good luckquote:Op maandag 3 september 2012 21:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik haat ja, volgende keer pak ik je lapo.
quote:Op maandag 3 september 2012 21:54 schreef Plastic_zak het volgende:
GEKKE VISJEN VISJENS KUNNEN HEUL NIE PRATEN XPXPXDPXPDP
is goedquote:Op maandag 3 september 2012 21:55 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
op de volgende meet zal ik het weer 100x zeggen voor we gaan slapen
quote:Op maandag 3 september 2012 21:54 schreef Plastic_zak het volgende:
GEKKE VISJEN VISJENS KUNNEN HEUL NIE PRATEN XPXPXDPXPDP
Kusje op je aandacht.quote:Op maandag 3 september 2012 21:59 schreef Beach het volgende:
Ik heb autoriteit, ik mag dat zeggen.
Zo niet, zijn jullie mijn aandacht niet waardig.
doe maar stoerquote:Op maandag 3 september 2012 21:59 schreef Beach het volgende:
Ik heb autoriteit, ik mag dat zeggen.
Zo niet, zijn jullie mijn aandacht niet waardig.
En Aegyo.quote:Op maandag 3 september 2012 22:07 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat is het enige wat ik nog heb in mijn leven.
quote:
Zullen we ruilen? Jij mijn leven, ik jouw FOK!account.quote:Op maandag 3 september 2012 22:09 schreef Beach het volgende:
[..]
helaas mijn beste HS
tijd om een leven naast fok te zoeken voor mij
Dikke hoax er is geen leven naast FOK!.quote:Op maandag 3 september 2012 22:09 schreef Beach het volgende:
[..]
helaas mijn beste HS
tijd om een leven naast fok te zoeken voor mij
Graag gedaan, haha die gast hequote:Op maandag 3 september 2012 22:11 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, was het alweer vergeten
Francisco Lachowskiquote:
Ik zag het jaquote:Op maandag 3 september 2012 22:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
daten wat hij aan heeft
hij modelt nu ook voor H&M
quote:
g ik zag.niks wolla kom.net de bus uitquote:
dik als stroop zeg ik jequote:Op maandag 3 september 2012 23:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
g ik zag.niks wolla kom.net de bus uit
je liegtquote:
over mijn dode kadaverquote:
kan niet, heb nachtdienstquote:Op maandag 3 september 2012 23:11 schreef leeell het volgende:
trouwens zaterdagavond bij jou gr details mag je dmen
ik ga.graag.over jouw iele lichaam jaquote:
kkskklquote:
kkjoch kom naar tweede kamer krijg je tourquote:
ik tour je moeder zaterdagavond tabon yemek sahbiquote:Op maandag 3 september 2012 23:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
kkjoch kom naar tweede kamer krijg je tour
kkjoch doe normaal spreek nederlands kkbuitenlanderquote:Op maandag 3 september 2012 23:13 schreef leeell het volgende:
[..]
ik tour je moeder zaterdagavond tabon yemek sahbi
dan slaap ik nogquote:Op maandag 3 september 2012 23:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
kkjoch doe normaal spreek nederlands kkbuitenlander
Maar kan wel smiddags mss wat doen.sahbi
Mag ik t weten?quote:Op maandag 3 september 2012 23:17 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Dat krijg je als niet op tc bent.
wat is deze.jij ook mijn autismequote:
sryquote:Op maandag 3 september 2012 23:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wat is deze.jij ook mijn autisme
mag wel maar niet verwacht sryquote:
moet kunnequote:
wie watquote:
FL, Snow en Dientjequote:
watwatquote:Op maandag 3 september 2012 23:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
FL, Snow en Dientje
Dientje
quote:Op maandag 3 september 2012 23:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
watwatwaarom.
oh wacht mag je niet zeggen. DM mij eens
mooiquote:
Oh, mag dat niet?quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:08 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het is niet zo slim om te posten uit naam van een gebande.
AP doet je de groetjesquote:Op dinsdag 4 september 2012 00:08 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het is niet zo slim om te posten uit naam van een gebande.
Zal vast een andere Bob zijn.quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:09 schreef HeroBrinkman het volgende:
[..]
Happybob, zo te zien ben jij een erg populaire user op het ONZ forum?
Was ook een eenmalige waarschuwingquote:Op dinsdag 4 september 2012 00:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh, mag dat niet?Dan delete maar..
Oefquote:Op dinsdag 4 september 2012 00:14 schreef NanKing het volgende:
[..]
Was ook een eenmalige waarschuwing
Krijg je he als dat tuig zich misdraagt.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:07 schreef LittleBrownie het volgende:
Het is wel een beetje dood hier
Ik vond het niet echt misdragen maarjaquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Krijg je he als dat tuig zich misdraagt.
Wat heb je geleerd???quote:
Zo extreem baggeren staat altijd dezelfde straf op toch? Was te verwachten.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik vond het niet echt misdragen maarja
Dat wel inderdaadquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zo extreem baggeren staat altijd dezelfde straf op toch? Was te verwachten.
Aaii aiiquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:21 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Dat in een opbrengstenmatrix van 2 bedrijven allebei de bedrijven ongunstig uitkomen.
Wat voor opleiding heb jij?quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ugh, zo blij dat ik alleen nederlands en engels krijg het eerste jaar.
De rest van de tijd is het knutselen
Jij wil ook later mensen ondertekenen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:29 schreef wietparkiet het volgende:
DV en ik hebben beide pretopleiding
Nee ik doe een ICT opleidingquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij wil ook later mensen ondertekenen?
quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee ik doe een ICT opleiding![]()
Ik zat verdomme runescape te spelen voor de neus van de leraar
Dat doe je zelf.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Runescapequote:Op dinsdag 4 september 2012 15:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Art&designquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat voor opleiding heb jij?
Tomaatquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zegt hij ergens dat hij dat niet doet dan
Is de kans dat je een beroep krijgt na je opleiding groot?quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
Het hele jaar beetje naar musea, voorstellingen, theater gaan. In de les een beetje grimen, podia ontwerpen, portret tekenen.
Ik vind het best.
houdt de paus van grote jongens ?quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Is de kans dat je een beroep krijgt na je opleiding groot?
Ja. Iedereen wil mij.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Is de kans dat je een beroep krijgt na je opleiding groot?
quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
#SchoolFlow ☺😃👍… #bow #lovepink #jacket #nerdglasses #swag.. At the back of the #bus cause I’m #thuglife 👊🔫 (Taken with Instagram at School Doe😁✌)
Ah okequote:
als swag per kg kwam wel jaquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:47 schreef wietparkiet het volgende:
Zelfs ik heb nog meer swag als ik in de bus zit
Ik had vandaag een gozer in de groep die ik moest begeleiden met een roze skinny jeans, gele vanz en een bruin shirt aan. Is dat ook swag?quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:48 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb een donker rode broek aan, heb ik nu swag???
http://www.geenstijl.nl/m(...)an_bra.html#commentsquote:Nieuw beleid op de kleuterschool voor meerderjarigen. De HvA heeft een stickerregime. Wie op komt dagen bij een hoorcollege, krijgt een sticker. Op zijn of haar stickervel. U denkt, die twitterscholieren lullen. Nope, het staat zelfs in de studiegids van elke opleiding. En stickers tellen ook mee voor het cijfer. Na een hoorcollege moeten HvA-scholieren dus met hun stickervelletje naar de leraar lopen en wachten tot hij er een stickertje opgeplakt heeft. Eentje van de smurfen. Of een prinsessensticker. Die van de Snorkels zijn het coolst, natuurlijk. Nou, HvA'ers, lekker veel stickers verzamelen dit jaar. Op je stickervel. Want dan mogen jullie als beloning in de blokkenhoek. Of in de poppenhoek, al naar gelang interesse. Verder gaarne het hoorcollege verlaten in een nette rij, twee aan twee en hand in hand. In de kantine staat voor iedereen een pakje schoolmelk klaar. Voor het hoorcollege overigens wel je jas en tas hangen aan het kapstokje met jouw naamplaatje. Plassen tijdens de les kan, maar vergeet dan niet de plasketting mee te nemen. En we beginnen elk hoorcollege voortaan met een kringgesprek, waarin iedereen mag vertellen wat hij in het weekend allemaal heeft beleefd. In oktober luizencontrole. Verder: muhahaha, stickers in je schrift op de HvA! En dan nog durven klagen dat je met een hogeschooldiploma niet serieus genomen wordt. Maar goed, het is nog altijd beter dan antispiekcamera's tijdens je tentamens, zoals op de Erasmus. Dat wel.
Beta's.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:50 schreef leeell het volgende:
aan het eind van de dag zijn jullie allemaal beta's
Clown swagquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik had vandaag een gozer in de groep die ik moest begeleiden met een roze skinny jeans, gele vanz en een bruin shirt aan. Is dat ook swag?
Boeren ja? Zegt de Groninger, verdomme.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
Jullie zijn allemaal peasants
Letterlijke vertaling is boeren ja. Maar op de manier hoe ik het gebruik betekend het 'minder waardige'quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Boeren ja? Zegt de Groninger, verdomme.
Het ís ook dichtbij, met de auto sta ik in een kwartiertje op Zuid.quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:00 schreef wietparkiet het volgende:
maar in de randstad voelt het dichterbij
gebruik die dan ipv dat je mijn ovkaart moet hebben :'')quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
met mijn privé jet ben ik ook in een kwartiertje op zuid
jonge jij gaf die aan mijquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
gebruik die dan ipv dat je mijn ovkaart moet hebben :'')
Dientje is ectoquote:
meisje omdat jij niet weet hoe je een ov kaart op moet ladenquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jonge jij gaf die aan mij
Jaquote:
Dan kan hij het alsnog wel lezen. (ik durf te wedden dat al die gebanden nu meelurken).quote:
Denk ook jaquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Dan kan hij het alsnog wel lezen. (ik durf te wedden dat al die gebanden nu meelurken).
Waarom zou je dat doen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Dan kan hij het alsnog wel lezen. (ik durf te wedden dat al die gebanden nu meelurken).
dat wist ik wel maar dat wou ik niet doenquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
meisje omdat jij niet weet hoe je een ov kaart op moet laden![]()
![]()
Dan loog je ''Thom doet dat altijd voor mij'' zei je, je wilde gewoon mijn geld gebruiken.quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat wist ik wel maar dat wou ik niet doen
Fomo?quote:
Ah dankuquote:
quote:
tssquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:35 schreef LittleBrownie het volgende:
Taart ziet er niet zo lekker uit
Weet ikquote:
Kan ook zonder ham.quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:50 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
De ham is op en ik wilde een tosti maken.
dit is echt iets voor 9gagquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:32 schreef Dimens het volgende:
Ik wilde deze taart laten zien. Voor wanneer ze met GoT gaat trouwen.
[ afbeelding ]
Inderdaad.. tosti moet met ham (of spek) maar alleen kaas is niet lekker. Ga naar de winkel danquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, dat kan mijn brein niet aan.
True, vroegah had ik nog wel eens zo'n gehackte premium account(s) dat was wel handig.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:13 schreef Trollscience het volgende:
Albums die bijna nergens te krijgen zijn en dan vervolgens op een verschrikkelijke site zoals Rapidshare worden geupload zodat je 132012370132 uur kunt wachten voordat hij klaar is![]()
![]()
Ik heb er nooit problemen mee met de gratis variant. Geen rare captcha's, geen wachttijd.quote:
Nee nu egen zin meer in.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Inderdaad.. tosti moet met ham (of spek) maar alleen kaas is niet lekker. Ga naar de winkel danlamlul.
ja ik was toevallig net een artikel aan het lezen over de systematische, geautomatiseerde diefstal die 9gag op grote schaal pleegt en het overtreden van vele reglementen en toen zag ik toevallig een linkjequote:
okequote:Op dinsdag 4 september 2012 17:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja ik was toevallig net een artikel aan het lezen over de systematische, geautomatiseerde diefstal die 9gag op grote schaal pleegt en het overtreden van vele reglementen en toen zag ik toevallig een linkje
kquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
als je de "e" weglaat ziet het er beter uit
In het Nederlands schrijf je het juist met een e, oké, maar dan wel een streepje erbijquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
als je de "e" weglaat ziet het er beter uit
Weet ik, maar het doel van Dimens was om over te komen alsof het hem niet interesseerde dus dan werkt dat beter.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
In het Nederlands schrijf je het juist met een e, oké, maar dan wel een streepje erbij
Was dat mijn doel dan?quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Weet ik, maar het doel van Dimens was om over te komen alsof het hem niet interesseerde dus dan werkt dat beter.
wow altijd goed om fans over mij te horen !!!! ik hou van mij fans heb je verder nog iets te vragen ofzo ik beantwoordt graag je vraagen!!!!quote:
Waarom is je spelling op CP niveau?quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wow altijd goed om fans over mij te horen !!!! ik hou van mij fans heb je verder nog iets te vragen ofzo ik beantwoordt graag je vraagen!!!!
quote:
dat was de bedoelingquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:25 schreef HeroBrinkman het volgende:
[..]
Waarom is je spelling op CP niveau?
de vijverquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:43 schreef wietparkiet het volgende:
Mijn moeder wilt shoarma gaan maken maar zonder broodjes, nou dat pik ik dus effe niet,
wat is de beste plaats om een lijk te verstoppen?
Laat je op TC zien hoe je die broodjes opeet?quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Heb nog 3 broodjes gevonden in de kast dus die eet ik op samen met wat shoarma
Nee, ik ga aan tafel eten met mijn moeder en zusjequote:Op dinsdag 4 september 2012 17:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Laat je op TC zien hoe je die broodjes opeet?
Gewoon webcam meenemen toch? Ik wil zien hoe die shoarmasappen langs je mondje druipen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee, ik ga aan tafel eten met mijn moeder en zusje
Je weet dat ik 9 ben en in dat geval de post strafbaar is, heb het even gemeldquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gewoon webcam meenemen toch? Ik wil zien hoe die shoarmasappen langs je mondje druipen.
ALWAYS ANGRY ALL THE TIMEquote:
Ik ben zelf 8, waarom is dit strafbaar?quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Je weet dat ik 9 ben en in dat geval de post strafbaar is, heb het even gemeld
quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben zelf 8, waarom is dit strafbaar?
zoek maar op bij google en dan afbeeldingenquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:54 schreef wietparkiet het volgende:
heppie weet jij waarom klipnap een ander account heeft
wacht zo eerst lapo halen tochquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zoek maar op bij google en dan afbeeldingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |