tijdens het trainen zelf weinig van.
pi_116411848
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 09:04 schreef Viking84 het volgende:
:W

Ik dacht vanochtend dat ik mijn sportschoenen was vergeten en baalde als een stekker :'). Gelukkig bleek ik ze toch bij me te hebben *O*. Heb maandag het 25 minuten-schema gedaan en hoewel het zeker pittig was (twee keer twee minuten 170 op level 9 :% ) vind ik het schema op dit moment nog te kort om het gevoel te hebben dat ik echt wat heb gedaan. Dus ik ga nog even door met mijn 40 minuten-schema en bouw daarnaast het roeien op :). Als ik wat langer kan roeien (lees: een kwartier achtereen), ga ik weer naar het 25 minuten-schema :).

Lijstje van vandaag:

O: kwark/ananas
T: worteltjes
L: twee bth
T: twee bth
T: appel
S: 40 min crosstrainen, 6 min roeien
D: spaghetti carbonara

Ik had gisteren ook een sleutelissue trouwens. Zaten niet in m'n tas toen ik thuiskwam. Gelukkig kwam M. vrijwel meteen ook al thuis. Ze bleken in m'n sporttas te zitten.
mijn cardio bunny alarm gaat af :X Was er een speciale reden waarom je alleen cardio doet?
pi_116411876
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 06:47 schreef Probability het volgende:
lag er een beetje te laat in. wijntjes drinken bij ex die een leuk succes heeft behaald. en ben alweer even wakker :P volgende keer moest ik maar mn spullen meenemen en blijven slapen :') en we gaan lunchen met mn verjaardag want we zitten beide in dezelfde buurt op de zaak :') x100 maar het is wel leuk en gezellig dus waarom niet he
Cool, dat zie ik mij nog niet doen met mn ex! (we praten weer met elkaar. Dat gaat goed, als ik het onderwerp 'nieuwe vriend' zorgvuldig ontwijk :') )

@henk: Dankje! Ik ga ze in de gaten houden en zet India erbij :D. Het idee is inderdaad om gewoon een keer een belachelijk goedkoop ticket te vinden en dat dan maar meteen te boeken.

Zo, maar weer een dagje literatuur doen. Gewapend met thee, cola light, druiven, aardbeien, dadels, koude pannenkoeken, een sjaal en mn koptelefoon. Kom maar op met die vitamientjes, ik ga mooi niet ziek worden (ahum. Huisgenootje had van de week zeer hoge koorts en vriend hoest zijn longen uit zn lijf).
pi_116411891
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 09:14 schreef Perruche het volgende:
Ik heb ook een hekel aan crosstrainen. Eigenlijk aan alle cardio in de sportschool behalve lesjes!

Ok ergernissen van de dag;
- mensen die hun tas op de stoel naast hen laten staan terwijl de bus propvol zit :')
- vliegtuig in zonder je paspoort te hoeven laten zien, wtf :')
- mannen met lelijk pak die arrogant doen :r

Heb wel een oud vrouwtje de weg gewezen op het station en geholpen met koffer, ze was helemaal de weg kwijt!
Ook niet bij inchecken je paspoort laten zien?
pi_116411947
@ mar: nee :D lekker hoor. En de man met het lelijke pak zit nu naast me :')

Maar het is wel superlekker weer! En ik typ 'wel' en geen 'we'll' *O*
pi_116411955
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 09:24 schreef Perruche het volgende:
@ mar: nee :D lekker hoor. En de man met het lelijke pak zit nu naast me :')

Maar het is wel superlekker weer! En ik typ 'wel' en geen 'we'll' *O*
waar ben je naartoe?

ik vind het maar gek om zo lang in Zweden te zijn, zonder op reis te gaan. Over een maand pas weer!
pi_116412111
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 09:14 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

hoe zit je met eiwit vandaag? Want ik zie alleen kaasvarianten (kwark/kaasje). Eet je bij je D nog vlees?
Ik denk dat ik er nog een berg kip bij doe. :)
Dus dan zit het wel goed met de eiwitten lijkt mij.
Als ik eenmaal weet wat ik met mn bloemkool ga doen. :P

Hoe is het eigenlijk afgelopen met je kip-experiment?
Doe wat je niet durft.
  woensdag 5 september 2012 @ 09:33:59 #184
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116412113
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 09:17 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

mijn cardio bunny alarm gaat af :X Was er een speciale reden waarom je alleen cardio doet?
Cardio is leuk :Y. Er liggen wel gewichtjes voor de niet-cardiodagen, maar goed, daar moet ik even moed voor verzamelen en routine in kweken.
Niet meer actief op Fok!
pi_116412127
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 09:33 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Cardio is leuk :Y. Er liggen wel gewichtjes voor de niet-cardiodagen, maar goed, daar moet ik even moed voor verzamelen en routine in kweken.
je zou toch uiteindelijk ook gewichten erbij kunnen doen in de sportschool?
pi_116412128
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 09:33 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Je zou ook in de sportschool iets kunnen doen met gewichten! >:O
Je hoeft niet gelijk te gaan deadliften, maar er zijn ook nog andere mogelijkheden. :Y
Doe wat je niet durft.
pi_116412129
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 09:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik denk dat ik er nog een berg kip bij doe. :)
Dus dan zit het wel goed met de eiwitten lijkt mij.
Als ik eenmaal weet wat ik met mn bloemkool ga doen. :P

Hoe is het eigenlijk afgelopen met je kip-experiment?
ik ben niet thuis :) Vanaaf weer en ff kijken of lief dan kip nodig heeft :P Dan ben ik wel zo lief om in de naam van het plofkip experiment zijn kippetje te bereiden :D :Y
pi_116412238
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 09:35 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ik ben niet thuis :) Vanaaf weer en ff kijken of lief dan kip nodig heeft :P Dan ben ik wel zo lief om in de naam van het plofkip experiment zijn kippetje te bereiden :D :Y
Zal ook eens een vergelijkbaar experiment doen met kipfilet bij de poelier vandaan en plofkip van de appie die ik vanmiddag even ga halen. :P
Doe wat je niet durft.
pi_116412440
pi_116412579
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 09:55 schreef Novem het volgende:
Dit is de meest nuttige bijdrage aan dit topic! 8-)
  woensdag 5 september 2012 @ 10:21:24 #191
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116412938
Cardio = sport :Y

Gewichtjes = sport :Y

's all gooood! *O*
  woensdag 5 september 2012 @ 10:33:03 #192
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116413206
*O* is ook sport
  woensdag 5 september 2012 @ 10:35:22 #193
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116413272
quote:
14s.gif Op woensdag 5 september 2012 10:33 schreef uniekhoorn het volgende:
*O* is ook sport
True that! *O* :D

Dansjes O+
pi_116413576
Waarom heb ik deuren met zes van die schattige raampjes erin? * Goodbye verder gaat met afplakken voor het schilderen :')
pi_116414511
Ach, dat ene dagje werk valt in het niets bij het hebben van schattige deuren met 6 raampjes erin GB. B-)
Beter dan nieuwbouwhuisdeuren iig. :P Alhoewel je die niet hoeft te verven.
Doe wat je niet durft.
  woensdag 5 september 2012 @ 11:29:31 #196
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116414657
Oh, ik snap wel dat cardio en KT het meest optimaal is hoor. Het kost me alleen te veel tijd om het allebei te doen in de sportschool en als ik dan moet kiezen, kies ik toch echt voor cardio :P.
Als ik weer ga hardlopen, ga ik wel twee keer KT doen per week en houdt het crosstrainen weer op.

De laatste weken geen last meer gehad, dus dat is goed. Hopelijk dan weer eens goed nieuws in november :P.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 5 september 2012 @ 11:30:13 #197
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116414669
Wij kregen trouwens een sportief pakketje van het werk, met oa een springtouw erin :').
Niet meer actief op Fok!
pi_116414725
Niet slim Vik ;)
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_116414810
Cardio :s)
Het voordeel van je sleutel vergeten tijdens nachtdienst is dat je elkaar zo nog eens ziet :+
pi_116416271
* lurker meldt zich

Hebben jullie nog goede ideetjes om een beetje gezonder/minder vet te avondeten? Probeer nu vaak salades (met kip of vis) te eten maar wil ook wel eens iets anders.
Ga straks pasta maken met vegetarisch gehakt, en dan extra veel groenten en wat minder pasta koken
pi_116416570
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 11:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ach, dat ene dagje werk valt in het niets bij het hebben van schattige deuren met 6 raampjes erin GB. B-)
Beter dan nieuwbouwhuisdeuren iig. :P Alhoewel je die niet hoeft te verven.
True, inmiddels is alles afgeplakt en heb ik al één kant van de deur kunnen schilderen. Best een therapeutisch werkje! :D
pi_116416611
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 11:30 schreef Viking84 het volgende:
Wij kregen trouwens een sportief pakketje van het werk, met oa een springtouw erin :').
Touwtjespringen, dat is goed voor je! Nog best vermoeiend ook!
  woensdag 5 september 2012 @ 12:38:12 #203
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116416737
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 12:33 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Doen boksers enzo ook! (8> :7
  woensdag 5 september 2012 @ 12:39:04 #204
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116416758
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2012 12:21 schreef electronique het volgende:
* lurker meldt zich

Hebben jullie nog goede ideetjes om een beetje gezonder/minder vet te avondeten? Probeer nu vaak salades (met kip of vis) te eten maar wil ook wel eens iets anders.
Ga straks pasta maken met vegetarisch gehakt, en dan extra veel groenten en wat minder pasta koken
Hoi! Wilkommen :7

Volkorenwraps? Gewoon groenten met vlees/vis? Soep?
pi_116416760
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2012 12:21 schreef electronique het volgende:
* lurker meldt zich

Gevulde soep (groenten/linzen/pompoen) met wat brood, couscous/bulgur/quinoa met gegrilde groenten en feta bijvoorbeeld, zelfgemaakte pizza met veel groenten, wraps met (gerookte)kip/groenten of zalm/groenten. Vis of kippakketjes uit de oven.
Als ik zelf 'lichter' wil avondeten kijk ik meestal naar vegetarische recepten of dingen met vis/kip!
  woensdag 5 september 2012 @ 12:40:58 #206
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116416822
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 12:33 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik heb geen privéplek waar ik dat kan doen :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_116417732
aiai, mijn kantoor is vandaag emotie-centraal. 1 collega om te vertellen dat ze zwanger is, 1 om te vertellen dat het uit is met haar vriend...En ik blijf maar zakdoekjes uitdelen....
pi_116417750
Mensen die zeggen dat mijn gevoel niet terecht is. Dat kan niet, mijn gevoel is mijn gevoel.

Zeikwijven
pi_116417763
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 12:39 schreef Nallie het volgende:

[..]

Gevulde soep (groenten/linzen/pompoen) met wat brood, couscous/bulgur/quinoa met gegrilde groenten en feta bijvoorbeeld, zelfgemaakte pizza met veel groenten, wraps met (gerookte)kip/groenten of zalm/groenten. Vis of kippakketjes uit de oven.
Als ik zelf 'lichter' wil avondeten kijk ik meestal naar vegetarische recepten of dingen met vis/kip!
ik kreeg kritiek op de zelfgemaakte pizza!
pi_116417810
:D jagar, psycholoog. In de dop!

Ik zat net even te lezen in dieet en daar ging het over motivatie om af te vallen. En er werd een artikel gequoot dat zei dat dikke mensen niet ongezonder zijn. (kort door de bocht). Dat vond ik vreemd.

/einde nuttige mededeling
pi_116417862
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 13:13 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

In het kader van "waarom onthoud ik dit"; vergeet je niet erbij te zeggen dat je toen ook bier en brownies op je lijstje had? ;)
pi_116417927
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 13:15 schreef Perruche het volgende:

Ik zat net even te lezen in dieet en daar ging het over motivatie om af te vallen. En er werd een artikel gequoot dat zei dat dikke mensen niet ongezonder zijn. (kort door de bocht). Dat vond ik vreemd.

:7

Oh, en verder bracht een collega die op bezoek was in NL stroopwafels voor me mee vandaag. Ik heb er twee op, en toen maar besloten de rest uit te delen...
pi_116417955
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2012 13:16 schreef Perruche het volgende:

[..]

In het kader van "waarom onthoud ik dit"; vergeet je niet erbij te zeggen dat je toen ook bier en brownies op je lijstje had? ;)
heb je trouwens wel gezien hoe klein die brownies waren?
pi_116417996
Oh mag ik zeggen dat ik mijn nieuwe werk cool vind? O+ Leuke mensen (ondanks dat ik op de andere locatie kom te staan) en leer zoveel over fotografie. Ondanks dat ik binnen 1 dag mijn rug zo zorgvuldig aan gort geholpen heb dat ik mijn gezicht in een kussen moest drukken bij het losmasseren, omdat ik anders zou schreeuwen van de pijn :').
pi_116418055
Jagar nee dat had ik niet gezien, dus ook niet meegenomen in het commentaar destijds lijkt me.

Verder heb ik nog 2 meetings en dan weer klaar. Vanavond lekker alle ergernis eruit bij bodypump!!
  woensdag 5 september 2012 @ 13:25:39 #216
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_116418154
Wow, ik snap het niet Chico, losmasseren en leren over fotografie. Er komen allerlei dubieuze ideeën bij me op :').
pi_116418190
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 13:19 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

heb je trouwens wel gezien hoe klein die brownies waren? [ afbeelding ]
Dat is groter dan 1 bij 1!
pi_116418193
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2012 13:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wow, ik snap het niet Chico, losmasseren en leren over fotografie. Er komen allerlei dubieuze ideeën bij me op :').
Hele dag staan tijdens het werk en thuis een massage vragen? :P
pi_116418219
quote:
10s.gif Op woensdag 5 september 2012 13:26 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Dat is groter dan 1 bij 1!
1.5 bij 1, wellicht! (8>
pi_116418323
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 13:15 schreef Perruche het volgende:

Ik heb op nu.nl dat gelezen, stond hierin:
http://www.nu.nl/wetensch(...)ht-prima-gezond.html

46% van de dikke mensen is prima gezond, staat er letterlijk in. Dat klinkt positief!
Maar eigenlijk betekent het dat 54% van de dikke mensen dus niet gezond is...
pi_116418456
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 13:30 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ik heb op nu.nl dat gelezen, stond hierin:
http://www.nu.nl/wetensch(...)ht-prima-gezond.html

46% van de dikke mensen is prima gezond, staat er letterlijk in. Dat klinkt positief!
Maar eigenlijk betekent het dat 54% van de dikke mensen dus niet gezond is...
Nee, maar ik denk dat er ook zat dunne mensen niet gezond zijn. Maar da's niet wetenschappelijk onderbouwd. :7

Zo, 1 deur af en nu de volgende deur. Een kastdeur, dus gelukkig zonder raampjes! 8-)
pi_116418504
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 13:34 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nee, maar ik denk dat er ook zat dunne mensen niet gezond zijn. Maar da's niet wetenschappelijk onderbouwd. :7

Zo, 1 deur af en nu de volgende deur. Een kastdeur, dus gelukkig zonder raampjes! 8-)
Dat klopt ook, maar nu wordt het net gezegd alsof dik zijn geen medische risico's heeft. En (voor zover ik dat weet) zijn er best wel gevaren aan echt te dik zijn. Zeker als je dik bent en niet sport. En die combi komt helaas vaak voor, je ziet zelden een dik iemand die 3x in de week sport.
  woensdag 5 september 2012 @ 13:36:43 #223
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116418537
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 13:35 schreef the85mc het volgende:

[..]

Dat klopt ook, maar nu wordt het net gezegd alsof dik zijn geen medische risico's heeft. En (voor zover ik dat weet) zijn er best wel gevaren aan echt te dik zijn. Zeker als je dik bent en niet sport. En die combi komt helaas vaak voor, je ziet zelden een dik iemand die 3x in de week sport.
Oh? :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_116418566
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 13:36 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oh? :P.
Ik zie je toch niet ;) Nee maar, dik bedoel ik echt bmi>30..
pi_116418598
Buiten dat lijkt het me bijna onmenselijk zwaar als je niet eens de trap op kan zonder buiten adem te zijn... Onafhankelijk van of je bloedvaten enzo in orde zijn.
pi_116418627
Vik, jij bent toch niet "te dik"? Je postte laatst dat je broeken maat 38 waren!
  woensdag 5 september 2012 @ 13:40:02 #227
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116418641
Lijkt me logisch, dunne mensen die alleen maar troep naar binnen gooien maar niet dik worden kunnen alsnog heel ongezonde organen hebben dacht ik.

Dan krijg je als dikkie in ieder geval nog een waarschuwing in de vorm van blub :+
pi_116418651
Er zit tegenover me iemand een dik stuk taart te eten. Aaargh!
  woensdag 5 september 2012 @ 13:41:38 #229
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116418692
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 13:40 schreef Perruche het volgende:
Er zit tegenover me iemand een dik stuk taart te eten. Aaargh!
Mijn salade is zo lekker dat ik van deze post niet eens zin kreeg in taart :9 8-)
pi_116418734
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 13:41 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Mijn salade is zo lekker dat ik van deze post niet eens zin kreeg in taart :9 8-)
Ik heb nu wel zin in een boterham met avocado, dus die ga ik maar eens opeten. *)
Doe wat je niet durft.
pi_116418739
De conclusie was toch dat van de mensen met een BMI tussen de 25 en de 35 er evenveel gezond danwel ongezond zijn als slanke mensen (met een BMI onder de 25 denk ik dan)?
En er stond toch ook in dat heel ernstig overgewicht (waaruit ik dan concludeer dat ze er een BMI van boven de 35 mee bedoelen) altijd schadelijk is?

Ik denk dat ze wel een punt hebben.. alleen dat het zoals gewoonlijk in dit soort berichtjes niet voldoende wordt toegelicht.
pi_116418776
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 13:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Lijkt me logisch, dunne mensen die alleen maar troep naar binnen gooien maar niet dik worden kunnen alsnog heel ongezonde organen hebben dacht ik.

Dan krijg je als dikkie in ieder geval nog een waarschuwing in de vorm van blub :+
O+

En wb de zelfgemaakte pizza, je kan hem natuurlijk zo gezond of ongezond maken als je zelf wil. En verder is t toch nooit goed :')
pi_116418861
:D nallie
  woensdag 5 september 2012 @ 13:46:41 #234
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116418879
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 13:43 schreef Nallie het volgende:

[..]

O+

En wb de zelfgemaakte pizza, je kan hem natuurlijk zo gezond of ongezond maken als je zelf wil. En verder is t toch nooit goed :')
Nallielijstjes zijn goed! 8-)
pi_116418901
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 13:46 schreef Perruche het volgende:
:D nallie
Hai :D
pi_116418902
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 13:40 schreef MariaEtcetera het volgende:

Van sommige drugs wordt je ook heel dun, lijkt me ook niet bepaald gezond :P ;)
  woensdag 5 september 2012 @ 13:47:53 #237
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116418919
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 13:47 schreef MarMar het volgende:

[..]

Van sommige drugs wordt je ook heel dun, lijkt me ook niet bepaald gezond :P ;)
Troep is multi-interpreteerbaar :+
pi_116418932
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 13:47 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Troep is multi-interpreteerbaar :+
true that :Y)
  woensdag 5 september 2012 @ 13:53:00 #239
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116419103
Overigens had ik gisteren meergranenwraps met kerrie-gehakt-spitskool-rozijntjes gegeten :9 lekker.

Vandaag tot nu toe dit:

O: snee zonnepitten-speltbrood met kaas en 1 met pindakaas
T: nog zo'n sneetje brood, met kipkerrie
L: salade met van alles en nog wat :9

Zo mag ik nog een blokje pure chocola van Tony's Choconelly :9 En vanavond weet ik nog niet. Iets simpels denk ik, ivm dansjes doen.
pi_116419190
Nou ja, onderzoeken zeggen niet alles. Ik weet wel dat ik me een stuk fitter voel dan toen ik 15 kg zwaarder was. En mn bloeddruk is nu ook lager, net als mn rusthartslag. Dus voor mij is het beter. Misschien dat ik eerst niet ongezond was, maar ik ben nu wel gezonder dan toen.
Het zou jammer zijn dat mensen zo'n onderzoek gebruiken om niks aan hun overgewicht te doen.
pi_116419311
O: 2 boterhammen, gekookt ei, beker melk
L: 4 boterhammen pindakaas, kom tomatensoep
D: ? Bij m'n ouders
pi_116419362
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 13:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Overigens had ik gisteren meergranenwraps met kerrie-gehakt-spitskool-rozijntjes gegeten :9 lekker.

Vandaag tot nu toe dit:

O: snee zonnepitten-speltbrood met kaas en 1 met pindakaas
T: nog zo'n sneetje brood, met kipkerrie
L: salade met van alles en nog wat :9

Zo mag ik nog een blokje pure chocola van Tony's Choconelly :9 En vanavond weet ik nog niet. Iets simpels denk ik, ivm dansjes doen.
Die wraps klinken lekker Maria! Gaat wel goed met je nieuwe regime he?!
Volgens mij heet t Tony Chocolonely btw ;)
pi_116419384
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 13:58 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
O: 2 boterhammen, gekookt ei, beker melk
L: 4 boterhammen pindakaas, kom tomatensoep
D: ? Bij m'n ouders
Voor een man vind ik het niet echt veel. Eigenlijk best wel weinig. Hoe groot ben je en ben je fysiek actief overdag?
pi_116419413
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 13:59 schreef Nallie het volgende:

[..]

Klopt, zo heet dat. Mn neef werkt daar, schijnt best leuk bedrijf te zijn om voor te werken.
pi_116419449
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 13:54 schreef the85mc het volgende:
Nou ja, onderzoeken zeggen niet alles. Ik weet wel dat ik me een stuk fitter voel dan toen ik 15 kg zwaarder was. En mn bloeddruk is nu ook lager, net als mn rusthartslag. Dus voor mij is het beter. Misschien dat ik eerst niet ongezond was, maar ik ben nu wel gezonder dan toen.
Het zou jammer zijn dat mensen zo'n onderzoek gebruiken om niks aan hun overgewicht te doen.
Voel je je beter puur omdat je slanker bent, of doordat je meer sport en dus meer conditie hebt?

Niet slank is niet meteen hetzelfde als overgewicht en ik geloof best dat die grens niet keihard bij een BMI van 25 ligt. Dat is wat ik eruit haal, maar mensen die een excuus zoeken om niet af te vallen zullen het natuurlijk anders interpreteren :) Zo gaan die dingen..
pi_116419693
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 14:00 schreef the85mc het volgende:

[..]

Voor een man vind ik het niet echt veel. Eigenlijk best wel weinig. Hoe groot ben je en ben je fysiek actief overdag?
De hele dag op mn reet zitten in de collegezaal en zo nu en dan eens wat trappen op en af om koffie te halen. Maar met het avondeten erbij en een stukje fruit is dat toch al zon 2500kcal gok ik.

Normaliter zou ik nog 2 uurtjes tegen een bal aantrappen maar dat gaat niet door. Gemiddeld lang 1.84 en bovengemiddeld qua pens :') 86 kilo. Heerlijk.

quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2012 00:57 schreef loveli het volgende:

[..]

Probleem met UKS is, dat 'ie lief lacht en overal mee wegkomt.
Hier drinken we op loveli!
pi_116419794
Een aantal van mijn collega's keken overigens bedenkelijk bij het aanschouwen van mijn nieuwe schoenen. oO<
Doe wat je niet durft.
  woensdag 5 september 2012 @ 14:16:17 #248
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116419951
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 13:59 schreef Nallie het volgende:

[..]

Mwaa best redelijk! Eten gaat wel goed vind ik :Y

En oeps :D Ik vind mijn versie gezelliger klinken oO<
pi_116419972
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2012 14:07 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

De hele dag op mn reet zitten in de collegezaal en zo nu en dan eens wat trappen op en af om koffie te halen. Maar met het avondeten erbij en een stukje fruit is dat toch al zon 2500kcal gok ik.

Normaliter zou ik nog 2 uurtjes tegen een bal aantrappen maar dat gaat niet door. Gemiddeld lang 1.84 en bovengemiddeld qua pens :') 86 kilo. Heerlijk.

[..]

Hier drinken we op loveli!
Dan ben je ongeveer even groot als ik. Ben ook 1,84m en 82-83 kg. Ik reken per boterham met mager beleg zo'n 100 kcal per stuk. Met pindakaas kan het wel het dubbele zijn trouwens, ik eet nooit pindakaas. Te weinig eiwit ;)
Ik weet niet wat je avond eten is, en hoeveel er in die soep enzo zit, maar het lijkt me eerder dat je zo rond de 2000 uitkomt. Tenminste als ik veel eet 's avonds kom ik zelden boven de 1000 kcal. of het moet pizza, sate ofzo iets zijn.
Ter vergelijk:
O: 4 boterhammen kip, magere kaas, beker melk
T appel
L 4 boterhammen ei ham
T 2 boterhammen met kaas
D: pastasalade (100 gram pasta, 1 paprika, sla, 1 hele kipfilet, 200 gram tomaat, 3 theelepels pesto)
B: uurtje fietsen in totaal
T 250 gram kwark
Glas vruchtensap.
pi_116420640
Ja joh, misschien 2200 dan. Ik hoop dat ik Indisch eten krijg thuis. Maar dat zijn wel veel kcal denk ik.

Ben wel een boer, dus veel eten ken ik niet. Het liefst eet ik 3x per dag warm :') maar alle, ik zal eens kipfilet proberen te eten zonder lange tanden.

Morgen eet ik bij de sport freak van m'n opleiding :') dan zit ik goed in de eiwitten.

Bedankt iig.
  woensdag 5 september 2012 @ 14:37:33 #251
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116420719
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2012 14:35 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Ben wel een boer,
Driemaal raden wat ik las :')

Doe je nog dezelfde opleiding, uksmans?
  Vis een optie? woensdag 5 september 2012 @ 14:38:10 #252
70532 loveli
N
pi_116420736
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 13:27 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

1.5 bij 1, wellicht! (8>
Inch?
crap in = crap out
pi_116420791
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2012 14:35 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Ja joh, misschien 2200 dan. Ik hoop dat ik Indisch eten krijg thuis. Maar dat zijn wel veel kcal denk ik.

Ben wel een boer, dus veel eten ken ik niet. Het liefst eet ik 3x per dag warm :') maar alle, ik zal eens kipfilet proberen te eten zonder lange tanden.

Morgen eet ik bij de sport freak van m'n opleiding :') dan zit ik goed in de eiwitten.

Bedankt iig.
Ok, je bent niet zo van de kip dus. Vis dan?
En er is ook weinig mis met biefstuk natuurlijk ;)
pi_116420907
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 14:37 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Driemaal raden wat ik las :')

Doe je nog dezelfde opleiding, uksmans?
Heer

En ja joh, nu zelfs een minor waarbij er 2 vrouwen in mn klas zitten! Wat een geluk!
  woensdag 5 september 2012 @ 14:45:17 #255
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116420962
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2012 14:43 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Heer

En ja joh, nu zelfs een minor waarbij er 2 vrouwen in mn klas zitten! Wat een geluk!
Rijkdom O+

Leuk! *O*
  Vis een optie? woensdag 5 september 2012 @ 14:48:34 #256
70532 loveli
N
pi_116421061
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 13:13 schreef Probability het volgende:
Mensen die zeggen dat mijn gevoel niet terecht is. Dat kan niet, mijn gevoel is mijn gevoel.

Zeikwijven
Ervaring leert dat emoties onbetrouwbaarder zijn dan gezond verstand. Wat zegt je ratio?
crap in = crap out
pi_116421109
Even opnieuw..

O: brinta
T: cappuccino
L: 2 crackers met kaas, komkommer, tomaat, omelet van 2 eieren, melk
T: cappuccino, koekje
D: preisoep met ballen van mager rundergehakt, salade
T: yoghurt met appel

Hiermee kom ik ongeveer op 1350 ik wil eens even kijken of ik daarmee ook afval nu, ik heb het gevoel van wel, ik probeer het even een weekje uit om te kijken wat het doet, mits mijn lijf het zo goed blijft doen.
  woensdag 5 september 2012 @ 15:15:13 #258
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116421919
Red je het ermee Mar?
Wat was de 'schade'?

Lijst:
O: boterham tialpiafilet, beschuit kaas, beschuit boter en gewone suiker O+ beker melk
B: 15 km fietsen
L: Bakker bart Triangel met filet americian, uitjes, sla en een cappuccino met slagroom
T's: dropjes, chocolade, nectarine, appel, ananas, gekookt ei
D: sperziebonen, gekookte aardappeln, saucijzen met jus, komkommersalade
T: kwark, vla
  woensdag 5 september 2012 @ 15:22:54 #259
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116422212
Wij waren vanmiddag even naar de Vrijbuiter in Roden, heb ik een afritsbare broek gehaald, wat een fijn stofje O+
Die ga ik zaterdag officieel inwijden *O*

Daarna na de megastore van Intersport... poeh,daar kan jij je geld ook wel kwijt :')
pi_116422585
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 15:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Red je het ermee Mar?
Wat was de 'schade'?

Mijn normale rantsoen om op gewicht te blijven is/was dit ongeveer, de schade was ongeveer 2,5 :) valt mee gezien de hoeveelheden wijn en bier *)

edit: moet er even bij vermelden dat je lepel bijna rechtop blijft staan in die soep ;) goedgevuld dus.
  woensdag 5 september 2012 @ 15:41:40 #261
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116423058
2.5.. nee dat valt wel mee... Italiaans al binnen gekregen?

Viel mij op dat bij de Vrijbuiter maar een aantal artikelen (lees: 4 verschillende broeken) in maat 36 was, v.a. 40 tot 54 was er geen nee te krijgen.
pi_116423387

Ik doe weer eens een rondje people of walmart.
  woensdag 5 september 2012 @ 15:57:12 #263
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116423730
quote:
14s.gif Op woensdag 5 september 2012 15:49 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]

Ik doe weer eens een rondje people of walmart.
Ik voel me zo modieus O+ Al heb ik ook roze aan vandaag ;(
pi_116423788
quote:
12s.gif Op woensdag 5 september 2012 15:57 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik kan niet meer stoppen met kijken. Nog eentje dan:

woensdag 5 september 2012 @ 15:59:43 #265
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116423828
quote:
12s.gif Op woensdag 5 september 2012 15:57 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Deze om precies te zijn B-) Mangakatje 8-) :')

quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 15:58 schreef conleche het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Da's een fotosoep! Toch! :o _O- Anders getuigt het wel van zelfspot :')
pi_116424010
Ik ben bloedchagrijnig ><

Zat net bij een of ander belangrijk overleg (van alle faculteiten, dus niet alleen de mijne). Bedoeling was dat er mensen bij zouden zijn vanuit alle rollen binnen de organisatie (docenten/examencommissie-leden/teamleiders/directeuren) om zo een compleet mogelijk beeld te krijgen van het-onderwerp-waar-de-discussie-over-ging.

Prima.

Nee }:| Niet prima dus }:|

Uiteindelijk zaten er alleen maar mensen met flink hoge functies binnen de organisatie, wat erin resulteerde dat het alleen maar over onderwerpen ging waar ik absoluut NIKS aan kon bijdragen. Dan voel ik me een incompetente debiel en dan vind ik zwaar irritant ><

Zoek ik net ik even afleiding op facebook, en het eerste wat ik zie is een post van een Jezus aanbidster. Prima als je dat bent, maar ik vind dat soort posts op facebook maar stom :6
Nu vind ik dat van wel meer posts, maar dit was toevallig de eerste die ik zag :+

Voor wie geinteressseerd is, hier gaat het om:
SPOILER
En omdat ik al chagrijnig ben, irriteert zo'n post me op de een of andere manier enorm :')
pi_116424032
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 15:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Da's een fotosoep! Toch! :o _O- Anders getuigt het wel van zelfspot :')
Tis Walmart. Dus waarschijnlijk -en helaas- geen fotosoep noch zelfspot....

;(
pi_116424039
quote:

[..]

[ afbeelding ]
LOL

Ik zag een keer een nogal fors meisje en die had een tshirt aan met daarop een print:
Pas op, zwenkt uit :o
pi_116424070
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 16:04 schreef the85mc het volgende:

[..]

LOL

Ik zag een keer een nogal fors meisje en die had een tshirt aan met daarop een print:
Pas op, zwenkt uit :o
Da's dan wel weer leuk!

M. heeft een t-shirt met Homer Simpson en de tekst "Fat & Happy". :+
pi_116424083
Toch 5 uurtjes geslapen nog :)
Zo raar om vlak na het wakkerworden een D te gaan regelen! Maar lief wordt vast niet blij van de hele dag brood met pindakaas. :s)
pi_116424111
Ah coco, speciaal voor jou ;)
pi_116424197
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 16:07 schreef the85mc het volgende:
Ah coco, speciaal voor jou ;)
[ afbeelding ]
O+
  woensdag 5 september 2012 @ 16:12:06 #273
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_116424335
quote:

[..]

[ afbeelding ]
_O_ Die vrouw heeft humor. Of is ie geshopt?
  woensdag 5 september 2012 @ 16:13:45 #274
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_116424389
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 16:04 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Tis Walmart. Dus waarschijnlijk -en helaas- geen fotosoep noch zelfspot....

;(
Als het echt is, heeft die vrouw gewoon zelfspot :6
*is vertrouwen in de mensheid nog niet verloren
pi_116424502
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 16:13 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Als het echt is, heeft die vrouw gewoon zelfspot :6
*is vertrouwen in de mensheid nog niet verloren
Oh, knap :Y Maar ik hang teveel op het internet rond om wat dit soort dingen betreft nog in de mensheid te geloven :+
  woensdag 5 september 2012 @ 16:19:08 #276
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_116424622
Heb overigens ook een kuthumeur. Ben klusjes aan het doen die niet bij mij passen (gedetailleerd prutswerk) en er zit iemand naast me op de meest ongelooflijke wijze een appel te eten en tegen me aan te lullen terwijl ik wel meer te doen heb dan naar hem te luisteren :r
pi_116424761
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 16:19 schreef Tinkepink het volgende:
Heb overigens ook een kuthumeur. Ben klusjes aan het doen die niet bij mij passen (gedetailleerd prutswerk) en er zit iemand naast me op de meest ongelooflijke wijze een appel te eten en tegen me aan te lullen terwijl ik wel meer te doen heb dan naar hem te luisteren :r
Ik heb ook net besloten om maar gewoon naar huis te gaan. Kom ik morgen wel wat eerder. Ik ga toch niks meer doen want ben té annoyed, en moe, en hoofdpijn, en en en.

Sterkte met de appeleter :*
pi_116424781
Coco en Tink :*

Ik zit me ook ernstig op te winden vandaag.. mijn verlof begint volgende week en er is gewoon niks geregeld qua vervanging en deze week wordt de druk nog even lekker opgevoerd :') En of ik als ik thuis zat nog even een bepaald script wil schrijven "want ja er is iemand anders die dat kan" (om onze database op te schonen en bepaalde gegevens te exporteren / importeren enz...) yeah right :')

Ik moet van de VK eerder met verlof omdat ze al vind dat ik veel te hard werk en dan ook gewoon dat soort dingen vragen :') Ik word er zo sjaggie van... Mwuh. Kut werk soms ook.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_116424934
Na een paar dagen veelste lui te zijn geweest heb ik nu weer netjes les 4 van Evy gelopen.
Voor Jillian kan ik nog geen zin maken, maar ik ga straks nog wel even hoepelen en vanavond een stuk wandelen met mijn vriend.
  woensdag 5 september 2012 @ 16:32:00 #280
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116425153
Coco :* O+ Ik heb zo'n klant op mn werk-FB :D Die is heul in de Heer :Y

Tink: zenmode! Hopelijk snel minder blah.

Skoap, wat irritant :( Ze mogen best een beetje rekening houden met De Zwangere Vrouw!
pi_116425332
Hey! Jullie hebben mijn sjagrijn! Ik hab allemaal leuke meetings O+. I luf mijn klantjes! Jammer dat ik weer terug ga nu de zon schijnt...
pi_116425427
Ik kwam er net achter dat ze hier niet met terugstorten maar met cheques werken. We zitten al sinds mei op 200gbp te wachten die maar niet teruggestort werd :')

Morgen de cheque maar eens verzilveren :')

Lijstje is om te janken tot nu toe, ga er nu maar even 2 gekookte eitjes in gooien.
Ja doei.
pi_116425568
Op FB heb ik een oproepje geplaatst, ook hier maar ff: wij zouden vanavond naar Niven, maar ik heb een buikgriepvirus te pakken ;(. De bon voor 10-gangendiner moet op, dus verzetten is geen optie. Heeft iemand van hier interesse? Zou t zonde vinden als de bon niet gebruikt wordt...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_116425872
Wat vervelend en jammer Phaidra! -O-
pi_116425925
Phaidra wat jammer! Ik kan helaas niet..hopelijk kan je m aan iemand slijten!

Lekker naar huis gaan Coco! En Skoap, dit is niet oke. Ik wacht eigenlijk op loveli haar bijdrage op dit punt ;)
pi_116425931
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 15:41 schreef uniekhoorn het volgende:
2.5.. nee dat valt wel mee... Italiaans al binnen gekregen?

Viel mij op dat bij de Vrijbuiter maar een aantal artikelen (lees: 4 verschillende broeken) in maat 36 was, v.a. 40 tot 54 was er geen nee te krijgen.
Nee mn cursus is er nog niet, ik heb echt zin om er mee aan de slag te gaan.
pi_116426078
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 16:52 schreef Nallie het volgende:
Phaidra wat jammer! Ik kan helaas niet..hopelijk kan je m aan iemand slijten!

Lekker naar huis gaan Coco! En Skoap, dit is niet oke. Ik wacht eigenlijk op loveli haar bijdrage op dit punt ;)
Ik weet het.. heb ook gezegd dat ik het niet ga doen...
Ik blijf al een paar dingen tijdens mijn verlof doen dat is eigenlijk al belachelijk... (wel vanaf huis)
Maar ook daarvan heb ik gezegd dat ik niks beloof.. Als ik me goed voel en tijd heb doe ik het en anders niet.

@Phaidra: wat jammer nou zeg... Beterschap :*

Wij hadden die bon ook, ik heb hem aan mijn ouders gegeven want ik was opeens ;) zwanger.. En had er daardoor geen zin in uit eten te gaan (zo speciaal dan). Ik hoop dat je er iemand nog blij mee kan maken :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_116426212
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 13:13 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Nee, je kreeg kritiek op je potentiele carb OD :D
pi_116426547
Thuis O+

Aurum: deze Yolo variant vond ik wel grappig :+ "Yolo: how it should be used"

pi_116426677
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 17:07 schreef Cocotrimonium het volgende:
Thuis O+

[ afbeelding ]
_O-
Ja doei.
pi_116426851
Balen Phaidra! Waar is niven en wat kost die bon?

Edit: nvm te ver weg :)
pi_116426941
quote:
11s.gif Op woensdag 5 september 2012 14:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Een aantal van mijn collega's keken overigens bedenkelijk bij het aanschouwen van mijn nieuwe schoenen. oO<
Dat zegt misschien iets over je collega's O-)
pi_116427081
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 17:07 schreef Cocotrimonium het volgende:
Thuis O+

[ afbeelding ]

Zo kan ik m wel hebben ja :P
pi_116427240
Nallie, ik maak mijn pizzabodem van 80 gram gemalen lijnzaad en 2 eieren. Even mixen en laten staan, spul kleeft als een malle :X

Oven voorverwarmen op 175 graden. Dan op bakpapier het goedje scheppen en afdekken met plasticfolie, dan rol ik het uit met een deegroller en gaat het voor 15 mins de oven in.

Het is goed als het droog is en je het niet meer in kan drukken. Dan temp opkrikken naar max, beleggen met saus kaas etc en weer af akken tot de kaas gesmolten is.

Nom!
  woensdag 5 september 2012 @ 17:27:38 #295
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_116427361
Beteschap Phaidra! Zit ook iets te ver weg op het moment :+.
pi_116427403
Wat zonde Phaidra! -O- Beterschap! En helaas.. :N geen geld en te ver weg :')
Ja doei.
pi_116427421
Morgen ga ik naar het coldplay concert, zin in! De eerste keer dat ik een band vaker dan 1 keer heb gezien. ben benieuwd of ik het net zo mooi vond als de vorige keer. Hun laatste album vind ik iets minder..
pi_116427788
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2012 17:24 schreef _aurum_ het volgende:
Nallie, ik maak mijn pizzabodem van 80 gram gemalen lijnzaad en 2 eieren. Even mixen en laten staan, spul kleeft als een malle :X

Oven voorverwarmen op 175 graden. Dan op bakpapier het goedje scheppen en afdekken met plasticfolie, dan rol ik het uit met een deegroller en gaat het voor 15 mins de oven in.

Het is goed als het droog is en je het niet meer in kan drukken. Dan temp opkrikken naar max, beleggen met saus kaas etc en weer af akken tot de kaas gesmolten is.

Nom!
Dat is wel heel anders dan hoe ik mijn bodem maak, toch deze gezondere manier maar eens proberen :)

Video van onze andere dans van afgelopen 1 september staat ook eindelijk online *O* trots
  woensdag 5 september 2012 @ 18:14:45 #299
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116429148
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 17:28 schreef the85mc het volgende:
Morgen ga ik naar het coldplay concert, zin in! De eerste keer dat ik een band vaker dan 1 keer heb gezien. ben benieuwd of ik het net zo mooi vond als de vorige keer. Hun laatste album vind ik iets minder..
door jouw coldplay moet ik al een week omfietsen :{w

Maar veel plezier :P
Niet meer actief op Fok!
pi_116429490
Ik mis kwark! ;(

Eindeloze hoeveelheden parmaham, zalm, garnalen, gegrilde koe, enorme salade-bar maken het deels goed :+

12u. Geweest! Vanillewodka-cola gaat nemen in de zwembadbar :W
/gruwelijke ego-post
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_116429665
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 18:24 schreef V1z0R het volgende:
Ik mis kwark! ;(

Eindeloze hoeveelheden parmaham, zalm, garnalen, gegrilde koe, enorme salade-bar maken het deels goed :+

12u. Geweest! Vanillewodka-cola gaat nemen in de zwembadbar :W
/gruwelijke ego-post
Klinkt goed! :9
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')