Geeft niks. Mijn beide jongens zitten op speciaal onderwijs (autisme/pdd nos/adhd), dus het is verder ook nooit ter sprake gekomen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:03 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
toen bestonden ze ook al hoor...
sorry, ik ben verbaasd dat je het niet kende...
zit sowieso te ver weg voor me, dus is geen optiequote:Op dinsdag 4 september 2012 11:56 schreef Papabear het volgende:
Vrije school. Ik had er nog nooit van gehoord, maar ziet er wel goed uit. In Alkmaar zit er ook eentje zie ik nethttp://www.vrijeschoolalkmaar.nl/
Het moet in ieder geval bij je passenquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:14 schreef Ehhe het volgende:
Ik vind gewoon de gedachte erachter mooi. Freinet-onderwijs ziet er ook leuk uit belle, volgens mij is dat een beetje hetzelfde idee
Ik denk dat het voor mij als kind niet bij mij gepast zou hebben. Maar als pm-er vind ik het heel erg bij mij passenquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:42 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Het moet in ieder geval bij je passenals leerkracht, ouder en als kind
Ik denk dat ik als kind dat ook niet had gekund, maar als leerkracht in dat proces vond ik het tijdens mijn stages in België wel leuk.quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:45 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor mij als kind niet bij mij gepast zou hebben. Maar als pm-er vind ik het heel erg bij mij passen
pm-er?quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:45 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor mij als kind niet bij mij gepast zou hebben. Maar als pm-er vind ik het heel erg bij mij passen
Ja, kan ik mij voorstellen. Ik denk dat kinderen er best veel meer van leren dan het reguliere onderwijs.quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:46 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik als kind dat ook niet had gekund, maar als leerkracht in dat proces vond ik het tijdens mijn stages in België wel leuk.
sommige kinderen hebben strakke structuur nodig en dan past het niet..quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:02 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Dat zeker. Er zullen ook vast kinderen zijn die verzuipen in het vrije school gebeuren.
Ja dat zijn altijd moeilijke dingen!quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:53 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
sommige kinderen hebben strakke structuur nodig en dan past het niet..
En zou heeft elke methode een ander uitgangspunt, vandaar mijn eerste vraag ook...
op welke basis kies je de school voor je kinderen
mee eensquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:58 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ja dat zijn altijd moeilijke dingen!
Want wat voor jou als ouder goed voelt, hoeft voor je kind niet altijd zo te zijn
Maar ik zou denk ik op diverse scholen een rondleiding aanvragen, mijn gevoel geeft altijd al snel aan of iets goed zit of niet (voor mij persoonlijk dan) en ik kan natuurlijk ook zien hoe mijn kind reageert (ik ga er dan van uit dat het kind mee mag)
Succesquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:03 schreef Ehhe het volgende:
Ik zal weer eens proberen kinderen in het gareel te houden. Tot later!
Ja en door het lezen van de schoolgids kom je ook een hoop te weten een aantrekkelijke website boeit mij ook veel meer (moest op mijn opleiding SPW zelf stageplekken zoeken en daar selecteerde ik mijn scholen ook op, op schoolgids & website)quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:09 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
mee eens
al vind een kind het bijvoorbeeld al leuk als ze een glaasje ranja en een koekje krijgen
en bij twijfel, zou ik nog een rondleiding vragen
zeker als je geen bekenden hebt die je ook kunnen informeren over een school
ja, ok... dat is ook wel weer zoquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:11 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ja en door het lezen van de schoolgids kom je ook een hoop te weten een aantrekkelijke website boeit mij ook veel meer (moest op mijn opleiding SPW zelf stageplekken zoeken en daar selecteerde ik mijn scholen ook op, op schoolgids & website)
Al bijna 2 uur.quote:
Was dat maar zo. De vakantie is helaas weer voorbijquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:23 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Jaaa zit iedereen in de tuin ofzo?
O ja dat moet ik ook nog opnemen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:25 schreef Papabear het volgende:
[..]
Was dat maar zo. De vakantie is helaas weer voorbij
Ik kan geloof ik over een week 6 weken vakantie nemen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:13 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Over 6 weken heb ik weer een week vakantie
Lekkerquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:18 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik kan geloof ik over een week 6 weken vakantie nemen.
Ik heb op mijn vorige werk wel eens gehad dat mijn chef bij mij kwam met de vraag wat er met al mien vrije dagen moest gebeuren.quote:
Wat zeg je, laat maar uitbetalen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:26 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb op mijn vorige werk wel eens gehad dat mijn chef bij mij kwam met de vraag wat er met al mien vrije dagen moest gebeuren.
Ik heb een gedeelte laten uitbetalen en bij mijn onstslag liep ik tenminste niet met lege handen weg.quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:26 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Wat zeg je, laat maar uitbetalen?
Dat hoop ik ook voor je.quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:43 schreef vannelle het volgende:
Vers van de pers:
Mijn directeur belde vanmorgen, gezien mijn lichamelijke toestand willen ze van me af.
Wel op zo'n manier dat ik in de ziektewet blijf met rug en pootje dus vooralsnog zonder financiële gevolgen.
Scheelt wel dat ik dan geen verplichtingen ver weg meer heb, wordt eea wel makkelijker van.
Hopelijk met pootje snel opgelost, kan ik hier werk gaan zoeken.
Hoelang duren een paar minuten eigenlijk?quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:52 schreef vannelle het volgende:
[..]
Even hardlopen=sprinten. Tot over een paar minuten!
elf-en-vijftig seconden per minuut.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:30 schreef Rucky het volgende:
[..]
Hoelang duren een paar minuten eigenlijk?![]()
Wat is het dilemma?quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:49 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook voor je.
Ik zit even voor de gein naar huurwoningen te kijken en kom ik een leuk huisje voor me tegen, dilemma.
De kosten en dingen die je moet regelen. Maar na er even over nagedacht te hebben heb ik er op gereageerd.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:43 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Wat is het dilemma?
Je bent single, kan gaan en staan waar je wilt. En als je nu een leuker huisje tegenkomt is er niemand die je tegenhoudtWonen op een plek waar je het naar je je thuis voelt lijkt me behoorlijk belangrijk.
Ik vrees....quote:
Aan het werk gok ik?!quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:23 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Jaaa zit iedereen in de tuin ofzo?
Waar ik nu zit iig niet.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:25 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Hmm, zou je daar dood gevonden willen worden?
Dat ligt eraan waar, ik heb 3 jaar in Voorburg gewoond en dat was prima te doen. Dat had ik ook met Utrecht daar wou ook niemand wonen, totdat ik foto's liet zien hoe en waar ik woonde.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:31 schreef Inlognaam het volgende:
Dat klinkt dan in ieder wel al als een verbetering
Zou niet echt in Den Haag willen wonen eigenlijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |