Waarschijnlijk niet, want die zouden zijn sokken ook nog hebben gepikt.quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, want die zouden zijn sokken ook nog hebben gepikt.
Er wordt toch maar wat afgeroofd in Nederland tegenwoordig.quote:http://www.powned.tv/nieu(...)oft_hoogbejaard.html
Een 90-jarige man is in juli thuis beroofd van zijn pinpas en enkele gouden sieraden. De dader was een zogenaamd oud buurmeisje dat een gebakje kwam brengen. Het gebeurde in de Amsterdamse Rivierenbuurt.
Het slachtoffer was in juli aan het wandelen in de buurt van de Utrechtsebrug. Daar ontmoet hij een meisje dat zich voordoet als een 'oud buurmeisje' van de man. Later komt de vrouw samen met een andere vrouw bij de man aan de deur met een gebakje. Ze zijn tien minuten binnen.
Anderhalve week later hoort de man van zijn bank dat zijn rekening is geplunderd: hij is duizenden euro's kwijt. Pas dan komt de man erachter dat hij zijn pinpas kwijt is. Ook zijn er uit zijn huis een aantal gouden sieraden verdwenen.
De bedragen werden gepind in Utrecht en Rotterdam. Op de website van de politie staan beelden van de vrouw. Het zou gaan om een jonge vrouw met een Marokkaans uiterlijk.
Klik hier voor de beelden.
Allemaal incidenten.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
Er wordt toch maar wat afgeroofd in Nederland tegenwoordig.
Hypocriete lui, vroom met zo'n doekje om lopen en ondertussen weerloze bejaarden berovenquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:50 schreef HeatWave het volgende:
Dat is wel echt achterlijk, ik moet van God een doekje om, nou mag ik van god ook niet stelen, maar hey, dat ziet ie toch niet.
Ja maarzz ik moet van mijnzzz geloofzzzz mijn hoofddoek aanhouden! Anderzzzz izzzzz diszzzzkriminatie!quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
quote:Drugsdealers betrapt in Hilversum
HILVERSUM - Twee Hilversummers van 19 en 25 jaar zijn dinsdagavond rond elf uur op het Hilversumse Jac. P. Thijsseplein opgepakt op verdenking van handel in harddrugs.
De politie kwam in actie na een melding over een drugsdeal op het plein. De mannen konden ter plekke worden ingerekend. Ze werden gefouilleerd, daarbij vonden agenten een hoeveelheid drugs. Agenten vorderden vervolgens eventueel aanwezige drugs waarop de mannen een zakje met vermoedelijk harddrugs gaven. In hun auto werd nog een hoeveelheid vermoedelijk harddrugs aangetroffen. Een nader onderzoek is ingesteld.
Zo, even aangepast.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Gelukkig heeft de politie wel tijd om dealende levensgenieters te terroriseren.
[..]
quote:Geen aangifte gedaan
Een woordvoerder van de politie liet vandaag weten dat de gewelddadige beroving niet in het politiesysteem is teruggevonden en dat momenteel wordt onderzocht wat er precies is voorgevallen. 'Er is geen aangifte gedaan en het verhaal van een man die zich op sokken meldt, is niet bekend op het bureau. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat het niet gebeurd is. We hopen dat het slachtoffer zich alsnog wil melden,' klonk het. Bron
Ja tog lkkr in de audi kk hard naar die kopdoekbiatch toe en djoekenquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:08 schreef amenth het volgende:
als zoiets j overkomt ga je toch niet naar de popo die er toch niks aan doet maar pak je thuis je blaffer of hamr of niffi en bel je je ooms neven enzo lijkt mij? daar los je het snellr en doeltreffender mee op
Het zijn Bulgaren einstein.. die proberen hun hoofd op deze manier te verbergen en het is algemeen bekend.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:50 schreef HeatWave het volgende:
Dat is wel echt achterlijk, ik moet van God een doekje om, nou mag ik van god ook niet stelen, maar hey, dat ziet ie toch niet.
Heb je ook naar de foto GEKEKEN ipv meteen weer lekker voor de daders op te komen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:14 schreef Xperia het volgende:
[..]
Het zijn Bulgaren einstein.. die proberen hun hoofd op deze manier te verbergen en het is algemeen bekend.
Echt he.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb je ook naar de foto GEKEKEN ipv meteen weer lekker voor de daders op te komen?
SPer.
Zo'n overduidelijk europees hoofd iddquote:
Heb jij je beter laten informeren ipv een bevolkingsgroep door de slijk te halen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb je ook naar de foto GEKEKEN ipv meteen weer lekker voor de daders op te komen?
SPer.
Trololololololquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:20 schreef Xperia het volgende:
[..]
Heb jij je beter laten informeren ipv een bevolkingsgroep door de slijkt te halen?
Heb jij OG-EN in je kop? Vertel mij eens zonder te lachen dat dat een oost-europese kop is op die foto?quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:20 schreef Xperia het volgende:
[..]
Heb jij je beter laten informeren ipv een bevolkingsgroep door de slijk te halen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |