quote:In ‘Wie Trouwt Mijn Zoon’ zijn vijf moeders op zoek naar een partner voor hun zoon, die nog steeds thuis woont. Een zoektocht naar ware liefde onder het toeziend oog van moeder. Die bemoeien zich echt overal mee! Zullen de moeders er in slagen om hun zoons het huis uit te werken? Welke vrouw zal hem het veilige nest zal doen verlaten? De zoektocht start in een bijzonder landhuis... Stampvol leuke meiden!
Vijf moeders nemen het heft in handen, ze zijn het zat dat hun zoon nog steeds thuis woont. Voor hun zonen zoeken ze de juiste vrouw én man.
Wie Trouwt Mijn Zoon is een 8-delige serie over vijf mannen, hun moeders en de ware liefde. De mannen staan er niet alleen voor in hun zoektocht naar de ware liefde. Hun moeders vervullen een belangrijke rol bij het selecteren van de juiste vrouw. De mannen worden aan tien potentiële schoondochters en -zonen voorgesteld, maar hij weet niet dat zijn moeder meekijkt en zo haar eigen voorkeuren heeft.
De moeders zijn op zoek naar een vrouw die voor hun zoon kan zorgen, de zonen zoeken een vrouw die de plek van hun moeder kan innemen. Maar zijn deze dames en heren wel goed genoeg? Legt de moeder zich neer bij de keuze van haar zoon of gaan ze er voor liggen?
Wie Trouwt Mijn Zoon gaat over de bijzondere band die moeder en zoon met elkaar hebben. Over hoe moeilijk het voor moeders kan zijn de navelstreng door te knippen. Maar ook voor de zoon is de onvoorwaardelijke liefde en de veilige thuishaven niet gemakkelijk op te geven.
http://zappen.blog.nl/sbs(...)wie-trouwt-mijn-zoonquote:SBS 6 aan de haal met RTL’s Wie Trouwt Mijn Zoon?
Het AD kan vandaag wederom een tv-transfer melden. Dit keer is het geen presentator maar een format dat van RTL 4 naar SBS 6 gaat. Wie Trouwt Mijn Zoon is in het nieuwe seizoen bij SBS 6 te zien, zoals deze blog dat gerucht vorige week al meldde. “RTL maakte geen gebruik van hun eerste recht op een nieuwe reeks. Gelukkig had SBS 6 interesse”, laat Eyeworks in de krant weten.
In Wie Trouwt Mijn Zoon? gaan vrijgezelle thuiswonende jongens op zoek naar een partner, terwijl moeder zich flink aanbemoeit tegen het dating-avontuur. De reeks, toen gepresenteerd door Robert ten Brink, trok vorig jaar wekelijks een slordige miljoen kijkers op de woensdagavond van RTL 4.
De transfer is toch opmerkelijk te noemen. SBS-topvrouw Georgette Schlick heeft niet eens zo heel lang geleden gezegd vooral een eigen gezicht aan SBS 6 te willen geven en niet te veel de concurrentie na te willen doen. Maar de aankoop van Wie Trouwt Mijn Zoon? spreekt dat tegen. Net zoals de makeover aan SBS Shownieuws (dat gaat een heel eind richting RTL Boulevard) of de comeback van Prijzenslag niet origineel lijken.
Wie Wie Trouwt Mijn Zoon? voor SBS gaat presenteren, is nog niet bekend. Tooske Ragas wellicht?
of kogelstootsterquote:Op maandag 3 september 2012 22:25 schreef Montelly het volgende:
Die man is vroeger bodybuildster geweest kan niet anders..
Anton Heijboer, schilder met heel veel vrouwenquote:Op maandag 3 september 2012 22:26 schreef bjanaan het volgende:
Wie de fok is Anton Neiboer nou weer?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Anton_Heyboerquote:Op maandag 3 september 2012 22:26 schreef bjanaan het volgende:
Anton Heijboer, kunstenaar. Had vijf vrouwen.quote:Op maandag 3 september 2012 22:26 schreef bjanaan het volgende:
Kloptquote:Op maandag 3 september 2012 22:28 schreef Injetta het volgende:
Hij stuurt de moeder weg.... Ik kan het wel begrijpen. Voor haar wel lullig, maar nu ik haar zie vind ik haar ook echt een moeder. HIj is nog een puber...
Waar zijn de naaktfoto's?quote:Op maandag 3 september 2012 22:28 schreef peleetje het volgende:
Dat erotisch naaktmodel van Liv valt ook wel weer mee...
http://www.modelmayhem.com/1568497
Vroeg ik me ook al af!quote:Op maandag 3 september 2012 22:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waar zijn de naaktfoto's?
quote:Op maandag 3 september 2012 22:30 schreef fratsman het volgende:
Die jongen eindigt als Norman Bates ofzo...
Zeiken = opdonderen.quote:
Misschien is die moeder al dood.quote:Op maandag 3 september 2012 22:30 schreef fratsman het volgende:
Die jongen eindigt als Norman Bates ofzo...
Ik zie gelijkenissen...quote:Op maandag 3 september 2012 22:30 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Misschien is die moeder al dood.
Ja, precies. Zo levendig is ze niet.quote:Op maandag 3 september 2012 22:32 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik zie gelijkenissen...
[ afbeelding ]
Trusten!quote:Op maandag 3 september 2012 22:34 schreef Injetta het volgende:
Nou, ik zoek mijn bedje op. Morgen gaat de wekker weer vroeg......![]()
![]()
Ook niet even vragen wat er aan de hand is, maar meteen iemand veroordelen. Er moet toch een reden zijn dat iemand boos wordt lijkt me.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:02 schreef female81 het volgende:
Ik heb verlaat alsnog gekeken. Met name Sebastiaan roept toch een hoop vragen op.
-Autistisch?
-Maagd?
-Zou 'ie in z'n jeugd vaak in elkaar geslagen zijn door z'n stoerdere klasgenootjes?
-En vooral: wat zien de dames die gereageerd hebben in hem (o.k., ik kan me voorstellen dat zo'n type een soort van moedergevoelens oproept, maar verder...)?
Wat een verschrikkelijk zacht ei.
Ik weet niet precies uit mijn hoofd wat er dan nog meer is, VI in ieder geval, maar daar kun je dan nog het laatste stukje van kijken.quote:SBS 6 verwisselt Villa Morero en Wie Trouwt Mijn Zoon
SBS 6 pakt haar maandagavond aan. De programma’s Villa Morero en Wie Trouwt Mijn Zoon, nu nog om respectievelijk half negen en half tien op televisie, wisselen van tijstip. Dat heeft de zender bevestigd. Met de wijziging hoopt SBS meer kijkers te scoren. “We krijgen veel positieve reacties op het nieuwe programma Villa Morero. We hebben de kijkcijfers van de afgelopen weken geanalyseerd en we denken dat deze wijziging meer kijkers in de gelegenheid zal stellen om Villa Morero te leren kennen.”
Het is niet zo dat Wie Trouwt Mijn Zoon wordt opgeofferd voor Villa Morero. “We verwachten dat Wie Trouwt Mijn Zoon, een programma dat al bekend is bij het publiek na een eerder, succesvol seizoen, om 20.30 uur prima zal scoren en een vaste kijkersgroep meeneemt naar dit tijdstip.”
Villa Morero, de talkshow gepresenteerd door Gooische Vrouwen-karakters Martin Morero en Tante Cor, en Wie Trouwt Mijn Zoon, een datingshow met Erik van der Hoff, gingen vorige week maandag in première.
Afgelopen maandag zakte Villa Morero van 523.000 naar 440.000 kijkers, terwijl Wie Trouwt Mijn Zoon juist van 432.000 naar 501.000 kijkers ging.
Waar de nieuwe maandag van SBS 6 wat minder aanslaat, heeft de zender op woensdag en zaterdag primetime-winnaars staan.
Bron
440.000 kijkers blijkbaarquote:Op donderdag 6 september 2012 17:52 schreef D. het volgende:
[..]
Vraag me af of er iemand is die daar anders over denkt
Die vonden het allemaal leuk?quote:Op donderdag 6 september 2012 17:57 schreef Karina het volgende:
[..]
440.000 kijkers blijkbaarVind ik nog een hoop.
Anders kijk je niet toch? Oh wacht, ik kijk ook weleens iets wat ik eigenlijk niet zo leuk vind, goed puntquote:
Ik geloof eigenlijk wel dat die Leonie hem echt leuk vindt. Dat ze interesse in hem toont is dan ook niet zo raar. Begrijp wel dat anderen dat absoluut niet kunnen hebben.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:42 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Ook niet even vragen wat er aan de hand is, maar meteen iemand veroordelen. Er moet toch een reden zijn dat iemand boos wordt lijkt me.
Die moeder moet je inderdaad ook niet als schoonmoeder hebben. Wat een kutwijf is dat.
Sowieso had die gast al een keuze voor die stephanie gemaakt. Ook steeds alleen maar dingen aan haar vragen. En daarnaast ging die aandachtshoer steeds bij hem hangen en vragen wat het verschil is tussen 2 'tanks', terwijl je gewoon kon zijn dat ene een loop(of hoe je het ook noemt) had en de andere niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |