Kun je het onderbouwen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:24 schreef Tinkepink het volgende:
Pek en veren opmerking: ik ben geen student en eet wel plofkip. Ben ik nu een slecht mens?
Excuus neger had ik van gehoord, maar excuus-student?quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:11 schreef loveli het volgende:
Je hebt de "student-excuus"-discussie gemist, de plofkip was nog niet op gang.
Dat ben ikquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:12 schreef Perruche het volgende:
[..]
Excuus neger had ik van gehoord, maar excuus-student?
vergeet de excuus allochtoon nietquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:12 schreef Perruche het volgende:
[..]
Excuus neger had ik van gehoord, maar excuus-student?
Oh hier haak ik even in. Want hoe netjes ik ook mijn eigen eten koop, als ik bij mensen ga eten eet ik gewoon wat de pot schaft. Vind niet dat ik mensen lastig hoef te vallen met mijn netjes eten gezever. Zeker niet als ik weet dat ze bijv. niet zo creatief zijn in de keuken (alhoewel ik dan ze liever uitnodig om bij mij te eten) of als ze geen groot budget hebben.quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:18 schreef MarMar het volgende:
En Tink, ik vind je best aardig hoor, maar ik kom geen kip bij je eten
dat weten we toch maar plofkippen zijn nou eenmaal een discussiepuntquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:18 schreef Jagärtrut het volgende:
Bleuh, had een lunchdate met de Duutser. Hij begreep een opmerking van me verkeerd, en werd daar heel boos om, en ik werd heel erg boos om zijn reactie. We hebben het uitgepraat, maar ik ben nog steeds zo boos. Niet op hem, maar op de situatie. Dus, lunch ging niet door en ik ben maar naar huis gegaan, en zo een poging doen om verder te werken. Wat een kutdag.
En nogmaals, want ik voel me niet goed begrepen, behalve door loveli, de discussie ging me niet om plofkip of geen plofkip, maar het student zijn als excuus gebruiken. Alls mc had getypt dat hij het geld er niet voor over had had ik niets gezegd.
Neem een voorbeeld aan sigme, die eet ten minste de schuldige op.quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:15 schreef the85mc het volgende:
[..]
Dat ben ikIk eet onschuldige kippen en groenten omdat ik de verkeerde prioriteiten stel harhar
^^quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:21 schreef Perruche het volgende:
Oh hier haak ik even in. Want hoe netjes ik ook mijn eigen eten koop, als ik bij mensen ga eten eet ik gewoon wat de pot schaft. Vind niet dat ik mensen lastig hoef te vallen met mijn netjes eten gezever. Zeker niet als ik weet dat ze bijv. niet zo creatief zijn in de keuken (alhoewel ik dan ze liever uitnodig om bij mij te eten) of als ze geen groot budget hebben.
En mijn gedachte was: ik heb niet genoeg geld voor biologisch omdat ik student ben en niet nog meer kan gaan werken.quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:18 schreef Jagärtrut het volgende:
Bleuh, had een lunchdate met de Duutser. Hij begreep een opmerking van me verkeerd, en werd daar heel boos om, en ik werd heel erg boos om zijn reactie. We hebben het uitgepraat, maar ik ben nog steeds zo boos. Niet op hem, maar op de situatie. Dus, lunch ging niet door en ik ben maar naar huis gegaan, en zo een poging doen om verder te werken. Wat een kutdag.
En nogmaals, want ik voel me niet goed begrepen, behalve door loveli, de discussie ging me niet om plofkip of geen plofkip, maar het student zijn als excuus gebruiken. Alls mc had getypt dat hij het geld er niet voor over had had ik niets gezegd.
Mwach, als mensen bij mij komen eten en ik weet dat ze vegetarisch of veganistisch of biologisch of halal prefereren, zorg ik ervoor dat ze dat krijgenquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:21 schreef Perruche het volgende:
Jagar, het komt door die fietssleutels in de rivier. Niet te veel moeilijke dingen beginnen vandaag bespreken dan maar!
[..]
Oh hier haak ik even in. Want hoe netjes ik ook mijn eigen eten koop, als ik bij mensen ga eten eet ik gewoon wat de pot schaft. Vind niet dat ik mensen lastig hoef te vallen met mijn netjes eten gezever. Zeker niet als ik weet dat ze bijv. niet zo creatief zijn in de keuken (alhoewel ik dan ze liever uitnodig om bij mij te eten) of als ze geen groot budget hebben.
Behalve het bijvoegelijk naamwoord verkeerde is dat ook zo. Ik geloof dat niemand heeft gezegd dat je verkeerde prioriteiten stelde.quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:25 schreef the85mc het volgende:
[..]
En mijn gedachte was: ik heb niet genoeg geld voor biologisch omdat ik student ben en niet nog meer kan gaan werken.
Andersom kan ik ook zeggen: geef je geld aan goede doelen? En zo ja, waarom niet het dubbele? En dan kan ik zeggen dat je verkeerde prioriteiten stelt als je dat niet doet.. Het kwam op mij nogal als een aanval over en dat ik er niet over nadenk. En als ik denk dat ik gelijk heb kan ik behoorlijk eigenwijs zijn. Maar dat hadden jullie waarschijnlijk al gemerkt.
Maar je leest ook niet goed. Het gaat me niet over je prioriteiten. Dat maakt me geen zak uit. Het gaat me erom dat je de vergelijking maakt student=niet biologisch eten. En dat biologische eten maakt me niet uit. Eht niet. Als je dit had gezegd in een situatie van ik ga niet zeilen/mountainbiken/met dat meisje uit, want student was ik er nog over gevallen. Je laat het namelijk klinken alsof studenten een speciaal soort mensen zijn, en dat is niet zo. Dat je er geen geld voor over hebt snap ik heel goed. Ik vaak ook niet.quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:25 schreef the85mc het volgende:
[..]
En mijn gedachte was: ik heb niet genoeg geld voor biologisch omdat ik student ben en niet nog meer kan gaan werken.
Andersom kan ik ook zeggen: geef je geld aan goede doelen? En zo ja, waarom niet het dubbele? En dan kan ik zeggen dat je verkeerde prioriteiten stelt als je dat niet doet.. Het kwam op mij nogal als een aanval over en dat ik er niet over nadenk. En als ik denk dat ik gelijk heb kan ik behoorlijk eigenwijs zijn. Maar dat hadden jullie waarschijnlijk al gemerkt.
En anders wil een tukkie ook nog wel eens helpen. Of een stuk hardlopen. Of lekker je frustratie en irritatie eruit gooien in de sportschool.quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:23 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
dat weten we toch maar plofkippen zijn nou eenmaal een discussiepunt
En sterkte vandaagHeb je nu wel wat gegeten? En zet thuis ff een therapeutisch kopje thee, dat helpt vast ook wel een beetje
Nee, hiermee kun je er 1 beginnenquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:39 schreef Tinkepink het volgende:
Oh, en ik geef ook niet aan (landelijke) goede doelen. Uit principe. Zo, hebben we die discussie ook weer gehad.
Getting ev0l0r by the minute!quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:39 schreef Tinkepink het volgende:
Oh, en ik geef ook niet aan (landelijke) goede doelen. Uit principe. Zo, hebben we die discussie ook weer gehad.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:39 schreef Tinkepink het volgende:
Daar zou ik wel een motivatie voor kunnen bedenken.quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:44 schreef Perruche het volgende:
Henk jij healthmachine! Lekker man, markt. Was je in je lunchpauze gegaan?
[..]
Getting ev0l0r by the minute!
Ik geef alleen aan KWF. Wat mijn motivatie daarvoor was weet ik ook niet meer.
Ik geef aan praktisch iedere collectant die aan de deur komt. Nu ben ik bijzonder weinig thuis, dus ik zie er niet zoveel.quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:44 schreef Perruche het volgende:
[..]
Getting ev0l0r by the minute!
Ik geef alleen aan KWF. Wat mijn motivatie daarvoor was weet ik ook niet meer.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik geef aan praktisch iedere collectant die aan de deur komt. Nu ben ik bijzonder weinig thuis, dus ik zie er niet zoveel.![]()
Verder verdien ik mijn karmapunten door te wandelen met verstandelijk gehandicapten (gister ging ik even een blik cannellini bonen halen tijdens het wandelen en dat vonden ze toch een partij grappig!) en door me in te zetten voor een stichting in Madagascar.
![]()
En door de staat rente te laten trekken op mijn belastinggeld wat ik nog terug ga krijgen maar waarvoor ik eerst nog mijn aangifte moet invullen.
Ik rust mijn kaasquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nee, hiermee kun je er 1 beginnen
Go with the flow. Aan welke doelen geef jij en waarom niet het dubbele?quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:53 schreef the85mc het volgende:
Dat was een backfire die ik niet aanzag komen. Wilde niet een discussie over goede doelen starten. Ik ben echt in een topic vernaggel modus vandaag geloof ik.
Give ALL the moneh!quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Go with the flow. Aan welke doelen geef jij en waarom niet het dubbele?
Ik geef in naturaquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Go with the flow. Aan welke doelen geef jij en waarom niet het dubbele?
quote:
Ik wilde het niet zeggenquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]mental image van iemand die bij Amnesty International aan de balie staat en zegt: "Ik zou je geven
"
quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]mental image van iemand die bij Amnesty International aan de balie staat en zegt: "Ik zou je geven
"
Ja zeg, ik ben sinterklaas niet. Die heeft z'n zak nooit leeg. /foute grappen modus off..quote:
quote:Dear Mo,
This is to certify that you have firmly accepted an unconditional offer of a place on a postgraduate degree programme at the University of Hull in accordance with the details listed below:
Programme Title: MSc Physical Geography (Full-time)
Duration: 1 Year
Start date: 24/09/2012
If you need an official offer letter confirming this information please do not hesitate to contact us.
We look forward to welcoming you to the University.
Mijn hart huiltquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Planning van vandaag:
o: twee plakjes ontbijtkoek met margarine
Ik ben bij mijn vriend, er was niks anders.quote:
Melk met muesli, Brinta, yoghurt/kwark met fruitquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben bij mijn vriend, er was niks anders.
En ik kan nog wel wat ontbijttips gebruiken dus laat u horen
Brinta vind ik echt niets, al vaker geprobeerd. Thuis eet ik yoghurt met muesli of cornflakes. Straks maar zoiets halen inderdaadquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Melk met muesli, Brinta, yoghurt/kwark met fruit.
Stamppottenquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:40 schreef Perruche het volgende:
Brinta/havermout. Dat is de enige reden dat ik wil dat het winter is, straks. Samen met stoofpotten!
quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:24 schreef Tinkepink het volgende:
Pek en veren opmerking: ik ben geen student en eet wel plofkip. Ben ik nu een slecht mens?
Met suiker/agavesiroop/kaneel/rozijntjes... heerlijk!quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:42 schreef motorbloempje het volgende:
Als ik me in zou moeten denken hoe geblenderd karton dat voor blenderen 5 weken in een met blauwalg geteisterde sloot heeft liggen weken zou smaken, dan zou ik zeggen 'net als Brinta'.
jawel hoor. Tis vandaag gewoon een dag die al in de douche verkeerd begon, heb m'n haren uitgebreid staan wassen met douchegel. Daarna sleutels in de rivier, stom misverstand met de duutser, etc. etc.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:05 schreef kwakz0r het volgende:
pas je een beetje op jezelf Jagär? (spreek jij je nick in je hoofd uit zoals in t zweeds eigenlijk?)
oh, wassen met douchegel doe ik wel eens als de shampoo op isquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:06 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
jawel hoor. Tis vandaag gewoon een dag die al in de douche verkeerd begon, heb m'n haren uitgebreid staan wassen met douchegel. Daarna sleutels in de rivier, stom misverstand met de duutser, etc. etc.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:53 schreef the85mc het volgende:
Dat was een backfire die ik niet aanzag komen. Wilde niet een discussie over goede doelen starten. Ik ben echt in een topic vernaggel modus vandaag geloof ik.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
"
quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:40 schreef Perruche het volgende:
Brinta/havermout. Dat is de enige reden dat ik wil dat het winter is, straks. Samen met stoofpotten!
Hey! Had ik op de weg tegen jou moeten schelden?quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:44 schreef kwakz0r het volgende:
[..]Tink
Ik ben zo moe dat ik geen discussies aankan vandaag. Ik heb gesnauwd tegen 4 havo, tegen 5 havo en niet tegen de brugklas, en ben bijna in de vangrail gereden op de A4 omdat mijn ogen steeds dichtvielen![]()
toen ben ik maar gaan slapen bij een tankstation voor een half uurtje. nu thuis, en zo oogjes toe op de bank.
Dank voor de jompels allemaal, ben nog steeds heel blij. Moet volgende week nog wel wat inleveren, maar dat is een eitje vergeleken met wat er nu ligt.
Tevens weet ik nu weer heel zeker dat ik totaal ongeschikt ben voor nachten doorhalen, tenzij ik na afloop direct mag slapen
WB Mar, had ik nog niet gezegd, ik zag je stralen op je FB foto's
Heeft ze heel hard een goed cijfer nodig?quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
Zojuist vroeg een studente (die overigens heel enthousiast reageerde op mijn bolle buik) of mijn zwangerschap gepland was () want ik was toch pas 26 ofzo?
quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
Zojuist vroeg een studente (die overigens heel enthousiast reageerde op mijn bolle buik) of mijn zwangerschap gepland was () want ik was toch pas 26 ofzo?
Niet eensquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Heeft ze heel hard een goed cijfer nodig?
Ik weet niet goed of die vraag serieus is of dat je me aan het bezeiken bentquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:18 schreef Novem het volgende:
Ben je dan niet pas 26 ofzo?![]()
Vind het wel een best lompe vraag van iemand die niet echt close is![]()
Nee, ik bezeik je nietquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik weet niet goed of die vraag serieus is of dat je me aan het bezeiken bent![]()
![]()
Tis ook lomp, maar ook wel weer schattig. Floepte er in al haar enthousiasme en onschuld gewoon echt uit
Nou, ik word meestal wel iets jonger geschat (ik zie er in ieder geval niet ouder uit). Maar ik ben 31quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:23 schreef Novem het volgende:
[..]
Nee, ik bezeik je niet
Maar als je verbaast bent als iemand je 26 schat ben je wel significant ouder dan, niet 27, maar 30 plus ofzo en zo zie je er niet uit
quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tevens 'bezeiken' xD Doet denken aan Friends na de kwallenbeet. "I'd pee on you too!"
O rlyquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Bezeiken was ook hier vriendelijk bedoeld overigensWij bezeiken vrienden altijd onderling. Maar dan wel figuurlijk. Al ken ik iemand die 'into pee' is, als je begrijpt wat ik bedoel. Overigens niet Martijn en ook geen ex-vriendje
Een half verhaal is geen verhaal!quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Bezeiken was ook hier vriendelijk bedoeld overigensWij bezeiken vrienden altijd onderling. Maar dan wel figuurlijk. Al ken ik iemand die 'into pee' is, als je begrijpt wat ik bedoel. Overigens niet Martijn en ook geen ex-vriendje
Ja!! Dat vond ik dus ookquote:
^^quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:33 schreef the85mc het volgende:
[..]
Een half verhaal is geen verhaal!
Ja maar, dit is het topic niet!quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:33 schreef the85mc het volgende:
[..]
Een half verhaal is geen verhaal!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heeft mijn vriend gisteren weggestuurdquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik collecteer voor KWF deze week! Jullie wonen alleen niet in mijn wijk.
Gewoon 'nee, bedankt' zeggen kan ook.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die heeft mijn vriend gisteren weggestuurd
Kuu Ef Tee!quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Gewoon 'nee, bedankt' zeggen kan ook.
Hij zei het ook normaal, ik zei verder toch niets over de manier waarop?quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Gewoon 'nee, bedankt' zeggen kan ook.
Ik zag blaffende honden en een schreeuwende kerel voor me, bij het woord 'weggestuurd'. My bad.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hij zei het ook normaal, ik zei verder toch niets over de manier waarop?
26 met 5 jaar ervaringquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou, ik word meestal wel iets jonger geschat (ik zie er in ieder geval niet ouder uit). Maar ik ben 31Zoals Maria (
) al zegt, inmiddels al een paar jaartjes 26
expedia, en vaak boek ik daarna op de website van de maatschappij.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:47 schreef Chicolate het volgende:
Henk, welke zoekmachine gebruik jij voor internationale vluchten? Skyscanner weet niet helemaal om te gaan met mijn zoekdata (geeft resultaten voor okt/nov ipv volgend jaar) O:)
Pfff het jaar is weer begonnen. Elke dag van 9-17, 's avonds opdrachten maken en als het even kan nog met vriendje en huisgenoot film kijken. En zometeen sporten, voor het eerst sinds lang!
Werkt dat prettig als het je helemaal niets kan schelen wat de bestemming is, maar je gewoon in een bepaalde maand weg wil?quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
expedia, en vaak boek ik daarna op de website van de maatschappij.
Die doen alleen Europees toch? Foutje aan mijn kant, ik wil intercontinentaal.quote:
nee. dan wordt het lastig, denk ik. maakt het je helemaal niet uit?quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:49 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Werkt dat prettig als het je helemaal niets kan schelen wat de bestemming is, maar je gewoon in een bepaalde maand weg wil?
Dan zou ik gewoon naar pakketreizen a la Dreizen kijken!quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:49 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Werkt dat prettig als het je helemaal niets kan schelen wat de bestemming is, maar je gewoon in een bepaalde maand weg wil?
Geloof dat er een voorkeur is voor 'ergens in Azie/Zuid-Amerika/Oceanie' waar het verblijf/leven goedkoop is en als we wat opties hebben, gaan we wel kijken wat leuker is. Tot nu toe zijn dingen als Maleisie, Japan, Vietnam, Taiwan, Singapore en Nepal al voorbij gekomen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:49 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nee. dan wordt het lastig, denk ik. maakt het je helemaal niet uit?
ik zou eerst een iets specifieker beeld krijgen van de locaties, en daarna verder gaan zoeken...quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:51 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Geloof dat er een voorkeur is voor 'ergens in Azie/Zuid-Amerika/Oceanie' waar het verblijf/leven goedkoop is en als we wat opties hebben, gaan we wel kijken wat leuker is. Tot nu toe zijn dingen als Maleisie, Japan, Vietnam, Taiwan, Singapore en Nepal al voorbij gekomen.
Joepie! Ook folds met een hakje voor minder zie ikquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb nieuwe schoenen en ze zijn tof!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
amazon.co.uk is het adres waar je ze wilt bestellen voor nog geen 25 pond ipv 165 euro.ook in andere kleuren te verkrijgen!
Ik woon wel in jouw wijk, al weet ik niet of jij collecteert in jouw wijkquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik collecteer voor KWF deze week! Jullie wonen alleen niet in mijn wijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Ze vallen normaal.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Joepie! Ook folds met een hakje voor minder zie ik
Hoe is de maatvoering?
Mijn vader en schoonouders ook. In duitsland wordt trouwens niet gecollecteerd volgens mij.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zag blaffende honden en een schreeuwende kerel voor me, bij het woord 'weggestuurd'. My bad.
Maria en Nallie, de vader van Baardmans en de moeder van mijn beste vriendin zijn allebei overleden aan kanker. Least I can do, dit.
Waarom?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
O: kom kwark met een soort flakes van lupinemeel, 1 banaan
L: kleine pizza (formaat 1-persoonspizza van de AH bijv)
T: 2 bolletjes vers schepijs, maar dat kreeg ik niet op
Na de vakantie maar op water en water
De buitenwijken hebben leuke galerieën en in den binnenstad kan je fijn wandelen en winkelen.quote:
Wow, het is maar goed dat je niks illegaals hebt gedaan want dan moest je op water en broodquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Na de vakantie maar op water en water
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:03 schreef Perruche het volgende:
Uniek toppert jij met je hardlopen!
Ik heb 6,5 km in 42 minuten ofzo... ook een kleinevind ik!
Maar ook niet echt weinig, nog maar een beker melk nu dus het zal dan zo'n 2200 zijn ofzo? Er moet wat af, niet wat gelijk blijven dat is niet zo moeilijk.quote:
Ik ben gewoon een graag geziene gast op feestjes Uniekhoornquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:14 schreef uniekhoorn het volgende:
UKS, wil je een enorme schop onder je donder??? Jij wil gewoon niet.... ruggegraat is gratis
Straks zijn er bramen in de berm, gratis en je mag erbij wandelen.. WINquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:17 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Maar ook niet echt weinig, nog maar een beker melk nu dus het zal dan zo'n 2200 zijn ofzo? Er moet wat af, niet wat gelijk blijven dat is niet zo moeilijk.
[..]
Ik ben gewoon een graag geziene gast op feestjes Uniekhoorn
Tevens is dit pas de eerste week echt na vakantie, nu woon ik dus ook eigenlijk sinds tijden weer in het zonnige zuiden
Brussel?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:24 schreef loveli het volgende:
Wat is en leuke stad in wallonië? Voor 1 dag.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:03 schreef Perruche het volgende:
Uniek toppert jij met je hardlopen!
Ik heb 6,5 km in 42 minuten ofzo... ook een kleinevind ik!
Gewoon toch die lesjes lopen, raad ik je aan. Is niet alleen om conditie op te bouwen, maar ook je spieren en gewrichtenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:26 schreef Skjor het volgende:
PS: iemand ervaring met die hardloopschema's? Is het heel erg als ik een lesje oversla? Het is nu nauwelijks inspannend...
Ajoh, dan kan het wel. Maar als je echt moet bikkelen is het ook niet onverstandig om een lesje weer opnieuw te doen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:26 schreef Skjor het volgende:
Ha, ik heb ook voor het eerst in 5 weken hardgelopen vandaag. Met de eerste les van Renate Wennemars. Wat uitkwam op een whopping 3 km in 25 minuten. 12,5 km kan ik alleen maar van dromen
.
Maarrrr, gisteren ook mijn push-up challenge weer begonnen. En doordat mijn telefoon was gecrasht, en de data van de push-up app weg was, moest ik weer opnieuw beginnen. En toen moest ik dus aangeven hoeveel push-ups ik in één keer kon doen. Dus ik even proberen en toen kon ik er zomaar 25. Eerste keer in mijn leven dat ik dat heb gedaan.
PS: iemand ervaring met die hardloopschema's? Is het heel erg als ik een lesje oversla? Het is nu nauwelijks inspannend...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |