Eerste wat ik las op de website van de CBR is dat je twijfels moet zetten bij een instructeur die je gelijk de openbare weg op stuurtquote:Op donderdag 6 september 2012 13:11 schreef r2dGeert het volgende:
Gisteren mijn intake motor rijles gehad bij rijschool Versnel in Diemen, het ging echt fantastisch! Goede rijinstructeur, mocht meteen de openbare weg op en daarna een paar voertuig beheersingsoefeningen doen.
Heb me meteen ingeschreven en mag aanstaande zaterdag weer de motor op, heb er zin in!
Nicequote:Op donderdag 6 september 2012 13:11 schreef r2dGeert het volgende:
Gisteren mijn intake motor rijles gehad bij rijschool Versnel in Diemen, het ging echt fantastisch! Goede rijinstructeur, mocht meteen de openbare weg op en daarna een paar voertuig beheersingsoefeningen doen.
Heb me meteen ingeschreven en mag aanstaande zaterdag weer de motor op, heb er zin in!
Succesquote:Op donderdag 6 september 2012 13:16 schreef staticdata het volgende:
[..]
Eerste wat ik las op de website van de CBR is dat je twijfels moet zetten bij een instructeur die je gelijk de openbare weg op stuurt.
Heb morgen eerste les, maar ik zou toch in de randstand niet echt gelijk de openbare weg op willen.
En is het inderdaad op die parkeerplaats achter Endemol?quote:Op donderdag 6 september 2012 13:11 schreef r2dGeert het volgende:
Hij zit in de buurt van de Arena, stukje naast de nieuwe Ziggo dome. Ik weet niet precies waar Endemol zitquote:Op donderdag 6 september 2012 13:41 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
En is het inderdaad op die parkeerplaats achter Endemol?Daar had ik ook gereden.
Ik zal het wat nuanceren; we hebben eerst een kort gesprek gehad over de ervaring die ik al heb (paar jaar scooter gereden, af en toe schakelbrommer en veel jaren en kilometers in de auto) en vervolgens kon ik zelf kiezen of ik zelf naar het oefen terrein wilde rijden of achterop. Zelf rijden natuurlijkquote:Op donderdag 6 september 2012 13:16 schreef staticdata het volgende:
[..]
Eerste wat ik las op de website van de CBR is dat je twijfels moet zetten bij een instructeur die je gelijk de openbare weg op stuurt.
Heb morgen eerste les, maar ik zou toch in de randstand niet echt gelijk de openbare weg op willen.
http://goo.gl/maps/q4WNTquote:Op donderdag 6 september 2012 13:42 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
Hij zit in de buurt van de Arena, stukje naast de nieuwe Ziggo dome. Ik weet niet precies waar Endemol zit
De eerste keer moest ik bij de instructeur achteropquote:Op donderdag 6 september 2012 13:22 schreef Vinniiee het volgende:
Soms moet je ook wel, omdat je anders niet bij het oefenterrein kunt komen.
Zie ik ze soms ook rijden inderdaadquote:Op donderdag 6 september 2012 13:44 schreef mstx het volgende:
[..]
De eerste keer moest ik bij de instructeur achterop
Ja daar was het inderdaad!quote:
Ik ook. Naar een achteraf gebied om de motor te leren kennen, uiteindelijk zelf terug gereden. Volgende les gelijk op de motor naar het oefenterreinquote:Op donderdag 6 september 2012 13:44 schreef mstx het volgende:
[..]
De eerste keer moest ik bij de instructeur achterop
Aah, fijn terrein is hetquote:
Uhm hoe kwam de instructeur dan weer thuis?quote:Op donderdag 6 september 2012 13:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook. Naar een achteraf gebied om de motor te leren kennen, uiteindelijk zelf terug gereden. Volgende les gelijk op de motor naar het oefenterrein
Instructeur achteropquote:Op donderdag 6 september 2012 13:46 schreef mstx het volgende:
[..]
Uhm hoe kwam de instructeur dan weer thuis?
Ok dan moet je (en de instructeur ook) er wel veel vertrouwen in hebben gehad.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit dusWat overigens schijt irritant was. Tegenhangen ipv meehangen enzo
Vooral de instructeur jaquote:Op donderdag 6 september 2012 13:49 schreef mstx het volgende:
[..]
Ok dan moet je (en de instructeur ook) er wel veel vertrouwen in hebben gehad.
Heb je wel een TR (quote:Op donderdag 6 september 2012 15:11 schreef r2dGeert het volgende:
Waar blijft mijn naam bij de lessers in de OP?
Weet iemand toevallig ook een leuke bron voor theorie examen stof / lessen / examens buiten die in de OP staan?
-knopje) gedaan?
boek nodig?quote:Op donderdag 6 september 2012 15:11 schreef r2dGeert het volgende:
Weet iemand toevallig ook een leuke bron voor theorie examen stof / lessen / examens buiten die in de OP staan?
hoeveel ¤?quote:
Zet 'm er morgen inquote:Op donderdag 6 september 2012 15:11 schreef r2dGeert het volgende:
Dank je!quote:Op donderdag 6 september 2012 16:36 schreef Juicyhil het volgende:
Zal ik doenSucces alvast. Ik heb dinsdagmiddag.
Dan haal ik hem bij de bibliotheek. Iig bedankt
Ik had hem ook in 10 lessen van een uur. Het is te doen, maar wel uitzonderlijk snel. Mijn instructeur is ook met mij achterop heen gereden. Na een uurtje AVB durfde hij bij mij achterop terug. Geeft wel vertrouwen inderdaadquote:Op donderdag 6 september 2012 13:07 schreef mitchelll0181 het volgende:
19e voor theorie op ..
Hoeveel lessen is gemiddeld ? is 10 haalbaar ?
Auto had ik ook met 10..
Altijd schakelbrommer gereden en een maandje een gsxf600 ....
Gaat je niet lukken want die kan je niet aanpassen. Alleen modjes. TR aanvragen dusquote:
Nice, gelukkig ging het wel lekkerquote:Op donderdag 6 september 2012 21:14 schreef Daantke het volgende:
[..]
Dank je!
Net laatste les gehad (behalve inrijden dan), kijkgedrag kon nog iets beter maar was wel voldoende om geslaagd te zijn. En kreeg commentaar dat ik te veel naar binnen hing met klaverbladbochten, te veel op de kneedownmanier zeg maarIk heb iig genoten van die bochten
Dit dus.quote:Op vrijdag 7 september 2012 01:03 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik had hem ook in 10 lessen van een uur. Het is te doen, maar wel uitzonderlijk snel. Mijn instructeur is ook met mij achterop heen gereden. Na een uurtje AVB durfde hij bij mij achterop terug. Geeft wel vertrouwen inderdaad
Echter als je inderdaad al een maand op zo'n motor hebt rondgereden zonder rijbewijs heb je een hele verkeerde instellingEcht kansloos vind ik het.
Edit; voor theorie, probeer aan een TrafficTrainer CD te komen. Veel beter dan Vekabest.
Nice, gefeliciteerdquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:45 schreef stoeltafel het volgende:
DDay!
Geslaagd voor me avd! Damn was me toch zenuwachtig en heb ADHD![]()
Vanmorgen eerst een uurtje gereden en toen het examen. Vet zenuwachtig waardoor ik nogal gehaast reed maar toch geslaagd. Kan prima rijden alleen de rust voortaan bewaren.
Maandag naar het gemeente huis:)
Waarom zou ik m'n eigen OP niet kunnen aanpassen?quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gaat je niet lukken want die kan je niet aanpassen. Alleen modjes. TR aanvragen dus
Omdat je dat tot max. 48 uur kan nadat ie geopend is. Met full-account 120 uur.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:53 schreef picodealion het volgende:
[..]
Waarom zou ik m'n eigen OP niet kunnen aanpassen?
't is me anders prima geluktquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat je dat tot max. 24 uur kan nadat ie geopend is.
FOK! full-accountquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:56 schreef picodealion het volgende:
[..]
't is me anders prima gelukt.
Eerste les: 08/09/2012, Motor: Honda CBF500 & Kawasaki ER6Nquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:56 schreef picodealion het volgende:
[..]
't is me anders prima gelukt.
Gooi maar wat gegevens in een post, dan zet ik ze erbijquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:44 schreef Saninl het volgende:
He, ik sta nog helemaal niet bij de lessers
Gefeliciteerd man!quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:45 schreef stoeltafel het volgende:
DDay!
Geslaagd voor me avd! Damn was me toch zenuwachtig en heb ADHD![]()
Vanmorgen eerst een uurtje gereden en toen het examen. Vet zenuwachtig waardoor ik nogal gehaast reed maar toch geslaagd. Kan prima rijden alleen de rust voortaan bewaren.
Maandag naar het gemeente huis:)
lekker, je zal eerst op de cbf je avb doen, vervolgens kan je kiezen om op de er6n je avd te doenquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:24 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
Eerste les: 08/09/2012, Motor: Honda CBF500 & Kawasaki ER6N
Is het oprecht een goede aanpak of ben je sarcastisch? Geen idee over die er6n namelijk, nog niet op geredenquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:43 schreef DancePlaza het volgende:
[..]
lekker, je zal eerst op de cbf je avb doen, vervolgens kan je kiezen om op de er6n je avd te doen
ik mag morgen weer
09/07/2012 was mijn eerste lesquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:08 schreef picodealion het volgende:
[..]
Gooi maar wat gegevens in een post, dan zet ik ze erbij
Coole motor, ik zit te kijken naar een vulcan 800. Nog meer chopper liefhebbers hier?quote:Op zondag 9 september 2012 13:05 schreef BlueBubbles het volgende:
Afgelopen vrijdag mijn 2e les, kwam er maar moeilijk in.. verder ging het aardig maar de preciesie stop vind ik erg lastig. Zonder pilonnen stop ik prima bij bijvoorbeeld de insteucteur, maar zodra ik op n bepaald punt moet beginnen met remmen word t niks haha. De slalom die me er lastig leek ging perfect , vind m zelfs erg leuk om te doen.
Mijn eigen motortje staat al klaar, Virago 535 , gisteren op een afgelegen weg even mee gespeeld. Lekker motortje!
Jep. Ik heb nu een Kawasaki KLX650R gekocht, maar als ik weet wat geld gespaard heb wil ik er nog een Suzuki Intruder bij.quote:Op zondag 9 september 2012 16:39 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Coole motor, ik zit te kijken naar een vulcan 800. Nog meer chopper liefhebbers hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |